Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Ahdistava pelattava, FOV (field of view) taitaa olla vain jotain 60 asteen luokkaan eli tuntuu niinko kattelis maailmaa vessapaperirullan läpi. Kontrollit ei hirveesti vakuuttanut ja oikeestaan äänimaailmaa lukuunottamatta ei kyllä mikään mukaan...

Tosiaan äänimaailma oli kyllä mahtavasti tehty, mutta valitettavasti se ei auta...peli ei tuntunut kovin pelattavalta ja se menee suurilta osin tuon liian pienen FOV pikkiin. Ei todellakaan tarvi ostaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Onpas täällä paljon porukkaa jotka ei pelistä diggaa.. Itse kans en tykänny siitä kun ei voi ollenkaan mennä ryömimään maahan.. Toivottavasti sit kokoversiois se olis :confused:

Muuten peli on kyl ihan loistava. On se paljon mukavampaa jyrää tankilla puitten yli kun taas jossai bf2:ssa se jäis vaa jumimaa siihen. Ite ootan ihan innolla kyl et peli tulee kauppoihin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Sarkasmia kenties??

Itellä on ollu oikeen sulava kokemus tän viimisen 5 tunnin aikana... Ei yhtään kertaa oo yhteys katkennu, ei äänet lähteny tai peli jäätyny...

Oliskohan se mikki homma et puhuu vaan? Et se äänestä sitten aktivoituu...

Ei sarksmia valitettavasti. Mulla peli ainaski nyki kamalasti ja bugitti vähän väliä. En esim. Snipulla päässy kiikaritähtäämään ja rynkyn kranaatin heitintä ei meinaa saada millään pois ja aimin käyttö oli kerassaan kamalaa kun ohjaus veti heti sivuun kun yritti tähtäilä. Vika tietysti saattaa löytyä omalta puolelta mutta demo on demo offcourse :) Mikki ei pelittäny ollenkaan. Siinäkin vika kenties demossa?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Lagaakos teillä yhtään netissä pelatessa, boksilla lagaa ihan kauheasti (ainakin mulla).
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Miten pystyy jutelee headsetillä?? Itse en ainakaan sitä ole löytäny.

Chatin pitäis toimia ihan puhumalla (ainakin boksilla) ja mitä mä nyt olen pelannut demoa viikon niin ei ole buginut ollenkaan, mutta kuitenkin peli jää kauppaan. (2 pelimuotoa vaan joten ei kiitos)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Eikö siel onlinen puolel voi puhuu mikin kans? Siel yläreunas näky kyl jokun hessun nimi ja sit se mikrofonin puhe tunnus vai mikä se on.. Mut puhetta en kyl oikee koskaa kuullu.. Jotai sutinaa mut tosi heikosti. Voi olla joku bugi toi ja varmaa korjaavat sen.. ?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Mulla lagas ainakin aika paljonkin ja headsetistä niin voipi tietysti olla ettei kellään muulla ollu käytössä :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Pelasin demosta yksinpelin läpi ja heti kyllä peli vakuutti. Grafiikat hyvät, ääninäyttely tehty sujuvasti, aseiden ÄÄNET kuulostaa aidommilta ja muutenki audio puoli oli ainakin hoidettu hyvin. Ei oikein tuu mitään valitettavaa mieleen..

Nettipeliä en oo vielä päässy kokeilemaan mutta uskompa että se vakuuttaa samallalailla. Ei voi muuta sanoa kun että ostoslistalle meni heti =)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Tuli äsken testattua online puolta ja voin sanoo että ostoon menee. Tätä tulee varmaan pieksettyä yhtä paljo mitä codia... Sniputtamisesta en pitäny codissa yhtään mutta tässä se on aivan mahtava kun ei oo mitään stanan killcameja.

Onko muilla muuten grafiikka pistemmäistä? Piti ihan käydä testaamassa muuta peliä kun luulin että TV:ssä on jotain häikkää mutta ei se siitä johtunu. Aluks vähän kyrpi mutta sitten ramboillessa siihen kiinnittäny enää huomiota...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Helkutin hyvä mutta jää kyllä kaupan hyllylle jos ne ei korjaa sitä rakeilu ongelmaa.. Häiritsee ihan saatanasti kun pelaa ihan vierestä (Pleikka on kiinni tietokoneen näytössä)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Vähän oli joo rakeista kuvaa. Tossa yksinpelissä hieman haittasi cutsceenien "tärinä", mikähän oli fps vai mistä lie johtui. Online oli tankkien hallintaa. Mut kyl ne DICE:lla hanskaa ton nettipelin taidokkaasti.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Taas pitänyt ne saakelin pallukat laittaa vihujen päälle, eikä voi edes mennä makaamaan maahan.
Koita siinä sitten olla sniperi.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Taas pitänyt ne saakelin pallukat laittaa vihujen päälle, eikä voi edes mennä makaamaan maahan.
Koita siinä sitten olla sniperi.

Ne tulee vaan jos vastustaja huomaa sut (tähtää/ampuu sua)? Ainaki ite tulkinnu näin
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Ei sarksmia valitettavasti. Mulla peli ainaski nyki kamalasti ja bugitti vähän väliä. En esim. Snipulla päässy kiikaritähtäämään ja rynkyn kranaatin heitintä ei meinaa saada millään pois ja aimin käyttö oli kerassaan kamalaa kun ohjaus veti heti sivuun kun yritti tähtäilä. Vika tietysti saattaa löytyä omalta puolelta mutta demo on demo offcourse :) Mikki ei pelittäny ollenkaan. Siinäkin vika kenties demossa?

Itellä ainakin toimii snipu helvetin hyvin(kai muistit ottaa scopen esiin pitämäl L1 pohjas?) ;).. Ja se kohteen maalaus laaseri antaa vähän edes mahiksia tankkeja vastaan...

Kranaatin heitin lähtee pois ku painaa kerran R2 uudestaan...

Sulla on varmaankin auto aim päällä(tai no se avustaja), ku alat tähtäämään jotain jyvällä, ja jos se kaveri juoksee niin se auto aim ottaa ennakkoo siihen... Tai siltä se ainakin tuntuu...

Mikistä en osaa sanoo et miks ei toimi, ku tänään kuuntelin tunnin puoltoista ku 3 kaverii puhu jotai ranskaa mikeillä keskenään...

Jos keksin et miten toimii niin jaan kyllä viisauteni sitten... :D

Ainoo huono puoli mitä oon huomannu tossa demossa, et se rupee ärsyttämään ihan v*tusti jos oma teami on täynnä jotain oman polun vaeltajia(hyökkää väärään suuntaan esim) ja vastustajat sit pääsee oikeen kunnolla jyräämään teidät.. Pari kertaa on muutamat kirosanat lentäny ja serveri vaihtunu just ton takii...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

no jaa, eipä juuri ylisanoja ole heitettäväksi, paitsi sniputtaminen oli erittäin mielekästä.
makuulteen ei pääse, joten sniputtaminenkin on pidemmän päälle tylsää.

ei tule täysi hintaisena hankittua, ehkä alelaarista joskus. :(
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Ainoo huono puoli mitä oon huomannu tossa demossa, et se rupee ärsyttämään ihan v*tusti jos oma teami on täynnä jotain oman polun vaeltajia(hyökkää väärään suuntaan esim) ja vastustajat sit pääsee oikeen kunnolla jyräämään teidät.. Pari kertaa on muutamat kirosanat lentäny ja serveri vaihtunu just ton takii...

Sama juttu kävi just äskön. Sain tosiaan olla AINOA joka suojas niitä kultaharkkoja, muut joko juoksentelivat missä sattuu, hyökkäsivät tankilla tappamatta periaatteessa ketään tai istumassa kannolla snaipperi kourassa. Jee, ja aikamoinen tappiohan siinä tuli. Sentään vikalla "alueella" tajusivat ruveta puolustamaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

ihan ok peli. toi on tärkeetä et porukka pelaa tiiminä siitä se wiilis lähtee. itse hääräsin medikkinä ja yritin syöttää laatikkoa "haavoittuneille" ,mutta ei kun jätkät menee vierestä ohi kohti kuolemaa.
kuinka monta kenttää on tuossa pelissä?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

ihan ok peli. toi on tärkeetä et porukka pelaa tiiminä siitä se wiilis lähtee. itse hääräsin medikkinä ja yritin syöttää laatikkoa "haavoittuneille" ,mutta ei kun jätkät menee vierestä ohi kohti kuolemaa.
kuinka monta kenttää on tuossa pelissä?

Kahdeksan mappia kokoversiossa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Demoa on nyt pelailtu reilu kolme tuntia ja kokemukset siitä ovat seuraavia:

Pros:
Laajat kentät.
- Enemmän mahdollisuutta soveltaa mielikuvitustaan.
Hajoavat ympäristöt.
- Suojaa ei välttämättä löydä pelin loppuvaiheessa ollenkaan.
Guns, guns, guns.
- Eroavaisuuksia eri luokkien välillä on.. Lopullisessa versiossa pitäisi olla vielä enemmän.'
Sodan tuntu.
- Kaikkialla rytisee ja paukkuu, tykistökeskitystä tippuu niskaan ja panssarivaunut tykittää "suojapaikkaa" palasiksi.
Äänet.
- Ehkä yksi parhaimmista fiiliksentuojista: Aseet pitää mekkalaa, tykit pitää mekkalaa, ajoneuvot pitää mekkalaa. Kaikkialla rytisee, paukkuu ja tömisee. Uskomaton fiilis hektisimmissä moninpelitaistoissa.

Cons:
Osumien rekisteröinti.
- Pelaaminen kärsii (ainakin minulla) siitä että vastustajaa saa ampua useasti ennen kuin peli rekisteröi sen osumaksi. Myös joskus vastaan tuli tilanteita, jolloin vastustajaan osumisen jälkeen kesti hetki ennen kuin peli tappoi vastustajan. Parilla kaverilla sama ilmiö toistuu esim. ovien ja ikkunoiden tuhoutumisessa.
(Johtaa tilanteisiin, jossa ammut vastustajan tarkka-ampujan, mutta tämä samainen vastustaja tappaa sinut "haudan takaa".)

Aseiden tehottomuus.
- COD:n parissa on tottunut pelaamaan HC-moodissa, jolloin tuntuu typerältä että joutuu ampumaan vastustajaa useaan kertaan raskaillakin kivääreillä jotta vastustaja kuolee.
Typerät uudelleensyntymispisteet.
- Parin tunnin pelisession aikana synnyin usein tukikohtaan vastustajan eteen tai viereen, jolloin ei montaakaan askelta ehtinyt ottaa ennen uutta kuolemaa. Myöskään "squad" -spawn ei toimi, koska uudelleensyntymisryhmää ei saa itse valita.
Typerät rajoitukset ympäristön hajoamisessa.
- Kaikki talot ja rakennukset eivät edes reagoi sinkoon/panssarivaunuun/kranaatteihin. Vain tietyt kohdat rakennuksista reagoivat vahinkoihin. Talot jäävät aina pystyyn, eikä niitä täysin pysty koskaan tuhoamaan.
Ajoneuvot.
- Onhan näitä, mutta kaikki tuntuvat lelumaisilta mikroautoilta. Ei sillä, että tämän mikään rallisimulaattori pitäisi olla, mutta kun ajoneuvoilla ei ole mitään tuntumaa.
(Hekoon en ole päässyt käsiksi, joten siitä ei ole kokemuksia)



Yksinpelistä en edes jaksa aloittaa muuten kuin mainitsemalla kohdat;
Paska kartta, kaikki karttamerkit ja ohjepisteet samanvärisiä, epäreilun tasoiset tietokonevastustajat...
Kaikki tämä ynnää siihen, että BF:BC on tarkoitettu pelattavaksi VAIN ja AINOASTAAN moninpelinä.


Vaatinnee vielä muutaman pelikerran verran kokeilua, josko tästä vielä jotain voisi saada irti. Juurikaan ei ole tullut kokeiltua, mitä useamman kaverin oma "B-Company" saisi nettipuolella aikaan.

Silti, kovasti vaikuttaa, että tässä on jälleen yksi "kovasti odotettu" peli, joka loppupeleissä jää kokonaan ostamatta.
(Ellei näihin vikoihin/puutteisiin ole tehty parannuksia lopullisessa pelissä.)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Helikopterin ohjauksen ovat ryssineet aika pahasti, Modern Combatissa oli täysin toimiva ohjaus systeemi, mutta pitänyt mennä sekin sitten vetelemään päin seiniä.
Ei tästä nyt mikään kovin hyvä maku jäänyt suuhun oikein mistään, MP vaikuttaa ihan hauskalta, mutta mutta, liian keskeneräistä meininkiä.
 
Ylös Bottom