Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä
En yhtään ihmettelis jos vaikka tänne suomenmarkkinoille suunnattais joku oma lisämoodi BF3:seen mimeltään baseraping

Kyllähän me osataan tää teurastaminen jne..
Itte en kauheesti oo koskaan noihin "peisreippauksiin" osallistunut,joskus se tuntuu kyllä hyvältä vedellä jotain 40-2 rundeja vaikkapa atacamassa..Itteä ainaki vituttaa kun huomaat spawniruudussa jeepin jos toisenkin konekiväärin siellä tykittämässä,ja panssarivaunut katkomassa päitä..
Tuossa oon miettiny potenttiaalisia platinoitavia aseita,että platinoisko avtomatin tossa viikonlopun aikana ku joku reilu 600 tappoa sillä vai aloittaisko periaatteessa tyhjästä vaikkapa UMP-45:sella.. Sillä ei ookku just joku 100 plakaatissa..
Oon itte kyllä aina ihmetelly että mikä siinä umpissa on sitten
niin hyvää,kun kattelee videoita ni sillä näyttäis äijää tippuvan aika hyvin..
Toinen ois tietysti PP-2000 tai UZI..
Ja toisaaltaan oon koittanu ettiä uutta lempiasetta tässä viikonloppusin mutta tuntuu että kaikki aseet on jo niin nähtyjä ja loppuun käytyjä että huhuh..
Assaultillakin oli hetken hauskaa 40mm shotgunilla kunnes sekin sitten tuli platinoitua,ja toisaaltaan en taas näy sitä kranaatinheitintä niin tärkeenä,tai jotenki tuntuu ettei sillä saa tappoja,vaikka kuinka ammuskelis vihuja jalkoihi..