Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

No tilaukseenhan tämä meni, harvemmin on yksi hikinen demo viihdyttänyt näin paljoa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Itselläni oli 360 pari vuotta sitten mutta sen helvetinmoisen metelin takia en yksinkertaisesti viitsinyt enää käyttää sitä. Lisäksi se oli ruma, vitutti pitää sitä olohuoneessa näkyvillä. Nykyinen PS3 on kyllä niin suklaata kun päälläoloa ei huomaa kuin vilkkuvista valoista ja ulkonäöllisesti sopii loistavasti stessejen, digiboksin ja tv:n viereen.


Minulla täysin sama historia. On se kumma kuinka paljon jonkun koneen ulkonäkö ja hiljaisuus vaikuttaa itse pelaamiseen. Noihin boxin chat toimintoihin olin kyllä erittäin tyytyväinen.

No tilaukseenhan tämä meni, harvemmin on yksi hikinen demo viihdyttänyt näin paljoa.

Sama. Olen miettinyt mikä tässä nyt on niin hienoa, mutta luulen että kysymys on kohdallani vapauden tunteesta. Erilaisia taktiikoita/ peli tapoja on, niin paljon kuin jaksaa keksiä. Itse kokeilin selvitä koko pelin ajan hengissä.. olemalla support ja kulkea tankilla. Supportillahan on tämä "vehje" jolla voi tankkia korjata.

Olen myös alkanut oppia savuverhon käyttöä ja välillä nousen itse konepistoolitorniin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

..niin vielä sellaista että..?


- Onko kellään tietoa, kuinka monta moninpelikenttää lopullisessa versiossa on?
- Ja onko pelimuotoja vain tuo yksi? (se on kyllä loistava)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

..niin vielä sellaista että..?


- Onko kellään tietoa, kuinka monta moninpelikenttää lopullisessa versiossa on?
- Ja onko pelimuotoja vain tuo yksi? (se on kyllä loistava)

Julkaisun yhteydessä tulee ilmaisena päivityksenä perus conquest pelimuoto(anteeksi mikäli väärin kirjoitin tuon :D) ja kenttiä on näin aluksi 8 kipaletta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Käyttääkö kukaan supportilla pelatessa sitä ilmaiskua.

ehdottomasti! Se on parasta mitä peli on toistaiseksi tarjonnu :D todella kätevä esim katolla lymyileviin kk ja snipumiehiin ja oikeastaan kaikkeen muuhunkin. jopa omien pois tieltä pyyhkimiseen :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

ehdottomasti! Se on parasta mitä peli on toistaiseksi tarjonnu :D todella kätevä esim katolla lymyileviin kk ja snipumiehiin ja oikeastaan kaikkeen muuhunkin. jopa omien pois tieltä pyyhkimiseen :D

Ei tullu itellä sitä avattua... Pääsin kuitenki testaa sitä yksinpelissä... Ja vaikutti ainaki pätevältä unlockilta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Kolihapteri pysyy hyvin hyppysissä, kun vetää sille invert-ohjauksen ja käyttää vain oikeanpuoleista analogitattia ohjaukseen. Tällä mentiin eilen ja oikeastaan vain pelialueen tiukat rajat asetti haasteita lentämiselle, kun fiiliksissä saattoi helposti mennä ulkopuolelle. Squad-kaveri vielä siihen samaan matkaan ja alkaa tälläkin laitteella olla jo tuhovoimaa hänen papattaessa kohtasuoraa alaspäin.

Lähti eilen ennakkotilaukseen. Sieltä on nyt luvassa sähköpostiin koodi, jolla saa avattua täýdessä versiossa kiinalaisen snipakiväärin ja demostakin luvassa jotain extraa, siellä saavutetusta korkeimmasta sotilasarvosta (private corporal).

Pitää kyllä hämmästellä millä olet kyseisen merkin saanut? kun siihen vaadittava pistemäärä on jotain 140000000 pistettä... vai onko siihen olemassa jokin nopeampikin keino saavuttaa kyseinen "natsa"
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

mikä on porukan lempi classi? Itseeni kolahti airsupportin myötä tuo support ihan kympillä. vielä kun kokoversios saan M60:n ni jihuu!!:D Assault M16:ta varusteltuna on myös todella hauska mutta valitettavan "turha" suhteessa supporttiin( Varsinkin sen onnettoman tehottoman kranuheittimen takia) siinä kun kuitenkin on medicitit ja yberkaikenkorjaava/tuhoava porakone :D recon on myös messevä mutta paremman snipun kun vaan saisi.. Näistä varustesäkeistä vielä että on mun mielestä hölmöä että otat esimerkiksi support hahmolla recon kaverin säkin ni kaikki kamat vaihtuu uuden classin mukaan. kun saisi valita mitä ottais kuten pelkkä snipu ja medicit ja pora jäis ni ois bueno :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Itse vuorottelen kittejä, jotta peliin tulisi hieman vaihtelua. Esimerkiksi päivä/kit tai attacker + defender/kit. Kokoversion tullessa pelaan luultavasti aina sillä kitillä, jolla olen pelannut vähiten.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Kysymys olisikin BF:BC:n nettipeliä koskien ja sen vaivoja. Mikä kumma voi olla vialla, kun alkaa pelaileen ko pelia netissä, niin tämä kaatuu 5min päästä. Eli palvelimeen ei enään yhteyttä(??). CoDit että GTA:t toimivat ilman mitään ongelmaa?

Minulla sama ongelma. Pelaa jotain 2 min ja kaatuu, väittää että tarkistuta Internet yhteys. Ihmeellisesti mikään muu peli, PSN eikä tietokoneen netti katkeile ja modeemissa ja reitittimessä kaikki valot palaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Itellä on tullu niitten parin ensimmäisen basen aikaa pelattua snipuna... Ja sit ku pääsee sinne kaupunkii, niin pelaan sitten muilla kiteillä...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Minulla sama ongelma. Pelaa jotain 2 min ja kaatuu, väittää että tarkistuta Internet yhteys. Ihmeellisesti mikään muu peli, PSN eikä tietokoneen netti katkeile ja modeemissa ja reitittimessä kaikki valot palaa.
Katsokaapa, onko pelin ohjekirjassa mainittu, mitä portteja se käyttää. Jotkin pelit käyttävät PSN:n vakioporttien lisäksi vielä omia porttejaan. Jos niille ei ole tehty porttiohjausta jne. voi siitä seurata tuollaisia ongelmia. Tosin jos edes jommalla kummalla teistä on NAT1, niin voitte unohtaa tuon teorian. :p
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Katsokaapa, onko pelin ohjekirjassa mainittu, mitä portteja se käyttää. Jotkin pelit käyttävät PSN:n vakioporttien lisäksi vielä omia porttejaan. Jos niille ei ole tehty porttiohjausta jne. voi siitä seurata tuollaisia ongelmia. Tosin jos edes jommalla kummalla teistä on NAT1, niin voitte unohtaa tuon teorian. :p
Itsekkin mietin että noita NAT-asetuksia pitää kai muuttaa. Itselläni on NAT2, mutta kaverilla myös sama ja toimii ilman mitään ongelmia. En kyllä edes löytänyt mistä sitä voi muuttaa...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Itsekkin mietin että noita NAT-asetuksia pitää kai muuttaa. Itselläni on NAT2, mutta kaverilla myös sama ja toimii ilman mitään ongelmia. En kyllä edes löytänyt mistä sitä voi muuttaa...
Lue PS3 Verkko-FAQ. Siellä kerrotaan, miten porttiohjaukset jne. tehdään. Periaatteessa NAT2 riittää, mutta koska PS3 ilmoittaa NAT-tyypin vain PSN:n vakioporttien perusteella, todellisuudessa joidenkin pelien kanssa voi tulla ongelmia.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

palaanpa vielä noihin mikki ongelmiinne. kyllä ne toimii.

eli siis ette tietenkään voi puhua toistenne kanssa jos vain joinaatte peliin. koska voitte ainoastaan puhua sguadin välillä, ja jos sguadin jäsenillä ei oo mikkii ni luulette et mikki o rikki tai ei toimi pelin puolesta.. ja välillä tulee se bugi et oma mikki sammuu mut kuulet ko muut puhuu. siinä perusteellinen selvennys jos jollain oli epäselvää.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

palaanpa vielä noihin mikki ongelmiinne. kyllä ne toimii.

eli siis ette tietenkään voi puhua toistenne kanssa jos vain joinaatte peliin. koska voitte ainoastaan puhua sguadin välillä, ja jos sguadin jäsenillä ei oo mikkii ni luulette et mikki o rikki tai ei toimi pelin puolesta.. ja välillä tulee se bugi et oma mikki sammuu mut kuulet ko muut puhuu. siinä perusteellinen selvennys jos jollain oli epäselvää.

Joillakin noi mikit toimii ja joillain ei...

Esimerkiksi mulla ei mikki toimi pelissä... Ja kyse ei oo siitä et olis mikki rikki tai squad membereillä ei oo mikkiä...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Toisella forumilla oli keskustelua easy ja hard valintojen eroista. Väitettiin että hard vaihtoehto etsii pelikumppaneiksi pelaajia, jotka omaavat korkeamman pistemäärän/arvon.
Onko jollain parempaa/oikeaa tietoa asiasta?

Mikin kanssa mielenkiintoinen ongelma! Jos pelaan beeäffää ja sit vaihdan codiin, niin mikki täysin mykkänä. Palautuu toimintaan vasta uudelleenkäynnistyksen jälkeen.
 
Ylös Bottom