Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Kestääkö muillakin demon lataaminen aivan HELVETIN kauan? Nyt olen ladannut n.20 min vasta 8% valmistunut. Signaalin voimakkuuden taso on 100%, joten siitä se ei kiikasta. Serverit tukossa?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Kestääkö muillakin demon lataaminen aivan HELVETIN kauan? Nyt olen ladannut n.20 min vasta 8% valmistunut. Signaalin voimakkuuden taso on 100%, joten siitä se ei kiikasta. Serverit tukossa?

Voi olla että on vähän ruuhkaa siellä päin nyt.. Luulis kyl ettei nyt kun eilen julkaisivat demon.. jaa'a
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Kestääkö muillakin demon lataaminen aivan HELVETIN kauan? Nyt olen ladannut n.20 min vasta 8% valmistunut. Signaalin voimakkuuden taso on 100%, joten siitä se ei kiikasta. Serverit tukossa?

Nooh, mun kaveri latas sitä eilen reilut 8 tuntia että sulla ei taida olla vielä mitään hätää :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Kestääkö muillakin demon lataaminen aivan HELVETIN kauan? Nyt olen ladannut n.20 min vasta 8% valmistunut. Signaalin voimakkuuden taso on 100%, joten siitä se ei kiikasta. Serverit tukossa?

Itellä tuli koko ajan mega per sekunti, kun eilen latailin

Ei sitten kyllä itse peli vakuuttanut ollenkaan
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Nooh, mun kaveri latas sitä eilen reilut 8 tuntia että sulla ei taida olla vielä mitään hätää :D

Ihan verrokkina näihin latausaikoihin, omalla 8/1 yhteydellä Turun keskustassa demo latautui noin 20minuutissa.

MP ei ole kaatunut mulla kertaakaan eikä lagaamista ole esiintynyt ollenkaan. Omat pelitaidot vaan vähän kyseenalaiset. :D Frägeja on alkanut tulla kun vaan poraa sitkeästi sen lippaan per ukko.

M16 ja adrenaliinikynä(kö)? ekat saavutetut unlockit.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Ihan verrokkina näihin latausaikoihin, omalla 8/1 yhteydellä Turun keskustassa demo latautui noin 20minuutissa.

MP ei ole kaatunut mulla kertaakaan eikä lagaamista ole esiintynyt ollenkaan. Omat pelitaidot vaan vähän kyseenalaiset. :D Frägeja on alkanut tulla kun vaan poraa sitkeästi sen lippaan per ukko.

M16 ja adrenaliinikynä(kö)? ekat saavutetut unlockit.

Ei mullakaan oo demo tilttaillu, ihme kyllä :D Lagiakaan ei oo esiintyny... 2/1 yhteys on..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

"Battlefield: Bad Companyn tilastosivut on avattu: http://badcompany.ea.com/myprofile/. Tilastonikkareille tarjoutuu näin mahdollisuus seurata omaa edistymistään jo demon osalta, kunhan on ensin kirjautunut sisään omalla EA accountillaan ja lisännyt sen tietoihin Xbox Gamertaginsa tai PlayStation ID:nsä.

Palkintoja ja mitaleja voi tutkia jo ennen niiden saavuttamistakin, sivustolta kun löytyy yksityiskohtaiset tiedot niistä kaikista"
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

OT: esitän anteeksipyyntöni,kun tapoin teikäläisen tuossa aiemmin.
melkoisen kovat statsit olit kerännyt, verrattuna muihin tiimiläisiin.. :)

Joo huomasin kans et pyörit pelissä. En näköjään ollu ainut kenen pelit meni vähän myöhäseks.

Ja pisteitä tosiaan tulee hyvin jos tankilla rymistelee :) Jalkasin mä en saa tossa oikee mitää aikaan -_-
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Onko sulla Telewell TW-EA510 modeemi kun tulee connection problem? Jos on niin pitää vaihtaa NAT 1 että toimii kunnolla.

Offtopickina kysyn että miten tuo NAT:n vaihto tapahtuu? Minulla on nyt NAT 2 eikä tuota nettipeliä pysty pelaamaan minuuttia enempää ilman connection problemia. :mad:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Ainoa asia joka minua häiritsee on se, että multiplayerissä tulee kokoajan connection problemia ja joutuu taas alkuvalikon kautta hakemaan uutta peliä. Toivottavasti korjataan kokoversioon.
Musta kun tuntuu että se on teidän connuissanne. Siis en tarkoita pelkästään sua, vaan yleisesti.

Esim. kun COD4 tuli niin heti oli whineejiä että kun pätkii, tulis jo korjaava patchi yms... Ei tästä tule w***u mtn. kun koko ajan yhteys katkeilee... paska peli...

Jotkuthan tossa aiemmin kertoilivat tästä BF:BC että tulee Connection Lost yms. 5min pelin jälkeen...

Pelasin COD4:sta sen julkaisusta asti aktiivisesti sen 3kk eikä muistaakseni katkennut kertaakaan yhteys.
Viime yönä pelasin tätä Bad Companyä online jtn. 3-4h eikä katkennut yhteys kertaakaan. Ja olin 3-4:llä eri serverillä kun välillä porukkaa lähti pois servulta...

Että se siitä. Nykyään joka ikisellä forumilla kun jollain on nettiyhteys ongelmia niin se on pelkästään ja ainoastaan pelistä johtuva oire joka korjataan patchilla! :mad:
Joskus se onkin niin, mutta jos esim. useilla muilla toimii normaalisti, kuten mullakin pätkimättä, lagaamatta, kaatuilematta yms. niin tuskimpa pelissä (=tässä demossa) mitään vakavaa voi olla. Se on fakta, jos toisilla toimii ja toisilla ei.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Offtopickina kysyn että miten tuo NAT:n vaihto tapahtuu? Minulla on nyt NAT 2 eikä tuota nettipeliä pysty pelaamaan minuuttia enempää ilman connection problemia. :mad:
NAT1 tulee kun on ns. suora yhteys nettiin, eli konsoli kiinni suoraan modeemiin. Sitten ajat konsolista uudelleen autom. yhteyksien asetukset vai mikä se nyt oli...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Ei mullakaan codin kanssa ole mitään ongelmia ollut.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Mulla ei ole mitään nettiongelmia tässä ollu mutta kerran tilttas. Toivottavasti ovat hieman aseiden tehokkuuksia isontaneet koko versioon sitten..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Jippii. Pelit vaihtuu, mutta omien tappajat säilyvät. Tämän takia olenkin pitänyt räiskinnöistä taukoa...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

NAT1 tulee kun on ns. suora yhteys nettiin, eli konsoli kiinni suoraan modeemiin. Sitten ajat konsolista uudelleen autom. yhteyksien asetukset vai mikä se nyt oli...
Ei se nyt ihan noin yksinkertaista ole. NAT 1 tarkoittaa että saat IP:n palveluntarjoajalta verkkokortille eli siltaava.
NAT2 meinaa että modeemisi muuttaa tuon palveluntarjoajan antaman IP:n sisäverkon IP:ksi, eli reitittävä yhteys, eli esim. 99.234.22.123 muuttuu 192.168.1.100.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Ja sitten aseiden tehoista, minkälaisia niiden pitäisi olla?
Jos vihu ei tipu niin et ole edes osunut, tai nettisi lagaa eli osumat eivät mene sinne minne tähtäsit. 100ms viive on jo paljon 1st person shootereissa. Aikoinaan paljon CS:ää "hardcore" meiningillä pelanneet kyllä tietävät mistä on kyse.

Kyllä mielestäni nykypeleissä on niin oikean tehoiset aseet mitä kuvitella saattaa. Jos ammut kaveria 100m päähän sarjatulella niin RIL osuu ehkä 1-2 luotia ja loput 10 on parin mailin päässä kun eivät osu.
Ne jotka eivät ole RIL edes ampuneet sarjatuli aseella, eivät tiedä rekyyliä. 1 laukauksen jälkeen on piippu jo pari cm noussut eli seuraava piipusta tulevan luodin lentorata on 100m päässä jossain aivan muualla kun vihollisessa eli ainakin RIL putoilee jo lintuja sarjatulella mitä näihin henk.koht. sarjatuliaseisiin tulee.

Kuten on peleissäkin, kertatulella kun on 100% varma että varmasti kaikki luodit ovat osuneet, niin ei tarvitse 1/2 lipasta ukkoon tyhjentää.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Kyllä se vaan on noin yksinkertaista:
NAT 1 tarkoittaa että saat IP:n palveluntarjoajalta verkkokortille eli siltaava.
= sulla on ns. suora yhteys nettiin, eli verkkokortti(tässä tapauksessa konsoli) saa IP:n suoraan ISP:ltäsi ilman mtn. reitittimiä eli NAT1 kuten sanoinkin.

NAT2 meinaa että modeemisi muuttaa tuon palveluntarjoajan antaman IP:n sisäverkon IP:ksi, eli reitittävä yhteys, eli esim. 99.234.22.123 muuttuu 192.168.1.100.
Modeemihan ei muuta mitään, vaan kytkin/reititin.
Mulla on pelkkä perus modeemi purkki joka antaa ISP:ltä saamani IP:t suoraan konsolille (yhteyteeni kuuluu 5 erillistä IP:tä, 1kpl PS3:lle ja 1kpl PC:lle, siis molemmissa oma IP ilman mtn. sisäverkkoa). Välissä ei siis ole mtn. reititintä tai muutakaan LANi hässäkkää.

Jos on käytössä combo modeemi/reititin, niin yleensä default asetuksina siellä on reititin päällä joka jakaa IP:n verkkoon eli tulee NAT2.

OT:
Ei mullakaan codin kanssa ole mitään ongelmia ollut.
Ei mullakaan, mutta joillakin oli kun peli julkaistiin joskus marras/joulukuussa vai milloin se nyt tarkasti olikaan. Asia parantui joissain myöhemmissä patchissa, eipä paljon mua kiinnostanut kun ei koskenut mua.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Heh, tosta aseiden tehosta vielä.. MG36:lla (LMG) paukuttelin tossa suht kauas yhtä jätkää semmosella kahden kudin sarjalla niin laskin ja pystyin toteamaan että YHDEKSÄN kertaa osuin siihen kaveriin, ennenkö kuoli ja viimenen osuma oli headshot.. Sitte pääsin tossa yhden kaverin selkään turautin VIISI osumaa, EIKÄ KUOLLUT ja kaveri kääntyi ja tappo mut.. Ei toi mikään kovin tehokas ase noiden ns. "tilastojen"kaan mukaan ole (vähän alle puolet tossa damagessa), mutta kummiski, pääsinpähän pätemään :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Heh, tosta aseiden tehosta vielä.. MG36:lla (LMG) paukuttelin tossa suht kauas yhtä jätkää semmosella kahden kudin sarjalla niin laskin ja pystyin toteamaan että YHDEKSÄN kertaa osuin siihen kaveriin, ennenkö kuoli ja viimenen osuma oli headshot.. Sitte pääsin tossa yhden kaverin selkään turautin VIISI osumaa, EIKÄ KUOLLUT ja kaveri kääntyi ja tappo mut.. Ei toi mikään kovin tehokas ase noiden ns. "tilastojen"kaan mukaan ole (vähän alle puolet tossa damagessa), mutta kummiski, pääsinpähän pätemään :D
No jos 9:llä vasta tippunut, niin on tainnut sattua sulle käteen oikea "imppu" eli ilmakivääri. :D
Ja tollaiset imput pitäisi jättää todellakin pois tälläisistä peleistä.

Tai sitten se oli Supportti laastarilaukku käsissään eli sai helaa koko ajan lisää? Mistä se tietää?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Kyllä se vaan on noin yksinkertaista
Juu, periaatteessa noin.

NAT1 tulee kun on ns. suora yhteys nettiin, eli konsoli kiinni suoraan modeemiin. Sitten ajat konsolista uudelleen autom. yhteyksien asetukset vai mikä se nyt oli...
Useat mieltävät sen joka tuo netin kotiin, modeemiksi. Jos/kun siinä on tuo reitittävä ominaisuus, ei NAT vaihdu pelkästään piuhan konsoliin laittamisella.:)

EDIT: editoitkin viestiäsi.
(yhteyteeni kuuluu 5 erillistä IP:tä, 1kpl PS3:lle ja 1kpl PC:lle, siis molemmissa oma IP ilman mtn. sisäverkkoa)
. Eli sulla on kaksi modeemia käytössä? Ei ihan normiviritys.
 
Ylös Bottom