Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä
Eiköhän kaikilla ole suurinpiirtein jonkunlainen käsitys siitä ketkä on meidän parhaat pelaajat. Musta noita saksalaisia vastaan tarvitaan kovin kärki ja kyllä ne tosta listalta löytyy.
Sillä kuinka paljon tätä kukin pelaa ei ole kovin ratkaisevaa merkitystä, toiset on vaan kovempia tatinpyörittäjiä. Esim. Mattiboy ampuu mua aina naamaan kun ollaan eri puolilla.
Vaikka varmaan pääsisinkin paikalle, niin mun mahdollisen paikan saa joku kovempi tappokone.
Kyllä kai tässä on aika lailla meidän parhaimmisto ja AKTIIVISIMMAT pelaajat.
Sitten on tietenkin muitakin hyviä: chilldude, galzzy, frogilix, mattiboy, Lepi, turbofaija jne.
Kaikki ei mahdu ja totuus on se että joku on parempi kuin toinen. Ei mulla ainakaan ole ongelmaa sanoa jos joku on mua parempi tai joku mua huonompi. Suburban siis viime kädessä tietenkin päättää, että ketkä tulee.
Eiköhän kaikilla ole suurinpiirtein jonkunlainen käsitys siitä ketkä on meidän parhaat pelaajat. Musta noita saksalaisia vastaan tarvitaan kovin kärki ja kyllä ne tosta listalta löytyy.
Sillä kuinka paljon tätä kukin pelaa ei ole kovin ratkaisevaa merkitystä, toiset on vaan kovempia tatinpyörittäjiä. Esim. Mattiboy ampuu mua aina naamaan kun ollaan eri puolilla.
Vaikka varmaan pääsisinkin paikalle, niin mun mahdollisen paikan saa joku kovempi tappokone.