Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Sori jos on jo keskusteltu tässä ketjussa, mutta eikö tässä pelissä voi mennä makuulle (lue: tetsata turpa mudassa)?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Sori jos on jo keskusteltu tässä ketjussa, mutta eikö tässä pelissä voi mennä makuulle (lue: tetsata turpa mudassa)?
Ei voi.
Olipas kämäset pelit vain tarjolla, edellisen 15min aikana pelejä etsin 6-8 kertaa ja suurin matsi jota tarjosi oli vain 3vs3 peli...
Ei näköjään oikein pelaajia ollut ...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Itse vuorottelen kittejä, jotta peliin tulisi hieman vaihtelua.

Itse vuorottelen kittejä, jotka soveltuu siihen hetkeen parhaiten. Esim. Vastustaja tulee 3 tankin voimin, otan yleensä singon ja lähden jahtiin jne.



Olipas kämäset pelit vain tarjolla, edellisen 15min aikana pelejä etsin 6-8 kertaa ja suurin matsi jota tarjosi oli vain 3vs3 peli...


klo. 12-17 aika vähän peli seuraa, mutta siitä eteenpäin aina klo 03.00 hyviä taisteluja. Laittakaa muuten hard asetus päälle minusta ainakin peliseura usein kovempaa. Vaikkakin viime yönä pelaajat keskittyivät kaikkeen muuhun kuin kulta-arkkuihin ja minä tein snipu enkkani eli 22tappoa 1kuolema :cool: "when the night comes, I take my sniper and go hunting"
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Tuntus että toi onkelma ilmenee ainoastaan Telewellin 510 ver3 tai 4 boxeilla! (ja näköjään jollain Linksys -merkkisellä kans)

Tosiaan auttaa tuo siltaava yhteys, joko piuhalla nelosportissa, tai kai sen saa langattomastikin jotenkin, mutta oletteko kokeilleet laittaa DMZ ja UPnP päälle. Kun varsinkin UPnP:n pitäis availla automaattisesti pelin tarvitsemia portteja. Korjatkaa joku jos olen väärässä!
Itselläni on kyseinen modeemi ja juuri tuo DMZ:n päälle laittaminen auttoi ongelmaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Itselläni on kyseinen modeemi ja juuri tuo DMZ:n päälle laittaminen auttoi ongelmaan.

Itselläni on Telewellin EA510 malli ja tuo ks.ongelman huomasin aikanaan Army of two pelissä ja ilmeisesti EA:n peleissä muutenkin tuo ulos lentely on "normalia" Juurikin tuon DMZ:n päälle laittaminen poisti kaikki nettiongelmat. Se DMZ:n päälle laittaminen mun tietääkseni meinaa sitä että modeemi avaa automaattisesti tarvittavat portit ni pelien pitäis kyllä sit pelittää. Jos olen väärässä niin viisaammat oikaskoon:)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Itselläni on Telewellin EA510 malli ja tuo ks.ongelman huomasin aikanaan Army of two pelissä ja ilmeisesti EA:n peleissä muutenkin tuo ulos lentely on "normalia" Juurikin tuon DMZ:n päälle laittaminen poisti kaikki nettiongelmat. Se DMZ:n päälle laittaminen mun tietääkseni meinaa sitä että modeemi avaa automaattisesti tarvittavat portit ni pelien pitäis kyllä sit pelittää. Jos olen väärässä niin viisaammat oikaskoon:)
Näinhän se menee (ainakin minun mielestäni :)). Vielä tarkemmin, kaikki ps3:n käyttämät/tarvitsemat portit avautuvat automaattisesti(?)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Joo nyt sain minäkin toimimaan tuon nettipelin kunnolla. Itsellänikin on Telewellin modeemi ja käytän aina langatonta verkkoa mutta nyt yhdistin tuon johdon siihen neljänteen porttiin niin alko toimia ja muuttu NAT1.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Itselläni on Telewellin EA510 malli ja tuo ks.ongelman huomasin aikanaan Army of two pelissä ja ilmeisesti EA:n peleissä muutenkin tuo ulos lentely on "normalia" Juurikin tuon DMZ:n päälle laittaminen poisti kaikki nettiongelmat. Se DMZ:n päälle laittaminen mun tietääkseni meinaa sitä että modeemi avaa automaattisesti tarvittavat portit ni pelien pitäis kyllä sit pelittää. Jos olen väärässä niin viisaammat oikaskoon:)

Tuo DMZ-asetushan tarkoittaa sitä että reititin ohjaa kaikki portit (joita ei ole erikseen ohjattu muualle) sille koneelle jonka olet laittanut DMZ hostiksi reitittimen asetuksissa. UPnP:n kun laittaa päälle niin reititin toimii noin kuin selitit eli automaattisesti avaa tarvittavat portit (jos vain ps3:sta ja itse pelistä löytyy myös upnp-tuki). UPnP-tuki vain ainakin mun kokemusten mukaan tuossa TW-EA510v4:ssä, joka mulla on, toimii vähän vaihtelevalla menestyksellä. Joskus saa käynnistellä reititintä uudestaan että alkaa pelittämään. Siksi oonkin tyytynyt tekemään tarvitsemani porttiohjaukset manuaalisesti. Tuo mahdollisuushan tuosta reitittimestä löytyy kun menet hallintasivulla configuration --> virtual server -kohtaan ja "add virtual server".

EDIT: Muistaakseni tuossa kyseisessä TW-EA510:ssa oli oletuksena niin että portit 1 ja 2 olivat natin takana ja portit 3 ja 4 sillatussa tilassa. Siitä johtuu tuo että nelosporttiin piuhan törkkäämällä ongelmat nettipelien kanssa loppuivat.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Demo kyllä uskomattoman hyvä! Lisätkää vaan PSN: piavo jos haluutte pelaa. Mikki myös olis hyvä olla.

Ja harmittaa kun 11 päivä tilasin mutta ei taida snipun koodie enää tulla :( Nooh eipä mitään. Ja kai tulee automaattisesti tonne kokoversioon vaan ne find all five aseet joihin tarvii esim: kattoo online statsit ja pelata demoo, tai olla paras arvo demos. ? Siis paras meinaa sitä 4. arvoa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Demo kyllä uskomattoman hyvä! Lisätkää vaan PSN: piavo jos haluutte pelaa. Mikki myös olis hyvä olla.

Ja harmittaa kun 11 päivä tilasin mutta ei taida snipun koodie enää tulla :( Nooh eipä mitään. Ja kai tulee automaattisesti tonne kokoversioon vaan ne find all five aseet joihin tarvii esim: kattoo online statsit ja pelata demoo, tai olla paras arvo demos. ? Siis paras meinaa sitä 4. arvoa.

Kuoleminen Codissa paljon relistisempaa, vaikka äänet ja paikkojen hajoaminen onkin plussaa ja ajoneuvot sun muut. Kyllä odottelen täysversioon vielä paljon parannuksia.
Kattelin eilen statseja oli kukkoset vähän pelannu:)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Ja harmittaa kun 11 päivä tilasin mutta ei taida snipun koodie enää tulla :( Nooh eipä mitään. Ja kai tulee automaattisesti tonne kokoversioon vaan ne find all five aseet joihin tarvii esim: kattoo online statsit ja pelata demoo, tai olla paras arvo demos. ? Siis paras meinaa sitä 4. arvoa.

Find All Five

1. Ennakkotilaa peli
2. Tilaa sähköpostiin EA:n uutiskirje
3. Pelaa demoa ja saavuta siellä korkein rankki (corporal)
4. Saavuta veteraani-taso
5. Tarkista tilastosi online

Muut tehty paitsi toi kohta 4. Toistaiseksi ainoastaan tuosta uutiskirjeen tilaamisesta on napsahtanut M60-aukeamiseen johtava koodi sähköpostiin, vielä odotellaan koodia ennakkotilauksesta. Muuten peli varmaan tsekkaa tiedot verkon kautta EA:n serveriltä.

Tästä kun vielä ehtii, kutsuu tänään etulinja ja siellä miinoitukset ja sinkohipat :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Find All Five

1. Ennakkotilaa peli
2. Tilaa sähköpostiin EA:n uutiskirje
3. Pelaa demoa ja saavuta siellä korkein rankki (corporal)
4. Saavuta veteraani-taso
5. Tarkista tilastosi online

Muut tehty paitsi toi kohta 4. Toistaiseksi ainoastaan tuosta uutiskirjeen tilaamisesta on napsahtanut M60-aukeamiseen johtava koodi sähköpostiin, vielä odotellaan koodia ennakkotilauksesta. Muuten peli varmaan tsekkaa tiedot verkon kautta EA:n serveriltä.

Tästä kun vielä ehtii, kutsuu tänään etulinja ja siellä miinoitukset ja sinkohipat :D

Kerropas että miten nuo 4 ja 5 tehdään kun olen kyllä katsonut nuo statsit vain omasta profiilista mutta ei mitään sähköpostia ole tullut tai vastaavaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Find All Five

1. Ennakkotilaa peli
2. Tilaa sähköpostiin EA:n uutiskirje
3. Pelaa demoa ja saavuta siellä korkein rankki (corporal)
4. Saavuta veteraani-taso
5. Tarkista tilastosi online

Muut tehty paitsi toi kohta 4. Toistaiseksi ainoastaan tuosta uutiskirjeen tilaamisesta on napsahtanut M60-aukeamiseen johtava koodi sähköpostiin, vielä odotellaan koodia ennakkotilauksesta. Muuten peli varmaan tsekkaa tiedot verkon kautta EA:n serveriltä.

Tästä kun vielä ehtii, kutsuu tänään etulinja ja siellä miinoitukset ja sinkohipat :D
Mullakin sama. Mutta sulla varmaan sama kun mulla, koodit luultavasti loppunu. :(
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Kerropas että miten nuo 4 ja 5 tehdään kun olen kyllä katsonut nuo statsit vain omasta profiilista mutta ei mitään sähköpostia ole tullut tai vastaavaa.

Tuon veteraani-taso tulee kysymykseen ilmeisesti silloin, jos olet jo vanha tekijä pelisarjassa ja tiedot tästä löytyvät EA-servereiltä? Kohta 5 täyttyy, kun luot tunnuksen tuonne: http://badcompany.ea.com/ ja linkität sen PSN-tunnukseesi.

Mullakin sama. Mutta sulla varmaan sama kun mulla, koodit luultavasti loppunu. :(

Tuskin on loppunut, postittavat sitten lähempänä julkaisua, ehkä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Battlefield: Bad Companyn kartoista kahdeksan ovat soveltuvia moninpeliin. Niistä on lisätty pelin kotisivuille lyhyet kuvaukset, joista selviää taisteluiden motiivit. Samalta sivulta löytyy video, jossa pyörii lyhyet otokset jokaisesta näistä kartoista.

Bad Companyn demossa karttana on Oasis, betassa mukana oli myös Ascension. Muut kartat ovat satunnaisia kuvankaappauksia lukuun ottamatta vielä enimmäkseen tuntemattomia.

Karttojen kuvaukset:

Valley Run
At the head of a long valley, Russians are expanding and fortifying a dam facility when the US gets wind of the large amounts of gold hidden in the area.

Deconstruction
With the water facility captured, the US has a foothold for assaulting the construction area. Girders, pipes, and scaffolding make this a tight, labyrinthine scramble and the fight to take the bridge will grueling.

Harvest Day
Farms are torn apart by heavy caliber gunfire, as the Americans are forced to retreat to the local town with their hard-won gold - will they be able to halt the rampaging Russian bear?

Over and Out
Having been pushed out of the plains, the Americans have made off with large amounts of bullion, and holed up in a captured Russian communication centre.

Oasis
A normally arid gully has been flooded after a local dam burst, threatening to overflow a local MEC industrial gas facility.

Final Ignition
The grimy gas facility is in start contract to the irrigated town and plantation surrounding it, and the US will have a hard time dislodging the defenders from the fortress like facility.

End of the Line
US forces have landed on the windswept plain below the imposing, secluded hilltop monastery, which houses a secret listening station. Before they make their way to the top, they have to rid of Russians' vehicle defense.

Ascension
The monastery's location means the area is, geographically speaking, easily defensible. The attackers are well armed, but taking the defender's gold will be no easy task, as every window may contain an enemy sniper.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

demoa testasin ja eipä juuri vakuuttanut. alelaarista tulen ostamaan, jos ostan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Tuon veteraani-taso tulee kysymykseen ilmeisesti silloin, jos olet jo vanha tekijä pelisarjassa ja tiedot tästä löytyvät EA-servereiltä? Kohta 5 täyttyy, kun luot tunnuksen tuonne: http://badcompany.ea.com/ ja linkität sen PSN-tunnukseesi.
]En mä mitään oo saanu sähköpostiin?


Tuskin on loppunut, postittavat sitten lähempänä julkaisua, ehkä.
Jos ei viiden päivän kuluessa tuu on luultavasti loppunu. Useimmilla tullu heti parin päivän päästä.


Siis mä oon saanu sähköpostiin vain m60 koodin, eli sen newsletter jutun.
 
Ylös Bottom