Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

EI voi muuta sanoa kuin että:
Valitus on turhaa, jos pelasitte demoa ei pelin paskan tason pitäisi olla yllätys.

Täällähän lähinnä valitetaan lagista, mikki-ongelmista, priva servujen uupumisesta ja tälläisistä.
Joista kaiken olisi voinut kuvitella olevan koko versioon laitettuna, mutta eipäs ollutkaan.
Itse pelihän on hyvä, tekniikka vaan kusee.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

BF toimii ihan jees, tuli pari tuntia pelattua. Ehkä pientä nykimistä, mutta sitä ei juuri huomaa. Ehkä 2-4 kymmenyksen etu vihuilla on. Vaatii vain nopeampaa reagointia.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Valitus on turhaa, jos pelasitte demoa ei pelin paskan tason pitäisi olla yllätys.
Demo toimi 6-0 paremmin kuin tämä sätös. Demossa ei ollut (ainakaan sen julkaisusta > koko pelin julkaisuun) mulla mtn. graffa bugeja yms. jäätymisiä mitä nyt on koko pelillä.

Ja itseasiassa koko pelikin toimi hyvin 2-3 ensimmäistä viikkoa, sitten tuli 2.4x firmispäivitys konsolille ja siitä alkoi ainakin mulla jäätymiset ja tämä pelin päivitys lisäsi bugisuuden ihan uudelle tasolle.
En voi muuta sanoa että paskan myivät... :mad:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Tokihan nuo mikki ongelmat ärsyttää, mutta täällä päässä ei lagia esiinny juuri yhtään mitä nyt aina välillä noita jäätymisiä tapahtuu. Kokeilkaa avata ne kaikki portit modeemin asetuksista ja NAT tyyppi kakkoseen tai ykköseen. Paljon hauskempi peli ainakin kuin CoD.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Niin siis lagiahan on kaikkialla muualla paitsi Pohjois-Amerikassa, koska siellä ovat kaikki EAn peliservut. Tänään illalla lagi oli muutaman tunnin ajan niin paha ettei pelissä pystynyt liikkumaan ollenkaan, jos edes pääsi matsiin sisään.

Jaa... Mistäköhän näin päättelit et kaikki servut on Jenkeissä?

Demon aikaan EA:lla oli servuja Venetsiassa, Hollannissa ja Englannissa(siis Jenkki servujen lisäks). Jokasessa aikasemmassakin Battlefield pelissä EA:lla on ollu servuja Hollannissa ja Englannissa. Hyvin paljon epäilen et ne olis yhtäkkiä päättäny ne lakkauttaa.. :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Moi
Mulla ei ennen päivitystä ollut ollenkaan lagia tai muita ongelmia !

Päivityksen jälkeen tökkii todella pahasti ja aseet sekoilee mm välillä demolitionin singolla ku laukas ni se muuttuki haulikoksi ja laukas sillä jne.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Ei perkele tämä on naurettavaa. En ole vielä päässyt yhdellekään lagimattomalle servulle, pelaaminen netissä on yhtä tuskaa! Ensimmäinen PS3 online-peli minkä hommasin boxiversion sijasta, ja oli kyllä tasan myös viimeinen. Ei jumalauta tämä on surkeaa, ei tätä netissä pysty pelata ollenkaan! :mad:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Ei tälläista pitäisi päästä konsolipuolella päästä tapahtumaan, että julkaistaan raakileita ja sitten vielä kehdataan päivittää jossa ei korjata pelin bugeja ollenkaan.

Ala-arvoista toimintaa sanon minä! Tuo conquest moodi on aika surkea näillä pelaaja määrillä mitä kentissä voi olla yhtäaikaa. Bugit kuntoon ja klaanituki kehiin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Toimiiko toi Oasis rata ollenka Conquest moodin kanssa? Aina kun oon yrittäny custom matchin kaut mennä siihen niin sit se hyppää aina harvest day -rataan. Tuskin on mitää säkää et rata on just vaihtunu ku ainaskii jotai yli 3 kertaa koittanu.. en tiiä :confused:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Oli kaamiaa pelata eilen joo. Vaihdoin CODin puolelle mutta sielläkin meinas olla lagia.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Toimiiko toi Oasis rata ollenka Conquest moodin kanssa? Aina kun oon yrittäny custom matchin kaut mennä siihen niin sit se hyppää aina harvest day -rataan. Tuskin on mitää säkää et rata on just vaihtunu ku ainaskii jotai yli 3 kertaa koittanu.. en tiiä :confused:
Kyllähän se mappi on tullut tahkottuu muutaman kerran. :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Toimiiko toi Oasis rata ollenka Conquest moodin kanssa? Aina kun oon yrittäny custom matchin kaut mennä siihen niin sit se hyppää aina harvest day -rataan. Tuskin on mitää säkää et rata on just vaihtunu ku ainaskii jotai yli 3 kertaa koittanu.. en tiiä :confused:

Mulla sama homma.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

EA tuskin vaivautuu edes vastaamaan lähettämääni meiliin, ei heitä varmaankaan paljoa nappaa näin pienen markkina-alueen yksittäiset vinkumiset. Täytyisi olla ilmeisesti vähintään 1000kpl nimiä ja lähettää lista heille, liikauttaisiko sittenkään. Socomi pieksee tämän kuitenkin mennen tullen, vaikka onkin aivan erilainen peli. Odotusta vain, sitähän tämä elämä tuntuu yleensä olevan.

Ei muuten toimi itsellänikään se "Favorite map" - aina heittää jotain muuta kuin sen (lue: Aina jonkun muun, vaikka valitsisit mitä)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Ei perkele tämä on naurettavaa. En ole vielä päässyt yhdellekään lagimattomalle servulle, pelaaminen netissä on yhtä tuskaa! Ensimmäinen PS3 online-peli minkä hommasin boxiversion sijasta, ja oli kyllä tasan myös viimeinen. Ei jumalauta tämä on surkeaa, ei tätä netissä pysty pelata ollenkaan! :mad:

Mitenkäs muuten XO:n BF? Kyllähän sekin boksipuolen keskustelujen mukaan tuntuu lagittavan yhdellä jos toisellakin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

moi
Joo eiline oli pahin päivä. Tuntu et DICE on päivittäny mun soturista Michael Jacksonin. Äijä pomppii ja moonvalkkaa iha mite sattuu -> ei puuttunu enää ku et taustalla ois soinu BEAT IT

Niin palautteesta EA:lle / DICE:lle. Toki voisi kuvitella että heille on tullut tietoja ongelmista, mutta pystyisikö esim Konsolifin antamaan jonkun kootun pelaajapalautteen EA:lle/DICE:lle? Koska peli todellakin on muuttunut päivityksen myötä pelikelvottomaksi onlinessa! Vai löytyiskö joku pelinkehittäjän email johon suoraan laittais palautetta.


:confused:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Onhan tämä kehittäjien mahdollisuus päivittää pelejään sinänsä vähän tyhmä. Lasketaan liikkeelle buginen paska, jossa ei ole kaikkia sen vaatimia ominaisuuksia. Sitten hehkutetaan että kuukauden päästä julkaisusta lasketaan ilmoille päivitys! Jee.
Olisin itse voinut kyllä odottaa hyvin kuukauden, jotta Conquest olisi löytynyt levyltä, ja koko peli (mikkiongelma esim.) olisi ollut hiotumpi. Ja vaikka kaksi kuukautta lisää privaservuille.:rolleyes:

Näissä pelipäivityksissä kannattaisi muiden ottaa mallia Burnoutin päivityksistä, jotka vain TOIMIVAT.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Ihmeiden aika ei ole ohi!

Äskön tuli pelattu bäfää reilu tunti ilman minkäänlaista lagia.:eek:
En muistanukkaan kuinka hauska peli tämä on! Sai rauhassa pelata, eikä tarvinnun tuskastella
koko aikaa kaiken näköisille bugeille. No eiköhän servut ole jälleen seuraavalla pelikerralla sekaisin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Pännii ihan s**tan*n paljon tää v**un lagaus. Kaveri vei jo tuskissaan pelin Gamestoppiin ja osti rauhottavan Guitar Heron. Ei voi edes vähää levätä, kun on 20pojoa rankin nostoon ja ei, ei V**TU VAAN VOI PELATA! MIKÄ TEITÄ RUOTSIN POIKIA SAA**LI VAIVAA????? :confused: :confused: :mad:
 
Ylös Bottom