Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tämä on täysin totta, mutta en silti näkisi tässä mitään ongelmaa. Vaikka toisilla olisi hiiri + näppis tai Frag FX -kompo, suurin osa pelaa silti padilla. Tämä ongelma koskee varmasti PS3-versiota aikas paljon enemmän kuin boksittajia. Joka tapauksessa Battlefield on kuitenkin niin... no, paremman sanan puutteessa "hidastempoinen". Voisin kuvitella, että ongelma nostaa päätään paljon vahvemmin sellaisissa reaktioräiskinnöissä kuin CoD tai vaikka Unreal Tournament 3, jossa onkin täysi hiiri + näppis -tuki myös PS3:lla. Nämä pelit pohjaavat niin paljon yksilöpelaamiseen ja kaksintaisteluiden voittoon, kun taas Bäfässä tärkeämpää on hyvä tiimi. .
En ihan heti ymmärrä, että kuinka näppis + hiiri ei ole aina se parempi vaihtoehto.
Enimmäkseen normimoodissa mennään.Tämmönen kysymys tähän väliin, että pelaatteko KFIN porukalla yleensä nuita originelli mappeja vai Vietnamia? Tässä ollu mietinnässä pelin hankkiminen, mutta nyt ei oo rahaa hirveesti ylimäärästä että sais molemmat hankittua :F
Enimmäkseen normimoodissa mennään.
Vietnam-villitys mennyt ohi jo monella, tosin kyllä sitäkin joskus jaksaa vääntää.
Lähinnä Sisällön puute ja huonot kartat ajavat takaisin normibäfän pariin.
Tunnelmaa on Vietnamissa enemmän mutta se tuntuu teknisesti erilaiselta, johtunee varmaankin erilaisesta hitregistä.
Kannattaa ehdottomasti hankkia, vuoden vanha peli ja edelleen teh kovin nettiräiskintä.
OT:
Varoitus: Lauantain privapeleihin pääsyni mahdollistuu jos saan kaverin boksin lainaan![]()
OT:
Varoitus: Lauantain privapeleihin pääsyni mahdollistuu jos saan kaverin boksin lainaan![]()
Jeah, nyt tuli BC2:nen ahvenanmaalta, rupes heti alkuun lataamaan "Vietnam Multiplayer updatea" eli tarkoittaako tämä nyt sitä että Vietnam packki on ilmanen?
Oon ollu siinä uskossa, että Vietnam pack maksais 1200 MSP:tä.
Cobalos puhuu asiaa. Nyt tuntuu tyhmältä kun en aikaisemmin tajunnut etsiä peliseuraa KonsoliFIN:stä vaan grindasin peliä 95h randomiporukoissa. Ihan kuin eri peliä pelaisi. On ollut kyllä vielä hiukan opettelua. Luureihin on tullut kyllä kullanarvoisia vinkkejä.
Totta, mutta itse yritin täältä "Porukkaa" etsiä, mutta en sellasta löytänyt.Joskus saanut yhden tai, jopa kaksi kfiniläistä pelaamaan kanssani, mutta siihen se, sitten on jääny.
Korjataan tilanne. Laittelin jo frendikutsua. Tolta listalta kun löytyy aika setti aktiivi pelaajia, itsellä noita yli puolet omalla listalla. Joka ilta ainakin 7-10 pelaa bäfään
Kandee vaan raakasti joinana peliin mukaan
Suomipoikii - BFBC2 Stats
Easycap, juu. Rajoittaa vähän cäppäyshaluja, kun joutuu sitä sd-puuroa katselemaan.Ilmeisesti pelikuva capattu easycapillä? Ihan siedettävää laadullisesti.
Varmaan jossain vaiheessa eksyy tämänkin foorumin poppoota videolle, varokaa vaan.![]()
Sitä oon itekin miettinyt, mutta oon kyllä mitä luultavimmin valitettavasti vanhempieni luona käymässä tuolloin.Ehditkö seuraavan viikon matseihin? Olisi ihan hauska saada siitä jotain filmiä aikaiseksi.