Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

En tiedä olenko yksin tämän tuntemuksen kanssa, mutta Itselle jäi tuosta "Harvest Day tips" pelivideosta sellainen fiilis että moninpelin puolella vastustaja tippuu jotenkin helpommin / nopeammin verrattuna tuohon demon moninpeliin.

Hyvin kyllä havainnollistettu nuo eri hahmoluokkien vahvuudet ja eroavaisuudet.

Pikaisella selaamisella ei osunut silmään pelin julkaisuversioiden eroja, osaattekohan valaista? Itselle taitaa olla varattuna tavan normiversio.

Mulla ainakin odotukset tästä pelistä nousevat koko ajan! Vielä kun saataisiin loputkin papat innostumaan pelistä oikein kunnolla. :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Kuinka kauan muuten on mahdollista saada demossa se erikoislaatuinen unlock avattua siihen kokoversioon? Eli vissiin joku ase jonka saa sitten kokoversioon jos saavuttaa viimisen tason tossa demossa. Pystyykö sitä saamaan enää sen jälkeen kun kokopeli on jo julkaistu?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Vihdoin kun sain demon ladatuksi ja odotukset oli katossa kun kaikki hypettivät tätä. Ensimmäistä kertaa kokeilin niin fiilis oli "onpa rumat grafiikat". Autot oli ihan kivoja ja tähtääminenkin oli ihan OK. Online oli ihan kiva juttu demossa ja sitä pelasinkin noin 30min. Ei minusta mikään mahtipeli vaan keskinkertainen, mutta ehkä kokoversio on parempi:rolleyes:

Demo arvosana: 7½

Huom, minun mielipiteeni!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

joo graffoissa on ihme rakeisuus pahimpana ominaisuutena, mutta luulenpa että sitä on saatu vähennettyä kokoversioon. Pelin tunnelma ja mäiske on kuitenkin aika hyvin kompensoiva tekijä, ja ei tämä nyt yhtä huonolta näytä ku Haze:D

Edit: laittamalla TV:n asetukset pelin suosittelemalle tasolle, rakeisuus vähenee huomattavasti. Otin ite Samsungin "pelitila":n pois käytöstä ja pysty jopa katsomaan peliä ilman silmien verestämistä :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Online oli ihan kiva juttu demossa ja sitä pelasinkin noin 30min. Ei minusta mikään mahtipeli vaan keskinkertainen, mutta ehkä kokoversio on parempi:rolleyes:

Juju on tässäkin siinä, ettei välttämättä aukea ihan heti. Enemmän vaan peliä ja verkkopelistä löytyy ihan toisenlaista syvyyttä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Juju on tässäkin siinä, ettei välttämättä aukea ihan heti. Enemmän vaan peliä ja verkkopelistä löytyy ihan toisenlaista syvyyttä.
Totta puhut Nisu. Eka ja toka kerrat oli itsellä ainakin aika pettymyksiä, mutta nyt monen online tunnin jälkeen tunne on aivan toisenlainen - hyvä kun malttaa olla demosta irti edes vähän aikaa :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Tuolla sivulla minkä capone laittoi, niin on noita Trophyjä jo! Toivottavasti tulevat tosiaan jo BF BC:hen nuo trophyt. (voisi vetää johtopäätöksen, että 2.40 patch tulee ennenkuin/samaan aikaan kun BF:BC!)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Tuolla sivulla minkä capone laittoi, niin on noita Trophyjä jo! Toivottavasti tulevat tosiaan jo BF BC:hen nuo trophyt. (voisi vetää johtopäätöksen, että 2.40 patch tulee ennenkuin/samaan aikaan kun BF:BC!)

Voihan tuo tullakkin. Mulla nyt 5 Trophyä kasassa.

http://badcompany.ea.com/myawards/ps3/XShava/stat/trophies/

Eikö tässä ole onlinessä kun tätä yhtä pelimuotoa. Ja eikö puolustajat voita mitenkään?

Tai kellään tietoa, minne nuo Photo Modessa otetut kuvat lentää?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Minkälainen on yleinen mielipide tästä pelistä? Vakuuttiko demo vai jättikö kylmäksi?

Olen ollut foorumeilta noin pari viikkoa poissa, joten en jaksanut lukea kuin noin 6 sivua 30 sivusta, jotka olivat siinä ajassa tänne kirjoitettu... Ainakin keskustelua herättävä peli! :D

Itse tykästyin demoon ja hyvä niin. Olen nimittäin aikoja sitten varannut tämän peli, joten olisi ollut todella ärsyttävää jos demo olisi antanut huonon vaikutelman pelistä.

Yksinpeli Battlefieldiin on saatu hyvältä tuntuva yksinpelikin, kun ennen yksinpeli on tarkoittanut paria tehtävää, jota pelataan kuin moninpeliä mutta konetta vastaan.

Silti moninpelikin tuntuu edelleen olevan rautaa. Tuleeko tästä ensimmäinen CoD4:n kaataja?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Voihan tuo tullakkin. Mulla nyt 5 Trophyä kasassa.

http://badcompany.ea.com/myawards/ps3/XShava/stat/trophies/

Eikö tässä ole onlinessä kun tätä yhtä pelimuotoa. Ja eikö puolustajat voita mitenkään?

Tai kellään tietoa, minne nuo Photo Modessa otetut kuvat lentää?
Puolustajat voittaa, kun se niitten mittari menee nollaan. Ja voiko demossa saada trophyjäkin? :O Vai onko kyse betasta?

Mäkin olisin saanu jo monta monta trophya noista?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Minkälainen on yleinen mielipide tästä pelistä? Vakuuttiko demo vai jättikö kylmäksi?

Olen ollut foorumeilta noin pari viikkoa poissa, joten en jaksanut lukea kuin noin 6 sivua 30 sivusta, jotka olivat siinä ajassa tänne kirjoitettu... Ainakin keskustelua herättävä peli! :D

Itse tykästyin demoon ja hyvä niin. Olen nimittäin aikoja sitten varannut tämän peli, joten olisi ollut todella ärsyttävää jos demo olisi antanut huonon vaikutelman pelistä.

Yksinpeli Battlefieldiin on saatu hyvältä tuntuva yksinpelikin, kun ennen yksinpeli on tarkoittanut paria tehtävää, jota pelataan kuin moninpeliä mutta konetta vastaan.

Silti moninpelikin tuntuu edelleen olevan rautaa. Tuleeko tästä ensimmäinen CoD4:n kaataja?

Minusta vaikuttaa, että moni tyrmää pelin ensi kokeilussa, mutta kun nettipeliä vähän tahkoaa niin johan olet koukussa.
CoD4:n kaataja? Oma veikkaus, että menee 50/50. Eli puolet alkaa pelaamaan tätä ja puolet jatkaa CoDissa, siis jotka pelaavat yleensäkin räiskintöjä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Minusta vaikuttaa, että moni tyrmää pelin ensi kokeilussa, mutta kun nettipeliä vähän tahkoaa niin johan olet koukussa.
CoD4:n kaataja? Oma veikkaus, että menee 50/50. Eli puolet alkaa pelaamaan tätä ja puolet jatkaa CoDissa, siis jotka pelaavat yleensäkin räiskintöjä.
Ite veikkaan että voittaa cod4.
 
Ylös Bottom