Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

nojoo ei oo muita ea pelejä nii pitää nyt vaa ootella päivitystä ja ootella parasta :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

btw.

Mistä tuo battlefieldi ottaa tuon pelinimen? PSNästä vai?

ja voiko tuossa luoda useampia ukkoja vai pelata samalla PSN IDllä vain yhdellä nimellä?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

btw.

Mistä tuo battlefieldi ottaa tuon pelinimen? PSNästä vai?

ja voiko tuossa luoda useampia ukkoja vai pelata samalla PSN IDllä vain yhdellä nimellä?

PSN:stähän se.
edit: onnistuit sv eilen huitasemaan mua puukolla Over and outissa :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

ei oo pelittäny. alkaa hermot tässä menemää. vois kyllä koittaa muunki kaverin kanssa toimiiko sillee.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

lisätkää pojat mut friendiin haluasin suomalaista peli seuraaja taktiikkallista toimintaa ei oo enää.Hirvee points kerääjä ku kenraali on.Mulla on kohta battlessa klaani bad companyn pelaajille klaanin nimi bad company.Niillä vaan kestää kauan se klaanin tarkistus ja kyllä te saatte selvää mun teksistä.Vähän virheitä ehkä.:cool:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

lisätkää pojat mut friendiin haluasin suomalaista peli seuraaja taktiikkallista toimintaa ei oo enää.Hirvee points kerääjä ku kenraali on.Mulla on kohta battlessa klaani bad companyn pelaajille klaanin nimi bad company.Niillä vaan kestää kauan se klaanin tarkistus ja kyllä te saatte selvää mun teksistä.Vähän virheitä ehkä.:cool:

Oisko jollakin jo klaania vähä vanhemmille pelaajille(18v++), sekä sellaisille jotka osaa kieliopin perusteet :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Morro, Aloin ihmettelemään kun muutamassa livepelissä ammuin vastustajaa pariin kertaan noin metrin päästä haulikolla keskivartaloon mutta äijä vaan jatkoi ja hetken päästä meikäläisellä olikin puukko rinnassa. Tuleeko arvon nousun mukana jotain parempia suojia, onko toi bugi vai onko meikä tehnyt väärin? Yleensä haulikolla ammuttaessa vastustaja on kuollut viimeistään sen toisen laakin jälkeen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Morro, Aloin ihmettelemään kun muutamassa livepelissä ammuin vastustajaa pariin kertaan noin metrin päästä haulikolla keskivartaloon mutta äijä vaan jatkoi ja hetken päästä meikäläisellä olikin puukko rinnassa. Tuleeko arvon nousun mukana jotain parempia suojia, onko toi bugi vai onko meikä tehnyt väärin? Yleensä haulikolla ammuttaessa vastustaja on kuollut viimeistään sen toisen laakin jälkeen.

Mahdollisesti lagia tai sitten et vain osunut.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

tänään voisi netissä kokeilla kun on pelaaminen jäänyt vähän vähemmälle
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

DICE lupailee ensi kuussa uusia mappeja conquestiin. Pelaajien valitsemat Acta non verba ja Par for the course, sekä DICEn valitsemat Ghost town ja Crossing over. Lähiaikoina on myös BC:n sivuille tulossa lista korjauksista jotka päivityksessä korjataan. :D
KLIKS
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Tähän on samassa päivityksessä tulossa myös trophy-tuki,sitä odotellessa!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Pannaas vähän omia statseja. Ei nyt mitenkään kummoset, mut statsit kuitenkin :)

Total Score 111247
Kills 4982 Deaths 3923 Kill/Death Ratio 1.27
Dogtags Collected 302 Unique Dogtags Collected 100 Dogtag K/D Ratio 2.083
Favorite Weapon M16A2 Favorite Kit Assault
Favorite Vehicle M1A2 - USA Tank Games Played 660 Wins 356
Losses 304 Win/Loss Ratio 1.171


Trophyistä puuttuu nämä:

Clear Skies Trophy IRA: 5 tappoo ilmatorjunnalla
Combat Aviator Trophy 5 tappoo helikopterilla
Naval Surface Warfare Trophy IRA: 5 tappoa botskilla
Saviour Trophy IRA: 30 saviour points
Grenade Launcher Efficiency IRA: 6 tappoa grenade launcherilla

Onko vinkkejä? Ensimmäinen noista pitäs olla suht helppo ja ehkä tokakin jos vaan osais ampua sillä kopterilla. Botski taas tuntuu mahdottomalta ku niin moni pelaa demolitionilla et siin ei kauan kerkee veneellä ammuskella. Kaks vikaa onkin sit ihan mahdottomia(ja järjettömiä).
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Trophyistä puuttuu nämä:

Clear Skies Trophy IRA: 5 tappoo ilmatorjunnalla
Combat Aviator Trophy 5 tappoo helikopterilla
Naval Surface Warfare Trophy IRA: 5 tappoa botskilla
Saviour Trophy IRA: 30 saviour points
Grenade Launcher Efficiency IRA: 6 tappoa grenade launcherilla

Onko vinkkejä? Ensimmäinen noista pitäs olla suht helppo ja ehkä tokakin jos vaan osais ampua sillä kopterilla. Botski taas tuntuu mahdottomalta ku niin moni pelaa demolitionilla et siin ei kauan kerkee veneellä ammuskella. Kaks vikaa onkin sit ihan mahdottomia(ja järjettömiä).

Kopteri on helppo kaikille, jos vain menet sinne ampujanpaikalle etkä lähe itse lentelemään. No tietty sen lentäjän pitää osata pysyä ilmassa, mutta kuitenkin. Eikä tuo viimeinenkään mahoton ole. Ascension taisi olla sen kartan nimi, missä kaupunkissa möllötellään melkein koko aika. Tuossa kartassa trophyn saa kohtuullisella vaivalla.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Pannaas vähän omia statseja. Ei nyt mitenkään kummoset, mut statsit kuitenkin :)

Total Score 111247
Kills 4982 Deaths 3923 Kill/Death Ratio 1.27
Dogtags Collected 302 Unique Dogtags Collected 100 Dogtag K/D Ratio 2.083
Favorite Weapon M16A2 Favorite Kit Assault
Favorite Vehicle M1A2 - USA Tank Games Played 660 Wins 356
Losses 304 Win/Loss Ratio 1.171


Trophyistä puuttuu nämä:

Clear Skies Trophy IRA: 5 tappoo ilmatorjunnalla
Combat Aviator Trophy 5 tappoo helikopterilla
Naval Surface Warfare Trophy IRA: 5 tappoa botskilla
Saviour Trophy IRA: 30 saviour points
Grenade Launcher Efficiency IRA: 6 tappoa grenade launcherilla

Onko vinkkejä? Ensimmäinen noista pitäs olla suht helppo ja ehkä tokakin jos vaan osais ampua sillä kopterilla. Botski taas tuntuu mahdottomalta ku niin moni pelaa demolitionilla et siin ei kauan kerkee veneellä ammuskella. Kaks vikaa onkin sit ihan mahdottomia(ja järjettömiä).

Ei tuo vene trophy nyt niin kovin vaikea ole,
olen saanut 20 tappoa veneellä yhdessä rundissa.
Saviorin kanssa kesti kauan n.9000 tappoa saada edes 1 trophy.
Kranaatin heitin trophyn olen saanut 2 kertaa, kummallakin kerralla Harvesterissa.

E: Eihän se mappi ollut Harvester vaan Harvest Day, sekotin Socom 3 kenttään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Ei tuo vene trophy nyt niin kovin vaikea ole,
olen saanut 20 tappoa veneellä yhdessä rundissa.
Saviorin kanssa kesti kauan n.9000 tappoa saada edes 1 trophy.
Kranaatin heitin trophyn olen saanut 2 kertaa, kummallakin kerralla Harvesterissa.

Helikopteri oli aika helppo. Kun nyt lähti sitä kerran yrittämään niin tuli ekalla yrittämällä. Missä oot vetäny veneellä 20 tappoa? Mietin ite et siinä conquestissa se kenttä mis on saari jossa lippu vois olla paras yrittää. Tuleeks siitä tappo veneellä jos ampuu veneestä esim. rynkyllä eikä niillä veneen omilla pyssyillä? Siinä kentässä yleensä on myös porukkaa simmaamassa joten vois ajella yli.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Helikopteri oli aika helppo. Kun nyt lähti sitä kerran yrittämään niin tuli ekalla yrittämällä. Missä oot vetäny veneellä 20 tappoa? Mietin ite et siinä conquestissa se kenttä mis on saari jossa lippu vois olla paras yrittää. Tuleeks siitä tappo veneellä jos ampuu veneestä esim. rynkyllä eikä niillä veneen omilla pyssyillä? Siinä kentässä yleensä on myös porukkaa simmaamassa joten vois ajella yli.

End Of The Line tais olla mapin nimi, Gold Rush pelimuotona
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Eilen rank 12 ja sano että your rank has increased, sitä ennen 37 ja tänään taas 37. outoa?
 
Ylös Bottom