Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Meinaakohan nää sit tehä mitää buginkorjauspätsii? Rupee kyl toi lagiminen pännii kivasti. :mad:
Tosin nyt on kesälomat menny eikä paljoo bf:n äääressä kerkeä pelaaman.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Jos sitä ei ala tulemaan vien sen GS vaihdettavaksi ja hyödynnän jotakin tarjousta. :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Taitaa oma ostettu versio mennä kans pikkuhiljaa kiertoon. Pidän kuitenki sen nimmareilla varustetun version.. :D

Jos vaikka sais hyvän diilin NHL 09:siä tai Far Cry 2:sta varten..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Mutta hei, 90 prosenttisesti tuohoutuva ympäristö ja kivoja unlockattavia aseita.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Tällä hetkellä ei meikällä ainakaan paase bäfän servuille. Ehkä on vihdoin heränny korjamaan bugeja:confused:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

En tiiä mitä lie tekivät kun servut oli alaalla mut nyt on tässä pari kertaa käyny että peli on tosta vaan palannu alkuruutuun kesken äksönin, ilman minkäänlaista varoitusta/tekstiä.

ja eipä tainnu tapotkaan noista parista pelistä tallentua ~ :mad:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Joillakin Boxipuolella on kuulemma myös rankki ja kaikki aseet kadonnut. Ikävä jos näin käy kokoajan..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Mulla ole pätkiny enää pariin päivään kun olen nopeasti koittanu parissa pelissä. :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Btw, sattuisko kenelläkään olemaan tietoa millon klaani tuki mahtais tulla?
Ja onko suomi klaaneja perustettu jo etukäteen, täällä olis average snaippaaja jos joku klaaniin tarvii sitten ku tuki aikanaan tulee :p

skill lvl 2 ollut siitä asti kun sen olen nähnyt ja statsit voi kattoa sivuilta jos on tarve tietää enemmän ~
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Heh olipas äsken hauskaa pelata ja kaikki toimi(myös tiimi!) conquestissa.. Pelattiin varmaan kolme mappia putkeen, että saatiin kaikki liput ja matsit loppu tyyliin pariissa minuutissa :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Hei, mites tuo VSS-sniper rifle, tappaako yhdestä pääosumasta, kun damage näyttäisi olevan suht heikohko verrattuna muihin saman luokan aseisiin?

Itse en voi testata kun en omista gold editionia, enkä ole rank 25.

Mitä lagiin tulee itsellä ei ainakaan tänään ole tullut vastaan pahempaa lagia.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Mitenkäs muuten XO:n BF? Kyllähän sekin boksipuolen keskustelujen mukaan tuntuu lagittavan yhdellä jos toisellakin.

Mulla on toiminut saumattomasti boxin puolella. Olisiko n. kaksi kertaa ollut lägiä. Demoa pelatassa sitä kyllä oli, mutta täysversiossa ei. Nyt tosin boxi yllättäen lääkärissä, joten en ihan viime viikon tilantesta tiedä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Hei, mites tuo VSS-sniper rifle, tappaako yhdestä pääosumasta, kun damage näyttäisi olevan suht heikohko verrattuna muihin saman luokan aseisiin?

Itse en voi testata kun en omista gold editionia, enkä ole rank 25.

Mitä lagiin tulee itsellä ei ainakaan tänään ole tullut vastaan pahempaa lagia.

luultavasti tappaa, mut puolautomaatit on akoille ;P
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Hei, mites tuo VSS-sniper rifle, tappaako yhdestä pääosumasta, kun damage näyttäisi olevan suht heikohko verrattuna muihin saman luokan aseisiin?

Tottakai, tappaahan pistoolikin yhdestä osumasta nuppiin.

Edit. Hyvää perusmeininkiä taas tuolla publicin puolella. Oma joukkue puolusti Harvest Day-mapissa ja ensimmäinen base oli menetetty. Toisen arkun olivat saaneet tuhottua, eli isossa ladossa oleva arkku oli jäljellä. Koko oma tiimi oli ihan hyvissä puolustusasemissa ladon ympärillä, ja itse olin sinne päin snipulla juoksemassa. Yhtäkkiä näkyy sivusilmällä kaukana basen toisessa reunassa yksittäinen vihulainen juoksemassa. Nopeasti kaveri kiikariin ja yksittäinen osuma torsoon. Vihu ei kuollut, mutta sain sentään merkattua, joten jatkoin juoksua ladolle päin. Yhtäkkiä koko muu tiimi (=10 tyyppiä) lähtee rynnimään tämän yhden vihulaisen perään basen toiselle laidalle, eli arkkua suojaamaan ei jäänyt ketään. Ladolle päästyäni arkulle oli jo ehtinyt kaksi assaultia, joten puukolla oli töitä. Pommin sain hyvin purettua, mutta juuri hymyn käytyä kasvoilla sain kiikarikiväärin luodin päähän. Ei siinä mitään, mutta ampujana oli oman squadin jäsen. Eikä kyseessä ollut mikää teamkiller, kaveri ei vaan osannut. Tämän jälkeen häivyin servulta ja käväisin vähän ulkona....

BTW: Onko muilla käynyt puolustaessa samaa, että oman ryhmän jäsenet eivät pommeja pura ollenkaan vaan keskittyvät vihujen jahtaamiseen? Ihme touhua...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

BTW: Onko muilla käynyt puolustaessa samaa, että oman ryhmän jäsenet eivät pommeja pura ollenkaan vaan keskittyvät vihujen jahtaamiseen? Ihme touhua...

Valitettavasti, juuri äsken sitä tuli reconilla puolustettua yksin boxeja ja purettua pommeja kun muita kiinnosti enemmän hillua vihollisten basessa tai missälie.

taispa myös olla näitä random wannabe snipereita joista ei tiimillä ole mitään hyötyä ~ :p
 
Ylös Bottom