Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä
No assaulttia vihasin aina kunnes huomasin kuinka hyvä luokka se oikeesti onkaan, ja nyt on tullu tahkottua sillä sitten 1.3 miljoonaa pistettä,aika ylivoimaisesti kun miettii että medicillä mulla on joku vajaa 600 tuhatta pistettä ja sitä oon käyttäny toisiks eniten..
Ja classeista senverran että assaultilla tulee käytettyä
*XM8,M416,M16
*40mm GL tai Shotgunia> Mapista riippuen aikalailla.
*Magnum,Lightspeed
Smokea sitäkin aikapaljon mutta yleensä vain kun on suomipelit pystyssä,randomit ei paljoa ajattele jos ammun smoken laatikolle niin sitähän ei sitten voi millään mennä plänttimään,tämän tajuaa kaikki pelilistallani yleisesti.
Engineerillä:
*CG,RPG-7
*Avtomat,PP-2000,Uzi
*Explosives etc.
Recon:
*GOl,M24
*12x SuperHyperZoom
*"Teh" tykistötuli
Medic:illä sitten en oikeestaan enään mitään,ku kaikki on sitä samaa harmaata kakkaa,kauheesti lentää luoteja piipusta kauheella nopeudella mut silti kuolema korjaa voiton.
Piti tossa kysyä kun oon huomannu et taidan käyttää punapistettä vähän liikaa,kun en oikeastaan koskaan ammu lonkalta..
Esim. vihu tulee suoraan päin ja alan tulittamaan reddot:lla,niin kummasti se kuolema tulee ja tykittää.. Eli häviän yleensä kaksinkamppailut.. Olen miettiny et pitäisköhän ruveta harjoittelemaan ampumaan lonkalta nii vois ehkä selvitäkkin?
Mitens muut tekee? Lonkalta vai tähtää pää punasena?