Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Näinkö pääsi käymään? Pahoittelut, oli tullut pääsiäisen kunniaksi nautittua tuota "Kristuksen verta" jonnin verran. Harkintakyky ei ehkä ollut ihan paras mahdollinen. :D Kuitenkin, tollasessa matsissa on ihan turha mennä kärkkymään niille lipuille kun ei niille asti pääse yksikään vihu kuitenkaan.

Juu aika turha siellä lipulla olis ollu kököttää, en usko että muut olis kuitenkaan seurannu esimerkkiä :)

Kylläpä alkoi taas nyppimään nuo röllit, kun kaikki muut ovat melkein metsänasukkeja ja saa yksin lippuja valloitella. Pikku hiljaa röllit onneksi vaihtoivat luokkaa ja saatiin taas peli juoksemaan. Harmillisesti oli kuitenkin myöhäistä ja tappio tuli.

Itsekkin rölleilen joskus, mutta jos huomaan että porukassa on röllejä "tarpeeksi", vaihdan assaultiksi tai mediciksi.

Kylläpä alkoi taas nyppimään nuo röllit, kun kaikki muut ovat melkein metsänasukkeja ja saa yksin lippuja valloitella. Pikku hiljaa röllit onneksi vaihtoivat luokkaa ja saatiin taas peli juoksemaan. Harmillisesti oli kuitenkin myöhäistä ja tappio tuli.

Itsekkin rölleilen joskus, mutta jos huomaan että porukassa on röllejä "tarpeeksi", vaihdan assaultiksi tai mediciksi.

Jokainen pelaa tietenkin haluamallaan tyylillään, mutta en ole vieläkään nähnyt yhtään kallionnokassa kököttävää snaipperia, joka olisi ratkaisevasti johtanut oman joukkueensa voittoon. Ne viisi tappoa ja pari marksman headshottia eivät loppupeleissä merkkaa yhtään mitään.

Nauran aina makeasti, joka kerta kun minut tiputtaa joku "eliitti tarkka-ampuja" Panama Canalissa omasta spawnistaan. Nauran siksi, että tiedän vastustajan olevan alivoimalla lippuja vallatessa ja voiton olevan meille askeleen lähempänä.

Mutta tuopas sitten recon lähitaisteluun haulikon, Thopsonin tai G3:n kanssa. Tilanne kääntyy täysin päälaelleen, kun koko pelin tehokkain varuste eli motion detectorit otetaan käyttöön.

Eilen tuntui peleissä olevan lagia - mutta onneksi ei minulla :rolleyes: Tai sitten oli kyse todella hitaista reaktioista tai kokemattomuudesta. Napsahti kaksikin kultatähteä UMPpiin tuplaspreijatessa pitkin iltaa.

Näitä ilmaisia Live-viikonloppuja saisi olla enemmänkin. :D

Oijoi tuota tähtien määrää mitä eilen yöllä ja tässä päivällä on tullutkaan :) mm. M416 plat, stationaryille yksi kultatähti,umpille,scarlle ja parille muullekkin ja lisäksi K/D:ee ratio nousi jo lähemmäs yhtä, huomasin pelin parantuneen kun tein parit hienosäädöt..

Eli eikai oo ihmekkään etten ketään meinaa kuulokkeilla kuulla kun oli kaikki huudahdukset minimissään :/ Eli oisko ollu dialogue tjsp.. Ja muutin väriasetuksia, näin ollen joka matsissä oli se surullisenkuuluisa k/d yli kahden :)

Harmittaa taas kun joutuu tuonne intin ihmeelliseen maailmaan lähtemään n. viikoksi..:s
Oon nyt vähän yli 7000:s maailmanlistalla niin perjantaina oon kai taas jtn 8-9 tuhatta..

Olihan "peliä" eilen..:D Tuli kokeiltua erilaisten ajoneuvojen lennättämistä c4/miinoilla. Tuli lunastettua lentolupakirja mönkkärille!! 10hengen suomitiimi jälleen kasassa joista 8 leikkii omassa basessa lentäjänpoikia ja taisi olla ainoastaa hirwi ja raiperai jotka hyökki lipuille ja voitettiin siltikin :p Myöskin yöllinen tuktuk turnajainen ja kokeilemisen riemu priva vietnamissa sai aikaan "pientä" repeilyä josta seurasi aikamoinen hellasärö kotona aamulla:confused:
Saatiin ainakin muutaman uusi kikka hihaan, esim nyt voi port valdesinki ekassa basessa hyökätä mönkkärillä+laskuvarjolla vihun basen selustaan.. (ei oo miinoista pelkoo)

Ittu, että ketuttaa. Helikopteri täynnä porukkaa, pari korjailee, pari ampuu. Kun ammut tracerin -> 3 sekuntia tästä tulee valoshow joka vie tracen mennessään. Valparaison viimeseen baseen saakka pääsivät. Eivät he suinkaan yläpuolella lennelleet vaan lähinnä kilometrin päässä leijailivat.

Kyllä meni peli-ilo lähes täysin.

Ostin tänään pelin Ultimate Editionin! Yksinpeli tuntuu ihan siistiltä, mutta varmaan moninpeliä tulee kokeiltua huomenna. Antakaahan jotain vinkkejä, miten ärsyttää toisia mahdollisen vähän + jtn. muuta tähän tyyliin. :)
Huomenna menee kyl varmaan aika pitkään nickin keksimisessä. Rikkaruoho olin Ps3:sessa, mutten jaksa varmaan enää Livessä olla sama. Pistäkää YV:llä hyviä account nimiehdotuksia ;)

Ostin tänään pelin Ultimate Editionin! Yksinpeli tuntuu ihan siistiltä, mutta varmaan moninpeliä tulee kokeiltua huomenna. Antakaahan jotain vinkkejä, miten ärsyttää toisia mahdollisen vähän + jtn. muuta tähän tyyliin. :)
Huomenna menee kyl varmaan aika pitkään nickin keksimisessä. Rikkaruoho olin Ps3:sessa, mutten jaksa varmaan enää Livessä olla sama. Pistäkää YV:llä hyviä account nimiehdotuksia ;)

Jes! Lisää tykinruokaa... eiku siis tervetuloa mukaan! Ensin katso tämä: YouTube - Tips & Tricks: How Not to be a Noob at Battlefield Bad Company 2
Tubesta löytyy muutenkin hyviä vinkkejä.

Sitten lisää kaverilistalle näitä: Suomipoikii - BFBC2 Stats

Sitten vaan sotatantereelle, älä jää baseen kykkimään, vaan mene taistelun keskelle niin opit parhaiten. Oma GT on tosiaan tuo sundman666, saa lisätä. Pelailen iltaisin n. klo 21 jälkeen. Mikkiä en yleensä käytä.

Sun GT vois olla vaikka NoobWeed.

Haha voi v*ttu!:D Sundmani sai kyl nyt niin hyvät naurut mun naamalle että huhuh! :) Ei toi ois kyllä oikeesti juuri sellanen et NoobWeed<SA-UMP-45> killed you, kuullostaa aika härskiltä!

No oikeestaan kukaan ei voi toista sen enempää ruveta neuvomaan GT:stä, itsellänikin Lepione (Tulee sukunimestäni leppikangas) ja pelkästään tuo lepi olisi ollut omasta mielestäni kauhean tylsä niin en laittanut perään numeroa yksi vaan päätin kirjoittaa sen sinne! Eipä oo kenelläkään ollut ainakaan ongelmia ääntämisessä.. Lempinimi,anagrammi, tai jokin muu mieltä lämmittävä sana on yleensä hyvä vaihtoehto!

Ja lisäksi kannattaa tosiaan lukaista noi Sundmanin laittamat linkit ja lisäillä KAIKKI tyypit ainakin sieltä suomipoikii/suomipojkarna listasta niin saat jo hyvän peliporukan ympärillesi, osa on ollut mun listoilla jo demosta lähtien ! Kaikilla ei sitä mikkiä ole,mutta silti ihan vain kuuntelemallakin toisten juttuja pääsee peliin hyvin mukaan.. Itselläni ei nyt oikein ole ollut mikkiä sattuneesta, syystä mutta luulisi senkin korjaantuvan tuossa perjantai illalla kun pääsen varmaankin tuosta naapurikaupungista sen hakemaan!

Mm. Huomasin ettei TurtleBeach lähettele varaosiaan muualle kuin costa ricaan (vai minne se oli) ja USA:an..

Tossa perjantai yöllä innokkaat vois taas tulla pelailee vaiks vähän myöhempäänkin yöllä, ku ois tarkotus pelata sielt ilta ysistä myöhään aamuun asti, munkin ja siman voimalla! Tarttis saada kaikki kultatähdet tossa viikonlopun aikana saavutettua,niitä on aika paljon mitkä on lähellä,mut oon vaan tyytyny platinoimaan aseita,ni on sit jääny ne kultatähdet vähän vähemmälle huomiolle!

Suomalaisten kanssa kun pelaa niin win/loss -suhde paranee kohinalla, mutta joudut myös näkemään enemmän vaivaa saadaksesi tappoja. Kuten kaverini totesi, että "pitää mennä ampumaan viholliset kohtuun asti, että ehtii saamaan tappoja." Joskus jos voitto on ns. varma, voisi kyllä hieman jarrutella ja nauttia vastustajan kustannuksella. :D

Itselläni ei myöskään ole yleensä mikkiä käytössä (pahoitteluni jälleen siitä). Sitten kun siihen olisi ollut viime viikolla hyvä mahdollisuus perheen ollessa poissa jaloista, ei mikrofonin-perkele suostunut toimimaan. Pihaustakaan ei kuulunut vaikka kuinka huutelin. Mrrr.

Tänään voisi napata veitselle platinaa, vihdoinkin.

Suomalaisten kanssa kun pelaa niin win/loss -suhde paranee kohinalla, mutta joudut myös näkemään enemmän vaivaa saadaksesi tappoja. Kuten kaverini totesi, että "pitää mennä ampumaan viholliset kohtuun asti, että ehtii saamaan tappoja." Joskus jos voitto on ns. varma, voisi kyllä hieman jarrutella ja nauttia vastustajan kustannuksella. :D

Tätä samaa tuossa pääsiäisenä kanssa päivittelin. Aikamoinen Usain Bolt saa olla, että pysyy perässä Rush läpijuoksussa. Muutaman kerran ollut itsellä se kaikki 2 tappoa koko rundin aikana vaikka kuinka yrittää vihua metsästää.

Toinen pointti on kanssa se, että vastustajien puoli tuppaa tyhjenemään aika nopeesti kun vyöry alkaa.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tätä samaa tuossa pääsiäisenä kanssa päivittelin. Aikamoinen Usain Bolt saa olla, että pysyy perässä Rush läpijuoksussa. Muutaman kerran ollut itsellä se kaikki 2 tappoa koko rundin aikana vaikka kuinka yrittää vihua metsästää.

Toinen pointti on kanssa se, että vastustajien puoli tuppaa aika tyhjenemään aika nopeesti kun vyöry alkaa.

tosta servun tyhjenemisestä ollaanki peleissä paljon puhuttu. Ollaan yksissä tuumin peleissä ehdoteltu että jengi ottais "klan tagiksi" jonkun muun kuin FIN. Vihut kun näkee että 10:llä tyypillä on FIN tagina ni rupee servu tyhjenee jo senkin takia. Itse vaihdoinkin sen sattuneista syistä IFK:si:D Jos haluaa että muut tunnistaa suomalaiseksi niin miettii jonkun muun kirjain yhdistelmän josta tunnistaa. Ja tohon että herutellaan pisteitä ennen mcomien tuhoomista, ni on aika hankalaa ku kaikki ei mahdu partyyn ja kuule ideaa tai sit randomit käy räjäyttää sen. CU @ battlefield

Heehehee, nyt sain tehtyä accon nimi tulee siitä, kun oon lukiossa tullu kemia-expertiksi. Eli "Hydr0xidi" on accon nimi, derpidy derp.

Mut itse moninpelistä... Aivan loistava!! Eka meni hetki ennenku oppi pelaamaan: mapit, aseiden rekyyli, vastustajan mahdolliset olinpaikat ym. Mut jossain 40min. pelaamisen jälkeen aloin olla koko ajan kärjessä. Joka kerta joku yli 2100 pojoa ja mahdollisimman paljon tein tiimityötä. K/D (hihi), oli 98/62 joku 1.55 eli pääsin kokoajan estämään vastustajien plänttejä/ itse plänttäämään.

Näkeekö jostain kuinka paljon on saanut pisteitä objektiivisesta pelaamisesta? Combat Points taitaa olla tapoista ja Award-, en tiiä mist se tulee? Molemmissa on melkein yhtä paljon ~9000. En kyl yhtää ihmettelis vaik se Award Points koostuiski planteista/defuista. :)

Mikäköhän siinä oli, kun laitoin VIP-koden, nii se lähti lataa jotain Vietnam-päivitystä, kokoa 1,64GB? Enkä oo ihan varma sainko map-packeja.

No huomaat kyllä jos sulle on tullut uusia mappeja aika helposti :) Ja vietnamia päästäksesi pelaamaan täytyy sun uhrata 1200ms pojoa, ei paha omasta mielestäni :) Ja oon kyllä huomannu et serveritki tuppaa tippuilee pelaajista kun monella lukee GT:n edessä "FIN" ja aika moni serverillä olijoista on hiukan alle tai juuri 50 lvl pelaajia.. Täytyy tossa urakalla ruveta aina viikonloppusin pelaamaan kun oon huomannu kun oon listoja selaillu ni oon tippunu intin takia aika takapajulaan siis ihan pisteissä:(

Dejavuhhiinki yli miljoona pojoo perkele:( *ÄNGST* Mut tossa viikonloppusinki tulee tahkottua aikalailla se satatuhatta rikki kun parina kolmenaki iltana pelailee..

Ylös Bottom