Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Yöllä pelit meni taas susille, vaikka plussalla mentiin toisinaan noin henkilökohtaisesti. Kovasti tuntui olevan kujalla porukka, itselläkin välillä oli vähän hakuammuntaa. En sitten tiedä oliko mapit jotenkin outoja porukalle, jotenkin puolustamisesta ei tullut yhtään mitään, vaan piti vauhtia ottaa tankin ratista, jolloin vasta porukka tajusi pitää paikkaa tarkemmin. Alkaa tuntumaan itsestäkin tuo konkka mielekkäämmältä, pääsee paremmin yllättämään ja pysyy välillä jopa elossakin. Rushia pitää alkaa harjoittelemaan kai sitten, jos senkin hienouden oppisi.

HC-modeakin tuli testattua pariin otteeseen, mutta ei oikein palvele tällä pelaajamäärällä, kaikki pakkaa vain kyttäilemään ja peli ei etene. Ite luonnollisesti en jaksa kauaa puskissa istua, ellei läjään saa porukkaa tiputtaa. Noh, siinähän sitä sitten kuolee ankarasti, kun porukka masturboi puskissa odottamassa, ja ite juoksee luotisateeseen hymyssä suin. :D

Plussalla noitakin matseja on vedetty osittain, malttia vaan pitää olla hiukan enemmän kuin yleensä.

Mitä tulee yhtälöstä, jossa on neljä taulapäistä medicciä ja MG36? No tietenkin 53 tappoa! :D

Laguna Presan konkassa oli eilen tilanne, jossa kahdessa perättäisessä matsissa liikkui vastustajan kokonainen medic squad ympäri karttaa menestyksekkäästi valtailemassa lippuja ja elvyttelemässä toisiaan. Testasin vaikka mitä yhdistelmää, millä olisin saanut koko squadin hengiltä ennen kuin toisen matsin puolessa välissä sitten keksin sen.

Vaihdoin itse mediciksi, nappasin integroidulla punapistetähtäimellä varustetun MG36:n messiin extra ammuksilla, ja aloin lahtaamaan niitä tyyppejä C-lipulle B-lipun suunnalta rantapusikosta. Valehtelematta ammuin lähemmäs tuhat patia noihin tolloihin, jotka eivät edes kunnolla ampuneet takaisin. Elvyttivät vain toisiaan. Lähes 40 tapon jälkeen tyypit tajusivat spawnata muualle. :rolleyes:

Tänään Nelonen sitten esittääkin myöhäisillassa kauhutrillerin nimeltään Keskiyön lihajuna, joka epäilemättä kertoo noista mediceistä. :D

Morjesta kaikille bäfä hepuille! Ite oon pelaillu päälle 120h ja rupee vähän tympimään näitten randomien kanssa pelailla. Tiimipelaamisesta ku vaan ei tule yhtää mitää niitten kanssa... Eli lisäilkäähän minua listoille, gamertagilla UltraLow663 pelailen. :)
Tuossa pari sivua takanapäin olikin joku aikas suurikokoinen lista nimiä, mutta ei yhtään tiedä, että ketkä on nyt sitte niitä aktiivisia, eikä koko listaa jaksais lisäillä...

Tänäänki oli loistava esimerkki miten ärsyttäviä nää random pelaajat osaa olla, koko matsin ajan wookie istuskeli puskissa ja rupeshan se vähän keittämään. Matsin lopussa laitoin viestiä ja kysyin että mikä siinä snipulla kämppäämisessä on nii hienoa. Mitähän tämä sitte vastaa: "I can't help it that you lose all time. You just suck." :mad: Eipä siinä muuten mitää, pelatkoon miten haluaa, mut minkähän takia sitä istumista ei voi harrastaa vaikka sdm, vaa pitää tulla objective pelejä sotkemaan...
Tulipahan sitte tekstiä, voimpahan ainaki sanoo että ekaan postiin on panostettu.

. Eli lisäilkäähän minua listoille, gamertagilla UltraLow663 pelailen. :)
Tuossa pari sivua takanapäin olikin joku aikas suurikokoinen lista nimiä, mutta ei yhtään tiedä, että ketkä on nyt sitte niitä aktiivisia, eikä koko listaa jaksais lisäillä...

.

Harva taitaa pyytämällä lisäillä. Itse tein niin että aina kun näin suomalaisia peleissä ni heitin friend inviten ja täält listoilta olen lisäillyt. Jos omalla puolellani on kovin ollut wookieita omas bases kämppimässä ni hyvä temppu on ottaa assault+smoket ja savustaa niitten näkyvyys sekä ampuu ne täyteen tracer darteja et vihun snipat näkee välkkyvät röllit. :eek: Sen jälkeen saa tosin varautua aikamoiseen hatemailiin mut.. ISO KYYNEL!
Tulipa tuossa pe pelattua ekan kerran lepionenkin kanssa ja täytynee vielä kiittää kultaisesta dogtagista :D (Ja btw. oonki sanonu et ken keksii kirjoittaa naisiin käyttöohjeet niin on rikas mies!:confused:)

Hieman ollut kiireistä viime aikoina niin en ole ehtinyt hirveästi bäfäilemään.
Muuthan alkavat jo ottamaan kiinni :D
Mietin tässä nyt että pitäisikö lopettaa kokonaan kun tuli tuollainen hieno luku (44444) tappoihin :p
No ei kai nyt sentään.

Kakkosprofiililtakin loppui Liveaika, joten se taisi ainakin jäädä siihen. En taida tuota kuukauden koodia siihen kuitenkaan käyttää.

Tässä vielä lopulliset statsit:
http://www.bfbc2.eu/en/360/stats/DimppisFI
Kovasti yritin nostaa K/D:n yli 2.5 ja Score/min yli 500 mutten onnistunut :mad:
No kai nuo nyt silti kelpaavat... :rolleyes:

Minäkin olen miettinyt tuollaista rykäisyä ns. puhtaalta pöydältä, mutta tiedän, etten pääsisi lähellekään tuollaisia numeroita.

Tällä alkuperäisellä tilillä tuli nimittäin alussa tunaroitua sen verran lahjakkaasti, että käytännössä sinetöin mahdollisuuteni päästä lähellekään noin eeppisiä lukemia. Mutta ihan tyytyväinen olen nykyiseen taitotasooni/tilastoihini. BFBC2 on kuitenkin minulle ensimmäinen nettiräiskintä, johon olen höyrähtänyt näin pahasti. Halot, CoDit ja muut on kyllä ammuskeltu, mutta ei milloinkaan tällä pieteetillä.

Hieman ollut kiireistä viime aikoina niin en ole ehtinyt hirveästi bäfäilemään.
Muuthan alkavat jo ottamaan kiinni
Mietin tässä nyt että pitäisikö lopettaa kokonaan kun tuli tuollainen hieno luku (44444) tappoihin
No ei kai nyt sentään.

Kakkosprofiililtakin loppui Liveaika, joten se taisi ainakin jäädä siihen. En taida tuota kuukauden koodia siihen kuitenkaan käyttää.

Tässä vielä lopulliset statsit:
http://www.bfbc2.eu/en/360/stats/DimppisFI
Kovasti yritin nostaa K/D:n yli 2.5 ja Score/min yli 500 mutten onnistunut
No kai nuo nyt silti kelpaavat...

'tä vattua!!? :D 12,75 Win/Lose-ratio! Pelaat salee kokoajan jollain suomen bäfä panostajien squadissa :) Mä pelaan nykyään silleen, et yksin rennosti, mut jos pelaan tuttujen suomalaisten kaa niin panostan enemmän, että voitettais matsi.

Btw. jos oon ostanu 40€ 12kk Liven, nii tarkottaaks se sitä, että mun broidinki pitää ostaa 40€ maksava Live, jotta saisi pelattua omilla accounteilla netissä? Järjetöntä jos näin on, koska yhteinen acco ei tulisi kysymykseenkään.

Juu, ainakaan Suomessa ei ole tarjolla mitään "family packia" tai vastaavaa, eli jokaiselle tilille joutuu ihan erikseen ostamaan liveaikaa.

Mikähän update tähän nyt tuli, tietääkös kukaan? :)

Huomenissa tulossa taas pelailemaan,tarkotus ois sit saada raa`asti tappoja et pääsis plussan puolelle!:) Ja gimmel oot yks harvoista kenellä se mun dogtagi on ;) melkeen 700 tappoo puukolla,ja taitaapi vähän yli sadalla olla mun DT taasen.. Hyvä voittoprosentti tolla puukolla kyllä..

Joskus muinoin tuli käytettyä sitä ihan hullunkiilto silmissä mutta nykyään,harvakseltaan röllejä sillä suolestan.. Aika hassua sekin et parissa erässä frogilix sai mun dogtagin silleen et se kävi suorastaan päälle enkä vaan voinu tehä mitään :o lue: rynni päälle jostain viidenmetrin päästä> kuolin.

Mut mut huomenna illalla lepipappa hedsetti päässä ja partyy sit vaan ni saadaan kunno keskusteluita aikaseks! täytyy toivoo ettei boski ylikuumentuis tai mitään..

Eilen oli taas pitkästä aikaa todella hauska pelata. Parit sessiot ennen eilistä olivat olleet jotenkin nihkeitä. Olin eilen niin täpinöissäni tankilla ajaessa, että multa meni ihan täysin ohi DejaWuhin squadikutsukin. Sori, että huomasin sen vasta erän loputtua... :o

V-ELECT -ajoneuvo-specci on osoittautunut erittäin hyödylliseksi tiukoissa conquest-kartoissa, joissa on tankkeja eli Panama Canal ja Port Valdez. Tiukalla tarkoitan sitä, että kartoilla on melko tarkkaan rajoitetut väylät, joita pitkin "pitää" ajaa. V-ELECT siis paljastaa kaikki miinat ja C4:set sekä noin 20 metrin säteellä liikkuvat viholliset. Hurja määrä tappoja napsahti sellaisista tyypeistä, joilla ei ollut hajuakaan, että minä "näin" heidät seinien läpi. :D

Minulla ei ole hajuakaan näkeekö myös tankin kk-mies nuo samat jutut, kuin minä, vaikka hänellä ei ole itsellään V-ELECTiä käytössä. Kain tai DejaWuh osaavat varmaan vastata tähän.

Mää mitään nähny ku laulatin kk:ta hirveessä hurmiossa. :D Kyllä mä ainakin näin miinat kk paikalta. Oli kyllä hauskat sessiot. Varsinkin Coban kk miehenä toimiminen oli hauskaa ja Dejan kanssa käyty tankkientuhokilpailu oli aika hauska. Nauraa sai kyllä lähes koko session aikana että kiitosta vaan kaikille.

Mieleen jäi ehkä parhaiten tapaus, jossa Deja teki C4kaaravirityksen ja lähti ajamaan kohti kaukaisuuteen tankin kimppuun. Mä losautin singolla piruuttani perään ja hetken päästä Deja jo kirosi, että ei saanu tankkia tuhottua ja samalla mulle tuli ilmoitus tankin sekä miehistön tuhoamisesta ja pisteitä tuli niin pirusti. Eli marksmanshot singolla. :D

Hauskaa oli! Mut vielä hauskempaa oli seurata noiden meidän sessioiden jälkeen vierestä kun kaveri, joka on aika helvetin kova pelaamaan fps:iä pc:llä, pelasi pari rundia. Taisi saada peräti neljä tappoa! Onneksi kirosanojen määrä korvasi kaiken muun :D

Jeah!:) Kiitokset kaikille taas illan ja miksei yönkin pelisessioista mukavaa mäiskettä kyllä oli.. Avtomat tuli hakattua sitten vaivalloisesti platinaksi vihdoin ja viimein ammo upgradea käyttäen.

Myöskin tuli yllättävä määrä puukkotappoja tuossa illalla/yöllä,mutta edelleenkin se lagi vaivas vaikka raipe sanois mitä hehe!:p

Oon varmaan jo kirjottanut tästä, mutta kirjoitan taas. Kyllä, videopelit ovat ensisijaisesti harmitonta hauskanpitoa ja ajanvietettä. Mutta:

Minkä takia tyypit pelaa rushia tai konkkaa jos teillä ei ole pienintäkään halua ottaa lippua/laittaa laatikkoa palamaan/puolustaa jo palavaa laatikkoa/estää vihua pääsemästä laatikolle tai lipulle? Toisin sanoen, minkä takia pelimuotoa ei pelata niinkuin sitä "kuuluisi" pelata?

Ihan nyt vaan esimerkiksi pari juttua: Otin Harvest Dayssa A-lipun 5 (viisi) kertaa peräkkäin. Kuollakseni vihollisen keskitykseen. Tiimit olivat tasaiset, mutta loput neljä halusivat jostain syystä spawnata jonnekin ihan muualle vaikka varmasti näkivät että A:lla tapahtuu.

Port Valdez rush. Laitoin A:n palamaan neljä kertaa putkeen. Tikettejä ~15 jäljellä. Loppu tiimistä yrittää saada spawnrapeavaa hekoa alas - turhaan - vaikka minä olen laatikolla vapaana.

Enkä minä nyt väitä että olen maailman paras bäfän pelaaja ja siksi tässä moralisoin. Ei. Minä haluan että joukkueeni voittaa. Jos se tarkoittaa sitä, että otan napin otsaan 15 kertaa yrittäessäni ottaa lippua, sitten se on niin. Mut on kasvatettu niin, että yhteisön hyvä menee yksilön edun edelle - kai mä olen sitten videopelikommunisti. Tiimityöskentelyyn tarkoitetun pelin pelaaminen sooloillen ei vaan pääty hyvin. Sen näki eilen Venäjä, ja sen näki tänään pari tyyppiä mun squadissa. Minä pelaan voittaakseni ( ja tämä ei suinkaan poissulje hauskanpitoa ) tarkoittipa se sitten savujen ampumista kolme minuuttia putkeen, ammuslaatikon heittämistä engin jalkoihin kymmenen kertaa peräkkäin, haulikkorynnimistä epätoivoiseen paikkaan tai laatikon sytyttämistä 10 kuolemaa putkeen. Ei minua kiinnosta miun k/d, minua kiinnostaa olla hyödyksi.

Jos se k/d on niin tärkeä, niin eikös vaan kannataisikin pelata Squad Deathmatchia? Tälleen kaikki hyötyisivät. Miksi näin ei tapahdu? Sitten taas toisaalta, jos vastassa onkin hyviä pelaajia eikä matsista tulekaan helppo, ja - voi kauhistus - k/d menee miinukselle, matsista lähdetään?

Jos se k/d on niin tärkeä, niin eikös vaan kannataisikin pelata Squad Deathmatchia? Tälleen kaikki hyötyisivät. Miksi näin ei tapahdu?

Siinä ei ole (A) ja (B) HUD merkintää että "ammu tänne, täällä on vihollisia."
Kun ei ole selvää paikkaa jota vahtia snipalla ja vihollisilla ei ole mikään pakko liikkua niin siinähän joutuisi itse liikkumaan, silloinhan joutuisi jättämään sen rakkaan puskan ja joku saattaisi sinut nähdä ja silloin voisi kuolla ja siitä ei koodeeär tykkäisi.

Kentän laidalla istuvista puskarölleistä tulee aina mieleen tämä video. :D

Ylös Bottom