Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Ei ole. Vain Invert asetukset, ei muuta - samat siis kuin demossa.



Ja myös nämä korjataan päivityksessä. Peliin on siis tulossa priva servut, klaanituki ja Conquest - moodi.
Jees, siksipä suosittelenkin odottelua sen, että tulee pätsi ja ostaa pelin vasta sitten = saa valmiin pelin. Ei itse asiassa ole niin suurta haittaa vaikka ei peliä heti julkkarista ostakaan. Itse ostin ja vähän harmittaa toi nettipuolen kömpelyys. CODin taas ostin vasta maaliskuussa ja ihan hyvin olen päässyt peliin mukaan....
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Peliin on siis tulossa priva servut, klaanituki ja Conquest - moodi.

Tiedä sitten miten rankit nousee privaservuilla, vai onko horottelu jätetty yksinomaan matchmakingin kautta tapahtuvaksi. Kovin suurta suosiota privoille vaikea uskoa, mikäli näin tehty.

Conquest-pelimuodosta kuitenkin odottaa paljon, kun rintama saadaan todella liikkeelle molempiin suuntiin. Tosin kääntöpuolella taas jengin hajoaminen laajalle alueelle, kun nyt ollaan tiukasti pysytty suht tiiviissä tunnelmissa. Vaatisiko uusi pelimuoto myös muutoksia kenttiin?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Tiedä sitten miten rankit nousee privaservuilla, vai onko horottelu jätetty yksinomaan matchmakingin kautta tapahtuvaksi. Kovin suurta suosiota privoille vaikea uskoa, mikäli näin tehty.

Veikkaanpa että BC tekee CoDit eikä rankit tule nousemaan noissa priva servuissa. Tuntuisi ainakin loogisimmalta ratkaisulta, noissahan pystyy helposti sitten huoramaan pisteitä "oikean" possen kanssa. Kyllä itse ainakin olen priva servujen puolella kunhan ne saa täyteen fiksua porukkaa.

Tosin kääntöpuolella taas jengin hajoaminen laajalle alueelle, kun nyt ollaan tiukasti pysytty suht tiiviissä tunnelmissa. Vaatisiko uusi pelimuoto myös muutoksia kenttiin?

Tätä mietin itsekkin ihan suoritus kyvyn kannalta. Nythän kentät on kuitenkin "rajattuja" ja ne aukeavat sitä mukaa miten Gold Cratet saa tuhottua. Conquestissa touhuhan venyy koko kartalle joten saa nähdä miten Frostbite siitä selviytyy.

EDIT:
Pelissä kun on nuo kolmen squadin tiimit - mielestäni peli kaipaisi jonkun tyyppisen Commander luokan joka pystyisi kommunikoimaan vain squad leadereiden kanssa strategisista päätöksistä jotka sitten delegoisivat "käskyt" ryhmän jäsenille. Nythän squadit ei pysty kommunikoimaan mitenkään keskenään - tiedä sitten mitä tuo klaani tuki tuo tullessaan mutta tälläinen hahmoluokka olisi mukava lisä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Minkälainen tuo Conquest-pelimuoto tarkalleen on?

Kaksi joukkuetta, joilla omat tukikohdat kenttien vastakkaisissa päädyissä. Siinä välissä pienempää leiriä, joita valloittamalla saa niiden resurssit käyttöönsä ja spawni-pisteen omalle joukkueelle. Siitä leiri leiriltä lähemmäksi vihollisen päätukikohtaa, jonka tuhoamalla viimeistään vie pelin.

Pelikohtaisia lisämausteita löytyy, mutta karrikoiden näin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Tuosta kenttein rajaamisesta pikkasen narinaa;
Kentän ulkopuolelle mentäessä tuo 5 sekuntia on naurettavan lyhyt aika. Kopterilla ku lentää ja ottaa matsia toisen hekon kanssa nii aika usein toinen kuolee ton 5sek:n takia.
Olis paljon parempi jos aika olis 10 sek, ei siinä kauheeta etua sais mutta ei kuolis hölmösti:rolleyes:


EDIT: yritin katsoa eilen ottamia kuvia ja klikkasin linkkiä myphotosiin, vastaukseksi tulee BF:n taustoilla page not found :(
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Yes! Nyt sain toimimaan.

Tarkoitan siis noita Find All Five - aseita. Sain nyt tilattua uutiskirjeen, katsoin pelaajatietojani, pelasin demossa itseni rankille 4 ja rekisteröin BF2:n, jolloin sain Veteran Statusta.

Sitä snipua en voi saada, koska tilasin pelin GameStopista eli sieltä ei saanut sitä tarvittavaa koodia.

Miten sait sen uutiskirjeen koodin toimimaan? Minulla ei toiminut, vaikka kirjoitti pikkukirjaimilla.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Hehheh, eilen illalla Demoa pelitin sillä aikaa kun odottelen omaa kokoversiotani. Olin Supporttina, ja edessäni oli tankki. Tankin alla oli kranaatista tullut kuoppa, ja menin siihen istumaan samalla kun tuhosin tankkia näppärällä välineellä. Noh, tankki tuhoutuu, tippuu mun päälle! En päässyt liikkeelle sieltä ja en pystynyt ampumaan. Sitten sieltä tulee älykäs vihu ja huomaa mut ja vie mun laattani. :(

Hauska peli, kunhan rahat riittäisi omaan kappaleeseeni pelistä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Oletko Arthur9 lisännyt viivat vai jättänyt pois siitä koodista, sillä viivoja ei saa lisätä eli pelkästään numerot + kirjaimet vaan kirjoitetaan?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Olipas taas lyhytkestoiset mutta tehokkaat mittelöt Aamutiimin kanssa:) Todella harmillista että mikit vaan tilttailee jatkuvasti. Kärsiikö kukaan muu samasta ongelmasta että yhtäkkiä kesken pelin et enää kuule kaveria tai kaveri ei kuule sua ja pitää bootata koko kone? Lähes joka kerta käy näin. Pakko sen vian on pelistä johtua. Toivottavasti tämä onkelma ainakin korjataan pikapikaan.samoin välillä peli jäätyilee ja välillä jäätyy kokonaan.
Ou jee!! Jo 400 mitäänsanomatontaelämänkannaltaturhaaviestiä näpytelty. Pienet sille! :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Olipas taas lyhytkestoiset mutta tehokkaat mittelöt Aamutiimin kanssa:) Todella harmillista että mikit vaan tilttailee jatkuvasti. Kärsiikö kukaan muu samasta ongelmasta että yhtäkkiä kesken pelin et enää kuule kaveria tai kaveri ei kuule sua ja pitää bootata koko kone? Lähes joka kerta käy näin. Pakko sen vian on pelistä johtua. Toivottavasti tämä onkelma ainakin korjataan pikapikaan.samoin välillä peli jäätyilee ja välillä jäätyy kokonaan.

Joo toi mikki säätö alkaa jo olla pahan puoleista - lagin nyt voi katsoa silmien välistä mutta toi että ei pysty kommunikoimaan on jo todella perseestä. Muuten oli kyllä taas taattua laatua matsien suhteen mutta taktisuus ja tiimityöskentely häviää heti kun mikit alkaa reistailemaan - HANURISTA!! Jonzella tosiaan mikki särisi niin maan laittomuuden verran - säriskö mulla muuten? Kupla ääntä heitti mulla ainakin sun korvaan muutaman kerran.

Ou jee!! Jo 400 mitäänsanomatontaelämänkannaltaturhaaviestiä näpytelty. Pienet sille! :D

Näillä kehuskeleminen on vähän kuin syntymättömällä lapsella kehuskelu ja rasittava kakara siitäkin loppuen lopuksi tulee ;)

EDIT
: Mutta katos vaan, meikä pojan 315 viesti, ISOT sille :D ;)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Joo toi mikki säätö alkaa jo olla pahan puoleista - lagin nyt voi katsoa silmien välistä mutta toi että ei pysty kommunikoimaan on jo todella perseestä. Muuten oli kyllä taas taattua laatua matsien suhteen mutta taktisuus ja tiimityöskentely häviää heti kun mikit alkaa reistailemaan - HANURISTA!! Jonzella tosiaan mikki särisi niin maan laittomuuden verran - säriskö mulla muuten? Kupla ääntä heitti mulla ainakin sun korvaan muutaman kerran.



Näillä kehuskeleminen on vähän kuin syntymättömällä lapsella kehuskelu ja rasittava kakara siitäkin loppuen lopuksi tulee ;)

EDIT
: Mutta katos vaan, meikä pojan 315 viesti, ISOT sille :D ;)

heh! Niimpä! Juu sitä veden alla puhumista kyllä ilmeni ja välillä ei kuullu puhetta lainkaan. silloin ku toimii ni kuuluu pirun hyvin. Muuta vikaa ei ole vielä löytyny:)
P.S StoneCold sinetöi kohtalonsa kun eka se vie mun dogtagin ja sitten se kelmi vielä kehtaa ajaa tankilla yli ja oltiin sentään samalla puolella! :D The hunt has begun..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Heips.

En jaksanut lukea koko hieman pitkää ketjua läpi joten anteeksipyyntöni, mikäli tätä on jo kysytty.

Onko nuo ko. pelin aasialaisen regionin versiot lukittu moninpelin osalta aasialaisille palvelimille? Ilmeisesti jotkin muut EA:n pelit on aiemmin saaneet tällaista kohtelua? Itse pelin saannilla kun ei ole kiire ja tuo aasialainen versio on parhaimmillaan puolet kotomaisten kauppojen hinnoista, eli varsin houkutteleva sikäli.

Jatkokysymyksenä: kuvaformaatillahan enää ei pitäisi olla merkitystä niin kauan, kun käyttää jotain HDMI-tasoista kuvaa (720p - 1080p), eikös niin?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

P.S StoneCold sinetöi kohtalonsa kun eka se vie mun dogtagin ja sitten se kelmi vielä kehtaa ajaa tankilla yli ja oltiin sentään samalla puolella! :D The hunt has begun..

En itekkään tiedä mistä se johtuu mutta StoneColdia on aina niin yhtä tyydyttävää puukottaa selkään. Viime matsissa veistin selkää jopa muutamaan otteseen :D But peace, mulla ei ole Stonea mitään vastaan, nyt jätän sut rauhaan ;) se oli muuten ihan vilpitön vahinko kun sillä supportilla nallitin sut yhellä laukauksella - oli meinaan aika nätti kun juoksit suoraan eteen enkä ehtinyt nähdä sun nimeä, putosit yhdellä vahinkolaukauksella, mutta vahinko oli se.

Näittekö muuten Jonze ja Stone kun pyöritin sitä helikopteria ainakin kymmenen minuttia siellä kylän yläpuolella, kukaan saannu mua sieltä alas! Itse piru taivaalla :D ja kaverit tais olla taas snipputtamassa siellä samalla nyppylällä missä aina ollaan!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

heh! Niimpä! Juu sitä veden alla puhumista kyllä ilmeni ja välillä ei kuullu puhetta lainkaan. silloin ku toimii ni kuuluu pirun hyvin. Muuta vikaa ei ole vielä löytyny:)
P.S StoneCold sinetöi kohtalonsa kun eka se vie mun dogtagin ja sitten se kelmi vielä kehtaa ajaa tankilla yli ja oltiin sentään samalla puolella! :D The hunt has begun..

Ite hyppäsit tankista ulos ku sain korjattua sen. Mut pakko sanoo et se telaketju kuvio sopi sun selkään ku nakutettu... :D

@ one-free-man

Kyllä mä kuittaan sen selkään puukotuksen vielä... :D

Mites ton mun mikin kans? Kai te saitte selvää mitä puhuin?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Mites ton mun mikin kans? Kai te saitte selvää mitä puhuin?

Lobbyssa kuulu ihan saatanan hyvin. Mutta pelissä en kuullut kun Jonzen äänen ja senkin rätisten. En edes nähnyt sitä sun mikki kuvaa että olisit puhunut.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Lobbyssa kuulu ihan saatanan hyvin. Mutta pelissä en kuullut kun Jonzen äänen ja senkin rätisten. En edes nähnyt sitä sun mikki kuvaa että olisit puhunut.

Putos sitten vissiin mikki linjoilta... Jonzen ääni kuulu melkeen koko erän ajan. Ja sun kuulu ainoastaan erän alussa. Tai no, sillon ku liityttiin...
 
Ylös Bottom