Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tässä on nyt tullut yritettyä hankkia muutamalle jäljellä olevalle sniperille pronssi tähteä. Pitäähän kaikilla aseilla olla edes joku merkki hankittuna. ;)
Samalla on tullut huomattu että mun kannattaisi pysyä kaukana C4:sta. Varmasti lähemmäs puolet kuolemista tullut tässä parin päivän aikana pelkästään sen takia kun olen räjäyttänyt itseni vihollisten tankin mukana.
Usein tullut kuoltua kyllä ihan yksinkin kun koittanut jostain luukusta ujuttaa C4:sta, mutta jäänytkin kiinni väärään paikkaan. Tai sitten räjähtänyt jo heitto vaiheessa jonkun räjähdyksen takia.
Paras munaus tuli Arican kolmannen basen pikkutalojen luona kun koitin saada C4:sta katolle kahden tyypin kaveriksi.
Heitin pystysuoraa ylöspäin ja ajattelin että Hollywood tyyliin räjäytän ilmassa, mutta sehän ehti tietenkin pudota syliin. :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kaikki mukaan vaan, mutta älä jää snipaamaan :) Aloittelijoilla tuppaa olevan kauhee hinku snipailuun, jolloin etenkin rushin pelaaminen menee ihan vammailuksi. Pelit ratkaistaan laatikoilla/lipuilla, ei vertaamalla K/D-ratioita....UGH, setä on puhunut!

Tarkkuusvekottimilla minäkin muinoin aloitin. Kentät on hyvä jotenkin vähän koittaa sisäistää ennen kuin lähtee rynnimään päättömästi. Kauempaa tarkasteltuna, mutta touhun mukana siirtyessä, saa rauhassa katsoa vähän, että mistä mitäkin löytyy.

Täytyy sanoa, että kyllä nuo DICEn pojat osaavat. Ei ole mikään peli pysynyt näin aktiivisena itsellä näin pitkään - sen vähän mitä ehdin pelata. Aika touhutipoissani tuota kolmosta odotan, mutta todennäköisesti PC-puolelle siirtyen. Jos siellä tulee liikaa turpaan, täytyy tulla takaisin laiskottelemaan sohvalle ja huutelemaan hävyttömyyksiä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tarkkuusvekottimilla minäkin muinoin aloitin. Kentät on hyvä jotenkin vähän koittaa sisäistää ennen kuin lähtee rynnimään päättömästi. Kauempaa tarkasteltuna, mutta touhun mukana siirtyessä, saa rauhassa katsoa vähän, että mistä mitäkin löytyy.

Minulla ei taas riittänyt kärsivällisyys lainkaan kiikarointiin ja paikallaan kökkimiseen. Avasin reconin kaikki tarvikkeet käyttämällä VSS:ää kuin rynnäkkökivääriä ja sitten siirryin muihin kitteihin lähes unohtaen tarkkuuskiväärit. Nyt vasta lähiaikoina olen alkanut käyttämään pulttilukkoja hieman enemmän, mutta silloinkin yleensä lähitaistelussa nelinkertaisella tähtäimellä.

Itse taisin saada parhaimman yleiskuvan kentistä hyppäämällä UAV:n puikkoihin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Minulla ei taas riittänyt kärsivällisyys lainkaan kiikarointiin ja paikallaan kökkimiseen. Avasin reconin kaikki tarvikkeet käyttämällä VSS:ää kuin rynnäkkökivääriä ja sitten siirryin muihin kitteihin lähes unohtaen tarkkuuskiväärit. Nyt vasta lähiaikoina olen alkanut käyttämään pulttilukkoja hieman enemmän, mutta silloinkin yleensä lähitaistelussa nelinkertaisella tähtäimellä.

Itse taisin saada parhaimman yleiskuvan kentistä hyppäämällä UAV:n puikkoihin.

Aiheeseen liittyen, mistä pirun napista nuo UAV:t ampuu rynnärillä?

Nykyään en silleensä oikein osaa sanoa, että millä tussarilla mieluiten pelailen. Koitan katsoa jonkun kultaisen keskitien, jossa vahinko ja osumatarkkuus sun muu on tasapainossa. Oma pelityyli kun ei ole hioutunut suuntaan eikä toiseen, kun aika vähän kuitenkin ehdin varmaan yleisellä mittapuulla tämän pariin nykyään. Lähinnä testailen eri aseita ja etsiskelen sellaista, jossa on hyvät tähtäimet paljaaltaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Omasta mielestäni varmaan paras combo bc2:sessa on XM8P varustettuna 40mm shotgunilla,LightWeightillä ja tietysti rautatähtäimellä! Siinä Tuhomursulle se kultainen keskitie,taas jos toisaaltaan on vikkelät sormet kannattaa tuota AN-94:sta,toiselta nimeltään Abakania kokeilla samalla varustuksella.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Omasta mielestäni varmaan paras combo bc2:sessa on XM8P varustettuna 40mm shotgunilla,LightWeightillä ja tietysti rautatähtäimellä! Siinä Tuhomursulle se kultainen keskitie,taas jos toisaaltaan on vikkelät sormet kannattaa tuota AN-94:sta,toiselta nimeltään Abakania kokeilla samalla varustuksella.

Abakanin jälkeen paluu normaaliin rynsesteriin on yllättävän vaikeaa, burstisormi vaan näpyttää automaattisesti :) Tuo 40mm haulikko on parasta ikinä, aivan hillitön norsupyssy. Suositellaan vauhdikkaaseen röllinmetsästykseen, mukavasti karvapallot pöllähtää. Ainut pyssy jolla olen saanut tuplatappoja. Ehdoton kesähitti!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Omasta mielestäni varmaan paras combo bc2:sessa on XM8P varustettuna 40mm shotgunilla,LightWeightillä ja tietysti rautatähtäimellä! Siinä Tuhomursulle se kultainen keskitie,taas jos toisaaltaan on vikkelät sormet kannattaa tuota AN-94:sta,toiselta nimeltään Abakania kokeilla samalla varustuksella.

Pitäsköhän itsekin joskus kokeilla tuota XM8:a, monet tuntuu tykkäävän :p No joo, onhan tuo yksi pelin parhaita loadoutteja (n. 3000 tappoa XM8:lla, 40mm haulikolla yli tuhat), toinen hyvä kilpailija on UMP, LW ja kalle kustaa tai AT4.

AN-94 toimii mulla parhaiten 4x kanssa. Mukava läpsytellä kun ei oo rekyyliä paljon.

Niin ja siitä oli puhetta, että quickscopaaminen ei kuulu tähän peliin, niin voin sanoa että ei ole myöskään kovin hauskaa odotella että 8 rölliä tulee ulos Atacaman rushin eka basesta. Siinä vaan ootellaan että 12x-jampalta loppuu panokset x 75 tiketin verran... huh huh.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Niin ja siitä oli puhetta, että quickscopaaminen ei kuulu tähän peliin…

Meikä ei enää oikeen muuta teekkään. Paitti jos on pakko. Pitäs varmaa harjotella tota C4:n heittoa. Ei oikeen oo tullu ees kokeiltua.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Nyt on tullut pari rundia pelattua liikaa koska....

- Mä olen töissä ja olen avain varma, että mä kuulen sen tutkapalleron piippauksen.. Siksi en uskalla liikkua ku ei tiedä mistä kulman takaa ne hyökkää.. Ja kassakoneelle en viitti mennä ku sniperit kyttää siihen kuitenkin.. Onneksi kävin heittää parit miinat tohon ulko-oven eteen, jos niihin joku vaiks jäis.. (Laitoin ne siihen varjoon, ettei ne näy niin selvästi.)

Mun squadis ei oo ketään, ku vaan random asiakkaita ja niiltähän on turha mitään apuja pyydellä.

Parasta jäädä kämppimään tänne varatoon iltavuoron ajaksi..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Pitäs varmaa harjotella tota C4:n heittoa. Ei oikeen oo tullu ees kokeiltua.

Once you've tried black you never go back vai miten se meni ;) Itellä siis ainakin jääny esim. reconilta mortari hyvin paljon vähemmälle sen jälkeen kun opin ton c4:n heiton. Ja aina jos oon respaamassa ja huomaan tankin, ni tulee kyl automaattisesti valittuu assault/recon c4:n kanssa engineerin sijaan. Saa vähän lisää sydämentykytyksiä, kun pitää hiipii suhteellisen lähelle sitä tankkii :cool:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Nyt on tullut pari rundia pelattua liikaa koska....

- Mä olen töissä ja olen avain varma, että mä kuulen sen tutkapalleron piippauksen...
Tiedän tunteen :) Olin pihalla röökillä, kun kuulin tuttun piipityksen päästäni...eka ajatus oli, että pitää vaihtaa röökipaikkaa, höystettynä hermostuneena vilkuilulla ympärille. Kotona sammutin suosiolla boksin pariksi päiväksi :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Älkää hitossa kirjotelko :D

Jotkut paskapoliitikot saavat pian uusia lukuja raamattuihinsa.

Nimim. Keskustassa kun joku vilahti jossain niin rupesi miettimään spottausnappulaa
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Nimim. Keskustassa kun joku vilahti jossain niin rupesi miettimään spottausnappulaa

Itsehän olin kerran noutamassa postia niin spottasin vihun UAV:n joka lähemmässä tarkastelussa osoittautui harakaksi. Oli vähän nörtti olo.
 
Voisko joku antaa vähän vinkkejä helikopterilla lentoon? :p Itellä ei onnistu oikeen yhtään lentäminen ja usein viattomia kuolee, kun jysähdän kovaa seiniin. :D

Edit. ja toi menee vähä överiks et bäfä tunkeutuu oikeeseen elämään xD
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Voisko joku antaa vähän vinkkejä helikopterilla lentoon? :p Itellä ei onnistu oikeen yhtään lentäminen ja usein viattomia kuolee, kun jysähdän kovaa seiniin. :D

Edit. ja toi menee vähä överiks et bäfä tunkeutuu oikeeseen elämään xD

Sama homma. Kokeilin eilen ensimmäistä kertaa kopteria ja noin viisi sekuntia kesti hupia. Etukenossa maahan. :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ei helikopterilla lentämiseen ole oikein muuta vinkkiä, kuin että sitä on kokeiltava niin monta kertaa, että hahmottaa kuinka helikopteri noin yleensä toimii. Urpopilootteja kaikki on alussa ja ellei helikopteri ole matsin alusta asti ilmassa taitavan pilootin vuoksi, räjähtelee se jatkuvasti kuusiin ja talonseinille. Harjottelua harjottelua.

Yksi vinkki voisi tietysti olla, että tiettyyn korkeuteen päästessä ei koske korkeussäätöihin. Liikuttaa eteen ja taakse vain kallistelemalla. Jos tuntuu että vauhtia tulee liikaa eteenpäin ja maa lähestyy, sitten vaan korkeutta ylös liipasimella.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Minäkin pysyttelen vain pienemmissä vatkaimissa. Eilen vedin klassisesti UAV:llä kokonaisen Laguna Presan rush erän tippumatta taivaalta kertaakaan. Tuollaista 17-0 -matsia pikku helikopterilla ei olekaan tullut vähän aikaan napattua.

Silloin kun räjähdevauriota M-COMeihin ei oltu vielä laskettu, tuli tuossakin kartassa ratkaistua pari kertaa matsi omille pelkällä UAV:llä, kun maavoimat vain hakkasivat kalloaan puolustukseen. Ohjusta ohjuksen perään suoraan lootan kylkeen oli ärsyttävä taktiikka, mutta viimeisenä keinona aika toimiva.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Minäkin pysyttelen vain pienemmissä vatkaimissa. Eilen vedin klassisesti UAV:llä kokonaisen Laguna Presan rush erän tippumatta taivaalta kertaakaan. Tuollaista 17-0 -matsia pikku helikopterilla ei olekaan tullut vähän aikaan napattua.

S

tos ois vinkkiä, pleikal tosin mut ei oo eroo.

[video=youtube;vga_4adogNo]http://www.youtube.com/watch?v=vga_4adogNo[/video]
 
Ylös Bottom