Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Privapelit ei minua pahemmin häiritse kun ei ole tiettyä porukkaa kenen kanssa pelaan. Mutta toi mikki kyllä harmittaa minua.

Sillon kun tuli aktiivisesti pelattua, ja jos ei pelannu toisten suomalaisten kans, niin hyvin vähän löyty mitään älyllistä porukkaa...

Ja kun Sony ei oo lisänny 'mute' nappia, niin se on periaatteessa ihan hyvä juttu ettei mikit toimi... :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Sillon kun tuli aktiivisesti pelattua, ja jos ei pelannu toisten suomalaisten kans, niin hyvin vähän löyty mitään älyllistä porukkaa...

Ja kun Sony ei oo lisänny 'mute' nappia, niin se on periaatteessa ihan hyvä juttu ettei mikit toimi... :D

Joo, tuo oli totta, että pelissä aika usein meni hermot kun muut pelaajat tuntuivat olevan hieman "älyttömiä". Toki sehän korjautuu tuttujen kanssa juuri sillä että kommunikointi ryhmässä onnistuu tuttujen kanssa paremmin.

Ja kyllä tosiaan paljon hiljaisempia on BF servut olleet mitä esim codissa. Eli mute-nappulaa ensin odotellessa :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Joo, tuo oli totta, että pelissä aika usein meni hermot kun muut pelaajat tuntuivat olevan hieman "älyttömiä". Toki sehän korjautuu tuttujen kanssa juuri sillä että kommunikointi ryhmässä onnistuu tuttujen kanssa paremmin.

Ja kyllä tosiaan paljon hiljaisempia on BF servut olleet mitä esim codissa. Eli mute-nappulaa ensin odotellessa :D

Sillon kun aktiivisesti "Huomenta Suomi" tiimin kans tuli tätä pelattua, niin hauskaa se oli siihen asti kunnes mikit kusi koko homman...

Mut jos ajattelee asiaa ihan tosissaan, niin ei taida 'mute' nappula enää auttaa asiaa. Eli porukka vaan pelaa ihan suosiolla ilman mikkejä... Mikä sitten taas pilaa teamwork:kiä pelissä...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Sillon kun aktiivisesti "Huomenta Suomi" tiimin kans tuli tätä pelattua, niin hauskaa se oli siihen asti kunnes mikit kusi koko homman...

Mut jos ajattelee asiaa ihan tosissaan, niin ei taida 'mute' nappula enää auttaa asiaa. Eli porukka vaan pelaa ihan suosiolla ilman mikkejä... Mikä sitten taas pilaa teamwork:kiä pelissä...

Kyllä, ja tuntuu että vaikka juuri tässä pelissä mikit ei toimi, olisi niiden toimittava. Kun kuitenkin kyseessä on ryhmätaistelupeli. Vaikeaa taitaa olla saada juuri noita Squad wildcardeja.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Kyllä, ja tuntuu että vaikka juuri tässä pelissä mikit ei toimi, olisi niiden toimittava. Kun kuitenkin kyseessä on ryhmätaistelupeli. Vaikeaa taitaa olla saada juuri noita Squad wildcardeja.

Itellä ei ole lähelläkään vielä niiden saavuttaminen... Ja en varmaankaan ikinä niitä tuu saamaan...

Vaikka snipuna hiippailen takalinjoissa, niin silti squadi spawnaa mihin sattuu...

Mut kaikkista paras juttu tässä on, et sillon pelin julkkarin aikoihin DICE sano tyyliin et "4 miehen ryhmät parantaa teamwork:kiä, ja sun squadi ei niin paljon sooloile"... Mites helvetti sitä työskentelee ryhmässä ku mikit ei toimi, ja ei oo mitään keinoa millä kommunikoida... :D

Ite lähetin niille sillon mun mikin testaukseen siinä toivossa et ne sais kaikki mikki ongelmat korjattua, mut ilmeisesti ei kovin paljon auttanu(vaikkakin ne työskenteli vielä Sonyn kans sen jälkeen. Jonka jälkeen Sony julkas firmis päivityksen)...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Itellä ei ole lähelläkään vielä niiden saavuttaminen... Ja en varmaankaan ikinä niitä tuu saamaan...

Vaikka snipuna hiippailen takalinjoissa, niin silti squadi spawnaa mihin sattuu...

Mut kaikkista paras juttu tässä on, et sillon pelin julkkarin aikoihin DICE sano tyyliin et "4 miehen ryhmät parantaa teamwork:kiä, ja sun squadi ei niin paljon sooloile"... Mites helvetti sitä työskentelee ryhmässä ku mikit ei toimi, ja ei oo mitään keinoa millä kommunikoida... :D

Ite lähetin niille sillon mun mikin testaukseen siinä toivossa et ne sais kaikki mikki ongelmat korjattua, mut ilmeisesti ei kovin paljon auttanu(vaikkakin ne työskenteli vielä Sonyn kans sen jälkeen. Jonka jälkeen Sony julkas firmis päivityksen)...

Mikki ei siis vieläkään toimi Battlefieldissä?

Aiemmissa BF peleiisä on sentään ollut jonkinlainen pika-kommentti jossa nappia painamalla ilmoitetaan oma asia/tarve. Nyt ainut joka huudetaan on vihun näkeminen, ja sekin lagin aikaan tapahtuu huonosti (saattaa huutaa samasta vihusta monesti tai ei ollenkaan). Pelin tarve kommunikointiin kasvoi mutta sen mahdollisuuksia kavennettiin mikkeihin jotka nekään eivät sitten toimi vieläkään kunnolla.

Saisivat ennemmin vaikka korjata kaikki pelin virheet ennen kuin tunkevat peliin trophyt ja lisä kartat.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Mikki ei siis vieläkään toimi Battlefieldissä?

Aiemmissa BF peleiisä on sentään ollut jonkinlainen pika-kommentti jossa nappia painamalla ilmoitetaan oma asia/tarve. Nyt ainut joka huudetaan on vihun näkeminen, ja sekin lagin aikaan tapahtuu huonosti (saattaa huutaa samasta vihusta monesti tai ei ollenkaan). Pelin tarve kommunikointiin kasvoi mutta sen mahdollisuuksia kavennettiin mikkeihin jotka nekään eivät sitten toimi vieläkään kunnolla.

Saisivat ennemmin vaikka korjata kaikki pelin virheet ennen kuin tunkevat peliin trophyt ja lisä kartat.

En ihan varmaks sano et miten ne toimii... Kun en oo pahemmin testaillu viime aikoina...

Ja aikasemmissa BF peleissä oli 'commo rose' systeemi. Eli nappia painamalla sai listan eteensä missä oli kaikki tarvittava. Eli enemy spotted, medic!, need ammo, need pickup, thanks jne...

Mikä ikävä kyllä ei päässy BC:hen asti. Mut se olis ollu aivan h*lvetin toimiva systeemi, kun tossa on tälläkin hetkellä nuolinäppäimistä nappeja käyttämättä...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

En ihan varmaks sano et miten ne toimii... Kun en oo pahemmin testaillu viime aikoina...

Ja aikasemmissa BF peleissä oli 'commo rose' systeemi. Eli nappia painamalla sai listan eteensä missä oli kaikki tarvittava. Eli enemy spotted, medic!, need ammo, need pickup, thanks jne...

Mikä ikävä kyllä ei päässy BC:hen asti. Mut se olis ollu aivan h*lvetin toimiva systeemi, kun tossa on tälläkin hetkellä nuolinäppäimistä nappeja käyttämättä...

Juu nimeä en systeemille muistanu mutta tyytyväinen olin kyllä siihen. Sai kaikki ainakin pahoiteltua nuo TK:t jos vahinkoja olivat :o

Juuri BF kohdalla (ja osittain kavereiden painostuksesta :D) tuli USB headset hommattua. Kiva siinä sitten vaan kun se ei toiminutkaan. Onhan tuo nyt kuitenkin osoittanut tarpeellisuutensa monissa muissa peleissä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Juu nimeä en systeemille muistanu mutta tyytyväinen olin kyllä siihen. Sai kaikki ainakin pahoiteltua nuo TK:t jos vahinkoja olivat :o

Juuri BF kohdalla (ja osittain kavereiden painostuksesta :D) tuli USB headset hommattua. Kiva siinä sitten vaan kun se ei toiminutkaan. Onhan tuo nyt kuitenkin osoittanut tarpeellisuutensa monissa muissa peleissä.

Olihan se commo rose aivan mahtava ainakin TK:iden osalta. Tässä TK:t aiheuttaa aikamoisen kostokierteen... Eli teilaat oman vahingossa, se spawnaa ja teilaa sut, ja sä spawnaat ja ihan piruttain teilaat sen jne...

Toivottavasti DICE on korjannu tämän viimeistään Bad Company 2:seen...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Olihan se commo rose aivan mahtava ainakin TK:iden osalta. Tässä TK:t aiheuttaa aikamoisen kostokierteen... Eli teilaat oman vahingossa, se spawnaa ja teilaa sut, ja sä spawnaat ja ihan piruttain teilaat sen jne...

Toivottavasti DICE on korjannu tämän viimeistään Bad Company 2:seen...

Juu. Itse olen vannoutunut BF fani (1942-> kaikki hyllyssä) ja kiitänkin onnea kun juuri sain PS3 niin peli siirtyi konsoleille. Aiemmista peleistä ei ole mitään huonoa jäänyt mieleen eikä tule heti ainakaan mitään pahempaa bugia commo rosesta mieleen. Ihmetyttää siis miksi uusimmasta kyseinen nopeahko ja tehokas viestintä mahdollisuus poistettiin. Toivottavasti jotkut ovat sanoneet tästä DICElle ja seuraavaan peliin asia voitaisiin lykätä uudestaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Juu. Itse olen vannoutunut BF fani (1942-> kaikki hyllyssä) ja kiitänkin onnea kun juuri sain PS3 niin peli siirtyi konsoleille. Aiemmista peleistä ei ole mitään huonoa jäänyt mieleen eikä tule heti ainakaan mitään pahempaa bugia commo rosesta mieleen. Ihmetyttää siis miksi uusimmasta kyseinen nopeahko ja tehokas viestintä mahdollisuus poistettiin. Toivottavasti jotkut ovat sanoneet tästä DICElle ja seuraavaan peliin asia voitaisiin lykätä uudestaan.

Ainahan toi Commo rose on toiminu ilman ongelmia.. Jos nyt jättää pois ne pelaajien omat häröilyt(Enemy boat spotted! ja Enemy Wheelbarrow Spotted).. :)

Onpas tässä tullu juteltua kahdestaan... :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Ainahan toi Commo rose on toiminu ilman ongelmia.. Jos nyt jättää pois ne pelaajien omat häröilyt(Enemy boat spotted! ja Enemy Wheelbarrow Spotted).. :)

Onpas tässä tullu juteltua kahdestaan... :D

Juuh, joskus juuri vanhemmiss BF peleissä meni hermot noiden ylim huutojen kanssa. Mutta BF2 en muista niitä hirveämmin.

Tuli juuri tuossa COD ketjuun kirjotellessa mieleen että on muille lukemista huomiseksi :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Juuh, joskus juuri vanhemmiss BF peleissä meni hermot noiden ylim huutojen kanssa. Mutta BF2 en muista niitä hirveämmin.

Tuli juuri tuossa COD ketjuun kirjotellessa mieleen että on muille lukemista huomiseksi :D

BF2:ssa taitaa olla toi Enemy Spotted ynnä muut huudot pahimmillaan...

Ja mikäs siinä kun kerran juttua tulee... :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

BF2:ssa taitaa olla toi Enemy Spotted ynnä muut huudot pahimmillaan...

Ja mikäs siinä kun kerran juttua tulee... :D


Muistelen että jo BF2 oli automaattinen huuto kun näki vihun. mutta kun sitten joku nyyppä hätääntyi esim. tankista, oli koko ruudun laita täynnä viestiä "Enemy tank spotted!"
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Muistelen että jo BF2 oli automaattinen huuto kun näki vihun. mutta kun sitten joku nyyppä hätääntyi esim. tankista, oli koko ruudun laita täynnä viestiä "Enemy tank spotted!"

Ei se automaattinen ole, ite se tarvii hoitaa. Komentaja taitaa olla pahin spämmääjä, ainakin kun sieltä alkaa kuulua Enemy spotted pari kertaa sekunnissa. :D

Kaikkista paras juttu oli kun osti Special Forces lisäosan niin sai uusien kenttien/aseiden/joukkojen lisäks avattua sen 'taunt' systeemin. Eli kun spottaat jonkun just kun se ammutaan kuuluu aina välillä oikeen räkäinen nauru... Siitä sai itekkin ihan hyvät naurut kun sen kuuli... :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Ei se automaattinen ole, ite se tarvii hoitaa. Komentaja taitaa olla pahin spämmääjä, ainakin kun sieltä alkaa kuulua Enemy spotted pari kertaa sekunnissa. :D

Kaikkista paras juttu oli kun osti Special Forces lisäosan niin sai uusien kenttien/aseiden/joukkojen lisäks avattua sen 'taunt' systeemin. Eli kun spottaat jonkun just kun se ammutaan kuuluu aina välillä oikeen räkäinen nauru... Siitä sai itekkin ihan hyvät naurut kun sen kuuli... :D

Juu taisi usein olla juuri tuo komentaja pahimpia spämmääjiä (johtuneeko omista oikeuksistaan?). Kyllähän se aina pari kertaa räkänauru sai repeemään mutta mistäkähän on Dice:n pojat keksineet pistää sellasen :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Juu taisi usein olla juuri tuo komentaja pahimpia spämmääjiä (johtuneeko omista oikeuksistaan?). Kyllähän se aina pari kertaa räkänauru sai repeemään mutta mistäkähän on Dice:n pojat keksineet pistää sellasen :D

Tai sitten toi komentaja systeemi johtuu halusta auttaa omat voittoon. :D

Ja taitaa ainoastaan DICE:n kaverit tietää sen naurun alkuperän...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Minun mielestä BF pelaajat ovat aina ollut ihme kyrpiä TK:en suhteen. Pyydät tosissasi anteeksi niin melkein aina tulee punish/se tappaa sut suutuksissaan. Kun taas muissa peleissä eri meininki...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Minun mielestä BF pelaajat ovat aina ollut ihme kyrpiä TK:en suhteen. Pyydät tosissasi anteeksi niin melkein aina tulee punish/se tappaa sut suutuksissaan. Kun taas muissa peleissä eri meininki...

No battlefieldeissä on perinteisesti jaettu niukkuutta ja siitä kilpaillaan vaikka sitten voimalla omien kesken. Perinteiset näkymät lentotukialuksen kannella tai sitten nyt tykistä ja helikopterista kertovat tästä karua kieltään. Tästä lähtee liikkeelle koston kierre, joka sitten voi johtaa toisen osapuolen vetäytymiseen pelistä ulos.

Eilen sai jatkaa kesällä alkuunsa kesken jätettyä yksinpeliä ja kyllähän tämä maistuu! Äänimaailma taas loksauttu pidemmän tauon jälkeen, hämmästyttävän upea.. Muutenkin peli tuntuu hyvältä, kun missään vaiheessa ei ole turhaa viilaamista, vaan hommat hoidetaan rennolla otteella ja huumoriakin piisaa. Myös se, ettei kuoleman jälkeen tarvitse samoja asioita tehdä uusiksi on ihan reilu veto. Ärräpäitä toki tulee, mutta ei siinä mittakaavassa jos kaikki olisi taas katettu uusiksi.

Hyvä välipala niille, joilta tämä puoli jäi kokematta, kun oli kiirus verkkosotaan osallistumaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Minun mielestä BF pelaajat ovat aina ollut ihme kyrpiä TK:en suhteen. Pyydät tosissasi anteeksi niin melkein aina tulee punish/se tappaa sut suutuksissaan. Kun taas muissa peleissä eri meininki...

Onhan ainakin PC puolella paljonkin kavereita ketkä vaan vastaa 'no problem' sun TK:hon kun sanot sorry...

Mut sitten on taas näitä noboja ketkä ei ymmärrä sitä, ja aivan varmasti teilaa sut kunhan spawnaa...
 
Ylös Bottom