Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Nyt sun polves ennusti ylihuomisen vesisateen, ei sitä millon ne kaks jutskaa tulee patchinä, meinaa Diceltä tuli mulle sähköpostia ja he varmistivat siinä mulle, että se patchi tulee pääsiäs aattona Kaikikkle PS3 pelin omistajille. haahaa että tuleppas Kalle tänne Kustaan ikkunan alle, ni mä annan sulle sun vuoden työlistan. Ja siis palkaksi tulet kuulemaan nämä kauniit sanat yhä uudestaan ja uudestaan :p

Nyt kun menit noin sanomaan niin huomena saat vastata kymmeniin kyselyihin että koska tulee? onko varma? mitä tulee? kuka lupas? HAH!:D Ja kun viimein suuri petoksesi paljastuu sut todennäköisesti poltetaan roviolla että adjöö!:D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Ihme lagaamista joissain peleissä. Aika mahdoton sniperillä tiputtaa äijiä kun jätkät warppailee paikasta toiseen, ja oma äijäkin jotenkin ihmeellisesti liikkuu taaksepäin itsestään :confused: :confused:

Vaihtaa peliä niin homma joko korjaantuu tai ei, ihan tuurista kiinni. Tana. :mad:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Ihme lagaamista joissain peleissä. Aika mahdoton sniperillä tiputtaa äijiä kun jätkät warppailee paikasta toiseen, ja oma äijäkin jotenkin ihmeellisesti liikkuu taaksepäin itsestään :confused: :confused:

Vaihtaa peliä niin homma joko korjaantuu tai ei, ihan tuurista kiinni. Tana. :mad:
Joo mulla acta non verbassa tli snipul sellane idioottimaine snipubugi tai ei se olis jos tulis kerra, muttaku se tuli kokoajan. Sellane et se ympyrä jää paikollee mut tähtäin liikkuu ympyrän ulkopuolelle... Huono selitys joo =D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Joo mulla acta non verbassa tli snipul sellane idioottimaine snipubugi tai ei se olis jos tulis kerra, muttaku se tuli kokoajan. Sellane et se ympyrä jää paikollee mut tähtäin liikkuu ympyrän ulkopuolelle... Huono selitys joo =D

Itellä tapahtu sama homma Oasisin Conquest muodossa. Ja aina välillä jäi ase "kiinni" johonkin...

Mut ite ajattelin et johtuis lägistä...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Tänää toimi itellä Bäfä moitteettomasti. Oli kyllä helvetin mukavat sodat pienen tauon jälkee. Pidin myös uusista mapeista todella paljon. Trophyjakin tuli melko mukavasti...:cool:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

tuleeko trophyt takautuvasti vai pitääkö uudelleen pelata kaikki??
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Takautuvasti. Mukava liuta tuli:)

Laskin retro-aktiivisia tropeja ropisseen ainakin 14 kpl online-puolelle siirtyessä. Aikamoista ilmoittelua piti ruudun oikeassa ylälaidassa :D

Vähän oli napit taas pitkän tovin jälkeen hakusessa, mutta sieltä ne viimein löytyivät. Yhtä uutta kenttää ehti testaamaan ja maasto oli taas kuin meiltä. Lisää erää myöhemmin tänään, sen verta maukkaalta taas maistui.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Kova oli yritys saada jengiä lakoon golf-kärryn alle, mutta ei onnannu tällä kertaa :D Muuten hyvin onnistuneet mappi-valinnat näiden uusien osalta. Nyt tauon jälkeen maistuu taas todella hyvältä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Kova oli yritys saada jengiä lakoon golf-kärryn alle, mutta ei onnannu tällä kertaa :D Muuten hyvin onnistuneet mappi-valinnat näiden uusien osalta. Nyt tauon jälkeen maistuu taas todella hyvältä.

Jep:D

On kyllä taas ihan mahtava peli. Uudet kentät on kyllä onnistuneita tekeleitä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Jep:D

On kyllä taas ihan mahtava peli. Uudet kentät on kyllä onnistuneita tekeleitä.

Kyllä, varsinki acta non verba(tjsp) on muikeaa tetsausta.
Ghost towniin en ole päässyt vielä kertaakaan, onko kyseessä ajoneuvokenttä vai
pelkkää käsirysyä?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Mo
Olen jo hautonut mielessäni pelin myymistä mutta ilmeisesti nuo uudet kentät ainakin ovat teille tuoneet uutta intoa eli kannattanee kokeilla vai.? Onkos siitä oikeasti jotain tietoa että klaanituki olisi joskus tulossa. Kirjotuksistanne päätellen asiasta ei liene oikeaa infoa?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Mites on, onko tässä yksinpelissä samanlainen juttu kuin Unchartedissa että jos vetää ne yksinpelikentät hardilla niin saa trophyt myös normal tasoon? Vai pitääkö erikseen vetää hardilla ja normaalilla?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Nuo yksinpeli trophyt joutuu ilmeisesti tekemään uudestaan. ?? Ainakaan itse en saanut niistä mitään..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Joo pitää vetää molemilla tasoila läpi että saa sen trophyn. Näin ainakin ittellä, omasta mielestä todella typreää et pitäis mennä peli kahteen kertaan läpi et sais ne trophyt.
 
Ylös Bottom