Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

a.

Helpoimpana classina pitäisin melkein supportia. Tai ainakin itse pelailen sillä eniten ja pidän siitä eniten. Jos vain muistaa heitellä niidä med-kittejä niin pisteitä tulee. Ja tappojakin saa ihan kiitettävästi. Jopa vähän kauempana juoksevat saadaan helposti alas, kun antaa vain aseen laulaa.

Tähän minäkin "yhdyn" :) Juuri tuo "pidän siitä eniten".

Ei juma, kyllä oli kivaa äsken Harvest Dayn Conquestissa. Alku meni ihan tasaisissa merkeissä, mutta sitten vihut alkoivat hallita ja ties kuinka moni pelaaja häipyi yksi toisensa jälkeen meidän tiimistä ja samanlainen kato kävi vastapuolella, kun riistaa ei tahtonut enää löytyä. Lopulta ei ollut enää kuin minä ja eräs toinen samassa tiimissä ja vihuja oli neljä.

Tiimikaveri riehui tankilla ja demolitionilla rinteessä olevan "Dirt road" -lipun ja keskellä kaupunkia olevan lipun luona vuoron perään ja sai hiton hyvin tulosta miinoilla ja tankilla. Eivät osuneet millään edes laser targetilla ja aina kun lähti tienvarsilipulta, niin miinoitti ympäristön ja aika monesti saikin auton tai tankin niillä tuhotuksi. Oli hauska kuunnella mikin kautta niitä taisteluhuutoja ja ilakointeja, linja kun sattui kerrankin toimimaan.

Välillä jeesasin ampumalla ukkoja mortarilla ja kookoolla omalta päätylipulta, jota pidin yksin hallussa ja koko ajan pelaaja nimeltä Lenisseiski yritti yksin tulla sinne! Vaihdoin siinä sitten kittiä ja miinoitin ympäristön - "Len" ajoi kahdesti niihin tankilla ja kaksi kertaa peräjälkeen yritti tulla keskeltä kävellen ja molemmilla kerroilla ylläri samasta pusikosta ja kaveria kylkeen puukolla.

Nappasin sitten Leniltä Spesialistin kitin ja C4:ää viisi pakettia lipulle ja annoin kaverin neutraloida alueen ja jysäytin vasta sitten hengiltä. Välillä oli vain hauska juosta perässä, kun Len juoksi ympäriinsä etsimässä ja meni sitten kuitenkin aina lipulle valtaamaan ja taas sama kuvio. Len taisi tipahtaa lähemmäs kymmenen kertaa peräkkäin, kunnes lopulta tulivat tiiminä ja sitten ei mahtanut enää mitään neljää vastaan. Vaan kyllä ropisi pisteitä tuon sooloilun aikana! :D

Voisinpa melkein yhtyä tuohon. Alkuaikoina sniper oli helpoin classi pelata, kun noita aloittelijoita oli enemmänkin, mutta nykyään pelaajat osaavat pysyä enemmän liikkeessä ja pelaajan liikkeiden aavistaminen ja oikean määrän ennakkoa ottaminen on kaikkea muutakuin helppoa. Itse pelailen sniper-classilla vain silloin kuin mikään muu ei tunnu onnistuvan. Eli koitan pitää sitä pienoisena oljenkortena, vaikka en sillä hyvä olekaan. Kuitenkin hyvän päivän kohdalle osuttua sillä saa helposti muutaman tapon per kuolema.

Helpoimpana classina pitäisin melkein supportia. Tai ainakin itse pelailen sillä eniten ja pidän siitä eniten. Jos vain muistaa heitellä niidä med-kittejä niin pisteitä tulee. Ja tappojakin saa ihan kiitettävästi. Jopa vähän kauempana juoksevat saadaan helposti alas, kun antaa vain aseen laulaa.

Itse tykkään eniten Assaultista. M16 ja Life-2 on tappava yhdistelmä lyhyiltä ja keskipitkiltä matkoilta :) Sitten voi käyttää myös granaatinheitintä ja viskoa granaatteja.

Onko mulla peli lagaillut viimeiset pari päivää? Itsellä ainakin on ihan järkyttävästi. Välillä meinaa mennä hermot oikein huolella, kun kokoajan porttaillaan johonkin tai vaihtuu ase. Sitten ne ilmaan leijumaan jäävät aseet on kaikista mielenkiintoisimpia...

Onko mulla peli lagaillut viimeiset pari päivää? Itsellä ainakin on ihan järkyttävästi. Välillä meinaa mennä hermot oikein huolella, kun kokoajan porttaillaan johonkin tai vaihtuu ase. Sitten ne ilmaan leijumaan jäävät aseet on kaikista mielenkiintoisimpia...

Äsken törmäsin pari kertaa törkeään lagiin, kun otin automaattihaulla pelin. Arpoo muuten joka ainoa kerta gold rushia ainakin mulle jos ottaa automaattihaun. Customilla sitten pääsin Conquest-serverille, joka toimi ihan hyvin - tosin siinäkin pieni viive.

Täytyypä tähän väliin sanoa, että ihmiset on joko uskomattoman tyhmiä tai sitten poskettoman ahneita. Montakohan lipulta lipulle pyrkivää ja avoimella pellolla juoksevaa vihua on tullut tänäänkin teilattua, kun yrittävät rohmuta valloituspisteitä? Kaiken lisäksi annan niiden aina neutraloida lipun ja kaappaan ylimääräiset 30 pinnaa takaisinvalloituksesta:)

Ite en ole nyt varmaan reiluun viikkoon pelannu tän takia.

Kokoajan kaverit warppaa pitkin karttaa. Ja ite kun kävelee yhen askeleen eteenpäin maaginen "kuminauha effekti" vetää mut kaks askelta taaksepäin.

Yritä siinä sitten pelata ku vihut ja tiimikaverit vetää dia esityksenä pitkin peltoja. :rolleyes:

Itsellä ei kyllä ole lagia esiintynyt juuri lainkaan lähipäivinä. Ja aseita en ole saanut leijumaan kertaakaan.

Ja aseita en ole saanut leijumaan kertaakaan.

Itse olen jo muutaman kerran. Joka kerta se on tullut niin, että olen tähdännyt ja ampunut vastustajaa, sitten kun yritän liikuttaa tähtäystä, niin ase leijuu paikoillaan ja katse vain kääntyy. Sitten pari kertaa olen liikkunut ja ase on siinä kohdassa missä olen ampunut. Tosin hetken päästä yleensä aina porttaan siihen aseeseen...

tai sitten poskettoman ahneita. Montakohan lipulta lipulle pyrkivää ja avoimella pellolla juoksevaa vihua on tullut tänäänkin teilattua, kun yrittävät rohmuta valloituspisteitä? Kaiken lisäksi annan niiden aina neutraloida lipun ja kaappaan ylimääräiset 30 pinnaa takaisinvalloituksesta
Ellu PER#%¤E! Kukas se ahne on? Annat raukkojen vetää lipun alas, sitten tapat ja nostat oman takas.....hyi, hyi :D

Taas hirveetä lagaamista eilen ja tänään. Ei tätä saatana kyllä jaksa ellei jotain muutosta tule. Alkaa **tuttamaan koko tekele.

Tänään ostin peli.Kerkesin testailemaan jotain puoli tuntia.Pelasin alussa niitä matseja jotka ei vaikuta rankkiin eikä lagannu peli niissä yhtään.Sitten siirryin niihin jotka taas vaikuttavat rankkiin :D Eikä nekään laganneet yhtään.Tosin menestystä ei tullu oikeestaan yhtään.

Ellu PER#%¤E! Kukas se ahne on? Annat raukkojen vetää lipun alas, sitten tapat ja nostat oman takas.....hyi, hyi :D

Muilla se on sokeaa ahneutta, silmitöntä juoksemista:) Mä vaan odotan, että ne "pisteet" juoksee mun luo ja sitten teilaan ne:cool:

no niin. Julkaisu päivästä viime perjantaihin asti tätä jaksoi tahkota netissä lähes joka päivä. Mutta just nyt viime perjantaina tuli totaalinen kyllästyminen peliin. En uskonut että kyllästyminen kestää ku seuraavaan päivään mutta tänä aamuna kokeilin ottaa taas erää ja ei! Ei olisi voinut vähempää kiinnostaa Battlefield:Bad company. Kyllä se niin vain on että jos pian pian ei uusia karttoja,aseita,kulkuneuvoja tai jotain muuta mielenkiintoista ilmesty peli jää hyllyyn ja minä odottelemaan Far cry 2:n ilmestymistä.
Ps: kandee käydä mulkkaamas trailereita Far cry:n sivuilla. Hieno!!!!

Joo ite kans vähä kyllästyny.. kaikki aseet, paras rank mut ei paras skill level. Ei tätä oo jaksanu tai kerenny pelata. :D

Minä kyllästyin kun panin levyn koneeseen ja näin sen p.....n grafiikan, otin sen pois koneesta, sen jälkeen se on hyllyssä ollut.

Kovasti on ihmisen nyt lopettaneet tämän pelaamisen.

Näin se kai menee.. Täs on tulos paljon huikeimpia pelejä et bf jää tonne hyllyy varmaa pölyttymään. Pelei tulee ja menee.. Ei hemmetti ku miettii et mitä kaikkee sitä on tulossa vielä :confused:

Nãitã viestejä lukiessa tuntuu siltä, että bf:n verkko-ongelmia ei ole vieläkään ratkaistu PS3:lla. vai olenko aivan väärässä? Olen tässä vaan harkinnut tämän ostamista, mutta taidampa kallistua tuon boxin version puoleen.

Ylös Bottom