Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Kylläpäs DICE on ollut anteliaalla päällä lähiaikoina. Nyt tuli pre-orderin, newsletterin ja demon avulla hankittavien aseiden koodit jakoon. Ainoastaan veteran-statuksella saatava ase pysyy veteraanien yksinoikeutena.

Koodit löytyvät täältä.
No, sainpas sen Recon asun vaikka julkaisun aikana kirosin sitä, kun GameStopista sitä koodia ei saanut.

Eli nyt multakin löytyy koko "Find-all-5" nippu.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

miksköhän ei onnistu edes tuolla tavalla :confused: kummatkin siis meni siihen lobbyyn ja lähetin squad inviten mutta kaveri ei pystynyt liittymään siihen O.o
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

miksköhän ei onnistu edes tuolla tavalla :confused: kummatkin siis meni siihen lobbyyn ja lähetin squad inviten mutta kaveri ei pystynyt liittymään siihen O.o

Hmmm. Mystistä. Kokeilkaa niinpäin että kaveris kutsuu sut vai oletteko jo kokeillu?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Joo ollaan ja ei toimi silti O.o

Todella mystistä. Tämä saattaa olla kaukaa haettua mutta onko teillä molemmilla kyseisestä pelistä PAL-versiot? Mulla oli aikoinaan Codin jenkkiversios ongelmana etten päässy pelaamaan suomalaisten kanssa. Sitten en kyllä tiedä jos teiltä molemmilta pallit löytyy :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

on kummilaki pal- versiot :D tää menee kyl aika ufoks mutta ehkä päivityksen myötä korjaantuis... voisko johtua siitä et on gold editionit (ihan vitun kaukaa haettu mut kuiteski :D)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

on kummilaki pal- versiot :D tää menee kyl aika ufoks mutta ehkä päivityksen myötä korjaantuis... voisko johtua siitä et on gold editionit (ihan vitun kaukaa haettu mut kuiteski :D)

Ei se voi kyllä siitä johtua. Alkaa pikkuhiljaa tuntumaan siltä että jomman kumman nettiasetuksissa on jotain hämärää. EA:lla aika tyypillinen ongelma. Esim. Army of two peliä en päässy pelaamaan netissä kuin pari minuuttia ja sit katkes kun ei ollu oikeat portit avattu modeemissa. Eli se DMZ systeemi päällä. Pystyttekö pelaamaan mitään muita pelejä yhessä ilman ongelmia? Ja jos löytyy muita EA:n pelejä niin kokeilkaa niillä ja jos ei pelitä niin veikkaisin sitten sitä modeemiongelmaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Minä luulen että lagi johtuu jostaki mikä korjataan päivityksien mukanaja priva servuja ja klaani tukea ei saata tulla mun pelaaja nimi on sohvapottu rank 25 skill level 17 olen pelannu noin 2 viikkoa olen saanut kaikki find-all-fife olen top 40k. Minulla on kohta klaani jos et ole rekistereröinyt sinne niin kannatee ja minun lempi ase on f2000:):D:eek::mad::p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Minä luulen että lagi johtuu jostaki mikä korjataan päivityksien mukanaja priva servuja ja klaani tukea ei saata tulla mun pelaaja nimi on sohvapottu rank 25 skill level 17 olen pelannu noin 2 viikkoa olen saanut kaikki find-all-fife olen top 40k. Minulla on kohta klaani www.battle.fi jos et ole rekistereröinyt sinne niin kannatee ja minun lempi ase on f2000:):D:eek::mad::p

hyväettätulisekinsittenselväksi.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Tuli tossa muutama ilta sitten testattua peliä taas.

Pelasin kumpaakin pelimuotoa ja täysillä servereillä ja ei lägistä ollu tietoakaan kummallakaan servulla. Ja kummallisinta oli et pelasin niin sanottuun "jenkki aikaan", eli yöllä..

On tainnu EA/DICE jotain tehdä servuille kun kerran toimi noin hyvin. Koska aikasemmin kun testasin se oli yhtä lägi h*lvettiä...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Minä luulen että lagi johtuu jostaki mikä korjataan päivityksien mukanaja priva servuja ja klaani tukea ei saata tulla mun pelaaja nimi on sohvapottu rank 25 skill level 17 olen pelannu noin 2 viikkoa olen saanut kaikki find-all-fife olen top 40k. Minulla on kohta klaani www.battle.fi jos et ole rekistereröinyt sinne niin kannatee ja minun lempi ase on f2000:):D:eek::mad::p


Tässä sulle muutamat pisteet ja pilkut, niin voit sitten laittaa ne seuraavaan viestiisi: ...........,,,,,,,,,,,
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

:confused: Mä en pääse battlen sivuille pääsettekö tulee että ei voi näyttäää sivuu joku korjaus vai mitä?Olen jo yhesti bannitty siinä tulee u id is banned.Nyt ei ole bänneistä kyse:cool:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

:confused: Mä en pääse battlen sivuille pääsettekö tulee että ei voi näyttäää sivuu joku korjaus vai mitä?Olen jo yhesti bannitty siinä tulee u id is banned.Nyt ei ole bänneistä kyse:cool:

Haloo oikein kirjoitus!!!! Ei ole tarkoitus nalkuttaa mutta kun silmistä alkaa valua verta kun yrittää tulkita noita kryptisiä kirjoituksiasi. Ota rauhallisesti ja kirjoita vaikka kirjain kerrallaan jos tarvis vaatii ja lopuksi tarkista viestisi ennen kuin lähetät jotta me muutkin saamme viesteistäsi selkoa kiitos! Ja vastaus kysymykseesi että on mahdollista että servuja yms.päivitetään parhaillaan ja siksi et pääse pelaamaan. Odota hetki ja yritä uudestaan :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

nyt olen kirjoittanu hiljaa:mad:.Mut haluasin sinun vastauksen voisitko testata battle googleen ja pääsetkö.Ja se on jo kestäny ilta 8:sta asti :o:o:o
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Kyllä mulla tuo Battlefield sivu toimii moiteetta, tiedä sitten missä vika jos sulla ei toimi.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

auttakaas mikä mulla vois olla vikana?:confused:;):cool:
Ei toiminut työpaikalta eikä kotoakaan (Elisan netti). En tiedä, liittyisikö esim. Soneran tämänpäiväisiin ongelmiin. Mutta sinun ei tarvitse tehdä muuta kuin odottaa (ja ehkä sillä välin hioa kirjoitustaitojasi).
 
Ylös Bottom