Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä
Haha voi v*ttu!
Sundmani sai kyl nyt niin hyvät naurut mun naamalle että huhuh!
Ei toi ois kyllä oikeesti juuri sellanen et NoobWeed<SA-UMP-45> killed you, kuullostaa aika härskiltä!
No oikeestaan kukaan ei voi toista sen enempää ruveta neuvomaan GT:stä, itsellänikin Lepione (Tulee sukunimestäni leppikangas) ja pelkästään tuo lepi olisi ollut omasta mielestäni kauhean tylsä niin en laittanut perään numeroa yksi vaan päätin kirjoittaa sen sinne! Eipä oo kenelläkään ollut ainakaan ongelmia ääntämisessä.. Lempinimi,anagrammi, tai jokin muu mieltä lämmittävä sana on yleensä hyvä vaihtoehto!
Ja lisäksi kannattaa tosiaan lukaista noi Sundmanin laittamat linkit ja lisäillä
KAIKKI tyypit ainakin sieltä suomipoikii/suomipojkarna listasta niin saat jo hyvän peliporukan ympärillesi, osa on ollut mun listoilla jo demosta lähtien ! Kaikilla ei sitä mikkiä ole,mutta silti ihan vain kuuntelemallakin toisten juttuja pääsee peliin hyvin mukaan.. Itselläni ei nyt oikein ole ollut mikkiä sattuneesta, syystä mutta luulisi senkin korjaantuvan tuossa perjantai illalla kun pääsen varmaankin tuosta naapurikaupungista sen hakemaan!
Mm. Huomasin ettei TurtleBeach lähettele varaosiaan muualle kuin costa ricaan (vai minne se oli) ja USA:an..
Tossa perjantai yöllä innokkaat vois taas tulla pelailee vaiks vähän myöhempäänkin yöllä, ku ois tarkotus pelata sielt ilta ysistä myöhään aamuun asti, munkin ja siman voimalla! Tarttis saada kaikki kultatähdet tossa viikonlopun aikana saavutettua,niitä on aika paljon mitkä on lähellä,mut oon vaan tyytyny platinoimaan aseita,ni on sit jääny ne kultatähdet vähän vähemmälle huomiolle!