Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Eihän tuolta b-companyn sivuilta voi kattoa muiden statseja?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Eihän tuolta b-companyn sivuilta voi kattoa muiden statseja?

ei ainakaa mun mielestä. minnehän tuon viidennen unlockin koodi pitäis ilmaantua?? oon kyl rekannu ja linkittäny tunnukset sinne bad companyn sivuille mut ei mitään koodia missään.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Find All Five

1. Ennakkotilaa peli
2. Tilaa sähköpostiin EA:n uutiskirje
3. Pelaa demoa ja saavuta siellä korkein rankki (corporal)
4. Saavuta veteraani-taso
5. Tarkista tilastosi online

Muut tehty paitsi toi kohta 4. Toistaiseksi ainoastaan tuosta uutiskirjeen tilaamisesta on napsahtanut M60-aukeamiseen johtava koodi sähköpostiin, vielä odotellaan koodia ennakkotilauksesta. Muuten peli varmaan tsekkaa tiedot verkon kautta EA:n serveriltä.

Tästä kun vielä ehtii, kutsuu tänään etulinja ja siellä miinoitukset ja sinkohipat :D

Turhaan vielä noita statseja katot sieltä nettisivulta ja odottelet koodia... Koko kampanja ei oo edes 'aktivoitu' vielä... Se toimii sitten ku koko peli julkaistaan...

Seuratkaa tämän sivun kautta noita kampanjoita...

Sitten ku siihen tulee sellanen harmaa boxi mikä kolmessa muussa on, niin silloin sen voi suorittaa..

http://badcompany.ea.com/page/dynpid/8616/

Ja muitten statsit voit kattoa...

Esim tässä mun statsin

http://badcompany.ea.com/myprofile/ps3/StoneCold313

Eli vaihdat ton nickin tuolta lopusta vaikka kaverin nickis, niin sillon pitäis näkyy... HUOM että tää on pleikkarin puolelta... En tiedä miten toimii xboxin kans...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Turhaan vielä noita statseja katot sieltä nettisivulta ja odottelet koodia... Koko kampanja ei oo edes 'aktivoitu' vielä... Se toimii sitten ku koko peli julkaistaan...

Seuratkaa tämän sivun kautta noita kampanjoita...

Sitten ku siihen tulee sellanen harmaa boxi mikä kolmessa muussa on, niin silloin sen voi suorittaa..

http://badcompany.ea.com/page/dynpid/8616/

Ja muitten statsit voit kattoa...

Esim tässä mun statsin

http://badcompany.ea.com/myprofile/ps3/StoneCold313

Eli vaihdat ton nickin tuolta lopusta vaikka kaverin nickis, niin sillon pitäis näkyy... HUOM että tää on pleikkarin puolelta... En tiedä miten toimii xboxin kans...
Joo kiitti.
Ja kuuluuko tosta pelaa demoa ja saavuta korkein taso jutusta mitään koodia`? Mä en oo saanu.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

se kokoversio ilmeisesti tunnistaa PS3:n muistiin tallenetut tiedot ja sitä kautta huomaa demon läpipeluun. Eli Uzin saamiseksi ei ole mitään koodia.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

demoa testasin ja eipä juuri vakuuttanut. alelaarista tulen ostamaan, jos ostan.

Kannattaa antaa pelille uusi mahdollisuus ihan vain pelaamalla sitä online-demoa. Luulen sen kyllä selkiävän tätä kautta, mikäli muuten vain on genren ystäviä.

Ansioiden mukaan karttuva pistetili, koheneva sotilasarvo ja sitä kautta avautuva lisämateriaali palkitsee niiden tiukkojen voittojen lisäksi. Mansikkana kakun päällä on tämä omaan ryhmään spawnaaminen ja parhaimmillaan vahva 'me'-henki.

Peli on vaan niin huikean monipuolinen aseiden ja muun välineistönsä kautta. Pelaajiakin on sen verran runsaasti, että usein jää mahdollisuus pienelle sissitoiminnalle.. ;)

Lisäksi vielä kun oma suosikki hahmoluokka löytyy ja pelin idea on hanskassa, ymmärtää ehkä jo paremmin miksi osa jengistä on tästä niin innostunut.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

minnehän tuon viidennen unlockin koodi pitäis ilmaantua?? oon kyl rekannu ja linkittäny tunnukset sinne bad companyn sivuille mut ei mitään koodia missään.

oliko kellään tietoa tästä viidennen unlockin koodista???
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Loistopeli kyl !
Mutta mites tuol saa heitettyy kommentteja tyylii "vihollisen tankki näkyvis" jne (siellä kuitenki noita kommentteja muut heittelee) ja en myöskään löydä mistää sellasta tsattia tms koska, jos vahingos nirhaa oman ni ois iha jees heittää sorit ruutuu.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

pidä tähtäin kohdistettuna viholliseen ja vähän ajan kuluttua se raportoi sen...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

ite ain ammun sitä tankkia vielä kohdistamisen lisäks...
Se on vähä tuurissaa että mite nopeesti se tulee:D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Olis kyllä hyvä että tässä uudessakin bäfässä ois tollanen Quake Warssin tapanen "kommentti valikko" niinkuin oli Battlefield 2. Eli Quake Warssissa sen saa kun painaa oikean puolista tattia.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Olis kyllä hyvä että tässä uudessakin bäfässä ois tollanen Quake Warssin tapanen "kommentti valikko" niinkuin oli Battlefield 2. Eli Quake Warssissa sen saa kun painaa oikean puolista tattia.


Mikkihän hoittaa ton viellä paljon paremmin (kunhan vain toimisi kunnolla) no koko pelissä varmastikkin toimii, harmi vaan että todella huonosti väki käyttää mikkiä pleikassa ja niilläkin joilla se on käytössä lähinnä hengittävät mikkiinsä. Ihan toista kuin xbox livessä jossa väki todella käyttää sitä mikkiä kunnolla.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Olis kyllä hyvä että tässä uudessakin bäfässä ois tollanen Quake Warssin tapanen "kommentti valikko" niinkuin oli Battlefield 2. Eli Quake Warssissa sen saa kun painaa oikean puolista tattia.

Nii olis se varmaa kivempaa ite laittaa niit komentoi, mut voi olla aika monimutkasta tolleen sixaxil tehä ne ku esm näppäimistöllä. Ei mua paljoo haittaa jos se itsekseen raportoi mut jos ei samantien ni sit ampuu vaa. .
^^ nii tosiaan toi mikkihän se on kätsy sit kavereitten kans..

Reconil se on kuitenkin hyvä kun on niitä ihme tutkamiinoja millä saa hyvin skannattua jotain aluetta.

On muuten täl hetkel varmaa kovin setti supportil ku on mortar strike ja joku parempi macine gun. Kyl menee assaulttinakin hyvin ku sen herskapiikin unlockaa ja pelaa. Perjaattees vaa 2 classsii mitkä voi parantaa itseään mut supporttihan se niitä kavereita ruokkii.. Ite en kyl yleensä löydä lääkepakkauksia jollen itse supportin heilu ;) Turha niitten lääkkeittein kaa on jäädä nylppäämää.. senku rushaa täyzii sinne basee ja kaikki matalaks and täts it.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

pitääkös tossa miten ottaa ennakkoa jos ampuu hieman kauempaa sivuttain liikkuvaa vihua vai osuuko esim. snipulla jos juvä on ukon kohalla.
 
Ylös Bottom