Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tuli hankittua tuo Specact-reconin achi viime yönä. M95 ja etulinja tuntuu olevan takuuvarma keino kalastella hatemailia. Mutta mutta! Yhden ääniviestin perusteella taitaa olla niin, että mun gamertag "Raiperai" ääntyy jenkkipenskojen suussa johonkin raiskausta muistuttavaan muotoon - lieneekö siinä sitten syy tuohon postilaatikon täytteeseen, mene tiedä. En minä nyt oikein muutakaan syytä keksi, kun olen taidoiltani varsin keskinkertainen pelaaja.

Mid/closerange laukauksissa tullu itelle tavaksi viimeistellä tolla pistoolilla jos en heti osu päähän sillä sniputtimella.

Jeps, ite oon digannut niin paljon tuosta 1911 Coltista, että kaksi kertaa jo pamahtanut kultaa sille. Vielä pitäisi tuo bursti-pistooli saada pronssille.

Edit: Tuossapa statseja jos kiinnostaa.

Cobalos senki julkkis! :D Luin tossa vessassa uutta pelit lehtee loppuun ja siellähän se teikäläinen seisoo avatarina, no miltä nyt tuntuu? :rolleyes:

Ja battlefieldiin liittyy sillain että joskus samasta squadista bongannu ja siitä nimi jäi muistiin plus tietenkin täältä ketjusta

Cobalos senki julkkis! :D Luin tossa vessassa uutta pelit lehtee loppuun ja siellähän se teikäläinen seisoo avatarina, no miltä nyt tuntuu? :rolleyes:

Yllättyneeltä. Joskus joku Pelit-lehden toimittaja, olisiko ollut Honkala, kyseli noista jengin avatareista. Vastasin puolihuolimattomasti ja yllättäen seuraavassa lehdessä meikä tönöttää sivulla. On ne tosin joskus lainaillu mun foorumipostauksiakin sinne lehteen.

Sielähän se cobalos viiletti taas eilen. Juuri pahimmilleen pääsi näkemään kun failuroin urakalla, kaksi peliä taidettiin olla samalla puolella. On se kova. :o

Sielähän se cobalos viiletti taas eilen. Juuri pahimmilleen pääsi näkemään kun failuroin urakalla, kaksi peliä taidettiin olla samalla puolella. On se kova. :o

No en nyt tiedä. Pelkästään täältä KFINistä löytyy tusinan verran pelaajia, jotka ovat parempia kuin minä. Ainakin rushissa, konkassa osaan pitää puoleni paremmin.

No en nyt tiedä. Pelkästään täältä KFINistä löytyy tusinan verran pelaajia, jotka ovat parempia kuin minä. Ainakin rushissa, konkassa osaan pitää puoleni paremmin.

Tämä on aika visainen kysymys. Aika vaikea sanoa kuka on ketäkin parempi. Itse ainakin arvostan niitä jotka tekee töitä joukkueen eteen. Tämä joskus tarkoittaa itsensä uhraamista. Tämä toteutuu hienosti kyllä kun pelaa KFIN äijien kanssa.

K/D ratio silppuriin ja tultapäin!, kuitenkin järkevästi.

Tänään illalla taas bäfän parissa kun alko lomat aikasemmin!:) invitee vaa.. Mikki taas käytössä.. Eli specsit:

Tb x41:set joiden alla on microsoftin oma kuulokehedsetti!

Paskahan se on mut ei voi mitään ku ei oo varaa tilata sitä turtlejen omaa mikkiä:/

Oisko tossa YÖLLÄ innokkaita pelaajia liikenteessä?

Ch1lldude,raipe,dejavuh???:o vaiks privalla:) tai laittakaa vaikka friendrequestii,jos tääl o jotain yöllisii yökyöpelei:)

Kai näitä huonojakin matseja pitää olla noiden hyvien vastapainoksi. Ei minulla Ace Pinniä vastaan mitään ole, päinvastoin, mutta kun se tulee ~1500 pisteellä kolmessa matsissa peräkkäin, niin alkaa vähän tympiä. Onneksi on headsetti rikki, muuten saattais tulla huudettua niille 7-8 röllille :D

Niin, ja Lepi, ysistä eteenpäin linjoilla mutta kattoo nyt moneenko jaksaa kukkua.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kylläpäs tämän päivän pelit on ollut täynnä matala rankkisia pelaajia. Meinaa alkaa välillä vähän rasittaan ku jokasella enginkin pyssyissä 4x scope ja niillä sit snipaillaan ja mediccejä tiimit täynnä:mad:

Tulihan se ride of the valkyrie achievement sieltä lopultakin. Oli kyllä aika hyvä kierros operation hastings konkassa. Pelkästään Hueyllä 13 killiä.

Meni kyllä taas niin tylsäksi baseraiskaamiseksi eilen illalla että jo itseäkin hävetti.. mutta minkäs teet kun vihuista ei ole minkään sortin vastusta.. Oli pakko lopettaa kun joka erä kääntyi aina samanlaiseksi oli sitten tiimit tasan tai ei.. Melkeen tarttis vaan unohtaa koko peli pääsiäisen ajaksi tai sitten mennä suosiolla tuonne Vietnamin puolelle.

Ite vaihdoin Vietnamin puolelle kun en kerennyt oikein ikinä kunnon kähinöihin mukaan ja olin aina pistetilasto viimeisenä. Aina kun kuolin, piti aloittaa omasta basesta. Vietnam on muutenkin maistunut aika hyvin viime aikoina. Aika tasaisia matseja sillä puolen.

Itse olen vaihtanut ykköseen. Ei ole tarvinnut katua.
Kakkonen ei vaan maistu oikein miltään ykkösen rinnalla.
Kannattaa kokeilla.

Välillä on kyllä tosi kiva liittyä peliin, jossa kaksi vihollisen kopteria pörrää omassa basessa, sen lisäksi vihuja oma base täynnä ja ehkä vielä tankki tai pari. Lisäksi nämä tyypit yleensä on semmosia +30-tasolla. Miten siinä mitään peliä saa auki, tai edes viitsii pelata kun heti tulee nappi otsaan kun spawnaa.

Noh, "kivahan" se niille lie jotka siellä saa grindata jauhelihaksi selkeää alivoimaa. Jotain kymmenisen kertaa on tämmönen matsi tullut eteen ja eipä sitä kauaa jaksa siellä kuolla. Pois vaan ja uutta servua tai pelimuotoa alle.

Tuli eilen itsekin osallistuttua noihin baserape-matseihin. Enpä sitten jaksanut kahta-kolmea rundia enempää kun se on vaan niin tajuttoman tylsää. Saattaa bäfä-veteraaneja järkyttää, mutta mulle Rush on "se" pelimuoto, koska äksöni keskittyy yhteen paikkaan kerrallaan. Tilanne saattais olla hyvinkin toinen jos pelaajia ois esim. 64, isommat konkkamapit on tällä pelaajamäärällä joko neulan etsimistä heinäsuovasta tai sitten baserapea. Disclaimer: IMO.

Edit. Piru! Luulis että tuo dashboardille kaatuminen ois saatu kuntoon vuoden vanhasta pelistä. Musta varmaan vaan tuntuu siltä, mutta se tapahtuu aina kesken hyvän matsin. Voisko olla että servut ei kestä täyttä pelaajamäärää (mikä usein siis tarkoittaa hyvää matsia ) ja käy tälleen? En tiiä, toivottavasti BF3 on vähän vakaampi.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tuli eilen itsekin osallistuttua noihin baserape-matseihin. Enpä sitten jaksanut kahta-kolmea rundia enempää kun se on vaan niin tajuttoman tylsää. Saattaa bäfä-veteraaneja järkyttää, mutta mulle Rush on "se" pelimuoto, koska äksöni keskittyy yhteen paikkaan kerrallaan. Tilanne saattais olla hyvinkin toinen jos pelaajia ois esim. 64, isommat konkkamapit on tällä pelaajamäärällä joko neulan etsimistä heinäsuovasta tai sitten baserapea. Disclaimer: IMO.QUOTE]

Täysin samaa mieltä että rush on parempi juurikin sen takia että kaikki tietää missä tohinat on! Ainakin kokemukset hektisimmistä taisteluista allekirjoittaneella on rush muodosta. Sekin pitää samaan hengenvetoon todeta että normi moodi mielestäni tukee huomattavasti paremmin tiimipelaamista kuin hc.

Tuli eilen itsekin osallistuttua noihin baserape-matseihin.

Njoo taisit olla jossain välissä mun tankin kyydissäkin.. sitten reiluna miehenä aattelin että mennään ny ees ekalle lipulle odottaan ja ajelin sinne, pomppasin tankista ulos ni siehän otit tankin ja lähdit taas raiskailemaan.. arvasin miten käy ni hyppäsin kyytiin kun ei sekään ole kivaa seisoa yksin lipulla kun muut raiskaa siellä.
:)

Näinkö pääsi käymään? Pahoittelut, oli tullut pääsiäisen kunniaksi nautittua tuota "Kristuksen verta" jonnin verran. Harkintakyky ei ehkä ollut ihan paras mahdollinen. :D Kuitenkin, tollasessa matsissa on ihan turha mennä kärkkymään niille lipuille kun ei niille asti pääse yksikään vihu kuitenkaan.

Juu aika turha siellä lipulla olis ollu kököttää, en usko että muut olis kuitenkaan seurannu esimerkkiä :)

Ylös Bottom