Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Sama vika täälläkin, eli verkkosessioissa vetää jumiin silloin tällöin. Ei auta kuin sammuttaa PS3 "päävirtakytkimestä".

Itse ostin pelin kuukausi sitten, eikä ole kertaakaan ilmennyt lagia - kerran tosin äänet lähti :rolleyes:.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Joo mullaki lagia jonkinverran, mut pääsääntösesti vaan conquestissa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

vieläkös tässä pelissä oman joukkueen mikit häviää kesken peliä, siis ettei voi pelata ja jutella niin kauaa kuin pelaa?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

teille jotka mietitte vielä pelin hankintaa ,tässä muutama juttu.
Olkaa valmiita seuraaviin asioihin:

Vihollinen voi:
-tappaa sinut kiven tai kallion läpi ,joihin kuitenkaan sinun ammuksesi eivät pure.
-vastaava vihollinen (esim. support vs. support) tapaa sinut samalla aseella n.85% kerroista vaikka olisit jo liki lippaallisen ehtinyt ampua ensin.
- vastaan tuleva vihollinen tappaa sinut järjestäen vaikka olisit ehtinyt juosta hänen sivuunsa (parhaimmillaan jopa selän taa) ampuen häntä koko ajan.
-puukottaa sinut vaikkka olisit ampunut häntä 50m. päin näköä pelin suurimmalla konetuliaseella. tai vaikka kahden metrin päästä ikkunasta hän voi puukottaa sinut ikkunasta.
-ilmestyä tyhjästä ammuttuaan sinut juuri (= ilmestyy kuvaan vasta kuoleman jälkeisessä videossa.
- vaikka olisit juuri tarkistannut tilan(esim. ullakon) ettei siellä ole ketään puukotaa sinut siitä nurkasta takaapäin jonne ei edes mahdu syntymään.
-olla näkymätön vaikka olisit käyttänyt liikkeentunnistinkranaatin.
-vaikka olisit laittanut liikkuvaan tankkiin räjähteen ja se kuvan mukaan jää siihen, kun painat kytkintä terve menoa .ei ollut tankkissa ei.
-parhaimmillaan olen ampunut edessäni metrin päässä olleen vihollisen selkään KAKSI JA PUOLI lippaallista panoksia latauksineen kaikkineen ja ei kuollut ei, mutta kääntyi ympäri ja ampui kerran (supportin aseella) ja kukahan kuoli?
-valitsemillasi aseilla ei ole merkitystä vastakkain ammunnassa häviät aina vaikka toisella olisi pistooli ja sinä ampuisit suurimmalla tussarilla joka pelistä löytyy

puhumattakaan niistä " idiooteista" jotka haluavat ampua omiaan, nekun on helpompi löytää. syyksi näköjään riittää että, sodassa ei ole kuin vihollisia, mitä sinä siinä vaan snaippaat tms. johon kokoa 12 oleva älykkyysosamäärä riittää...(antakaa kaikki muutkin niille rankkaa palautetta...)

Ja kun olet kuollut sinut synnnytetään keskelle aukiota tai suoraan usean vihollisen piipun eteen. kuitenkin joka kuolema vaikuttaa kokonaispelisaldoosi ,pystyit vaikuttaaan asiaan tai et (eläköön se pieni annos tekoälyä). ei olisi paljon vaatinut tuo viilaaminen näillle asioille pelintekijöiltä...

omat myös erittäin hanakasti antavat sinut ilmi löydettyäsi itsesi hyvästä "jemmasta" vähentämässä vihollisten määrä (ihan fiksua ampua singolla synnyttyään sniputtajan jemmaan). Kiitos kaikille jotka sen ovat keksineet, kuis fiksua se sitten onkaan?

lisäksi peli lagaa, pätkii, nykii miksi sitä nyt kukakin sanoo. Osaan laittaa pelin jumiin ainakin kahdessa eri kentässä (oikea paikka ja vaikka oikea puu nurin niin peli on kentän osalta jumissa ennen kuin puu on maassa asti. Pahoitteluni kaikille jotka ovat saaneet nauttia samalla kentällä kanssani, mutta ei kestä kuin n.5 sek. ei kuulu laukaustakaan enää...

omalta osaltani nykiminen väheni heti muutettuani liittymän nopeuden suurempaan ...

synkimpiä asioita pelissä on myös se ettei valinnoillasi aseiden tai haluamasi kentän suhteen (ainakaan) gold rush modessa ole mtään väliä, luovutin kerran esim. itse kun kahdentoista valinnan jälkeen en päässyt haluamaani kenttään jne.

Todellisuudessa odotan vain jotain fiksumpaa peliä ilmestyvän ja vaihdan välittömästi verkkopelaamisen toiseen peliin. en ole riittävän masokisti tämän jatkamiseen. olen repinyt riitävästi hiuksia tämän pelin osalta ja aivan riittävästi on kylvetty myös kirosanoja . kuitenkin olen sen ikäinen etten halua sisäistää fysikanlakeja rikkovaa toimintaa ja se ei mahdu kalloon sitten ei niin millään.

ja jotta ei tule mitään ylimääräistä palautetta kerron että tasoni on 2, ja peliaika reilu 18 vrk. joten jonkinlainen kokemus pelistä on. nyt niin kuin muutamaa muutakin, ei ole viikkoon kinnostanut enää pätkääkään moinen. hieno yksinpeli ja näyttäähän se komealta mutta.....

niin paljon kun tätä hehkutettiinkin etukäteen, ei ole sen arvoista, jollet sinä sitten ole se masokisti...oma konaisarvosanani moninpelin osalta on 4 / 10 ,niin paljon se pistää vi.....maan
pelatessa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Aika yksilölliseltä kuulostaa, eipä itellä ole tuollaisista ongelmista ollut kuin vain murto-osa, ja nekin lagisilla servuilla.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Kun tämä plattarina julkaistaan tai jos julkaistaan niin ostan, tai viimeistään kun menee hinnat alle 25:n
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Negatiivista palautetta

Kuten Coulrophobic sanoi, niin aika yksilölliseltä kuullostaa. Itse en ole oikeastas yhteenkään noista törmännyt. Ainoat asiat jotka voin allekirjoittaa ovat: Kentän valinnan merkityksettömyys ja yleinen idioottimaisuus pelissä. Ensimmäisen näistä voi aika pitkälti jo selittää sillä, että ilmeisesti olet aina pyrkinyt niihin suosittuihin kenttiin ja ne voivat hyvinkin olla täynnä. Mitä tulee tuohon, tässä tapauksessa suhteellisen suureen "ääliö"-kantaan, niin ne on asioita jotka eivät ole pelin vika. Ja veikkaampa, että jokainen tälläisiä pelejä pelaava tietää hyvin, että näitä on odotettavissa.

Muuten viestisi on aika kärjistetty. Jos nuo asiat ovat oikeasti arkipäivää sinulla battlefieldissä, niin otan osaa. En ole meinaan kertaakaan kuullut, että jollakin olisi noin suuria ongelmia pelin kanssa. Ja suurinosa noista ongelmista näyttäisi olevan tyypillisiä Lagi-ongelmia. Sanoit, että "omalta osaltani nykiminen väheni heti muutettuani liittymän nopeuden suurempaan ...", eli tarkoittaako tämä sitä, että nykiminen ei ole vielä kokonaan poistunut? Meinaan itsellä peli toimii moitteetta, ei nykimistä ei mitään. Eikä myöskään yhtäkään listaamaasi ongelmaa. Eli olisiko mahdollista, että nämä ongelmat voisivat johtua vajaasta nettiyhteydestä tai sitten palomuuri/reititin asetuksista?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Lagi ongelmia joo. Meikällä väheni kun tajusin traceroutella tsekata ajat palveluntarjoajalle päin. Oli jumanskekkana noussu luokkaan 2-300ms! Säätivät pyynnöstäni hiukan ja putosi 10ms:n, joka on oikeampi lukema. Jopa ihan kohtuullinen.
Samalla helpotti lagaukset sun mutkin. Huvitti vain, ettei tullut mieleenkään tsekata tuota väliä vaan aina koitti säätää omia systeemeitä...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Yhdyn täysin Dino67 kommentteihin. Välillä on tosi vi***maista pelata ku ite ampuu 30 sekunttii päähä ja viholline ei kuole, ja se ampuu kerra pistoolil jalkaa ja siitä kuolee.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

ei tuo ollut mikään ruikutusyritys , totesimpa vaan mihin täytyy varautua jos kyseisen pelin hankkii moninpelin takia. jostain syystä ei nappaa tuo toinen moninpelimode vaan gold rushia on tosiaan tullut tahkottua.

lagaamista on pelisessioissa ollut enää satunnaisesti (luokkaa kerran viikossa, vaikka pelaan kyseistä peliä paljon..) johtunee kuitenkin siitä että tuottaja puolella ei riitä tehot niin moneen matsiin samaan aikaan. omasta liittymästä johtuvaa ei ole.
olen kyllä miettinyt että onko yhteys liiankin nopea, koska esim. edellä mainitsemani nurkan takaa vastakkain juoksu vihollisen kanssa menee niin että tulet nurkantaakse ja huomaat vihollisen jouksevan vastaan. annat pikkaisen palautetta hänelle konetuliaseella ja juokset koko ajan vastaan ja lähdet kiertämään kaveria samalla ampuen. olen jo useasti ehtinyt kiertää kaverin taakse asti kun tämä tulittaa vielä alkuperäiseen tulosuuntaasi. kuitenkin jannu ei kuole millään vaan kuinka ollakkaan sinä saat tuomion . tämä vaikka todistettavasti toista vihollista ei ole mailla eikä halmeilla. jotenkin jää hölmö fiilis kun kaveri tulittaa 90 tai 180 astetta väärään suuntaan ja noutaja tulee sinulle.

liika nopeus selittäisi myös sen että ehdit turvaan tiukan tavaran kuten kallion taakse ja silti sinut ammutaan sinne.

vaikea kuitenkaan kuvitella ettei ketään muuta ole :
-synnytetty keskelle aukiota tai suoraan vihollisen piippujen eteen.
-puukotettu matkanpäästä.
-tapettu vihollisen toimesta tilassa jonka juuuri putsasit ja tiedät tyhjäksi.
tai ettei kukaan muu ole huomannut sen räjähteen jonka näet kiinnittäneesi liikkuvaan tankkiin, räjähtävän maassa siinä kohtaa jossa sen liimasit tankkiin?

en tiedä teistä, mutta minusta kuitenkin nuo eivät ole hyvään peliin kuuluvia juttuja joita muka ei saisi korjattua tekijöiden puolelta.

mitä kenttiin tulee, en läheskään aina edes pyri samaan kenttään (väitän että ei riitä mielenkiinto samaan kenttään ja aselajiin näillä pelimäärillä)mutta kuten taas edellä kerroin niin kyllä se perhana pistää hatuttamaan kun haet jotain muuta karttaa niin tämäpä lykkää sinut toistakymmentä kertaa juuri siihen mappiin josta et silloin perusta..
itse pidän myös tätä jonkinlaisena vikana pelissä.

en hyvällä tahdollakaan voi sanoa tuota tekelettä loistavaksi. pahoittelen sitä niiltä jotka paremmasta eivät tiedä tai sitä osaa vaatia..

ei siinä aina ole niitä ongelmia tuossakaan ja silloin pistää nuo omienetsijät vit....maan
kaikki joilla laskupää toimii niin osaavat kuitenkin laskea että jos peli ollut tarjolla kaksi ja puoli kuukautta ja olen pelannut sitä sen 18 vrk. (todellista pelissäoloaikaa) niin kyllä on aikaa mennyt sen parissa ja matkalla ehtii tarttua nuo ongelmat silmään ja väitän että jos pelaat tunnin kaksi silloin tällöin ei se ongelmakaan tunnu niin rasittavalta, kun silloin kun törmäät siihen satoja tai tuhansia kertoja. valitettavaa on myös se että pari hyvää mestaa on juuri sellaisissa paikoissa joissa kun on joku (kuten sinä) ja sitten vahingossa kaadat sen mainitun puun, tai joku muu tekee sen puolestasi. ja vot peli on jumissa eikun aukaisemaan konsoli uudelleen.. sama juttun jos tiettyyn paikkaan kentässä heität kranaatin seisoessasi siinä oikeassa kohdassa...

Se on myös vika pelissä vaikka kuinka olisit eri mieltä. tosin myös tämä oli minun mielipiteeni ei sinun.

ei ollut tarkoitus kärjistää mitään, nämä vain ovat asioita jotka tulevat pelissä vastaan ja tässä vain huippu ei siis edes kaikki. kaikki kuitenkin päättävät itse pelinsä hankinnasta mutta valehtelemaan en rupea. kerroin vaan asiat, en haukkunut enkä kehunut peliä sen enempää.
kaikki taablaa tyylillään
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

korjaampa vielä omiani peli ollut tyrkyllä kolme ja puoli kuukautta eikä kaksi ja puoli kuten kirjoitin..............
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Itselläni on ollut myös tätä mystistä kivien läpi tapetuksi tulemista, mutta kun olen tarkemmin tilannetta katsonut niin usein kun juoksee kiven tai talon taakse piiloon ja kuolee niin siinä kuoleman jälkeisessä kamerassa näkyy, että äijä ei makaa kiven tai talon takana kuolleena vaan siinä vieressä avoimella alueella.

En tiedä johtuuko tämä liian hitaasta vai nopesta yhteydestä vai onko onkelma toisessa päässä.

Edit: Muuten peli toiminut hyvin
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

En pitänyt kyllä yhtään kun testailin. Sniputtaminen ihan mahdotonta kun tyypit ei kuole kun ampuu (paitsi headshot). Muutenkin tuntuu että aseet on vesipyssyjä kuin oikeita aseita, etenkin singot. Lagia en ole huomannut, puukotukset on onnistunut ja peli toiminut kohtuullisesti. Sniputuksessa olen vissii tottunu liiaksi CoD4 HC muotoon ja Socomien "Oneshot, one kill" tyyliseen menoon, mutta minkäs teet kun pidän sellaisesta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]


Tarkoitukseni ei ollut mitenkään hyökätä sinua vastaan. Kuitenkin tuo ongelmien lista oli niin jumalattoman pitkä, että vaikea uskoa sitä, että joku kokisi pelissä kaikki nuo ongelmat. Jotkut noista asioista tietysti on sellasia johon vaikuttaa tuuri ja omat valinnat. Esimerkiksi nämä piipun eteen syntymiset. Aina ei voi spawn-paikkaa valitessa tietää, onko siellä vastustajia juuri sillä hetkellä. Itselleni on suhteellisen harvoin käynyt niin ja yleensä silloinkin ihan omasta syystä. Esimerkiksi mennyt lipulle jota ollaan valloittamassa. Mutta taas vastapainoksi, niin olen itse joskus Oasis-mapissa juossut puolen kenttää yhden sniperin perässä. Matkan varrella sain 5 puukkotappoa häneen spawnanneista kavereista...Varmasti nekin kaverit kokivat "pitkänmatkan puukotuksen" / "tyhjän tilan tapon".

Ja mikäli oikein ymmärsin, niin liikut samalla kun ammut? Tästä pelistä ei ainakaan vielä ole tullut mitään statistiikkaa siitä, miten liike vaikuttaa tarkkuuteen, mutta muistan joskus nähneeni bf2:sta sellaisen. Ja koska peli on samoilta tekijöiltä ja no pystyyhän sen itsekin toteamaan, niin uskoisin, että liike vaikuttaa hyvinkin merkittävästi tarkkuuteen. En nyt muista tarkkaan niitä vaikutuksen suuruuksia, mutta muistaisin, että liikkeessä aseen tarkkuus on noin kolmasosa siitä mitä se olisi korkeasta polviasennosta. Eli jos ihan puhtaasti lasketaan, niin oletetaan, että sinun M16 osumatarkkuus on 50% (mielestäni lähes saavuttamattoman korkea), niin tuosta liikkeessä osumatarkkuudeksi jää reilut 16%. Sitten kun otetaan huomioon vielä omat pelilliset taidot, niin ei varmasti olla edes noissa prosenteissa. Itse en ammu oikeastas ikinä liikkeestä. Ainoana poikkeuksena jos on pakko päästä äkkiä suojaan, että saisi energiaa. Ja silloinkin vain lyhyitä sarjoja. Sanoisin, että on paremmat mahdollisuudet selvitä jos vastustaja juoksee kohti, olettaen, että ei ole kädessä haulikkoa, niin jää vaan seisomaan. Seisoo paikoillaan, kyykkyyn ei missään nimessä, ja alkaa ampumaan keskivartaloon ja pienellä liikkellä nostaa tähtäimen lähemmäksi päätä. Joskus sitä kuolema korjaa, joskus ei, mutta näkisin, että mahdollisuudet selviytyä on huomattavasti paremmat kuin silloin, että yrität päästä piiloon/suojaan.

Ja en siis lähde sitä kiistämään, etteikö sinulla noita ongelmia pelissä olisi. Tuntuu vain edelleen niin uskomattomalta, että jollekin on sattunut noin paljon ongelmia pelissä. Varsinkaan, kun ei pysty samaistumaan suurimpaan osaan niistä. Nämä puu-bugit oli minulle täysin uusi juttu. Peli on kyllä kaatuillut, mutta syy on epäselvä. Jos peli on minulla kaatunut niin, että tarvii koko kone buutata, niin aina silloin kun olen juuri kuollut. Toki nämä on sellaisia, että jos peliä pelaa tuon, kuten sanoit pelanneesi, yli 400 tuntia, niin silloin vasta alkaa näitä huomaamaan. Toki voi aikasemminkin, mutta kun tietää ja tuntee kentät jokaista kantoa myöten, niin on helpompi myös löytää näitä vikoja. Itse olen enemmänkin "casual" pelaaja. Pelitunteja kuitenkin kertynyt vasta 37, eli varmasti osa pelin vioista on vielä löytämättä.

Syy minkä takia lähdin tähän keskusteluun mukaan, johtui puhtaasti tuosta "Olkaa valmiita seuraaviin asioihin"-lauseesta. Vaikka pelissä on omat vikansa, sen varmasti jokainen peliä pelaava tiedostaa, mutta tuo sinun listasi oli niin vaikuttava, että jos ottaisin sen vastaan kokonaisuudessaan ja pitäisin jokaista lausetta faktana, niin varmasti myisin oman versioni pelistä :D. Kuitenkin edelleen näen, että osa kokemistasi asioista on yksilöllistä eikä välttämäti pelistä johtuvia ongelmia. Itse kuitenkin pidän peliä hyvänä verkkoräiskintänä (ja kyllä mielestäni tiedän hyvän päälle ;)) ja suurimpana ongelmana pidän tuota pelaajien idioottimaisuutta. Enkä tarkoita aloittelijoita (vaikka nekin joskus hermoille käy :D), vaan teamkiller-tyyppisiä peeloja. Ja nämä mainitsemasi oman joukkueen sniperin paljastajat ovat lähes rotunsa pahimpia. Mutta yleisesti ottaen, pidän peliä 75% onnistuneena verkkopelinä. Ja mielestäni pelaajia lukuunottamatta kaikki muut saadaan pienillä päivityksillä korjattua :D.

En pitänyt kyllä yhtään kun testailin. Sniputtaminen ihan mahdotonta kun tyypit ei kuole kun ampuu (paitsi headshot). Muutenkin tuntuu että aseet on vesipyssyjä kuin oikeita aseita, etenkin singot. Lagia en ole huomannut, puukotukset on onnistunut ja peli toiminut kohtuullisesti. Sniputuksessa olen vissii tottunu liiaksi CoD4 HC muotoon ja Socomien "Oneshot, one kill" tyyliseen menoon, mutta minkäs teet kun pidän sellaisesta.

Tälläisessä pelissä ei toimi "One shot, one kill". Kuitenkin kun kentät ovat tehtävä-painotteisia, niin puolustava joukkue tappaisi hyökkäävän tiimin jo ennenkuin edes päästäisiin puoleen väliin matkasta. Kuitenkin taivallettavat matkat ovat pelissä satoja metrejä ja todella usein joutuu kulkemaan ihan selvästi näkyvällä paikalla ja joskus vielä pitkiäkin matkoja ilman minkäänlaista suojaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

En pitänyt kyllä yhtään kun testailin. Sniputtaminen ihan mahdotonta kun tyypit ei kuole kun ampuu (paitsi headshot). Muutenkin tuntuu että aseet on vesipyssyjä kuin oikeita aseita, etenkin singot. Lagia en ole huomannut, puukotukset on onnistunut ja peli toiminut kohtuullisesti. Sniputuksessa olen vissii tottunu liiaksi CoD4 HC muotoon ja Socomien "Oneshot, one kill" tyyliseen menoon, mutta minkäs teet kun pidän sellaisesta.

IMHO aika suurelta osin on kyllä porukka tippuu yhdestä osumasta sniperillä (M95). Varsinkin jos tosiaan ampuu päähän tai hiemankin lyhyemmältä matkalta kuin kentän toisesta laidalta toiseen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

pelien "suurkuluttajana" voin toki myöntää myös sen että kun alkuun pääsee ja noihin vikoihin "tottuu"niin voi tätä pelata. kyllä se kuitenkin oli alkuun aika hiusten repimistä oli , jotenkin kuin ei vaan totu noihin ongelmiin ihan helpolla . toivon todella että ongelmia yritetään paikata päivityksillä ja mielellään kohtuu aikataulussa. edes minä en ole niin masokisti että pelaisin vuorokausi tolkulla peliä josta ei löydy mitään hyvää (hyvää on mm.se että omien tappaja poistetaan tietyn määrän jälkeen pelistä). varmaa on myös se että pelin ongelmat vaikuttavat jossain kohtaa siihen miten pelaat peliäsi.

mitä tulee sniputtamiseen niin kyllä saa kaverin tiputettua vaikka kentän toisesta päästä kertalaakilla, tarkka on oltava muuten menee huti. palkitsevaa on tiputella kavereita tosiaan toiselta laidalta kenttää kun vihulainen yrittää epätoivoisesti etsiä sinua läpi kentän.(kunnes tulee se selkään puukottaja sen singon tai siihen verrattavan pyssyn kanssa ja käräyttää sijaintisi miettimättä sen enempää). vinkki: parasta on jos löydät hyvän jemman ja ammut vain kun olet varma headshotista silloin vihollisella on äärimmäisen vähän mahdollisuuksia tietää mistä se tuli.

on olemassa myös yksi äärimmäisen ärsyttävä juttu josta en vielä ole maininnut ja joka toivottavasti korjaantuu pian.
pelatessasi saatat kesken peliä joutua tilanteeseen jossa vihollinen miehittää yllättäen tukikohtasi ja sen jälkeen olet pelkkää pyssynruokaa synnyt minne tahansa . kannattaa katsoa silloin mikä on pelaajatilanne valikossa on nimittäin äärimmäisen turhattavaa kun huomaat pelaavasi yksin toisenpuolen kahdeksasta kahteentoista vihollista vastaan. missä luuraa se onneton tasaarvo keinoälyssä tässä kohtaa? eniten tässä ja mm. siinä pyssyn eteen syntymisessä harmittaa se että sama peli laittaa sinut pääsemättömään paikkaan ja sama peli rokottaa kokonaistulostasi ja tasoasi sen perusteella kun tulee pahasti takkiin.(logiikka tässä on ???)
jos kuitenkin yrität pitää hyvää tulostasoasi yllä ja potkitaan päähän noin ilman mahdollisuutta vaikuttaa itse mihinkään...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

sais nyt vaan prkle tulla se päivitys jo. trophyt ei vois vähempää kiinnostaa, mutta kaikki uusi ja korjattu kyllä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Miten saa avattua sen F2000 aseen joka on siis Assault ase? Sehän kuuluu siihen Find all Five -juttuun ja olen ne neljä muuta jo avannut. Jotkin avasin koodeilla ja uzin sain kun demossa sain parhaimman levelin. Tota F2000 ei taida saada koodilla vai saako? Jos ei niin miten sen saa?
 
Ylös Bottom