Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Jos joku on jo saanut tuon F2000 Assault aseen, niin voisitko kertoa miten? Olen kirjautunut sinne veteran.battlefield sivuille ja merkannut sinne mun Bad Company homman ja Demonki. Miten sen oikeen saa?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Jos joku on jo saanut tuon F2000 Assault aseen, niin voisitko kertoa miten? Olen kirjautunut sinne veteran.battlefield sivuille ja merkannut sinne mun Bad Company homman ja Demonki. Miten sen oikeen saa?

Sinun pitää olla pelannu aikaisempia BF-sarjan pelejä ja merkata nicki tai joku koodi jonka näkee vain pelin kannesta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Sinun pitää olla pelannu aikaisempia BF-sarjan pelejä ja merkata nicki tai joku koodi jonka näkee vain pelin kannesta.


Oon ite pelannu tuota Battlefield 2: Modern Combatia xboxilla ja sain tuon veteran rankin ykköseks. Se ei kuitenkaan näy mulla siinä pelissä (siis Bad Companyssä) enkä saanu sitä asetta auki.

Pitäskö siitä tulla joku s-posti vai pitäskö sen aueta automaattisesti kun saa ton veteran rankin laitettua?:confused:
Voi olla saapunutkin s-posti mutta voi olla että on spämmien mukana menny suoraan roskikseen...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Oon ite pelannu tuota Battlefield 2: Modern Combatia xboxilla ja sain tuon veteran rankin ykköseks. Se ei kuitenkaan näy mulla siinä pelissä (siis Bad Companyssä) enkä saanu sitä asetta auki.

Ei sen aseen avaaminen taida näkyä siinä unlocks-kohdassa, vaan se voi olla valittavana kun pelaat. Katso ellet ole jo katsonut, että onko ase M16, jne.. joukossa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Jos joku on jo saanut tuon F2000 Assault aseen, niin voisitko kertoa miten? Olen kirjautunut sinne veteran.battlefield sivuille ja merkannut sinne mun Bad Company homman ja Demonki. Miten sen oikeen saa?

Sinun pitää olla pelannu aikaisempia BF-sarjan pelejä ja merkata nicki tai joku koodi jonka näkee vain pelin kannesta.

Enpä tiedä tuossa. Itsellä tuli tuo veteran taso 3 ja asekkin tuli melko äkkiä. Mutta ei taso minusta vaikuta mitenkään. Pelissähän on aika vähän loppujenlopuksi noita 3+ veteran levuja mutta kyllä tuo ase melkolailla kaikilta löytyy. Asehan kaiken järjen (ohjeiden) mukaan tulee kun rekkaa tuohon veteran palvelimeen BFBC:n

Ja nikitalle että turha minua kiitellä. Ohjeen aiemmin muistaakseni laittoi TT-2k ja hänen ohjeestahan tuo on kopio. Eli kiitokset vain TT:lle :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Enpä tiedä tuossa. Itsellä tuli tuo veteran taso 3 ja asekkin tuli melko äkkiä. Mutta ei taso minusta vaikuta mitenkään. Pelissähän on aika vähän loppujenlopuksi noita 3+ veteran levuja mutta kyllä tuo ase melkolailla kaikilta löytyy. Asehan kaiken järjen (ohjeiden) mukaan tulee kun rekkaa tuohon veteran palvelimeen BFBC:n

Ei kyllä itsellä vaan tullu tuota asetta vaikka rekisteröidyin tuohon veteran palvelimeen, ja vaikka laitoin vielä BF2:MC nickini silti en saanut asetta, vasta kun laitoin BF:Vietnam serial-keyn niin silloin vasta sain sen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Ei kyllä itsellä vaan tullu tuota asetta vaikka rekisteröidyin tuohon veteran palvelimeen, ja vaikka laitoin vielä BF2:MC nickini silti en saanut asetta, vasta kun laitoin BF:Vietnam serial-keyn niin silloin vasta sain sen.

Ahaa. No olisikohan siinä se että täytyy saada rank 1? Tai palvelin viivekkinhän voi olla? Menee varmaan aikaa että DICE:n peliin saadaan tiedot tuolta EA:n Battlefield sivustolta. Kun siinä FAF ohjeessa oli silloin mainittuna vain rekkaaminen veteran palvelimeen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Mikä ***** tätä peliä vaivaa, lagaa ihan suunnattomasti.. Pari ekaa päivää netissä meni hyvin mutta nyt on ruvennut lagaaamaan ihan helvetisti........
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Oon tässä viimeaikoina vähän pelaillu vanhaa kunnon bäfää, ja täytyy sanoo että on se juuri niin mahtavaa kuin muistinkin. Nyt kun suurin osa vielä aktiivisista pelaajista on saavuttunut rankin 25, on peli myös laadukkaampaa. Noobeja ja muuten vaan ärsyttäviä tyyppejä on tosi harvassa. Tiimipeli toimii tuntemattomassakin squadissa tosi hyvin, kun kaikille on kertynyt kokemusta. Mahtavaa :cool:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Mikä ***** tätä peliä vaivaa, lagaa ihan suunnattomasti.. Pari ekaa päivää netissä meni hyvin mutta nyt on ruvennut lagaaamaan ihan helvetisti........

Samoin, suunnilleen klo 16.00 jälkeen lagaa helvetisti. Ukko juoksee paikallaan, menee seinien läpi ja kaikenlaista muuta. :mad: Vissiikin EA:n servut rasittuu liikaa, kun on "paljon" porukkaa..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Samoin, suunnilleen klo 16.00 jälkeen lagaa helvetisti. Ukko juoksee paikallaan, menee seinien läpi ja kaikenlaista muuta. :mad: Vissiikin EA:n servut rasittuu liikaa, kun on "paljon" porukkaa..

juu kivaa kun voi ampua singolla kaksi kertaa peräkkäin:D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Oon tässä viimeaikoina vähän pelaillu vanhaa kunnon bäfää, ja täytyy sanoo että on se juuri niin mahtavaa kuin muistinkin.

Samanlainen herääminen myös täällä. Nautittavaa peliä, vaikka julkaisusta on puoli vuotta. Kun ympäristöä voi rikkoa ja välineistö on laajaa, ei olla saavutettu monelle verkkopelille niin tyypillistä tilaa; jossa kaikki on jo nähty, mikään ei tule yllätyksenä ja pelaaminen on muuttunut mekaaniseksi toistoksi.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Samoin, suunnilleen klo 16.00 jälkeen lagaa helvetisti. Ukko juoksee paikallaan, menee seinien läpi ja kaikenlaista muuta. :mad: Vissiikin EA:n servut rasittuu liikaa, kun on "paljon" porukkaa..

On varmaan EA vähentänyt BF:n servereiden kaistanleveyttä tai jotain. Vielä kuukausi sitten ei ongelmia pahemmin ollut, nyt saa palvelinta vaihtaa pari kertaa ennen kuin vastaan tulee lagiton servu. Conquest-serverit lagaa yleensä vähemmän.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

On varmaan EA vähentänyt BF:n servereiden kaistanleveyttä tai jotain. Vielä kuukausi sitten ei ongelmia pahemmin ollut, nyt saa palvelinta vaihtaa pari kertaa ennen kuin vastaan tulee lagiton servu. Conquest-serverit lagaa yleensä vähemmän.

Tai sitten pääpaino on siirretty Conquest mapeille. Ainakin minulla pätki Conquest mapit silloin kun ne ilmestyivät, mutta Goldit toimi hyvin. Liekö nyt enemmän pelaajia conquestin puolella?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Täytyypä kysyä, että kuinka monta kertaa olette päässeet haluamaanne mappiin conquestissa??? Itse yritän joka kerta päästä crossing overiin mutta eipä ole vielä sattunut kohdalle.:mad:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Tota mulla on ton lagaamisen kanssa kyllä ihan päinvastoin et conquest puolella lagaa ja huolella ja senkin tekee erikoiseksi että en voi pelailla iltasin juuri ollenkaan kun lagaa molemmissa modeissa.On muuten servuistakin kiinni joskus et lagaako eli kannattaa koittaa sit vaihtaa mappia.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Mulla ei oo pitkää aikaa laginu mikää kenttä... outoa...:confused:

Samoin täällä. Eilen meni ilta kultalaatikoita räjäytellessä ilman havaittavaa lagia, eikä ongelmaa ole esiintynyt muutenkaan nyt uudelleen heräämisen jälkeen. Tosin conquestia edes kokeillut, liekö siellä sitten eri meininki?
 
Ylös Bottom