Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Nuo yksinpeli trophyt joutuu ilmeisesti tekemään uudestaan. ?? Ainakaan itse en saanut niistä mitään..
Joo ne pitää tässäkin pelissä (niinkuin kaikissa muissakin) hakea uudestaan. Sen takia ettei voi netistä ladata valmiita pelitallennuksia ja näin saisi kaikki trophyt yksinpeliin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Nyt on yksinpeli tahkottu uudemman kerran läpi trophyjen kera :)
Alkoi kyllä lopussa maistua pelaaminen puulta, kun tiesi tasan tarkkaan missä mikäkin vihu on ja sitä rataa...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Eilen kun menin online puolelle ni sain siitä sellaiset 14 trophyä.Sitten menin yksinpelin puolelle ja sitä oon pelannu jo jonkun verran,mutta ihme ku siitä ei tule trophyä noin tiuhaan tahtiin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Kyllä, varsinki acta non verba(tjsp) on muikeaa tetsausta.
Ghost towniin en ole päässyt vielä kertaakaan, onko kyseessä ajoneuvokenttä vai
pelkkää käsirysyä?

Siellä on vaan tankkeja muistaakseni. Acta Non Verba oli aika hyvä, sen silta kohdan takia. Porukka juoksee ja minä olen ylhäällä tornissa kk kädessä ammuskelemassa :D:D Mikäs muuten on ongelma, kun otan vaikka Par For The Coursen, tulee joku muu kenttä. Sama juttu muillakin kentillä... Kenelläkään korjaustapaa?:confused:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Uuden päivityksen jälkeen peli "jäätyy" todella usein helikopterilla lennettäessä. Onks muilla samaa ongelmaa?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Uuden päivityksen jälkeen peli "jäätyy" todella usein helikopterilla lennettäessä. Onks muilla samaa ongelmaa?

Eikä tarvitse lentää edes hekoa, jäätyy muutenkin. Äänet kuuluu mutta muuten jumissa. Ei auta kuin sammuttaa kone.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Siellä on vaan tankkeja muistaakseni. Acta Non Verba oli aika hyvä, sen silta kohdan takia. Porukka juoksee ja minä olen ylhäällä tornissa kk kädessä ammuskelemassa :D:D Mikäs muuten on ongelma, kun otan vaikka Par For The Coursen, tulee joku muu kenttä. Sama juttu muillakin kentillä... Kenelläkään korjaustapaa?:confused:
Toi mappi systeemi kusee aika pahasti... Varmaan heittää muuhun kun kyseinen kartta tänny? Mutta vois tulla ilmotus että on täynnä eikä heittäs suoraa toisee -.-
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Huhhuh, Olikin urakkaa vetää toi yksinpeli kamppanja uusiksi. Ei siinä enää puuttuisi kuin muutama online trophy, tietysti vain "I am Bad Company!", "There is no "I" in Squad!" ja "Beans, Bullets and Bandages". Kaipa ne tulee sitten joskus hamassa tulevaisuudessa hommailtua. :o

Kenttiä oli heti pakko testailla ja täytyy sanoa että DICE:n porukat ja pelaajat oli aivan oikeassa neljän parhaan kentän suhteen. Toipahan taas vaihtelua tohon nettipeluuseen.

Ei pahemmin kärkipelaajillakaan ole tuota "I am Bad Company!" saavutusta. Silti vain vaivaisen pronssin arvoinen. Täytyy sanoa kyllä että kunnioitusta sellaiselle kenellä on Battlefieldin trophyt 100% :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Ei pahemmin kärkipelaajillakaan ole tuota "I am Bad Company!" saavutusta. Silti vain vaivaisen pronssin arvoinen. Täytyy sanoa kyllä että kunnioitusta sellaiselle kenellä on Battlefieldin trophyt 100% :D

Öö tarkoitatko niitä trophyja mitä saa kun pelaa netissä esim. Savior Trophy vai ihan niitä jotka näkyvät PSN-tunnuksessa??
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Huhhuh, Olikin urakkaa vetää toi yksinpeli kamppanja uusiksi. Ei siinä enää puuttuisi kuin muutama online trophy, tietysti vain "I am Bad Company!", "There is no "I" in Squad!" ja "Beans, Bullets and Bandages". Kaipa ne tulee sitten joskus hamassa tulevaisuudessa hommailtua. :o

Kenttiä oli heti pakko testailla ja täytyy sanoa että DICE:n porukat ja pelaajat oli aivan oikeassa neljän parhaan kentän suhteen. Toipahan taas vaihtelua tohon nettipeluuseen.

Ei pahemmin kärkipelaajillakaan ole tuota "I am Bad Company!" saavutusta. Silti vain vaivaisen pronssin arvoinen. Täytyy sanoa kyllä että kunnioitusta sellaiselle kenellä on Battlefieldin trophyt 100% :D

Mulla on se ongelma, että ei ole mielenkiintoa vetää sitä yksinpeliä edes yhtä kertaa läpi. Jotenkin "juoni" ei ime mukaansa. Mp on kyllä loistava, kuten edellisissä battlefieldeissä, ja siihen tämä pelisarja kait perustaakin. BF 2:sta jaksoin pelata melkein kolme vuotta. Ja siinähän ei ole sinkkupeliä kuin nimeksi.

Uudet kentät on tosi jees, ois saanu tulla kyllä goldrush- moodissa kans, pidän siitä enemmän kuin conquestista.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Noniin. Päivityksen asennus ei onnistu. Lataus suoriutuu loppuun asti, mutta sitä asentaessa pukkaa virhettä. :mad:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Tarkoitan PSN tunnuksessa olevia trophyja. Ei pahemmin monella taida 100% olla :rolleyes:

Muistelisin, että jossain Wildcardissa on/oli sellainen bugi, että sitä ei saa vaikka täyttäisi sen vaatimukset, en tiedä onko sitä korjattu,mutta jos ei ole niin tuskin kukaan saa 100% trophyja.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Muistelisin, että jossain Wildcardissa on/oli sellainen bugi, että sitä ei saa vaikka täyttäisi sen vaatimukset, en tiedä onko sitä korjattu,mutta jos ei ole niin tuskin kukaan saa 100% trophyja.

Jaa-a. Itellä on tuo Top squad wild card tullu kyllä monesti jo täyteen mutta ei oo myönnetty :rolleyes:

Mutta olen kuullut ettei myöskään 20 headshots merkkiä ole saatu vaikka loppulistassa lukee että 22 hedua on vedetty. :mad:

Voisipa laittaa vaikka viestiä Dicelle tai EA:lle että varmistaisivat kaikkien kunniamerkkien toimivuuden (Kun en ole varma onko näitä bugi-merkkejä enemmänkin).
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Jaa-a. Itellä on tuo Top squad wild card tullu kyllä monesti jo täyteen mutta ei oo myönnetty :rolleyes:

Mutta olen kuullut ettei myöskään 20 headshots merkkiä ole saatu vaikka loppulistassa lukee että 22 hedua on vedetty. :mad:

Voisipa laittaa vaikka viestiä Dicelle tai EA:lle että varmistaisivat kaikkien kunniamerkkien toimivuuden (Kun en ole varma onko näitä bugi-merkkejä enemmänkin).

Luulen(en ole varma), että toinen "bugi" on se vene-wildcard "Staying Dry" ja no tuosta(vaatii rekisteröitymisen) näet, että kyllä sen 20hs wilcardin saa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Luulen(en ole varma), että toinen "bugi" on se vene-wildcard "Staying Dry" ja no tuosta(vaatii rekisteröitymisen) näet, että kyllä sen 20hs wilcardin saa.

Jep, no se on varmaan ollut pelin lagaamisesta kiinni kun ei kaverilla tullut tuota vaikka oli 22 ammuttuna. Olen itse huomannut ettei kunniamerkit välttämättä tule jos isompaa lagia on taustalla.

Itsellä tuli mieleen yhtäkkiä kaikki nuo Naval Surface Warfare Patchit. Itsellä pitäisi kaiken järjen mukaan olla kaikki, mutta vaikka olen yli kaksi vihollispaattia erässä upottanutkin, ei ole mitään tullut. Vai onko joku kenties saanut näitä? Ja jos on niin voisitteko laittaa vinkiksi että miten ne paatit olisi pitänyt tuhota :confused:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Jep, no se on varmaan ollut pelin lagaamisesta kiinni kun ei kaverilla tullut tuota vaikka oli 22 ammuttuna. Olen itse huomannut ettei kunniamerkit välttämättä tule jos isompaa lagia on taustalla.

Itsellä tuli mieleen yhtäkkiä kaikki nuo Naval Surface Warfare Patchit. Itsellä pitäisi kaiken järjen mukaan olla kaikki, mutta vaikka olen yli kaksi vihollispaattia erässä upottanutkin, ei ole mitään tullut. Vai onko joku kenties saanut näitä? Ja jos on niin voisitteko laittaa vinkiksi että miten ne paatit olisi pitänyt tuhota :confused:

Muistaakseni ne pitää tuhota käyttäen venettä eikä sinkoa/tankkia/yms.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Saako noita mikkejä hiljaiseksi ettei kuulu kuin itse pelin äänet??En jaksa kuunnella mitään latinaa ja musiikkia pelatessani verkossa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Kyllä välillä palaa käämi tätä pelatessa. Tai aika usein oikeastaan. Base raiskaajat pyörivät haulikko kädessä hyökkäävään tiimin basessa. Mielestäni voisi kehitellä semmosen ihanan jutun että vihut jotka tulevat hyökkäävään tiimin baseen, kuolisivat siellä tietyn ajan päästä elleivät poistuisi.On vaa niin ***** raivostuttavaa kun kokoajan tulee selkään haulikosta jonkun privateryan223545 toimesta. Äänetkin rätisee pelissä (muissa toimii hyvin) ja silloin tällöin jumittaa koko konsolin (tätäkään ei käy muissa peleissä). Mutta onhan tuo joskus ihan mukava peli...
 
Ylös Bottom