Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Nööyyy, Random1zer menny pisteissä miusta ohi, vaikka pelikellossa on 90h vähemmän :(.

Listaa suomiboksipojista, saapi sannoo nimiä mitä laitetaan listaan. Oon lisäilly siihen toistaseks porukkaa lähinnä täältä ja sitten joitain, jotka on tullu vastaan kentällä.
Suomipoikii - BFBC2 Stats

Olisiko mahdollista päästä listalle / mukaan aina pelailemaan :) synapsia gamer tagillä mennään. Frogilixin kanssa onkin tullut samassa tiimissä jonkin verran pelailtua, kova luu :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Jos halluutte tolle listalle, niin pistäkee mulle yksityisviestiä niin ei tää ketju hyppäile immeisten silimille vaan sen takia, että joku tahtoo nimesä tonne. Mie en mitenkään sitten ilmottele, kun oon lisänny teikäläiset tuonne. Laitan, kun huomaan, että joku sinne tahtoo.

Ja jotta tämäkin viesti ei menisi ihan ohi aiheesta, vain pikkasen..

Ostin maanantaina 5.1 kotiteatterisysteemin. Eipä ole tunnelma taistelutantereella ollut tähän asti vielä yhtä jytisevää, mitä se on nyt. Äänimaailma hyppäsi eksponentiaalisesti parempaan suuntaan verrattuna entiseen 2.1 järjestelmään. Parantaa pelaamistakin, kun kuulee oikeasti mistä ne vihulaiset kiertää. Voihan huikeus sentään, kun on hienoa!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ostin maanantaina 5.1 kotiteatterisysteemin.

Onnea perheenlisäyksen johdosta! Toivottavasti sulla on sattunut seinänaapurin suhteen yhtä hyvä mäihä kuin allekirjoittaneella, ko. henkilö on nimittäin täysin kuuro.

Houkutus laittaa vielä...vähän...kovemmalle on nimittäin laadukkaalla 5.1:llä vastustamaton ;)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Rytinä on varmasti hulppeaa. Itse olen taas niin tottunut kuulokkeisiin ja niiden tuomaan äänten tarkkuuteen, että en osaisi varmaan vähään aikaan pelata kajareilla. Osaan jo aika tarkasti pelkän äänen voimakkuuden ja suunnan perusteella päätellä, missä vihut majailevat.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Juu, kyllähän sen vihulaisen sijainnin pystyi hyvin päättelemään ennen tätä settiäkin äänten perusteella, mutta kyllä tää vaan elävöittää melkosesti tunnelmaa.

Paljon oli taas suomalaisia kentällä ja hyvät kekkerit oli pystyssä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Hyviä matseja ollut ! Kunno mättöä ja kiitettävästi suomalaisia mukana. Pahoittelut squadin jäsenille siitä että olen viime aikoina leikkinyt aika paljon sniperia. Ei kovin spawnata omaan baseen tai meikäläiseen.

Mitä enemmän on pelannut niin sitä enemmän on alkanut myös v-käyrä nousemaan pienten asioiden takia. Haulikolla ei suostu välillä rekisteröimään osumia, vaikka kuinka keskellä vartaloa ampuu, puukottaessa kaveri ei muka kuole vaikka veret lentää jne. ja siitä sitten toinen kääntyy ja ampuu meikäläisen :D Yleensä tuleekin otettua varmat tapot ampumalla.
Mielestäni BF 3:ssa puukotuksen voisi korvata samalla tyylillä kuin COD:ssa. Nopea huitaisu eikä mitään animaatiota.

Ärsyttävintä on kuitenkin kun vastustaja spawnaa tai lämäri palauttaa sen henkiin meikäläisen eteen. Spawnin jälkeen näköjään joku n. 2 sekunnin suoja kaikelta iskulta. Ei kovin kiva kun ammut vihun, lämäri tulee paikalle ja revivee, räiskit sarjalla nurin lämärin ja tätä juuri henkiin herätettyä niin mitään ei tapahdu. Sitten sama kaveri ampuu sinut siihen. Käy aika usein. :mad:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mielestäni BF 3:ssa puukotuksen voisi korvata samalla tyylillä kuin COD:ssa. Nopea huitaisu eikä mitään animaatiota.
No ei helvetissä.
Tämmönen huitaisuhan oli myös ensimmäisessä Bad Companyssä ja uskallan väittää, että toimi huomattavasti paremmin kuin tämä nykyinen. Tällä nykyisellä systeemillä puukotustilanteet on hemmetin sekavia, kun kamera pyörii miten sattuu. Useimmiten näyttää, että puukko ei mene lähellekään sitä tapettavaa kaveria, mutta tappo siitä silti tulee. Varsinkin jos kyykyssä lähestää ukkoo joka seisoo ja sen puukottaa. Hirvee vispaus alkaa, kun puukko vetää magneetin omaisesti kohti vastustajan pääkoppaa..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tämmönen huitaisuhan oli myös ensimmäisessä Bad Companyssä ja uskallan väittää, että toimi huomattavasti paremmin kuin tämä nykyinen. Tällä nykyisellä systeemillä puukotustilanteet on hemmetin sekavia, kun kamera pyörii miten sattuu. Useimmiten näyttää, että puukko ei mene lähellekään sitä tapettavaa kaveria, mutta tappo siitä silti tulee. Varsinkin jos kyykyssä lähestää ukkoo joka seisoo ja sen puukottaa. Hirvee vispaus alkaa, kun puukko vetää magneetin omaisesti kohti vastustajan pääkoppaa..

BC2:n melee saa kehuja asiantuntijalta :)
Combat Facts! Video Game, Mission 2: Melee And Ballistic Knife HD | Video Clip | Game Trailers & Videos | GameTrailers.com
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tervehdys kaikille!

Älkää epäröikö laittaa mua kaveriksi, pelailisin mielelläni tuttujen kanssa alituisen rändöm-jengin sijaan. Useimmiten iltaisin tulee sodittua vkl sitä enemmänkin.

gt:lethalmaaku
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Nyt kun moninpeliä on yli 30 tuntia takana ja alkuinnostuksesta on selvitty, pelin heikkoudet nostavat vihdoin ja viimein päätään. Eivät ne silti peliä pilaa, mutta jotain parannettavaa löytyy.

Tässäkin ketjussa monta kertaa mainitut röllit ovat ehkäpä se pahin riesa. Ei niinkään silloin jos ovat vastapuolella, mutta jos yli puolet oman tiimin jäsenistä istuu koko pelin ajan jossain kentän laitamilla, ei voitosta voi kuin haaveilla. Tämä siis Rush-pelimuodossa. Toisaalta jos vastustajilla on tarkka-ampujia tiimi täynnä, voitto on yleensä varma. Toki olen itsekin joskus syyllistynyt sniputteluun, enkä varmasti ole silloin ollut tiimille se paras mahdollinen apu. Yleensä yritän kuitenkin parhaani mukaan auttaa omaa joukkuetta voittoon.

Toinen harmistus on kenttäsuunnittelu. Tuntuu, että muutamissa kentissä ajoneuvot ovat aivan liian dominoivassa roolissa. Vanhana CoD-jääränä jalkaväki sota kun kiehtoo huomattavasti enemmän. Ajoneuvoissa ei sinänsä ole mitään pahaa, mutta niitä on aivan liikaa (joissain kentissä) ja ajoneuvon tuhouduttua, uusi kulkine ilmestyy tukikohtaan aivan liian nopeasti. Jatkuvasti on helikopteria, tankkia ja UAV:ta kehissä. Ei hyvä. Omiksi suosikeiksi ovatkin muodostuneet kentät kuten Nelson Bay, Cold War ja White Pass. Talviset kartat kun tuntuvat suosivan jalkaväkisotimista.

Yksinpelikin tuli eilen pelattua läpi ja olin positiivisesti yllättynyt. Muistelisin, että ensimmäisessä Bad Companyssa liikkuminen oli vähän vapaampaa, mutta samalla viholliset omasivat kyvyn nähdä pelaaja todella kaukaa talojen ja viidakon läpi. BC2:ssa röntgenkatse ei ollut ainakaan niin näkyvässä roolissa ja vaikka eteneminen oli rajatumpaa, kampanja toimi mielestäni edellisosaa paremmin. Juoni oli perus toimintaleffahuttua, mutta tällaisessä räiskintäpelissä se toimi yllättävän hyvin. Ympäristöt olivat kaiken kaikkiaan komeita ja etenkin viidakkokentissä riitti tunnelmaa. Kiitos Frostbite-pelimoottorin singot ja muut räjähteet saivat ihan uuden merkityksen, kun viholliset eivät voineetkaan piileskelle taloissa loputtomiin.

Odotukset kolmososalle ovat siis erittäin korkealla. Lisää tätä samaa pienillä parannuksilla, niin yksi vannoutunut CoD-pelaaja on käännytetty. Ainakin melkein...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Toinen harmistus on kenttäsuunnittelu. Tuntuu, että muutamissa kentissä ajoneuvot ovat aivan liian dominoivassa roolissa. Vanhana CoD-jääränä jalkaväki sota kun kiehtoo huomattavasti enemmän. Ajoneuvoissa ei sinänsä ole mitään pahaa, mutta niitä on aivan liikaa (joissain kentissä) ja ajoneuvon tuhouduttua, uusi kulkine ilmestyy tukikohtaan aivan liian nopeasti. Jatkuvasti on helikopteria, tankkia ja UAV:ta kehissä. Ei hyvä. Omiksi suosikeiksi ovatkin muodostuneet kentät kuten Nelson Bay, Cold War ja White Pass. Talviset kartat kun tuntuvat suosivan jalkaväkisotimista.

Kannattaa ehdottomasti hankkia tällöin Vietnam, jossa ajoneuvot ovat sivuroolissa. Helikopteri tulee muutamalla lippaalla alas rynkystä ja tankkejakin on vain se 2 liikenteessä kerrallaan. Kenttäsuunnittelukin on pitkälti loistavaa taistelujen keskittyessä tiettyihin paikkoihin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kannattaa ehdottomasti hankkia tällöin Vietnam, jossa ajoneuvot ovat sivuroolissa. Helikopteri tulee muutamalla lippaalla alas rynkystä ja tankkejakin on vain se 2 liikenteessä kerrallaan. Kenttäsuunnittelukin on pitkälti loistavaa taistelujen keskittyessä tiettyihin paikkoihin.

Kyllä niitä tankkeja on paljon enemmän esim. Phu Bai Walley conquestissa vietnamilaisilla muistaakseni kolme ja jenkeillä kaksi.

Täytyy kyllä nyt valittaa kunka valtava pettymys Vietnam-lisäri kaikenkaikkiaan oli.
Aseet ja ajoneuvot surkeasti tasapainotettu. Helikopteri on lähinnä vitsi, tippuu parilla rynkyn lippaalla, mutta korjaaminen kestä melkein yhtä kauan kuin tankin. Vene on ihan helvetin tehokas ja kestävä, tuli hankittua muutama kultatähti siihen, joten ei sinänsä valittamista siitä, mutta on se silti aika op. Vietnamilaisten tankki on paljon parempi, kuin USA:n. Asevalikomasta ainoat käyttämisen arvoiset ovat AK-47, medicin aseet ja M40. Liekinheitin on suunnileen yhtä hyvä ase, kuin repail tool.
Tuhoutuminen kustu ihan kunnolla, tankilla ei saa ammuttua puista sähköpylvästä kumoon, ja lehdet suojaavat luodeilta.
Rush-kartat on ahtatita putkia, joissa helppo puolustaa pelkällä kranaattispämmillä esim. Vantage point.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Serverit ihan totaalisen vituillaan. Kaikissa classeissa käytössä eka ase, specact-tussari ja M1 eikä mitään muuta. Paitsi joillain pelaajilla. Aika kiva marssia täysin vanilja AEK-rynkky kourassa samaan paikkaan vihun kanssa, jolla on kaikki herkut käytössään... Mrrrrr... :mad:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Serverit ihan totaalisen vituillaan.

On. Kaks matsia oli ihan hauskaa kun kaikilla oli sama tilanne, oli ihan tasapäistä vääntöä. Paljosta veto että BF3:n ilmestyessä DICElle tulee yllätyksenä että peli on niin suosittu ja servut paukkuu... :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

On. Kaks matsia oli ihan hauskaa kun kaikilla oli sama tilanne, oli ihan tasapäistä vääntöä.

Juu, AEK:lla ja UMP:lla sain aika hyvin päänahkoja ilman magnum ammojakin. Suutuspäissäni käytin noobtuubiakin lähietäisyydellä suoratuleen ja no scopetin M95:lla. Hyvin lenteli jätkät :D
Statsit eivät näköjään sitten kuitenkaan tallentuneet eilisistä matseista, joten se siitä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mie taas huomasin miten pirun hyvä pyssy 9a91 onkaan, oli päässyt jo unohtumaan kun platinoinnista on hetken aikaa. Vaikka sanottakoon, että ko. mutkan rautatähtäin vaati taas pientä totuttelua.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Vaikka sanottakoon, että ko. mutkan rautatähtäin vaati taas pientä totuttelua.

Mielestäni koko pelin hirvein rautatähtäin, jos sellaiseksi pellinpalasessa olevaa koloa voi edes kutsua. 9A91:ssä on toisaalta kuitenkin jo perusvaurio ilman magnumeita todella kova.

Itse taas hämmästyin, kun yllättäen onnistuin M1:n käytössä. Tähän mennessä oli sillä tussarilla kokonaiset KAKSI tappoa. Nyt olisi viitisentoista, jos ne olisivat vain kirjautuneet jonnekin...
 
Ylös Bottom