Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Voisko joku antaa vähän vinkkejä helikopterilla lentoon? :p Itellä ei onnistu oikeen yhtään lentäminen ja usein viattomia kuolee, kun jysähdän kovaa seiniin. :D

Itsekkin täysin rookie noiden lupterien kanssa. Ilmassa kyllä tosin pysyn, mutta vauhtia vaan ei voi olla paljoa ja mitään pro manuuvereita en lähde yrittämään, kun muuten kolisee. :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Aivan järkyttävää lagia eilen, sen vähän mitä koitin pelata. Yksi kymmestä pelistä mitä koitin oli peli kuntoinen.
Täällä samaa noiden kopujen kanssa suosiolla tätän ne maahan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Aivan järkyttävää lagia eilen, sen vähän mitä koitin pelata. Yksi kymmestä pelistä mitä koitin oli peli kuntoinen.

Oli kyllä välillä olo kuin kuminauhan päässä. Sitten siihen kun lisäsi poikkeuksellisen paljon pahvipäisiä mediccejä, jotka välttämättä halusivat herättää minut vihollisen tankin eteen, niin ei hyvä seurannut. Siinähän yrität viereiseen rakennukseen piiloon, kun näkymättömät lagilangat kiskovat sinua takaisin ulos... :mad:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Jos nyt välttämättä haluaa hekoilla leikkiä(harjoitella), niin tuolla onslaught modessa ottaa priva matchin ja kartaksi atacama desertin. Vaikeus tason easyksi ni ei tule heti ammutuksi singolla alas, sitten vaan taisteluhekon puikkoihin. K/D ei tästä kärsi vaikka tapahtuis mitä, peli jatkuu vaikka kuolisitkin koska olet yksin pelissä konetta vastaan. Itse eilen testailin tuota circle strafe kikkaa tuolla kaikessa rauhassa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Jaahas, heti on näköjään pleikka-puoli tekemässä Conguest-turnausta kun sundmani kertomassa kuinka hyvin meillä on täällä asiat, kun on pidetty maaotteluita.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Koska jotkut pikkuveitikat ovat sitä mieltä että konkassa pesänraiskaus on epäeettistä ja pelin keinotekoinen pitkittäminen on tarpeellista niin kysytäänpä seuraavaa:

1. Miten on asian laita rushissa? Täytyykö hyökkääjänä peliä pitkittää niin että ei viritä laatikoita heti vaan kerää vain esim. tappoja? Eikö se ole moraalitonta vetää Oasista 5 minuuttiin antamatta vastustajalle mitään mahdollisuutta? Entä puolustajana, pitääkö vastustajalle antaa muutama laatikko jotta niille tulisi hyvä mieli vai saako niitä ampua niiden omaan baseen?

2. Miten sitten SDM? Montako tappoa vastustajalle pitää antaa etumatkaa että pysytään näissä "herrasmies-säännöissä"?

Otetaan myös vastaan hyviä vinkkejä joilla pelin venyttäminen onnistuu, emmehän halua että vastustaja lähtee kesken pelin.

ps. Saako Oasiksessa varastaa puolustajien tai hyökkääjien kopteria?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Koska jotkut pikkuveitikat ovat sitä mieltä että konkassa pesänraiskaus on epäeettistä ja pelin keinotekoinen pitkittäminen on tarpeellista niin kysytäänpä seuraavaa...

Olen itse ollut sekä antavassa että ottavassa päässä, mutta minulla ei ole mitään conquestin spawnrapea vastaan, koska se on useinmiten täysin itseaiheutettua kuten tappio kaikissa muissakin pelimuodoissa. Sellainen tilanne ei ehkä ole reilua, mutta miksi pitäisikään olla...?

Tässä(kin) pelissä pitää olla agressiivinen - joissakin kartoissa enemmän kuin toisissa. Esim. Arican jenkkipuoli ja Nelson Bayn ryssäpuoli on aika kriittisiä agressiivisen etenemisen suhteen. Omaan pesään ei hyödytä jäädä munimaan, koska silloin vastustajan on tultava hakemaan sinua sieltä.

Eilen juuri Aricassa spawnasin jenkkinä tilanteeseen, jossa kaikki liput oli vastustajilla (joista yli puolet oli 50-tasoisia) ja olimme tiketeissä yli sata jäljessä. Voittoa ei voinut tietenkään enää saavuttaa, mutta hulluna kävin päälle. Lopputulos oli se, että olin oman puoleni paras ja seuraavassa erässä lähes kaikki näistä maksimitason tyypeistä lähti karkuun.

Periksi ei siis kannata antaa, kuin vain sellaisissa tilanteissa, että elinaikasi on spawnissa vain sekunnin. Silloin ei ole edessä muu kuin serverin vaihto.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Eilen oli kyllä hyviä pelejä, melko lagitontakin.

Puolustukset tosin takkusivat jostain syystä.

Päivän kohokohta oli ehdottomasti Oasiksen hyökkäys.

62-1 ja yli 8000 pistettä toisen basen kohdalla Apachella :D
Kolmannen basen alussa boksi jäätyi :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Päivän kohokohta oli ehdottomasti Oasiksen hyökkäys.

Oli kyllä aika raikasta menoa. Hauskintahan oli kyllä se että oman tiimin randomit yritti täysillä kun itse vaan istui tankissa m-comin vieressä ja poksautteli vihuja kappaleiksi. Erityiskiitos Saqulle, mun mielestä tuo käskynjakopuoli oli hoidettu loistavasti :p

Tänään illalla lisää ja ei sitten viritetä niitä laatikoita heti :D

Ai niin, siitä lagista. Pari päivää sen "huollon" jälkeen ei pystynyt edes menemään taloon kunnolla sisälle lagin vuoksi, kun taas toissapäivänä yhdessä matsissa oli taas sitten lagittomin peli mitä olen koskaan nähnyt. UMP:lla pystyi tappamaan yhdellä lippaalla neljä vihua ilman ongelmia. PP2000 on aika OP ase muuten tuollaisessa lagittomassa pelissä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Koska jotkut pikkuveitikat ovat sitä mieltä että konkassa pesänraiskaus on epäeettistä…

Meikän mielestä ton konkan tarkotus on päästä spawn rapettamaan oikeen olan takaa. Vielä parempi jos vastatiimi jatkaa vaan spawnaamista tästä huolimatta. Mulla lentää herrasmiessäännöt joka kerta ikkunasta ulos ku laitan discin sisään konsoliin. Mun mielestä Bäfää pitää pelata tyyliin "by any means necessary" - mahollisimman tehokkaasti, tai vastatiimiä mahollisimman paljon häiriten. Ja tota henkistä puolta voi tietty harrastaa jahtaamalla jotain tiettyä jamppaa koko konkkaerän ajan ja teepussittamalla joka kerta ku napsauttaa sitä quickscopella ohimoon. <3
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ja tota henkistä puolta voi tietty harrastaa jahtaamalla jotain tiettyä jamppaa koko konkkaerän ajan ja teepussittamalla joka kerta ku napsauttaa sitä quickscopella ohimoon. <3

Minunkin oli eilen tapojeni vastaisesti ihan pakko teepussittaa yhtä reconia sen jälkeen, kun tämä oli kolmannen kerran yrittänyt puukottaa minua vain kuollakseen luoteihini. :p

Eilen oli jotenkin aivan fantastiset pelit. Varsinkin illan lopuksi kaverin kanssa vedetyt kaksi 8vs8 Panama Canal -erää sisälsivät kaikkea. Liput vaihtoivat omistajaansa tiuhaan, triple killejä ja kultatähtiä sateli, porukka yritti tosissaan voittaa ja kukaan ei jäänyt sniputtamaan jonnekin pusikkoon... Kummassakin matsissa olimme kaverin kanssa molemmat yli 3000 pistettä edellä muita joukkuetovereitamme, toisen hävisimme 30 tiketillä ja toisen voitimme 14 tiketillä.

Nuo erät olisi pitänyt saada videolle, kuten myös Nelson Bayn medic-helvetissä sattunut huvittava tilanne. D-lipulta juoksee rantaa pitkin B-lippua kohti kaksi lääkintämiestä ja juuri kun he hyppäävät sen yhden rotkon yli, ammun ne peräkkäin ilmasta alas niin, että nämä tippuvat kuolleina jorpakkoon. :D Mutta pix or it didn't happen... :(
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Yks tyhmä kymysys tähän väliin, että mitäs tuo legendaarinen teepussittaminen oikeen mahtaa tarkottaa :confused::)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tekee hahmolla ylös-alas liikettä toisen ruumiin päällä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ahaa, tarkoituksena siis häpäistä vihollisen ruumis :D. Silloin tällöin näitä "teepussittajia" näkynyt omassakin killcamissa, ilmeisesti tarkoituksena ärsyttää tai jtn. Eipä ole ragekäyrä kyllä moisista noussut :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ahaa, tarkoituksena siis häpäistä vihollisen ruumis :D. Silloin tällöin näitä "teepussittajia" näkynyt omassakin killcamissa, ilmeisesti tarkoituksena ärsyttää tai jtn. Eipä ole ragekäyrä kyllä moisista noussut :)

Muakaan ei kyllä ärsytä yhtään nuo pussittajat, joskus lähinnä huvittaa. Itse en kyllä myöskään harrasta kuin erittäin harvoin, kavereita pussitetaan tietenkin. Terveiset vaan Rando ja Galzzy!

Asiasta toiseen, onko kellään käynyt sillä tavalla että hitboxit vilahtavat hetken näkyvissä? Jossakin välissä kävi sitä että nuo hitboxit tosiaan vilahtelivat näkyvissä vihollista ammuttaessa. Hetken aikaa vain tosin, sellainen punainen kehys vihun ympärillä. Vai onko se edes hitboxi? Vähän tähän tyyliin: ‪UNDETECTED BFBC2 Multihack Aimbot Wallhack‬&rlm; - YouTube

Nyt ei kyllä ole pitkään aikaan noin käynyt, oli kyllä todella outoa, mitään hyötyä tuosta ei kyllä saanut, näkyivät vain noin puoli sekuntia. Ehkä mulla oli silloin joku sisäinen aimbot päällä :D

Derekki, jos pelaat iltaisin klo 20.00-01.00 välisenä aikana, niin lisääpäs sundman666 kavereihisi, Suomi-tiimi kaipaa lisävahvistuksia.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kyllähän tätä iltaisin tulee mätkittyä, lähinnä ollaan parin kaverin kanssa pelailtu, joten en nyt varsinaisesti peliseuraa ole vailla, mutta jos tylsyys iskee niin voisinhan mä lisäillä parit suomisquadilaiset listalle, pithääpi kattoa että kuinka peli jaksaa vielä koukuttaa syksyn mittaan...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Minullakin meinasi mennä hermot eilen aivan totaalisesti tähän peliin. Pelinhaku ja lagi olivat aivan järkyttävässä kunnossa. Matchmaking heitti minut seitsemän kertaa peräkkäin sellaiseen matsiin, jossa kaikki liput oli vastustajalla ja olimme yli 100 tikettiä tappiolla. Hei, edes jotain mahiksia, kiitos!

Siihen päälle vielä se killcamissa näkyvä vastustajan terveys, joka oli hieman liian monta kertaa alle 10%, vaikka melkein lippaallisen kuteja olin upottanut tyyppiin. Miksi se health edes on siinä killcamissa? Vittuilua, sanon minä.

I mad bro! :mad:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mulla menee heads-up tilanne monesti jotakuinkin näin: Yllätän kaverin takaapäin juostessa. Puukko selkään - ei toimi. Rynkystä lipas tyhjäksi samaan selkään ja pistooli vielä perään. Sitten se kääntyy ja ampuu mut yhdellä laukauksella pistoolilla tai puukottaa ekalla yrityksellä kolmen metrin päästä. Killcam näyttää vihulla 0% healthia jäljellä, mutta jalat sillä toimii edelleen normaalisti. Okei lagia taitaa olla mukana ja healthtia oikeesti jäljellä alle 0,5%, mutta käy noin silti harmittavan usein.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Minullakin meinasi mennä hermot eilen aivan totaalisesti tähän peliin. Pelinhaku ja lagi olivat aivan järkyttävässä kunnossa. Matchmaking heitti minut seitsemän kertaa peräkkäin sellaiseen matsiin, jossa kaikki liput oli vastustajalla ja olimme yli 100 tikettiä tappiolla. Hei, edes jotain mahiksia, kiitos!

Sama, aika hassua lagia eilen. Alkoi pinna kiristymään niin piti lopettaa leikki kesken. Pelit meni kyllä ns. hyvin mutta ei se oo kivaa kun lagin takia tapahtuu erinäisiä asioita. Jos cobalos oot tänään linjoilla ja tarvit "vahvistuksia" niin pistä vaan kutsua, apu on lähellä. Tai sitte tuut pelaamaan meidän kanssa rushia, se on rentoa mätkyttelyä.

Yllätän kaverin takaapäin juostessa.
Oisko tästä videomateriaalia saatavilla?


ps. gimmel, mites se sun uhkaus että aiot ottaa mut pisteissä kiinni? :D
 
Ylös Bottom