Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Osaako joku sanoa, onko tässä BF2:n ärsyttävimpiä piirteitä, esim c4, claymoret, atomipommi kranaatit ym...? Toivottavasti ei. Luulisin ettei ole.

c4 on mut ei porukka käytä niit ku tankkien ja muide vehkeiden tuhoomisee. Claymoreja ei ole tässä mut sit on kone miinat joihi tankit ja autot pamahtaa. ja kässyjä ei paljo tossa oasis mapissa oo näkyny mut mitä nyt oon heitelly ni ihan normaalilta ne vaikuttaa. Demon perusteella vaikuttaa kyl iha hyvältä peliltä nyt vaa conquestii odotellaan :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Atomipommikranaateilla tarkoitin BF2 kranaatteja, jotka ovat turhan tehokkaita ;( Toivottavasti ei ole noita Claymoreja, kun niihin sitten törmää joka nurkan takana.

Ahh... Karkand ja jalkaväki ainoastaa... Voi niitä kranaatteja... :rolleyes:

Mut saas nähdä mitä tästä pelistä oikeen tulee... Erittäin lupaavalta vaikuttaa...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

En ainakaan ite oo kuullut mitään... Mut toivon et tulis tässä aamun aikana...
Pikku veikkaus käyntiin. Demo tulee lataukseen klo. 17.00 suomen aikaa. Suuresta liikennemäärästä johtuen lataaminen kestää 2-3 tuntia ja kun peli on viimein asennettu voidaankin todeta serverien kaatuneen :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Äsken laitoin demon valumaan. N 1600Mb ja näytti vielä äsken putoovan ihan vauhdilla..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Toivottavasti moninpeli ei ole pilattu punaisilla ja sinisillä merkeillä jotka olivat ukkojen päänpäällä Battlefield Modern Combat ps2 versiossa.
Ole siinä sitten puskajussina ja merkki leijuu yläpuolella.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Toivottavasti moninpeli ei ole pilattu punaisilla ja sinisillä merkeillä jotka olivat ukkojen päänpäällä Battlefield Modern Combat ps2 versiossa.
Ole siinä sitten puskajussina ja merkki leijuu yläpuolella.

Itse asiassa demossa ainakin on noita palleroita tosin ei samanlaisia ilmiantajia kuin BF MC. Jos on pelannut WarHawkia ja tykänny niin tästäkin tykkää ja ne pallerot ei näy kuin WarHawkissakaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Pelasin yksinpelin ja vajaan tunnin moninpeliä. Ihan hyvä maku jäi suuhun. Normaali Battelfield -meininkin tuntui ainakin olevan tallella. Pitää tutkia tarkemmin kun kerkiää...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Mielenkiintoista, toi demon nettipeli ei toimi mulla. Viiden minuutin välein tulee connection lost..:(
Toivotaan vaan että kokoversiossa ei oo tämmöisiä ongelmia.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Pikku veikkaus käyntiin. Demo tulee lataukseen klo. 17.00 suomen aikaa. Suuresta liikennemäärästä johtuen lataaminen kestää 2-3 tuntia ja kun peli on viimein asennettu voidaankin todeta serverien kaatuneen :D

Ihan hyvin pelaa kaista. Ladattu 50 % ja aikaa kulunut n. 40 minsaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

8 megasella about se puoliska tuntia meni.

Ihan hauskalta vaikutti toi demo. Ukot putoaa yksinpelissä ihan ok, ei tarvi koko lippaallista laittaa. Äänen kuullostaa aika hyvältä ja grafiikka ok.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Yksinpeli ihan jees, mutta ai että tuo moninpeli oli hienoa... Se meni sitten suoraan ja laakista ostoslistalle. Aluks oli vähän vaikee päästä sisään näppäimiin ja peliin muutenkin, mutta kun rupes luistaan ni ei siitä meinannu irti päästä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Mielenkiintoista, toi demon nettipeli ei toimi mulla. Viiden minuutin välein tulee connection lost..:(
Toivotaan vaan että kokoversiossa ei oo tämmöisiä ongelmia.

Joo itellä on välil kans tullu se "unable to connect ea lonline "päläpälä.. Mut kyl se jossai vaiheessa menee !

Ja itse kans ostan tämän ;).. tai no, ennakkotilauksessa on jo
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

ruma peli ja talot hajoo just yhtä naurettavasti ku kuvittelin mut nettipeli saattaa tän pelastaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Joo itellä on välil kans tullu se "unable to connect ea lonline "päläpälä.. Mut kyl se jossai vaiheessa menee !

Ja itse kans ostan tämän ;).. tai no, ennakkotilauksessa on jo

Kyl mä servuun pääsen, mutta tipun aina viiden minuutin välein. XO:lla toimii normaalisti.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

ruma peli ja talot hajoo just yhtä naurettavasti ku kuvittelin mut nettipeli saattaa tän pelastaa.

Jep. Graafisesti ei mikään kummoinen tekele ja tähtääminen näin alkuun tuntuu hieman hölmöltä. Tuskin maksan tästä ainakaan täyttä hintaa, käytettynä taikka alelaarista :D
 
Ylös Bottom