Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tänne on tullut jo useampi kysely näistä gamertag-ehdotuksista. Tässä on generaattori jolla voit luoda itsellesi ns. ei massasta erottuvan gamertagin xbox-liveen. Sitten vaan se surullisen kuuluisa [FIN]-clan tagi nimen eteen ja taistelukentälle niittämään kuolematonta kunniaa.

Gamertag Creator - Xbox Gamertag Name Ideas and Suggestions

No siis tuota FIN-tagia on tullut käytettyä siitä asti kun pelin hankin, muutaman kaverin lisäksi. Suomalaisen peliseuran löytymisenhän takia tuo tuli siihen laitettua, mutta siitä ei nyt ainankaan tällä saraa ole pulaa niin voisikin siirtyä takasin siihen 420:n ;)

Servun tyhjenemistä lienee turha ihmetellä. Itse olen pariin otteeseen saanut nauttia suomalaisesta lihamyllystä, eikä sitä kauaa jaksa :) Etenkin Oasiksessa kopterihelvetti on joskus armottomuudessaan omaa luokkaansa. FINtagit saavat varmasti jo monet vaihtamaan servua samantien, kun tiedossa on nöyryytys tavalla tai toisella :)

Servun tyhjenemistä lienee turha ihmetellä. Itse olen pariin otteeseen saanut nauttia suomalaisesta lihamyllystä, eikä sitä kauaa jaksa :) Etenkin Oasiksessa kopterihelvetti on joskus armottomuudessaan omaa luokkaansa. FINtagit saavat varmasti jo monet vaihtamaan servua samantien, kun tiedossa on nöyryytys tavalla tai toisella :)

Minusta se on oikeastaan ihan hauskaa aina silloin tällöin mitellä voimiaan - ainakin silloin kun puolustaa suomalaisia vastaan, ja vaikka se yleensä johtaakin tappioon. Hyökätessä FIN-porukkaa vastaan tavallisesti koko oma tiimi snaippailee ja olen niitä harvoja, jotka yrittävät virittää laatikoita. Se on sitten melko arsesta.

Oon tässä itse miettinyt hetkenaikaa että miltä kuullostais jos laittaisi jonkinmoista klaania pystyyn? Kumminkin melkeen meillä kaikilla on samat frendit livessä,joten aina olisi langoilla pelaajia tarpeen tullessa,ja ainakin perjantai iltasin on mulla jopa hankaluuksia päästä pelaamaan samalle serverille tai ees samaan squadiin,joten ei ainakaan peliseuraa puuttuisi.

Tiedä sitten kuinka paljon porukalla tässä olisi innostusta,mutta suurimmanosan kanssa sen vuoden jo livessä höpötellyt,joten suurimmasta osasta tiedän enemmän kuin nimen ja paikkakunnan jossa asuu,itsehän olen sellanen höpöttäjä,että huhuh, varmaan ympäri suomea tiedetään mitä meijänkin kämpässä suuninpiirtein tapahtuu :rolleyes:

Elieli,tossa aikavälillä perjantai-maanantai taas oon itte aktiivisesti pelailemassa ainakin illalla,täytyis K/d:eetä saada nostettua niistä kultaisista mokkula-ajoista tähän laajakaistan tuomaan etuun, nytten onkin pelit menny ihan ookoosti, joku vähän alle 700 tappoa enään miinuksella tasan 1.0:n K/D:stä..

Eipä tuo K/D ole oikeasti niin tärkeä mulle mutta vituttaahan se kun parikertaa olen saanut ihan vain huonohkon tappo,kuolema-pisteytykseni huonoudesta viestiä..

Eipä porukat paljoa Win/lose ratiota kattele sen enempää..:o

Puollustaminen FINnejä vastaan vielä menee, sitä koittaa olla piikkinä lihassa, ja hyvältähän se tuntuu kun saa FINnin poksautettua :) Hyökätessä kyllä huomaa nopeasti olevansa ypöyksin, randomeilta yleensä kun pettää moraali melko nopeasti, ja homma menee sniperillä kiventakana kyykkimiseksi. Reilusti vaan päätä seinää, ja tuska on ohi nopeasti, sanon minä :)

Eilisten pelien perusteella jälleen kerran voitaisiin siirtyä FBS-tagiin (finnish base rapers). Oli taas semmosta menoa,ettei paljon lopputuloksia tarvinnut jännittää. Parissa viimesessä konkkamapissa,vastustajan elinaika laskettiin sadasosa sekunneissa :D

Jos vaikka jätettäisiin se baserapetus pois. Voi olla hyvä ja kova porukka pelaan, mutta resparaiskaaminen on jo lähinnä naurettavaa ja säälittävää.

Eilisten pelien perusteella jälleen kerran voitaisiin siirtyä FBS-tagiin (finnish base rapers). Oli taas semmosta menoa,ettei paljon lopputuloksia tarvinnut jännittää. Parissa viimesessä konkkamapissa,vastustajan elinaika laskettiin sadasosa sekunneissa :D
Tulipa koettua tämäkin basen raiskaus eilen ensimmäistä kertaa. Tulen kyllä jatkossakin mielelläni näihin foorumin pelaajien peleihin. Ei ainakaan tarvi päivitellä täysin randomien pelaajien kädettömyyttä :rolleyes:

Kyllähän tuo baserape on vähän niin ja näin, mutta mitä muutakaan siinä teet odotellessa rundin loppua, kun vastustajalla on enää viisi ukkoa? Annat niille yhden lipun? Paskat, äkkiä vaan peli loppuun.

Kyllähän tuon FIN-taginkin vois ottaa pois, ei pelota vastustajaa niin paljoa. Totuuden nimissä on kyllä mainittava, että vaikka Suomi-porukka yleensä vastustajat murskaakin, niin jos vastassa on osaava porukka, ei olekaan pelit enää niin helppoja.

Tänään ajattelin sitten illalla nauttia hieman olutta ja pelata bäfää, mikrofonin kera. Tässä painaa MM-kisat ja vappu pahasti päälle, niin tänään vois pelata vähän pitempäänkin. Tässä männä viikolla pelasin ensimmäistä kertaa mikin kanssa ja sehän oli oikein mukavaa, minä, Deja, Turbofaija, Chilldude ja muutama muu tuhosivat vastustajan SDM:ssa. Tässä pelimuodossa mikillisellä squadilla on kyllä selkeä etu, hauskaa oli. Tulkaa tänäänkin linjoille, niin laitetaan talot "naukumaan"!

Tänään ajattelin sitten illalla nauttia hieman olutta ja pelata bäfää, mikrofonin kera…

Pitää yrittää liittyä seuraan tossa kybän jälkeen. Ehkä joutuu myös ottamaan pari "voimajuomaa" lisävarusteeksi kittiin. :D

Kyllähän tuo baserape on vähän niin ja näin, mutta mitä muutakaan siinä teet odotellessa rundin loppua, kun vastustajalla on enää viisi ukkoa? Annat niille yhden lipun? Paskat, äkkiä vaan peli loppuun.

Lisäks jos antaa vastatiimille "tilaa" esim. Port Valdezin konkassa, ni äkkiä vastassa on joukkueellinen snipuja - kaikki yleensä siinä kukkulalla. :D Eihän toi baserape mitään herkkua oo, mutta ehkä se on lopulta parempi ottaa siinä vaiheessa vaan selkee voitto ku hinuttaa hitaasti murmelilaumaa vastaan?

Toi on muutenki kumma juttu, et jengi valkkaa snipun siinä vaiheessa ku pitäs hyökätä kunnolla.

Viimeksi muokannut moderaattori:

.
Tänään ajattelin sitten illalla nauttia hieman olutta ja pelata bäfää, mikrofonin kera.

Jos peleistä löytyy tilaa niin voisin osallistua pelisessioihin? Kohta hakemaan hiukan urheilujuomaa mutta illalla varmasti linjoilla. GT Allunolla

Rikkaruoho ku keksit nimen niin lisäileppä kuiteki oot tuttu jo pleikkarin puolelta jos muistan oikein.

Minäkin voisin tulla mukaan jos yli 6kk "reservissä" ollut alikessu kelpaa mukaan. Mikki löytyy mutta sitä tulee harvoin käytettyä. Jossain kohtaa iltaa varmaankin tulee oltua linjoilla yrittämässä päästä pitkästä aikaa taistoon mukaan.

Jos vaikka jätettäisiin se baserapetus pois. Voi olla hyvä ja kova porukka pelaan, mutta resparaiskaaminen on jo lähinnä naurettavaa ja säälittävää.

Totta puhut,mutta kerro mitä pitäis tehdä tilanteessa jossa joukkueellasi on kaikki liput ja vastustajat pakenevat servulta ovista ja ikkunoista? Antaa lippu ja jahdata niitä muutamaa miestä ympäri karttaa,vai teurastaa ne siihen lipulle? On kuitenkin kaikkien etu,niin kuin syntinen baserapettaja Sundmankin totesi,että tuollainen matsi loppuu nopeasti,kun valitettavan harva peliin liittynyt jää edes yrittämään suosta nousua.
Mutta me ollaankin naurettavia ja säälittäviä ;)

En yhtään ihmettelis jos vaikka tänne suomenmarkkinoille suunnattais joku oma lisämoodi BF3:seen mimeltään baseraping :D Kyllähän me osataan tää teurastaminen jne..

Itte en kauheesti oo koskaan noihin "peisreippauksiin" osallistunut,joskus se tuntuu kyllä hyvältä vedellä jotain 40-2 rundeja vaikkapa atacamassa..Itteä ainaki vituttaa kun huomaat spawniruudussa jeepin jos toisenkin konekiväärin siellä tykittämässä,ja panssarivaunut katkomassa päitä..

Tuossa oon miettiny potenttiaalisia platinoitavia aseita,että platinoisko avtomatin tossa viikonlopun aikana ku joku reilu 600 tappoa sillä vai aloittaisko periaatteessa tyhjästä vaikkapa UMP-45:sella.. Sillä ei ookku just joku 100 plakaatissa..

Oon itte kyllä aina ihmetelly että mikä siinä umpissa on sitten niin hyvää,kun kattelee videoita ni sillä näyttäis äijää tippuvan aika hyvin..

Toinen ois tietysti PP-2000 tai UZI..

Ja toisaaltaan oon koittanu ettiä uutta lempiasetta tässä viikonloppusin mutta tuntuu että kaikki aseet on jo niin nähtyjä ja loppuun käytyjä että huhuh..

Assaultillakin oli hetken hauskaa 40mm shotgunilla kunnes sekin sitten tuli platinoitua,ja toisaaltaan en taas näy sitä kranaatinheitintä niin tärkeenä,tai jotenki tuntuu ettei sillä saa tappoja,vaikka kuinka ammuskelis vihuja jalkoihi..

Muutama kysymys on tullut mieleen tätä pelatessa.
1. Miten toi squad oikein toimii? Omalla puolella on scoreboardista katsottuna 8 pelaajaa, mutta pääsen respaamaan vaan kolmeen tyyppiin.
2. Voiko matsiin tulla lisää pelaajia kesken pelin, koska välillä oon huomannut, että jossain normi-Rushissa on vaan 2vs.2 eikä tuu lisää pelaajia. Tällöin yleensä lähden servusta.
3. Mistä näkee Win/Lose-ration? K/D:n oon kyllä löytänyt, mutta tätä en oo löytäny ja kiinnostais enemmän tietää W/L kuin K/D.
4. Miten tää vastustajan spottaamisen ilmoittaminen Back-napin avulla toimii? En oo viel saanu ilmotettuu omille näitä vastustajia, niin onko jotain kikkaa esim. pitää tähdätä ja samaan aikaan painaa Back-nappia tms.?
5. Mikä on matseissa rajana? Ja miten voittaa Rush-pelimuodossa? Kiinnostaa etenkin, että miten puolustajat voivat voittaa?
6. Miten roundin loputtua pääsee lähtemään servusta, ilman että uusi kenttä tulee?
7. Kuinka monta mappia on normi-Rushissa, jos on kaikki map-packit? Itellä on vaan 7 vaikka olen syöttänyt VIP-koodin ja se seitsemän tuntuu hiukan vähäiseltä.
8. Kuuluuko ekan snipun (kai M24) tappaa kertalaakista?

Tässä muutama kysymys. :D
Lisätkää HyDr0xiDi !!! :)

Muutama kysymys on tullut mieleen tätä pelatessa.
1. Miten toi squad oikein toimii? Omalla puolella on scoreboardista katsottuna 8 pelaajaa, mutta pääsen respaamaan vaan kolmeen tyyppiin.
Yhdessä squadissa voi olla korkeintaan 4 pelaajaa.
2. Voiko matsiin tulla lisää pelaajia kesken pelin, koska välillä oon huomannut, että jossain normi-Rushissa on vaan 2vs.2 eikä tuu lisää pelaajia. Tällöin yleensä lähden servusta.
Kyllä voi.
3. Mistä näkee Win/Lose-ration? K/D:n oon kyllä löytänyt, mutta tätä en oo löytäny ja kiinnostais enemmän tietää W/L kuin K/D.
Monilta sivustoilta esim. Stats Verse
4. Miten tää vastustajan spottaamisen ilmoittaminen Back-napin avulla toimii? En oo viel saanu ilmotettuu omille näitä vastustajia, niin onko jotain kikkaa esim. pitää tähdätä ja samaan aikaan painaa Back-nappia tms.?
Pitää vain tähdätä vihollista ja painaa Backia. Spottaamisessa tosin on monesti ongelmia, eikä aina vihollisiin tule merkkiä, vaikka kuinka painelee. HC-modessa ei voi spotata.
5. Mikä on matseissa rajana? Ja miten voittaa Rush-pelimuodossa? Kiinnostaa etenkin, että miten puolustajat voivat voittaa?
Conquestissa rajana on joukkueiden ticketit, joita on eri määrä eri kartoilla. Joukkue, jonka ticketit loppuvat ennemmin, häviää. Jokaisesta kuolemasta lähtee yksi ticket ja lippujen hallinta vähentää vihollisten tickettejä. Rushissa puolustajat voittavat, kun hyökkääjien ticketit, joita on 75 jokaisen vaiheen alussa, loppuvat. Puolustajien tarkoituksena siis on vain tappaa hyökkääjiä. Herättämällä kuolleen tiimiläisen saa yhden ticketin takaisin. Hyökkääjät voittavat, kun onnistuvat tuhoamaan M-COM Stationit jokaiselta alueelta.
6. Miten roundin loputtua pääsee lähtemään servusta, ilman että uusi kenttä tulee?
Sammuttamalla konsolin tai menemällä dashboardille.
7. Kuinka monta mappia on normi-Rushissa, jos on kaikki map-packit? Itellä on vaan 7 vaikka olen syöttänyt VIP-koodin ja se seitsemän tuntuu hiukan vähäiseltä.
Rush mappeja on 11. Vip map packit pitää käydä lataamassa pelin storesta.
8. Kuuluuko ekan snipun (kai M24) tappaa kertalaakista?
Pitää tappaa kertalaakista päähän, mutta tappaa kertalaakista vartaloon vain läheltä.

Kiitos vastauksista! :) Kävin kattomassa ton Win/Lose-ration, niin se on random porukoissa pelattuna 11/3 eli 3,67!! :D Siihen on kyllä tullu varmaan itekki aika paljon vaikutettua, heh. Parin päivän pelaamisen jälkeen on semmonen fiilis, että aion hankkia syksyllä Battlefield3:sen ennen MW3:sta.

Totta puhut,mutta kerro mitä pitäis tehdä tilanteessa jossa joukkueellasi on kaikki liput ja vastustajat pakenevat servulta ovista ja ikkunoista? Antaa lippu ja jahdata niitä muutamaa miestä ympäri karttaa,vai teurastaa ne siihen lipulle? On kuitenkin kaikkien etu,niin kuin syntinen baserapettaja Sundmankin totesi,että tuollainen matsi loppuu nopeasti,kun valitettavan harva peliin liittynyt jää edes yrittämään suosta nousua.
Mutta me ollaankin naurettavia ja säälittäviä ;)

Noh, en meinannut sitä ehkä noin radikaalisti. Mutta pahimmissa tapauksissa ticketti tilanne on vasta jotain 200 vs 250 kun omalla puollela on molemmat taisteluhekot ilmassa, vaunut rivissä ja loput sniputtelee lähimmältä lipulta vastapuolen baseen. Pitäisi siinä joku mahdollisuus antaa hyökätä. Jos peli on tasapuolinen loppuun asti jolloin pääsee jauhamaan loput ticketit nollaan niin antaa paukkua.
Oma näkökulma löytyy tällaiseen pelaamiseen varmasti jokaiselta.

Tai sitten käy niinko gimmel aiemmin mainitsi että 8 henk. pommittaa mönkkäreitä ilmaan ja loput 2-4 kaveria hyökkää ja voittaa koko Rush mapin...

Ylös Bottom