Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Mulle jäi vähä perseeseen pantu olo tästä. Hieman olen pettynyt johtuen varmaan siitä mitä videot on antanu olettaa. Tarvii tota moninpeliä vaikka hampaat irvessä vääntää jos alkais vaikka maistumaan, kun meidän klaani siirtyy tätä pelaamaan.
Oli samat viilikset ekan tunnin aikana, mut sit vaan lähti sujumaan. Assaultilla kun saa unlockattua sen lääkepiikin, voi itseään mennä parantelemaan johonkin suojaan. Hauskana yksityiskohtana liikkumisen vaikeus, kun tankki ajaa läheltä. Ohjain tärisee niin prkleesti ja kaverin liikkeet tahmaavat. Peli syö varsin tehokkaasti ohjaimen akkua. Tappoja tuli yhdessä matsissa hyvin kun pääsin snipuna kiertämään vastapuolen baseen. Aina oli joku menemässä tykin ohjaimiin.
Ajoneuvoihin olisivat voineet laittaa kaasun/jarrun, L2 ja R2 kuten Warhawkissa. Nyt on kaasu mallia on/off.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Kyllähän tämä ihan hyvältä peliltä tuntuu. Ainoa asia joka minua häiritsee on se, että multiplayerissä tulee kokoajan connection problemia ja joutuu taas alkuvalikon kautta hakemaan uutta peliä. Toivottavasti korjataan kokoversioon.

Grafiikoista en sano mitään kun pelaan SDTV:llä, eivätkä graffat muutenkaan ole itselleni hirveän tärkeä osa-alue peleissä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Kyllä tää muhun iski sen verran lujaa et tää on ihan pakkohankinta.
Aiempia BF:iä ole pelannu mutta tä yllätti positiivisesti, kontrollit ovat hyvät, ehkä siksi ku aika pitkälti samat ku CoDissa.. :p Ääänimaailma todellakin rokkaa kuten joku jo mainitsi, sotafiilis jyllää kokoajan ku tulee myrkylää niskaan taukoamatta ja samalla ryömitään juoksuhaudassa. :D
Moninpeliä jo hieman ehdin pelätä että mimmosen hutun ne on siihen kehittäny mutta erinomaiselta se minusta tuntuu, tuo level/rank-systeemi lisää pelitunteja ainakin omalla kohdallani huomattavasti.
Tuhoutuvat ympäristöt, erilaiset kulkupelit ja suuri läjä aseita, balanssi saman tyypin aseiden välillä ei vissiinkään kovin suuri ole.. :confused: ja ihan uusia vekotuksia mulle noi pelin aseet.. Tietty pari vanhaa tuttuakin löytyi..
Hauskaa tuossa on se että todellakin näkee jos josn on sodittu ja kunnolla, ku taloista oo jäljellä ku tukirakenteet ja maa on täynnä monttuja. :)
Tietty vähän tuntui oudolta ku koittaa joln rynkyllä tähdätä tarkemmin ni ase vapisee ja tutisee, mutta ku snipulla koittaa tähdätä, niin tuntuu ku hahmo ois pysyvässä nectar-huumassa ja pidättää samalla hengitystään. :rolleyes:
Nauratti kyl kunnolla ku yritin tihurtaa naama telkus kii jotn snipua talon ikkunasta ja joku sitte pamautti siihen seinään tankilla ja puolet talosta vaihto hiippakuntaa. :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Kontrolleissa ei ole mitään vikaa, ne vaan ei ole pöllitty suoraan codista vaikka samankaltaisuutta löytyykin. Ne vaatii oman totuttelunsa tietysti (ja sensitivityn vääntämisen ykköseen :P) mutta toimivat yllättävän mukavasti kun vähän aikaa napsii.

Sanotaan että kovan vastuksen antaa codille verkkopelien sota rintamalla. Nuo laajat kentät, ajoneuvot sekä tuhoutuva ympäristö, ovat aika kovia pelikortteja ainakin minun silmissäni.
Puhumattakaan audio toteutuksesta. Yksinpelikin yrittää juonella olla jotain muuta kuin jälleen yksi terroristi organisaatio ydinaseiden kanssa joka pitää pysäyttää vaikka siitä lievästi kolme kuningasta leffa tulikin mieleen.

huonot puolet ovat taas se sekavuus, kaikki ei tuhoudu ja default kontrollien herkkyys (päähenkilö on nähtävästi harrastanut balettia kun 360* menee kohtis sujuvasti kun tattia kääntää :P)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Dodii, ihan kelpo peli ja tulee ostettuu mutta ennen kuin menen EA foorumeille tätä haukkuu niin sanonpa täällä ne viat.

Vihut ottaa liikkaa osumaa, samanlaista kuin BF2 kiitos.

Tyhmän suuret lippaat, rynkyissä 50 pns vaikka norm. 30 pns.

Demon unlockien vähyys.

Ei pysty menee makamaan, mikä pointti ghillie puvussa sitten.

Squaddia ei pysty päättää vaan se hakeutuu automaattisesti johonkin.

Kartassa voisi näkyä kaikki supportit selvemmin kun on menettänyt enuja. (Support heput näkee enuja menettäneet heput).

Pallot voisi olla vain 2 sekunttia näkyvillä jos vihu menee seinän taakse piiloon. Tämä ei ole BF 2142.

Pari nappia tyhmissä paikoissa.

Humvee kulkee liian hitaasti-

Talot tuhoutuvat vääristä paikoista eikä sopivista ja tilanteen mukaan parhaista paikoista.

Kuka hitto keksi että SMG:llä ei pysty tähtäämään rautatähtäimillä vaan se on koko ajan lonkalta.

Miksei pelistä voida tehdä samankaltaista räiskintää kuin PC:llä vaan aina sitä pitää muuttaa hieman tyhmempään suuntaan päin.

Ai niin joo, demo tiles viidesti 3-4 tunnin pelisession aikana.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Ahdistava pelattava, FOV (field of view) taitaa olla vain jotain 60 asteen luokkaan eli tuntuu niinko kattelis maailmaa vessapaperirullan läpi. Kontrollit ei hirveesti vakuuttanut ja oikeestaan äänimaailmaa lukuunottamatta ei kyllä mikään mukaan...

Täällä ollaan samaa mieltä. FOV on erittäin suppea ja sekös pistää ärsyttämään. Sniperinä olo on harvinaisen hankalaa, kun saat kiskoa puolelta toiselle ja missä on zoom?!

Spawnaaminen on myös melko hanurista. Lähdet hyökkäämään kultaa päin niin eikös joku vihulainen ole sinun takanasi ja kuula kalloon. Ja kuten mainittu, kuteja saa laittaa lippaallisen, että äijä kaatuu.

En tykkää, en osta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Kyllähän tämä ihan hyvältä peliltä tuntuu. Ainoa asia joka minua häiritsee on se, että multiplayerissä tulee kokoajan connection problemia ja joutuu taas alkuvalikon kautta hakemaan uutta peliä. Toivottavasti korjataan kokoversioon.

Grafiikoista en sano mitään kun pelaan SDTV:llä, eivätkä graffat muutenkaan ole itselleni hirveän tärkeä osa-alue peleissä.

Onko sulla Telewell TW-EA510 modeemi kun tulee connection problem? Jos on niin pitää vaihtaa NAT 1 että toimii kunnolla.

Mutta on tää demo kyl loistavaa viihdettä, pakko ostos kun peli ilmestyy kauppoihin. :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Onko sulla Telewell TW-EA510 modeemi kun tulee connection problem? Jos on niin pitää vaihtaa NAT 1 että toimii kunnolla.

Mutta on tää demo kyl loistavaa viihdettä, pakko ostos kun peli ilmestyy kauppoihin. :)

Juu, kiitti vinkistä, teen sen heti maanantaina, mutta pitääkö NAT1:n kanssa olla piuhassa vai riittääkö sitten se WLAN? :o
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Battlefield on verkkosotaa parhaimmillaan ja yksinpelikin mielytti..

+ Pelin äänimaailma: aseet, ympäristö. Kuulokkeilla pelatessa kuulin kuinka Sweetwater sylkäisi vieressäni, kärpästen pörinän ja lehmien ammunnan.

+ Hajoava ympäristö: minusta on aivan liikaa vaatia, että koko taistelukentän saisi tuhottua hiekkakasaksi asti. Puut kaatuvat hienosti ja lautaa roiskuu.

+ Pelin grafiikka on tunnelmallista ja mielestäni riittävän hyvää. Kauniit värit ja maisemat.

+ Moninpeli (Lue alla oleva)

Herään omasta tukikohdasta. Aurinko paistaa kirkkaana taivaalla. Tajuan olevani "support" ! iso rynkky olalla, lääkintäpakkauksia, puukko ja pikku pyssy. . . . . Joku on jäänyt beissiin tykin pariin leikkimään, päätän rynnätä nopeasti hummerin luo. Auto starttaa hetkessä ja lähden kohti taistelua. Ajaessani kohti kylää, kauniiden maisemien loisteessa.. näen jotain muhkeaa?

....jokivene lepää rannassa. Käännän auton ja hyppään pois. Samassa olenkin jo veneellä tykittämässä jokea pitkin kohti tuota vihollis-sotilaita kuhisevaa kylää. Päätän ajaa sillan ali aina kylän taakse saakka. Toivon näin koukkaavani vihollisen selustaan. Hyppään veneestä täydessä vuhdissa ja uin rantaan. Märät vaatteet eivät hidasta matkaa ja liikun nopeasti muurin taakse piiloon. Olen nyt aivan vihollisen takana.. heidän tukikohdassa.. kullan tuoksu hieroo sieraimiani, mutta en säntää suoraan kullan luokse.

Huomaan kuinka jalkani ovat veden peitossa.. vesi on noussut talojen sisään, kylä lainehtii vedessä. Otan veitsen esiin ja lähden sokkeloisia käytäviä pitkin kohti punasina neliöinä näkyviä vihollisia. Huomaan liikettä pihamaalla, kaivan valtavan rynkkyni esiin ja annan lyijyn laulaa.. osumatarkkuus on huono, mutta viholliset juoksevat suojiin.

Tähän saakka kaikki on sujunut liiankin hyvin. Olin kiivennyt rauniotalon kolmanteen kerrokseen. Sieltä näki hyvin ja olin suojassa. Sitten peliin puuttuu kohtalo? Rakkaat sotatoverini ovat päättäneet hyökätä helikopterilla suoraan kullan kimppuun.. kopteri kaartaa taivaalta suoraan pihamaalle, solttujen tippuessa sen kyydistä. Seuraa räjähdys ja savu. Hetkeen en nää kunnolla, sitten tajuan, se on menoa nyt! 12 vastaan 12 tulitaistelu alkaa tässä veden valtaamassa raunio kylässä. Itse viskon lääkintäpakkauksia eteeni minkä kerkeän ja annan rynkyllä tulta.. panoksia riittää satoja.

..Tässä vaiheessa ihastelin pelin tunnelmaa, olin vain yksi muista, tyhmä sotilas jonkun rauniotalon suojassa, nauramassa tälle kaikelle hulluudelle... sitten kaikki muuttui. Askelten äänet tikkaissa. Havahdun tuohon ääneen, minulla on langattomat 5.1-kuulokkeet päässä - kuulen selvästi 'tik 'tik' - tik' tik' . Kiipesin itse noita tikkaita pitkin aina tänne kolmanteen kerrokseen, tiedän, kuulen joku on tulossa. Käännyn ja otan veitsen esiin. Odotan.. nopea tulitaistelu pihamaalla on tauonnut. Odotan.. askelten ääni on loppunut, mutta missä vihollinen.. oliki hän oma? Tuskin olen sentään vihollisen kulta-aarteiden lähellä.

Päätän katsoa itse. Hilaan itseni varovasti tikkaita alas.. ja kuinka ollakkaan huomaan 2.tasanteella snaipperin, snipun ..suoraa edessäni. Siinä tämä naamiais-asuinen pelle katselee kauas horisonttiin ja toivoo löytävänsä saalista. Codissa tämä karvaturri olisi voint asentaa miinoja selustaansa. Minä tein aina niin. Nyt olimme kuitenkin toisessa Bad Company maailmassa. Ja Minähän olin hänelle BAD COMPANYA!! - veitsen terävä viilto, reppu läsähtää iskun voimasta maahan. Takaapäin veitsellä tapettu.. lojuu jalkojeni edessä.

Tie edessäni on auki. Kipuan nopeasti alas... ehkä liian nopeasti, koska jalkani menevät poikki tippuessani. loppu on historiaa - tämä on Battelefield - herään tukikohdassa, otan hummerin ja .....:)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Juu, kiitti vinkistä, teen sen heti maanantaina, mutta pitääkö NAT1:n kanssa olla piuhassa vai riittääkö sitten se WLAN? :o
NAT-tyyppi ei riipu mitenkään langattomuudesta tai langallisuudesta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

NAT-tyyppi ei riipu mitenkään langattomuudesta tai langallisuudesta.
No miten saa NAT1:sen päälle... mulla ainakin kaikilla mahdollisilla tempuilla vain NAT2... Mutta hyvin silläkin pelitti pari tuntia putkeen ilman mitään verkko-ongelmia tässä pelissä!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

No miten saa NAT1:sen päälle... mulla ainakin kaikilla mahdollisilla tempuilla vain NAT2... Mutta hyvin silläkin pelitti pari tuntia putkeen ilman mitään verkko-ongelmia tässä pelissä!
Jos on jo NAT2 eikä ongelmia peleissä, ei sitä tarvitse miksikään muuttaa. :)

Korostan taas kerran: NAT1 ei ole yhtään sen parempi kuin NAT2! Ainoastaan NAT3 on tila, josta on syytä päästä eroon. Lisätietoja PS3 Verkko-FAQista.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Ihan ok pelihän toi oli ei kuitenkaan täydellinen.

Suurin ongelma oli melkeinpä ne tehottomat aseet ja sitäkin suurempana ongelmana kankea tähtäys. Codissa oleva sulava liike puuttui joten tähtääminen tuntui siltä kuin se äijä olis dipattu tervassa.

Ajoneuvoja oli tässä kyllä kyykytetty aika paljon vanhaan bf kaavaan verrattuna. Sillä kevyellä tankilla sai laukoa varmaan 3-5 osumaa suoraan päin vihollista ennenkuin siltä lähtee henki. Ja ase myös ylikuumeni todella nopeasti. Toki tämä nyt ei ole pelkästään huonoa, ainakin se antaa jalkaväelle jotain mahdollisuuksia toisin kuin aikaisemmissa versioissa joissa apc omisti melkein kenet vaan.

Kyllä tämä varmaan ostettua tulee vaikka pelkästään yksinpelin takia. Moninpelistä kuitenkin jäi viellä toistaseksi hieman outo maku, saa nähä muuttuuko mielipiteet kun pelaa viellä pari kertaa lisää.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Suurin ongelma oli melkeinpä ne tehottomat aseet ja sitäkin suurempana ongelmana kankea tähtäys. Codissa oleva sulava liike puuttui joten tähtääminen tuntui siltä kuin se äijä olis dipattu tervassa.
OT: esitän anteeksipyyntöni,kun tapoin teikäläisen tuossa aiemmin.
melkoisen kovat statsit olit kerännyt, verrattuna muihin tiimiläisiin.. :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Löytyhän jotain omaan makuunkin, sniperina olo on pienen totuttelun jälkeen oikein mukavaa hommaa :P
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Jep snaipperi on kyl lempi hommaa... Sillä jännäl kiikarilla on kiva posauttaa tankit kun saa ite viel ohjata loppuun asti sen ohjuksen.

Mulla kyl toi demo on turhan monesti tilennyt sillee et äänet alkaa bugittaa eikä se lopu. Kuuluu sitä samaa nakutusta niin kauan kunnes lopettaa pelin kokonaan. Nettiyhteysongelmia on kans joskus esiintynyt, mutta noi äänet kusee mul välil.

Ois kyl kiva päästä räiskii toisii mappeihi mut sitte ku peli tulee alkaa kunnon äksönit.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Onkos jossain näppärää listaa mitä pistemäärä / rank avaa mitäkin? Vai ovatko 'unlockit' saman arvoisia ja saat itse valita järjestyksen?

Moninpelipuoli alkaa pikku hiljaa avautumaan itsellekin, yhteispeli vaan täysin hakusessa kun noita kulkupelejä huorataan ja kaveria niitataan sarja päähän jos itse tarvii kyydin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Onkos jossain näppärää listaa mitä pistemäärä / rank avaa mitäkin? Vai ovatko 'unlockit' saman arvoisia ja saat itse valita järjestyksen?

Moninpelipuoli alkaa pikku hiljaa avautumaan itsellekin, yhteispeli vaan täysin hakusessa kun noita kulkupelejä huorataan ja kaveria niitataan sarja päähän jos itse tarvii kyydin.

Ensimmäisen rankin saa vissiin 300:ssa pisteessä ja toisen 500:ssa. Juuri meni pelit hyvin ja rank:kin nousi tuohon toiseen, niin eiköhän peli tiltannu ja piti sammuttaa kone... : )
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

hmh... aika outo fiilis jäi kyl yksinpeli demon jälkeen, B-komppania on aika makea idea ja hahmot ovat hyvinkin sympaattisia. talot vaan hajoaa oudosti aina samalla tavalla ja luodit on turhan tehottomia...
 
Ylös Bottom