Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Tähän on luultavasti tulossa myös pelin sisäinen klaani-tuki, joka tarkoittaisi sitä että klaani-matseja pystyisi pelaamaan suoraan pelistä juuri kuten Modern Combatissa.

Foorumeilla on paljon keskustelua asiasta ja eräs tyyppi tuntui, jopa tietävän jotain vaikka 100% varmuutta ei vielä ole. Klaani-tuki tulisi kuitenkin vasta myöhemmin patchin kautta aivan kuten Conquest peli-muoto.

Linkki: http://gamebattles.com/forums/t/1372391.html

Demo ei kyllä ihastuttanut muullakuin ulkoasullaan, ohjattavuus oli jotain niin karmeaa Codin jälkeen. :rolleyes:

Kannattaa laittaa herkemmäksi sitä kääntyvyyttä, niin ohjattavuus paranee huomattavasti.

Kauppiaalta tuli ilmoitus pelin olevan noudettavissa torstaina. Samaan hetkeen myös ennakkotilaajan lahjakoodi, jolla aukeaa QBU-88 tarkkuuskivääri. Tästä se lähtee! :)

Miten on meinaatteko/oletteko hankkinut gold editionin vai normaalin? Niin ja mistä kaupasta pitää tilata jos haluaa saada sen tarkkuuskiväärin( jos enää koodeja edes jäljellä)
-myöhään ostopäätöksen tehnyt-

Onneksi kohta saa suomalaista peliseuraa (toivottavasti) multiplayeriin. Täällä tuntuis olevan porukalla järki tallella ja perusasiat kunnossa. ;)

On nimittäin aika turhauttavaa sotia yksin kun oma joukkue koostuu mielisairaista hörhöistä jotka seikkailevat ties missä puskissa, teamkillaavat ja örisevät mikkiin jotain epämääräistä.
Sitten kun vihut hyökkäävät täysin yllättäen ja niiden toiminnassa on havaittavissa klaanitoimintaa, niin onpa siinä mukava yksin jotain ruveta vääntämään.:rolleyes:

Onneksi kohta saa suomalaista peliseuraa (toivottavasti) multiplayeriin. Täällä tuntuis olevan porukalla järki tallella ja perusasiat kunnossa. ;)

On nimittäin aika turhauttavaa sotia yksin kun oma joukkue koostuu mielisairaista hörhöistä jotka seikkailevat ties missä puskissa, teamkillaavat ja örisevät mikkiin jotain epämääräistä.
Sitten kun vihut hyökkäävät täysin yllättäen ja niiden toiminnassa on havaittavissa klaanitoimintaa, niin onpa siinä mukava yksin jotain ruveta vääntämään.:rolleyes:
Miten te saatte tässä mikin toimimaan? Pitääkö laittaa ennen peliä?

Itse laitoin kesken pelin eikä se näyttänyt toimivan. En jaksanut enää lopettaa hyvää peliä ja avata sitten uudelleen, vaan pelasin sitten ilman mikkiä.

Miten te saatte tässä mikin toimimaan? Pitääkö laittaa ennen peliä?

Itse laitoin kesken pelin eikä se näyttänyt toimivan. En jaksanut enää lopettaa hyvää peliä ja avata sitten uudelleen, vaan pelasin sitten ilman mikkiä.
Se pitää laittaa ennen peliä. Demossa on sellanen ongelma että mikit ei oikein toimi.

Kaikki FA5 aseet on nyt aktivoitunu :) Toi ei ottanu mulla 2142 accoo tohon veteraani juttuun vaikka laitoin oikein :( Otti vaan BF2.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Se pitää laittaa ennen peliä. Demossa on sellanen ongelma että mikit ei oikein toimi.

Kaikki FA5 aseet on nyt aktivoitunu :) Toi ei ottanu mulla 2142 accoo tohon veteraani juttuun vaikka laitoin oikein :( Otti vaan BF2.

Sama tapahtu mulle aluks ton BF2142:n kans...

Luin et pari erää ku pelaat niin pitäis lähtee toimii... Testasin sitten et jos se toimis. Asensin pelin uudestaan, pelasin jotain 1.5 erää, ja koitin sitten saada rekisteröityä sen ja se toimi...

Taitaa toi viiminen FA5 juttu toimii vasta ku saa kokopelin. Itellä ei ainakaan oo sanonut mitään siihen suuntaan et olis avattu...

*edit*

Saatte parin päivän sisään päivitystä tohon mun "mikki Ruotsissa" juttuun... Siis jos jotain kiinnostaa.. :D

Miksiköhän peli ei tallenna noita asetuksia, vaan ne pitää aina pelin aloittaessa asettaa uudelleen?

Kyllä ne varmaankin valmiissa pelissä tallentuu. Demoissahan nuo asetukset eivät yleensä tallennu.

Tänään oli ihmeen vähän porukkaa pelaamassa demoa. Yhdellä servulla olin minä vs. kolme muuta (voitin :cool:) ja toisella olin minä ja joku ulkomaalainen vs. kolme muuta. Onkos tämä sitten jo jossain päin maailmaa julkaistu, ja kaikki hakkaavat koko versiota kun ei tuon enempää jengiä ollut pelaamassa demoa?

Tänään oli ihmeen vähän porukkaa pelaamassa demoa. Yhdellä servulla olin minä vs. kolme muuta (voitin :cool:) ja toisella olin minä ja joku ulkomaalainen vs. kolme muuta. Onkos tämä sitten jo jossain päin maailmaa julkaistu, ja kaikki hakkaavat koko versiota kun ei tuon enempää jengiä ollut pelaamassa demoa?

Kyllä tossa pari tuntia sitten jengiä oli ihan hyvin. 10 vs 10 matseja pelailin jonkun tunnin ajan.

Kauppiaalta tuli ilmoitus pelin olevan noudettavissa torstaina. Samaan hetkeen myös ennakkotilaajan lahjakoodi, jolla aukeaa QBU-88 tarkkuuskivääri. Tästä se lähtee! :)

Mistä tilasit? Itse tilasin VPD:ltä ja kun ei kuulunut moneen päivään niin laitoin sähköpostia että milloin koodi tulee. Vastasivat että: ''Lähetämme koodit lähempänä julkaisupäivää, ystävällisin terveisin vpd.....'' mutta koodia ei ole vielä tullut. Ehkä se sitten tulee julkaisupäivän aikaan.

Itse tilasin VPD:ltä ja kun ei kuulunut moneen päivään niin laitoin sähköpostia että milloin koodi tulee. Vastasivat että: ''Lähetämme koodit lähempänä julkaisupäivää, ystävällisin terveisin vpd.....'' mutta koodia ei ole vielä tullut. Ehkä se sitten tulee julkaisupäivän aikaan.

Mikäli ovat noin vastanneet, niin luulisi pelin olevan selvä siltä osin. Soita myyjälle, jos ei ala iltapäivään mennessä kuulumaan.

Espi10 sanoi:
Miten on meinaatteko/oletteko hankkinut gold editionin vai normaalin? Niin ja mistä kaupasta pitää tilata jos haluaa saada sen tarkkuuskiväärin( jos enää koodeja edes jäljellä)

Täällä hankittu normaali ja pelaamisen kautta avataan noi goldin aseet. Kannattaa varmaan tässäkin tapauksessa olla todella yhteyksissä suoraan kauppiaisiin. Goldia puolustaa mukana tuleva soundtrack. Vaikka peliä on kuulemma mennyt kuin kuumille kiville jo ennakkoon, voi sieltä joku Prisma vielä löytyä :D

Mistä tilasit? Itse tilasin VPD:ltä ja kun ei kuulunut moneen päivään niin laitoin sähköpostia että milloin koodi tulee. Vastasivat että: ''Lähetämme koodit lähempänä julkaisupäivää, ystävällisin terveisin vpd.....'' mutta koodia ei ole vielä tullut. Ehkä se sitten tulee julkaisupäivän aikaan.
Itsekin tilasin VPD:stä, ja tänään tuli tieto että peli on postitettu. Koodia tosin ei tullut, mutta se johtuu varmaankin siitä että tilasin pelin sen verran myöhään että koodit ovat jo loppuneet.

Ylös Bottom