Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Jouduinpa harvest dayssä sillan sisälle, kun spawnasin sillan alla olevan squad membun luokse :eek:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Nyt alkaa nyppimään jo. Sais se päivitys tulla. Tulee niin paljo pelattavaa nyt syssyllä/talvella, että lähtee kohta bäfä vaihtoon jollei päivitystä ala tippumaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Nyt alkaa nyppimään jo. Sais se päivitys tulla. Tulee niin paljo pelattavaa nyt syssyllä/talvella, että lähtee kohta bäfä vaihtoon jollei päivitystä ala tippumaan.

No mulla ja Kainilla on sellanen veto päällänsä, ettei kumpika pysty peliä myymään/vaihtamaan, on nääs isot panokset vedossa meillä :p
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Päivitys on tulossa tämän viikon torstaina eli 30.11

http://planetbattlefield.gamespy.com/fullstory.php?id=154675


Pitää kai se lataa ja tesmii vaik BC on jo kai menneen talven lumii.. Ite ainakaa jaksa sitä nyt ku FC2 pelittää.

battle.fi:stä: " Battlefield: Bad Company saamassa jatkoa - Tänä kesänä vain kolmannen sukupolven konsoleille julkaistu Battlefield: Bad Company on saamassa jatkoa. Asian paljasti EA Gamesin Frank Gibeau Variety.com:n haastattelussa.

Gibeaun mukaan sekä Army of Twolle että Battlefield: Bad Companylle on suunnitteilla jatko-osa

Gibeau myöskin toteaa että EA on pelien suhteen muuttanut linjaansa parin vuoden takaisesta. Aikaisemmasta keskittymisestä urheilu- ja lisenssipeleihin sekä jatko-osiin on siirrytty fanien ja pelinkehittäjien toiveiden suuntaan - laatuun ja omiin ideoihin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Pitää kai se lataa ja tesmii vaik BC on jo kai menneen talven lumii.. Ite ainakaa jaksa sitä nyt ku FC2 pelittää.

battle.fi:stä: " Battlefield: Bad Company saamassa jatkoa - Tänä kesänä vain kolmannen sukupolven konsoleille julkaistu Battlefield: Bad Company on saamassa jatkoa. Asian paljasti EA Gamesin Frank Gibeau Variety.com:n haastattelussa.

Gibeaun mukaan sekä Army of Twolle että Battlefield: Bad Companylle on suunnitteilla jatko-osa

Gibeau myöskin toteaa että EA on pelien suhteen muuttanut linjaansa parin vuoden takaisesta. Aikaisemmasta keskittymisestä urheilu- ja lisenssipeleihin sekä jatko-osiin on siirrytty fanien ja pelinkehittäjien toiveiden suuntaan - laatuun ja omiin ideoihin.

toi lause kusee oikeen urakalla, onko laatu sitä että ei kiinnosta kunnolliset päivitykset ja idea on se että serverit ei toimi kunnola:mad:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Uudet mapit ja muut updatet tulevat PS3:lle 30. pv tätä kuuta ja XO:lle 31 pv. Videot kentissä nähtävillä BC:n sivuilla.
Edit: myöhässä :p
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

toi lause kusee oikeen urakalla, onko laatu sitä että ei kiinnosta kunnolliset päivitykset ja idea on se että serverit ei toimi kunnola:mad:

idea on ihan selvästi se, et pääsee ajelee golfkärryillä... sen kokeilun jälkee bäfä takas hyllyy.. :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Ihan hyvän näkösiä noi kentät on videoiden perusteella, mut niinhän kaikissa videoissa kaikki näyttää hyvältä, tai ainakin yritetään tehdä ne silleen että se näyttää hyvältä.
Miten sitte lie BUGISIA :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Mitäs tuossa moninpelissä vaikuttaa tuo Challenge normal/hard asetus? Kuoleeko itse ja vihut vähemmistä osumista jos ottaa hardin?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Mitäs tuossa moninpelissä vaikuttaa tuo Challenge normal/hard asetus? Kuoleeko itse ja vihut vähemmistä osumista jos ottaa hardin?

Laittaa käsittääkseni muutkin hardin valitsijat samalle servulle. Eli käytännössä hyöty plusmiinus nolla.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

mutta silti ne kaksi tärkeimpää jää edelleen uupumaan... no ehkä sitten ensi pääsiäisenä sitten :p

Nope! helmikuussa tulevat! Mun vasen polvi rupesi siihen malliin värisemään kun kalenterista helmikuuta tiirailin. Hahaa you lose!! :D Varaudu maksamaan velkasi! Eikös panoksena ollutkin ympärivuotinen orjuus? ;)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Nope! helmikuussa tulevat! Mun vasen polvi rupesi siihen malliin värisemään kun kalenterista helmikuuta tiirailin. Hahaa you lose!! :D Varaudu maksamaan velkasi! Eikös panoksena ollutkin ympärivuotinen orjuus?

Nyt sun polves ennusti ylihuomisen vesisateen, ei sitä millon ne kaks jutskaa tulee patchinä, meinaa Diceltä tuli mulle sähköpostia ja he varmistivat siinä mulle, että se patchi tulee pääsiäs aattona Kaikikkle PS3 pelin omistajille. haahaa että tuleppas Kalle tänne Kustaan ikkunan alle, ni mä annan sulle sun vuoden työlistan. Ja siis palkaksi tulet kuulemaan nämä kauniit sanat yhä uudestaan ja uudestaan :p
 
Ylös Bottom