Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Enemmän snipu tapoille tarvetta ois mut aina vaan tulee tankkeja ja lisää tankkeja
YESH! Tankkeja.....mulle mulle! Laitan C4:sta kylkeen ja hyvin paistuu miehistö sisällä. Tai sitten C4:set maahan ja kun auto/tankki tulee kohdalle niin POX! :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

YESH! Tankkeja.....mulle mulle! Laitan C4:sta kylkeen ja hyvin paistuu miehistö sisällä. Tai sitten C4:set maahan ja kun auto/tankki tulee kohdalle niin POX! :D

aika epäselvästi varmaan sanoin mutta tarkotin että tarviin Barret M95lla tappoja, en laser designatorilla ;P

btw vedin henk. kohtasen parhaan pelin just, 42/2.. joka reconilla on erittäin hyvä, ainakin oman mittapuun mukaan. osaa sanoo onko +40 tappoo helppoa/helpompaa muilla classeilla sit (yli keskitason pelaajilla). edelleenkään ole tullut muilla pelattua kun reconilla :p
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Kuinka hyvin muilla toimii nettipeli että kuinka useasti esiintyy isoa tai häiritsevää lagia? Mulla nyt parina viime pelinä ollu hirveä lagi. Oma 8/2 netti kyllä pitäisi riittää ihan sujuvaan nettipelaamiseen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Kuinka hyvin muilla toimii nettipeli että kuinka useasti esiintyy isoa tai häiritsevää lagia? Mulla nyt parina viime pelinä ollu hirveä lagi. Oma 8/2 netti kyllä pitäisi riittää ihan sujuvaan nettipelaamiseen.

Netissäs oo mitään vikaa, Pelin servut ne lagaa ja joskus taitaa ihan ps3 perästä lagia olla kun koneen boottaa niin lagiki menee myös

itellä lagi alkaa (jos alkaa) yleensä siinä 4-6 jälkeen, varmaan kun eniten pelaajia online
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Rupee noi ainaiset samat tankilla pelaajatkin kyrsimään, ei siinä ettei niitä sais laserilla tuhottua mut ärsyttää vaan pelaajat jotka ei voi kerta kaikkiian pelata ilman että ois tankki turvana :P

Enemmän snipu tapoille tarvetta ois mut aina vaan tulee tankkeja ja lisää tankkeja :rolleyes:

Mielummin tankilla kun kyykkii jossain pusikossa kiväärin kanssa!

Vai eikö taito riitä pelaamaan muilla aseilla?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Eihän sillä snipulla tartte missää puskassa kyykkii jos osaa käyttää niit mitälie tutkapalloja =) ja osaa quick scopee/no scopee. :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Joo lonkalta menee snipul aina päähä ykkösellä..mm :D Mut kyl mä jollai VSS:llä oon aika hyvin saanu lonkaltaki niitattuu ja sitte QBU-88 on kans suht hyvä siinä.

Ei oo kyl nyt paljoo jaksanu pelata kun on jo korkein rank mut pisteitä vois hankkia paljon enemmän.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Liian helposti saa tässä pelissä. lvl 25:sen. Haastetta ei ole tarpeeksi. Pelasin BF2:sta noin 2.5 vuotta ja rank on vaan kapteeni ja pinnoja vähän päälle satatuhatta. Tätä on tullut pelailtua alle kaksi kuukautta ja pinnoja on jo yli 90 000...
Ylimpään rankkiin hyvä raja olisi ollut 500 000 tai jotain sinnepäin...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Liian helposti saa tässä pelissä. lvl 25:sen. Haastetta ei ole tarpeeksi. Pelasin BF2:sta noin 2.5 vuotta ja rank on vaan kapteeni ja pinnoja vähän päälle satatuhatta. Tätä on tullut pelailtua alle kaksi kuukautta ja pinnoja on jo yli 90 000...
Ylimpään rankkiin hyvä raja olisi ollut 500 000 tai jotain sinnepäin...

Varmaan ajateltu noita aseita, jotka tulevat Gold-editionin/25-levelin myötä. Olisi ehkä epäreilua, jos joutuisi pelaamaan "ikuisuuden" saadakseen Gold-editionissa mukana olleet aseet.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

:p
Mielummin tankilla kun kyykkii jossain pusikossa kiväärin kanssa!

Vai eikö taito riitä pelaamaan muilla aseilla?

No ei missään nimessä :rolleyes:
Väitätkö tosisaan että snaippaaminen ei vaadi taitoa :o

Omalta osalta kehtaisin väittää että sniper on kaikkein vaikein class pelata tehokkaasti,
tuohan se oman turvallisuuden alottelijoille kun voi piilosta kaukaa ampua ja sillon tälllön parit munkki / paikallaan olevat, tapot ottaaa

Mutta Reconilla tehokkaasti pelaava pystyy helposti samoihin ja parempiin tappo lukemiin kun muut classit, ja pommin purkaminen/asettaminen vaatii taitoa myös ilman Scopea/Pistoolin kanssa pelaamisessa joka sekin on reilusti vaikeempaa kun muilla classeilla.

Ja voisin vaikka vannoa että sinä kuulut siihen kastiin joka reconilla ei osaa vaadittavasti pelata?
puhut vaan tietämättä asioista mistään mitään :p

Edit. jeps statsit katoin ni K/D ratio kaikilla classeilla paska ja suurinosa tapoista taitaa olla vehicle killei ;P oma ongelmas taitaa olla että taito ei riitä juuri mihinkään
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

15.20 alotellen ettisin kolmea pelaajaa squadiin. En ikäväkyllä omista mikkiä (kyllä, miksiköhän sitten etsin ihmisiä?), mutta idea olis että mesessä vaikka keksittäisiin taktiikat. Ideoita löytyyn ja pelimuodon ja kentän saatte itse päättää. Mukaan haluajat YV:llä meseosoite/tai lisää minut nyt: prodadax@hotmail.com Modet saa antaa bannit jos tein jotain väärin xP:rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Saako triggereihin mitenkään zoomia ja ampumista?
TÄ? Niillähän merkataan tankit lähettimillä, jotta Demo miehet voi ampua singolla nurkan takaa reiän tankkii. Ei siinä mitää zoomia tarvita.
Siis Demomies ja Spesialisti ovat hyvä kavereita kun tankkeja tuhotaan. On sinkoo, miinaa, C4:sia ja tagi vehkeet :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

TÄ? Niillähän merkataan tankit lähettimillä, jotta Demo miehet voi ampua singolla nurkan takaa reiän tankkii. Ei siinä mitää zoomia tarvita.
Siis Demomies ja Spesialisti ovat hyvä kavereita kun tankkeja tuhotaan. On sinkoo, miinaa, C4:sia ja tagi vehkeet :D

Voisin veikata, että triggereillä tarkoitettiin R2 ja L2 näppäimiä... ;)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

:p

oma ongelmas taitaa olla että taito ei riitä juuri mihinkään


Mutta nyt ei ollutkaan kyse mun taidoista!

Edit: Ja hei en ole missään vaiheessa väittänyt olevani jotenkin erityisen hyvä tässä pelissä ";)" Mä pelaan tätä peliä sen takia koska tykkään siitä ja sitä on hauska pelata, en sen takia että saisin rankkia nostettua tms. Pelaaminen on mulle ajanvietettä, ei elämäntapa. Mulla on muutakin tekemistä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

TÄ? Niillähän merkataan tankit lähettimillä, jotta Demo miehet voi ampua singolla nurkan takaa reiän tankkii. Ei siinä mitää zoomia tarvita.
Siis Demomies ja Spesialisti ovat hyvä kavereita kun tankkeja tuhotaan. On sinkoo, miinaa, C4:sia ja tagi vehkeet :D

Ei hemmetti! Miten voi olla ettei tuollaista ole tiennyt. Olen aina kuvitellut Tracerin olevan siinä vain sijainnin selvittämistä varten. Nyt alkoi ahkera TG:n käyttö tästä eteenpäin. Voisi ehkä joskus lukaista pelien manuaalit.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Omalta osalta kehtaisin väittää että sniper on kaikkein vaikein class pelata tehokkaasti,
tuohan se oman turvallisuuden alottelijoille kun voi piilosta kaukaa ampua ja sillon tälllön parit munkki / paikallaan olevat, tapot ottaaa

Mutta Reconilla tehokkaasti pelaava pystyy helposti samoihin ja parempiin tappo lukemiin kun muut classit, ja pommin purkaminen/asettaminen vaatii taitoa myös ilman Scopea/Pistoolin kanssa pelaamisessa joka sekin on reilusti vaikeempaa kun muilla classeilla.

Voisinpa melkein yhtyä tuohon. Alkuaikoina sniper oli helpoin classi pelata, kun noita aloittelijoita oli enemmänkin, mutta nykyään pelaajat osaavat pysyä enemmän liikkeessä ja pelaajan liikkeiden aavistaminen ja oikean määrän ennakkoa ottaminen on kaikkea muutakuin helppoa. Itse pelailen sniper-classilla vain silloin kuin mikään muu ei tunnu onnistuvan. Eli koitan pitää sitä pienoisena oljenkortena, vaikka en sillä hyvä olekaan. Kuitenkin hyvän päivän kohdalle osuttua sillä saa helposti muutaman tapon per kuolema.

Helpoimpana classina pitäisin melkein supportia. Tai ainakin itse pelailen sillä eniten ja pidän siitä eniten. Jos vain muistaa heitellä niidä med-kittejä niin pisteitä tulee. Ja tappojakin saa ihan kiitettävästi. Jopa vähän kauempana juoksevat saadaan helposti alas, kun antaa vain aseen laulaa.
 
Ylös Bottom