Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Itsellekkään toi privaservu homma ei nyt ihan must oo vaikka olishan se kurkoa, mutta toi mikkiongelma tympii todella paljon. Oli niin mukava pelata suomalaisten kanssa ku mikit pelasivat, mutta heti kun ne lopettivat pelaamasta (yhden kahden matsin jälkeen yleensä) niin tunnelma kyllä latistui.
Loisto peli kyllä muuten!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Onhan ainakin PC puolella paljonkin kavereita ketkä vaan vastaa 'no problem' sun TK:hon kun sanot sorry...

Mut sitten on taas näitä noboja ketkä ei ymmärrä sitä, ja aivan varmasti teilaa sut kunhan spawnaa...

Joo, eli kyllä toi "no problem" on pieni lausahdus suurella merkityksellä. Parhaillaan olen nähnyt että joku teilaa toisen kun luulee sen tulevan kostamaan (ampui sen kaverin vierestä) :eek:. Itse olen saattanut joskus sanoa no problemit vaikka sorrya ei kuuluisikaan. Jos näen että selvä vahinko tj niin parempi vaan sanoa ettei pidä toista jännityksessä että millon se tirpasee puukosta selkään :D

Kyllä tullu nyt puhuttua niin paljo BF että voisi melkein käydä pari peliä vuodenvaihteessa pelaamassa. Katelisi että miten ruosteessa taidot on :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

BF1942 oli vallan mainio peli aikoinaan ja kysymykseni kuuluukin, että onkos tää yhtään samanlainen? Jos on niin kai tää on hankittava.

Jos joku jaksais kirjottaa muutamia plussia ja miinuksia ni oisin kiitollinen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

BF1942 oli vallan mainio peli aikoinaan ja kysymykseni kuuluukin, että onkos tää yhtään samanlainen? Jos on niin kai tää on hankittava.

Jos joku jaksais kirjottaa muutamia plussia ja miinuksia ni oisin kiitollinen.

Taitaapi olla plussia ja miinuksia jo ihan tarpeen tuolla alussa mutta jos tännekkin uusille lukijoille.
Yksinpeli:
+Tarina pohjana (puuttuu nykyään monessa)
+Huumoria riittää jos jaksaa kuunnella
-Kyllä tuo tekoäly on joissain paikoin melko laatikkomaista

Moninpeli:
+Laajat kentät
+Ajoneuvot toimivat hyvin kuten aiemmissa BF peleissä
+Kunniamerkkejä taisi olla n.125
-Mikkiongelmia on (ei toimi varmasti)
-Serveriä ei voi itse valita eikä perustaa
+Ylempään vedoten varmasti toimivat servut (public)

Yleisesti:
+Loistavat äänet, parempia saa hakea
+Hyvän näköiset grafiikat
+Paikat tuhoutuu käytännössä kokonaan
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Tänää tuli pelattua demoa niin on pakko sanoa että teki hyvän vaikutelman pelistä kai tämä täytyy sitten hommata ja kaveritkin on vielä kehunut tätä peliä :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Tänää tuli pelattua demoa niin on pakko sanoa että teki hyvän vaikutelman pelistä kai tämä täytyy sitten hommata ja kaveritkin on vielä kehunut tätä peliä :D

Kyllä tää on jo tuhoutuvan ympäristön ja äänien takia ostamisen arvoinen peli...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Pitää varmaan raahautuu tonne Gamestoppiin lähipäivinä ja hakea tämä. Tuo uusin CoD vaan pitää kovin pihdeissään, prkl.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Itse kyllästyin tuohon uusimpaan codiin jo parin päivän jälkeen, ei sitä jaksa niissä sillipurkin kokoisissa mapeissa loikkia kun vihut spawnii selkään :D Bad comppanya jaksaa aina. Tässä voi edes vähän taktikoida.
 
Vastaus: kysymys: Battlefield Bad Company [PS3]

sanokaas ny te ketkä tiedätte onko ostamisen arvonen peli :)

Siis no ittehän ostin suoraan Gold editionin ja olihan tää kova sana sillo kesällä kun tuli. Kaikki aseet ku on hommannu ja korkein rankki on saavutettu ni ei oo sen jälkee oikee huvittanu pelata. Pientä lagia oli kyl yhtee vaiheesee itel ettei oikee toiminu mut et muuten ihan kivaa settii. Kyl täs noi ajoneuvot on hyvin tehty ja talojen seiniä on ihan kiva pistää hajalle.
En nyt sitte tiedä onko tuol onlinen puolel hirveesti jengii mut ite ainaki kävin tos pari päivää sit kokeilee ja ihan hyvin siel näytti riittävän jengii. Ja yksinpeli oli mun mielest ihan ok. Tästähän löytyy myös trophy tuki.

Kyl tää ihan ostamisen arvoinen peli on mut ite viihdyn ainaki paremmin call of duty pelien paris nyt ainakin killzone 2 mennes..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Se gold edition oli kyllä ihan turha :D täys rankki tuli ihan liian äkkiä ja unlock aseita ois saanu olla enemmän kuin mitä nyt (saman verran kuin bf2 jos ei niitä lisä-laitteita lasketa). Se on kyllä se skill level tosi hyvä juttu. Mulla oli pitkän aikaa skill level 2, ja se pomppi siinä 2-6 tienoilla koko ajan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

oliskohan munkin aika avata peli muoveista jo ja korkata:)

Mielestäni ei, koitin demoa ei minkäänlaista sota tunnelmaa niikun cod 5:sessa tulee mieleen mercenaries, graffat pyllystä, alue mallinnettu huonosti tässä oli minun mielipiteeni ei tarvii alkaa heti alkaa replyyn ja selittelemään kaikkea...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

demo tuli kans hakattua ja ihan oolrait settiä ei sen puoleen, kyllä se cod 4 on se sotapelien kurko vieläkin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Mielestäni ei, koitin demoa ei minkäänlaista sota tunnelmaa niikun cod 5:sessa tulee mieleen mercenaries, graffat pyllystä, alue mallinnettu huonosti tässä oli minun mielipiteeni ei tarvii alkaa heti alkaa replyyn ja selittelemään kaikkea...


Helvettiäkö mielipiteitäsi ilmoitatat jos niihin ei saa vastata? Ja CoD 5 on mielestäni perseestä, jaksoin pelata sitä noin kolme päivää. Typerä yksinpeli, moninpelissä pienet kentät ja muutenkin saman jauhamista joka mapissa. Vuoden pettymys imo, vaihtoon laitettu jo.

Nikkille:
Eli eri mielipiteitä löytyy, tänä vuonna ehdottomasti eniten pelaamani peli. Pistemäärä (50 000p) ylimpään leveliin ihan liian matala, mutta avattavaa löytyy kyllä muutakin jos haluaa kaikki saada. Ei mullakaan todellakaan kaikkea ole vaikka olen peliä jauhanut jo mp:ssä pelkästään parisataa tuntia. Korkkaa ihmeessä ja käy kokeilemassa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Jar:in viesti kyllä tiivisti ajatukseni. Ja repesin täysin Eetun kommentille että Codissa ois enempi sota tunnelmaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Jar:in viesti kyllä tiivisti ajatukseni. Ja repesin täysin Eetun kommentille että Codissa ois enempi sota tunnelmaa.

Eli et oo ilmeisesti pelannut codia, tässä mennään jossain ihmeen kuvitteellisessa kaupungissa ampumassa yksi tyyppi kerrallaan ja ne henkilöt PLÄÄH! Voi olla parempi kun pelaa pidemmälle...
 
Ylös Bottom