Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Jos sillä oli liivit, ei vaan.
No jos 9:llä vasta tippunut, niin on tainnut sattua sulle käteen oikea "imppu" eli ilmakivääri. :D

Ja tollaiset imput pitäisi jättää todellakin pois tälläisistä peleistä.

No voi olla.. Mutta ammuin kyllä melko todella kaukaa (jonkinnäkönen kiikaripunapiste tähtäin tossa niin pystyy) että varmasti vaikutti asiaan.. Nyt tossa loppupelissä pääsin n. 20m päästä ampumaan niin kyllä ne kahdesta-kolmesta tippu, kun ylävartaloon osu :)

E: Oonkohan mä käyny täällä vielä manaamassa tän pelin loistavuutta? Pitänee tehdä se varmuuden vuoksi nyt:

Siis.. Tämä on demo.. Koukuttaa silti näin pahasti (en oo koskenukkaa CoDiin sen jälkeen kun tän latasin)? Mistä se kertoo? IMO, aivan loistava peli. Kaverit saattaa ottaa osumaa melko lailla, mutta siitä saa vaa fiilistä lähtä räikyttää sinne enemmän ja enemmän :D Äänet on erittäin loistavat, tuo vielä lisää fiilistä tähän. Yksinpeliin en tosiaan oo koskenukaa, suoraan nettiin menin paahtamaan. Haastetta löytyy, joka on pelkkää plussaa. Respawn-paikat aiheuttaa joskus vähän harmaita hiuksia, mutta siitä ei voi syyttää kun itseä jos on sen paikan valinnut ;) En jaksa sen suurempia miinuksia edes miettiä, ehkä vähän kehno grafiikka verrattuna CoDiin mutta KELPAA MULLE :D Ympäristön hajoamisesta sen verran että mä en ainakaan voi enempää vaatia, ihan loistavaa menoa. Tankit dominoi vähän mutta nekin saa tallattua pienellä yhteispelillä.. Tämä tulee olemaan ensimmäinen Battlefield, jonka omistan ja odotan tältä ERITTÄIN paljon!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Kyllä mielestäni nykypeleissä on niin oikean tehoiset aseet mitä kuvitella saattaa. Jos ammut kaveria 100m päähän sarjatulella niin RIL osuu ehkä 1-2 luotia ja loput 10 on parin mailin päässä kun eivät osu.
Ne jotka eivät ole RIL edes ampuneet sarjatuli aseella, eivät tiedä rekyyliä. 1 laukauksen jälkeen on piippu jo pari cm noussut eli seuraava piipusta tulevan luodin lentorata on 100m päässä jossain aivan muualla kun vihollisessa eli ainakin RIL putoilee jo lintuja sarjatulella mitä näihin henk.koht. sarjatuliaseisiin tulee.

Kuten on peleissäkin, kertatulella kun on 100% varma että varmasti kaikki luodit ovat osuneet, niin ei tarvitse 1/2 lipasta ukkoon tyhjentää.

Bf2:sessa ainoat one shot/kill aseet ovat sniper-kiväärit. Barretilla (.50 kaliiperinen) jos osuu keskivartaloon, niin lähtee 95% elonpalkista.
Kaikilla muilla torrakoilla saa ampua päähänkin useamman kertaa ennenkuin henki vihulaiselta lähtee.
Realismilla ei ole mitään tekemistä tämän pelisarjan kanssa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

En tajua miten näin moni antaa tälle pelille miinukseksi grafiikat. Minusta ainakin paremmat graffat entä codissa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Kyllä itse olen porannut melko läheltä rynkyllä ja 1/3 lippaasta on yleensä kulunut. Ja kun vertaa tuohon BF2 niin tässä vihut ottaa huomattavasti enemän osumaa.
Miksi haulikoiden lataus kestää kauan ja miksi snipun täytyy ottaa scope pois ladatessaan ja miksi se pistooli on tehokkaampi kuin rynkky?

Aika tyhmää kun olisi pitänyt Pre-ordata jotta olisi saannut sen yhden aseen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Kyllä itse olen porannut melko läheltä rynkyllä ja 1/3 lippaasta on yleensä kulunut. Ja kun vertaa tuohon BF2 niin tässä vihut ottaa huomattavasti enemän osumaa.
Miksi haulikoiden lataus kestää kauan ja miksi snipun täytyy ottaa scope pois ladatessaan ja miksi se pistooli on tehokkaampi kuin rynkky?

Aika tyhmää kun olisi pitänyt Pre-ordata jotta olisi saannut sen yhden aseen.


Joo toi oli aika harmi juttu kun täytyy snipun scope ottaa pois ladatessa.. Ehtiipähän kaveri juosta sil välin piiloo aika reippaasti. Onhan noi aseet kyl vähän tehottomampia mitä oli bf2:ssa (?)
Mut kyl se kaveri tipahtaa kun päähän tähtää.. No snipulla muutenkin tipauttaa ihan mukavasti.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Olipa taas messevät mättelöt :D Kyllä tämä ihan pakko-ostos on. Vielä kun malttaisi yksinpeliä kokeilla mutta ei sekään huono voi olla :) Pieni harmi on kyllä uo aseiden tehottomuus poislukien sniper + headshot mikä on ehkä parasta koko pelissä ainakin tällä hetkellä. Se edelleen kyllä ihmetyttää miksen saa headsettia kuulumaan vaikka muilla kyllä pelittää :confused:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

OT:
Eli sulla on kaksi modeemia käytössä? Ei ihan normiviritys.
En ole kouluja käynyt että syvemmälti näitä ymmärtäisin. Yksi modeemi mulla on mutta joskus kattelin ISP:ni kotisivuja ja siellä oli maininta että liittymääni kuuluu 5 IP osoitetta. Eli molemmille kytketyille laitteilleni tulee oma osoite suoraan verkosta eli ISP:ltä motukan läpi.

Mutta nyt peleille..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Olipa taas messevät mättelöt :D Kyllä tämä ihan pakko-ostos on. Vielä kun malttaisi yksinpeliä kokeilla mutta ei sekään huono voi olla :) Pieni harmi on kyllä uo aseiden tehottomuus poislukien sniper + headshot mikä on ehkä parasta koko pelissä ainakin tällä hetkellä. Se edelleen kyllä ihmetyttää miksen saa headsettia kuulumaan vaikka muilla kyllä pelittää :confused:


Pelaa nyt ihmeessä yksinpeliki läpi, ihan mahtava juoni siinä.. Tosin se on nii lyhyt et pakko jatkaa loppuu asti sitte :D voi olla toi headset onkelma vähän kaikil :confused: ?, tai no itse en kyllä paljoo toisten puheita ole kuullut.. jotain kyllä.. varmaa muitaki bugei löytyy mitä ne sit alkaa fixaile.. itel ainaski noi äänet sekoo välil pelis kokonaa :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Mahtava demo! Pakko-ostos! Iski lujempaa kuin sataviiskytä volttia. Miinuksia tulee kuitenkin siitä, että ympäristö tuhoutuu liian lineaarisesti, aina samoihin kohtiin tulee samat reijät. Toinen miinus tulee aseiden tehottomuudesta. Sitä ollaan kyllä korjattu huimasti Battlefield 2:een verrattuna, mutta olisi hyvä, kun vihollinen kaatuisi parista-kolmesta laakista. Kohti juoksevaan vihulaiseen saa monesti tyhjentää kolmasosan lippaasta, ennen kuin tämä kaatuu. Kiikarikivääreillä miehet näytti kaatuvan yhdestä laakista. Tosin kiväärien luodin lähtönopeus taisi olla jotain luokkaa 10m/s, kun luoti osu viholliseen aina niin kovalla viiveellä vaikkei välimatkaa juurikaan ollut.

Kieltämättä, mahtavalta kuitenkin vaikuttaa. Ja mitä hittoa te valitatte grafiikoista? Nehän on ihan tarpeeksi mahtavat, about Call of Duty 4 -luokkaa. Mulle kelpaa ainakin hyvin (kyllä, omistan myös Crysiksen ;P). Äänimaailmalle myös suuri plussa! Yksinpeli vaikutti hyvältä. Juoni on mielenkiintoinen ja huumori on hauskaa. "I am reporting for duty, sir." - "Stop calling me sir, I'm not a God damn president, for fuck sake." Moninpeli on kuitenkin todellakin pelin suola. Koukuttava, rankit on hyvin toteutettu tuttuun tapaan, avattavia aseita ja muita bonuksia on runsaasti ja statsit on laitettu hyvin esille. Gold Rush vaikutti hyvältä pelimuodolta, mutta odotan myös paljon vanhaa kunnon Conquestia. Tosin laajemmilla kartoilla, kuin tyyliin Oasis.

Mahtava, kerrassaan mahtava demo. Pakko-ostos heti julkaisupäivänä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Ketkä kaikki tämän aikoo ostaa? Tietäs vähän ketä lisäilee listoille niin sais kunnon suomimätöt sitten julkaisupäivänä =).

Onko kellää tietoa oisko tätä peliä missään kaupassa halvalla? Mistä löytys halvimmalla?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Ketkä kaikki tämän aikoo ostaa? Tietäs vähän ketä lisäilee listoille niin sais kunnon suomimätöt sitten julkaisupäivänä =).

Onko kellää tietoa oisko tätä peliä missään kaupassa halvalla? Mistä löytys halvimmalla?

Ite oon ennakkotilannu jo, joten lisäile mut vaa.. VPD:stä tilasin, 60
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Hyvä läppä kun ukko paukutteli vieressä tuubilla ja huuteli " Say hello to my little friend! " tyhmällä aksentilla varustettuna :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Tiukkaa vääntöä vai mitä Lepi_Fin?
Pari tuntia just samalla puolella mätettiin, meni mulla äsken konsoli tai peli nurin, piti bootata.
Tossa pystyy muuten joinimaan frendin servulle, tosin tuurista kiinni pääseekö samalle puolelle.
Squadi homma kyllä sucks, kun ei voi itse päättää. Eikä myöskään puolta vaihtaa ollenkaan.

Back in business...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Tuli ilmoitus:
Gongrats, you have received highest rank (Corporal) BF:Bad Company demo. :o
Samalla tuli 3 ja viimeinen unlockkaus demossa arvatenkin?
Ja kun noita unlockkeja ei edes pysty tässä demossa käyttämään, hanurista...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Tuli ilmoitus:
Gongrats, you have received highest rank (Corporal) BF:Bad Company demo. :o
Samalla tuli 3 ja viimeinen unlockkaus demossa arvatenkin?
Ja kun noita unlockkeja ei edes pysty tässä demossa käyttämään, hanurista...

Montako tuntia oikein oot pelannu jo? :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Tuli ilmoitus:
Gongrats, you have received highest rank (Corporal) BF:Bad Company demo. :o
Samalla tuli 3 ja viimeinen unlockkaus demossa arvatenkin?
Ja kun noita unlockkeja ei edes pysty tässä demossa käyttämään, hanurista...

Mullakin on korkein rankki demossa.

Montako tuntia oikein oot pelannu jo? :)

Ei siinä kauan mee jos on 200+ pistettä koko ajan.;)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Tuli ilmoitus:
Gongrats, you have received highest rank (Corporal) BF:Bad Company demo. :o
Samalla tuli 3 ja viimeinen unlockkaus demossa arvatenkin?
Ja kun noita unlockkeja ei edes pysty tässä demossa käyttämään, hanurista...

... Häh? Mulla tällä hetkellä M16 ja life injector tms unlockattuna rankkia nostamalla ja molempia pystyn käyttämään.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Demo tuli täälläkin vedettyä läpi. PST ja sniputus iskivät kyllä eniten. Onneksi varasin Gamestopista tämän pelin, koska ei mennyt euro todellakaan hukkaan. Pelissä on parhaat äänet, mitä olen kuullut. Kelpaa kotiteatterilla pelata...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Kyllä noi unlockitkin näköjään toimii, nimittäin meni hyvin tankki mun telamiinoihin.:D

Ei tossa todellakaan mene kauan tohon Corporaliin, jotain pari tuhatta pistettä vain. Demossa itseasiassa taitaa sittenkin saada myös seuraavankin arvon, tosin vaatii 140000000 eli 140 milj. pistettä.:)

300-400 pojon rundeista alkaa olla jtn. hyötyä omalle tiimillekin eli on tullut tehtyä hommia hartia voimin. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

"Battlefield: Bad Companyn tilastosivut on avattu: http://badcompany.ea.com/myprofile/. Tilastonikkareille tarjoutuu näin mahdollisuus seurata omaa edistymistään jo demon osalta, kunhan on ensin kirjautunut sisään omalla EA accountillaan ja lisännyt sen tietoihin Xbox Gamertaginsa tai PlayStation ID:nsä.

Palkintoja ja mitaleja voi tutkia jo ennen niiden saavuttamistakin, sivustolta kun löytyy yksityiskohtaiset tiedot niistä kaikista"

Itekin tuon pari päivää sitten bongasin,mutta minulla näyttää edelleen että olen Private rank ja kaikki statsit näyttää nollaa.. Tosin mulla kusee ton demon leaderboarditki,siinä maailman listalla näkyy pisteet,tapot ja kuolemat oikein.. Mutta kun menen katselemaan kavereiden statseja niin siinähän vasemmalla puolella näkyy omat statsit ja oikealla puolella kaverin,niin se näyttää että olen 4 rank niinkuin olenkin,mutta tapot ja kuolemat näyttää pyöreetä nollaa...:rolleyes: Statsit nollaantu tuolta friends leaderboard puolelta ku ekan kerran lopetin pelin ja jatkoin myöhemmin.. Sen jälkeen näyttäny nollaa vaikka kuinka pelaa :D Onkos kenelläkään muulla käyny samoin tai toimiiko teillä nuo BF:n tilastosivut?
 
Ylös Bottom