Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kyllä kai tässä on aika lailla meidän parhaimmisto ja AKTIIVISIMMAT pelaajat.
Sitten on tietenkin muitakin hyviä: chilldude, galzzy, frogilix, mattiboy, Lepi, turbofaija jne.

Kaikki ei mahdu ja totuus on se että joku on parempi kuin toinen. Ei mulla ainakaan ole ongelmaa sanoa jos joku on mua parempi tai joku mua huonompi. Suburban siis viime kädessä tietenkin päättää, että ketkä tulee.

Eiköhän kaikilla ole suurinpiirtein jonkunlainen käsitys siitä ketkä on meidän parhaat pelaajat. Musta noita saksalaisia vastaan tarvitaan kovin kärki ja kyllä ne tosta listalta löytyy.

Sillä kuinka paljon tätä kukin pelaa ei ole kovin ratkaisevaa merkitystä, toiset on vaan kovempia tatinpyörittäjiä. Esim. Mattiboy ampuu mua aina naamaan kun ollaan eri puolilla.

Vaikka varmaan pääsisinkin paikalle, niin mun mahdollisen paikan saa joku kovempi tappokone.

Ikävä kyllä velvollisuudet kutsuvat tuolloin muualle, mutta toivon että tulee hyvät matsit ja saadaan useamminkin järkättyä näitä jolloin itse pääsisi mukaan myös.

Sillä kuinka paljon tätä kukin pelaa ei ole kovin ratkaisevaa merkitystä, toiset on vaan kovempia tatinpyörittäjiä. Esim. Mattiboy ampuu mua aina naamaan kun ollaan eri puolilla.

Tarkoitinkin sitä, että näillä aktiivisimmilla foorumilaisilla olis tavallaan "palkintona" päästä noihin peleihin. Kova työ palkitaan :D
Ajattelen sitä, että minä, sinä, gimmel, deja ja monet muut ovat uhranneet lukemattomia tunteja tähän peliin ja uusien tulokkaiden "auttamiseen". Totta on myös se, että jos meillä on liian huono tiimi, ei pelistä tule hauskaa kummallekaan osapuolelle. Ei tainnu olla hurreilla hauskaa viimeksi.

Ja tässä matsissa ei voida vastapuolellekaan sanoa, että älkää laittako parasta tiimiä, koska ei niillä taida olla tarpeeksi jäseniä.

Käy laittamassa nimes listaan, ei sitä tiedä vaikka ootkin pelissä mukana. Osaathan sinäkin jotenkuten pelata :p

Mattiboy ampuu mut aina kans, mutta selkään.

Ja tässä matsissa ei voida vastapuolellekaan sanoa, että älkää laittako parasta tiimiä, koska ei niillä taida olla tarpeeksi jäseniä.

Mäkin katoin, että tyyppejä taitaa olla vain yhdeksän: Sakujen statsit

KallexD:llä on ainakin ihan kiva K/D. Taitaapi olla sellainen kammoksuttu quickscouppaaja suoraan helvetistä. :D

Valmistautumismusiikkia teille!

[video=youtube;h8vZsmXUFAg]http://www.youtube.com/watch?v=h8vZsmXUFAg[/video]

Onnea koitokseen! En manaa mitään. :D

Mäkin katoin, että tyyppejä taitaa olla vain yhdeksän: Sakujen statsit

KallexD:llä on ainakin ihan kiva K/D. Taitaapi olla sellainen kammoksuttu quickscouppaaja suoraan helvetistä. :D

On kai noita enemmän kuin yhdeksän, kun pelaavat kuitenki 12 vs. 12 matsejakin?

Noita statseja ku kattoo, niin aika takalinjojen mies taitaa olla. Objective score, team score, spm, kpm, dpm jne. Ja esim. m9-pistoolilla yli 40h ja alle 600 tappoa, itsellä on 7h ja reilu 1000 tappoa. Mutta ei siinä, kyllähän tollanen support-pelaaja on hyvä olla tiimissä, ampua tankilla ja uav:lla opticcien kans ja räiskiä 4xscopen kans vähän kauempaa. Itse en kovin kauaa jaksais.

Varmaan on klaanilla jotkin roolit sovittu, eiköhän me vedetä lonkalta.

Nyt tarvitaan meidän "klaanille" nimi ja äkkiä. Ideoita ?.

Ja sitten mielellään jotain asiallisia. Heittäkää mulle privana ideoita kiitos !

On se hienoa,että näitä pelejä saadaan järjestettyä,lisää vaan! Kävin pistämässä jo nimen listaan,kyllähän näihin peleihin haluaa ehdottomasti mukaan.

statseja katellessa tulee mieleen et vastus voipi olla hivenen eriluokkaa kuin hurreilta saatiin. Luotto on silti kova meidän porukkaan ja uskon et suomipoika saa taasen marssia pää pystyssä kohti voittoa!! :) Pitänee silti varmaan oikeasti vähän miettiä sitten squadien kokoonpanoja sekä kokonaistaktiikka ennen peliä ettei meillä ole vain 11 rölliä kirmaamassa etulinjassa haulikot ja puoliautomaatit tanassa..:p
kunhan saadaan selkoa pelaavasta tiimiistä ni voitais joku ilta ihan extemporee, (kunhan saadaan suurin osa porukkaa linjoille, mikä ei ole varmaan ongelma jos aktiivisimmat on mukana) kokeilla pyörittää vahän taktiikoita publaservulla..?!?

YouTube - ‪Tribute to the Finnish Soldiers in the Continuation war 1941-1944‬‏

Mukavasti eilen saatiin pientä esimakua tulevasta maaottelusta. Normaalia kuolevaista sakkiahan nuo germaanit olivat. Toki kartallakin on pieni vaikutus taisteluun, itse en tuosta Islasta ole koskaan oikein välittänyt.

Tekisi mieli kertoa niille, että vastassa oli aika monta tulevaa vastustaa. Peruisivat kuiteskin koko pelin :)

Mukavasti eilen saatiin pientä esimakua tulevasta maaottelusta. Normaalia kuolevaista sakkiahan nuo germaanit olivat. Toki kartallakin on pieni vaikutus taisteluun, itse en tuosta Islasta ole koskaan oikein välittänyt.

Tekisi mieli kertoa niille, että vastassa oli aika monta tulevaa vastustaa. Peruisivat kuiteskin koko pelin :)

Tais ainakin huomata mun FIN-tagin ja ebola laittoikin pelin jälkeen viestiä että nice match. Liekö sitten sarkasmia mukana, koska aika läpijuoksu tuo hyökkäys meiltä oli ja herra itse jäi mun xm8:n jyräämäksi vähän liian monta kertaa :D

Vähän harmitti myös ku osa noista quittas aika nopeasti, ois ollu mukava vääntää vähän tasaisemmilla tiimeillä.

herra itse jäi mun xm8:n jyräämäksi vähän liian monta kertaa :D

Heh. Toivottoman sotilaan toivottomia hyökkäys yrityksiä. Sympatiasta jäin sakujen puolelle. Kuten joskus aikaisemminkin sanonut K/D silppuriin :). Toisaalta voidaan ajatella, että tämä oli sakuille hyvä herätys.

Tais ainakin huomata mun FIN-tagin ja ebola laittoikin pelin jälkeen viestiä että nice match. Liekö sitten sarkasmia mukana, koska aika läpijuoksu tuo hyökkäys meiltä oli ja herra itse jäi mun xm8:n jyräämäksi vähän liian monta kertaa :D

Vähän harmitti myös ku osa noista quittas aika nopeasti, ois ollu mukava vääntää vähän tasaisemmilla tiimeillä.

Saksalaisten passiivisuus ja se, miten yksinkertaisia kuvioita heillä oli, yllätti. Minäkin napsin ebolan 4-5 kertaa - mahtoi jäppistä harmittaa. :D
Ja yllätin myös itseni saamalla combat excellence pinnin GOL-snipulla quickscouppaamalla (ohoh!). :p

Heh. Toivottoman sotilaan toivottomia hyökkäys yrityksiä. Sympatiasta jäin sakujen puolelle. Kuten joskus aikaisemminkin sanonut K/D silppuriin :). Toisaalta voidaan ajatella, että tämä oli sakuille hyvä herätys.

Siis tarkoitin kyllä tuota ebolaa, mutta taisit sinäkin vähän lyijyä saada. Eiköhän sakut sieltä nouse kun saavat kovimmatkin jannut mukaan.

Niin ja Randolle haaste: Kumpi pystyy kauemmin olemaan valittamatta lagista tai mistään muustakaan? :D Mua on alkanut itseä jo ärsyttää oma vinkuminen, lagi sitä ja lagi tuota. Varmaan se ärsyttää myös muitakin...

Tästä lähin keskityn vain positiiviseen ja otan homman ilon kautta, sillei niinku ihqusti, vähän niinku ehkä sillei hassusti, niinq Larsen ja Kain tekee sen ihanan jutskan sillei aika kivasti.

EDIT: Ai niin, Saksa-matsista, Dejan on varmaan pakko osallistua, eihän meillä oo muuten kopteri-kuskia? Vai onko? Ei siinä oo ainakaan järkeä että joku Haca tai Rando siellä lentelee, kun jätkien vahvuudet on jalkaväkitoiminnassa. Voin vaikka itse jättäytyä pois matsista (jos mut valitaan), että Deja pääsee lentämään, jos tulee niitä heko-mappeja.

Saksalaisten passiivisuus ja se, miten yksinkertaisia kuvioita heillä oli, yllätti.

Suomiporukoita taas yhdistää (liiankin) aktiivinen halu päästää vihollisesta ilmat pihalle, yleensä toimii kuin junanvessa. Vastustaja kun ei ehdi saada kunnon puollustusta pystyyn, ja puollustaessakin taktiikka toimii, vihollinen jää usein junnaamaan snipuilla lähtöasemiin, heti kun ensirynnistys on lyöty takaisin. Ennakkoluuloton kikkailu on myös Suomiporukoiden tavaramerkki, kaikkea osataan pelata, ja jokainen osaa toimia myös yksin, ja todella tehokkaasti. Nyt tarkoitan tuota ns. listajengiä :) Itse en ainakaan haluaisi hyökätä tuota Suomilistaa vastaan, enkä usko että se puollustaminenkaan mitään sorsastusta tulee olemaan.

Illan viimeisen pelin kopteripilotti/-gunneri:
Mereruka - BFBC2 Stats

n. 70 000 tappoa koptereilla ja 80% kaikista tapoista. Että jotkut jaksavatkin.

Ja kun kattoo viel paljo aikaa se on viettäny kopterissa :D

AH-64 Apache 574h 13m 30s
MI-28 Havoc 315h 05m 29s

Juu oli eilen aika hauskaa. Mun mielestä on yleensä hauskempaa jos vastapuoleltaki löytyy suomalaisia.

Aikasemmis peleis vetelin tol AT4-singolla pari kopterii alas ja jotenki hoksasin miten se menee. Osasin vaa ennakoida, kun se kopteri pyörii ja sit vaa no-scopella rautaa alas. :)
Kiitos taas, ei viitti kauheen pitkää pelailla illalla, kun aamulla on nyt arkisin töihin lähtö. Viikonloppuja odotellessa. :p

Ja Saksa-pelistä sen verran, että odotan kyllä innolla, vaikkakin suuri epävarmuus siitä pääsenkö edes tiimiin mukaan.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom