Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Oletko Arthur9 lisännyt viivat vai jättänyt pois siitä koodista, sillä viivoja ei saa lisätä eli pelkästään numerot + kirjaimet vaan kirjoitetaan?

Itellä meni ainakin viivojen kanssa läpi iha helposti, MUTTA se rynkku ei oo tullu vieläkään vaikka oon tehny siihen vaadittavat jipot aivan varmasti:mad:

Sattupa äske hauska homma ku pelailin;
Löysin ihan helmi paikan sniperilla ja tähtäilin kujaa pitkin mistä vihut yritti rushia laatikolle. Sain siitä varmaa 15 tappoa, ku vihusta näky aina ensin pää ku ne tuli mäkeä ylös.
Sain sitte vihollisen sniperin pään ristin kohdalle ja painoin liipas...sori nappia ja kas kummaa, samalla hetkellä linjalle pompsahtaa talosta hypäten oma äijä. Tulos: teamkill headshotilla kesken hypyn ja matkaa about 150 metriä:D harmi ettei refleksi riittänyt painaa nuolista ylös
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Putos sitten vissiin mikki linjoilta... Jonzen ääni kuulu melkeen koko erän ajan. Ja sun kuulu ainoastaan erän alussa. Tai no, sillon ku liityttiin...

Mä kuulin Coldin lähes koko matsin ajan ja hyvin kuulukin. Foemani taas....you know :D Mikä mikki /headset sulla on käytössä? Siis Coldi.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

En itekkään tiedä mistä se johtuu mutta StoneColdia on aina niin yhtä tyydyttävää puukottaa selkään. Viime matsissa veistin selkää jopa muutamaan otteseen :D But peace, mulla ei ole Stonea mitään vastaan, nyt jätän sut rauhaan ;) se oli muuten ihan vilpitön vahinko kun sillä supportilla nallitin sut yhellä laukauksella - oli meinaan aika nätti kun juoksit suoraan eteen enkä ehtinyt nähdä sun nimeä, putosit yhdellä vahinkolaukauksella, mutta vahinko oli se.

Näittekö muuten Jonze ja Stone kun pyöritin sitä helikopteria ainakin kymmenen minuttia siellä kylän yläpuolella, kukaan saannu mua sieltä alas! Itse piru taivaalla :D ja kaverit tais olla taas snipputtamassa siellä samalla nyppylällä missä aina ollaan!

Näin ja komeeta oli kyllähän me sielä kalliolla kukkulalla taas nakuteltiin ja pidettii marttakerhoa pystyssä :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Mä kuulin Coldin lähes koko matsin ajan ja hyvin kuulukin. Foemani taas....you know :D Mikä mikki /headset sulla on käytössä? Siis Coldi.

Nyt on tollanen Insmat:in HS200 sinihammas käytössä. Makso Gigantissa päätä huimaavat 15 :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Laittakaa minullekkin niitä invitejä, ei jaksa koko aikaa pelata ulkomaalaisten kanssa...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Laittakaa minullekkin niitä invitejä, ei jaksa koko aikaa pelata ulkomaalaisten kanssa...

Sun pitää aikasemmin tulla sitten onlineen. Esim tänään ku laitoit viestiä niin mun olis pitäny poistuu servulta, kutsuu sut mukaan, ja sit liittyy takas. Ja siinä vaiheessa ei olis Huomenta Suomi tiimin välillä toiminu mikit:)D)...

Joten jos aikasemmin olisit tullu niin olisit varmasti kelkkaan mahtunu.

Kannattaa kattoa et on one-free-man:in ja Kain:in PSN:ät lisätty sun listoihin...

Ja vielä yks asia, pidä mikki valmiina jos/kun kutsu käy...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Mä kuulin Coldin lähes koko matsin ajan ja hyvin kuulukin. Foemani taas....you know Mikä mikki /headset sulla on käytössä? Siis Coldi.

On kyllä mysteeri toi mikki touhu, Lobbyssahan se kuulu ihan mainiosti ja kaikilla? Paitsi Jonzen mikki välillä rätiskin. Kyllä se tossa pelissä on pakko olla toi mikki ongelma, en tiedä sitten johtuuko siitä että kaikilla on erinlaiset mikit tai jotain - weird shit!

Näin ja komeeta oli kyllähän me sielä kalliolla kukkulalla taas nakuteltiin ja pidettii marttakerhoa pystyssä :D

Hahahaa, tässä taas nähtiin miten suomalaiset hoitaa asian - kaukaa ja varovasti ;) mä haluan päästä vihollisen iholle ja rakastella sen hengiltä - niin ne tosimiehet tekee ;)

EDIT:
Tehdään muuten ens kerralla niin että joku muu hostaa ja katotaan vaikuttaa host tohon mikki touhuun.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Noniin nyt on Gold Edition käsissä kun mökiltä tultiin ja nyt pelailee.. Ihan pihal vähän kaikesta nytte.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Laittakaa minullekkin niitä invitejä, ei jaksa koko aikaa pelata ulkomaalaisten kanssa...

En ole nyt kotosalla joten en pääse pleikkariin käsiksi mutta laita vaikka mulle kaverikutsua tulee ni etköhän säkin ainakin joskus eksy meidän mittelöihin :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

On kyllä mysteeri toi mikki touhu, Lobbyssahan se kuulu ihan mainiosti ja kaikilla? Paitsi Jonzen mikki välillä rätiskin. Kyllä se tossa pelissä on pakko olla toi mikki ongelma, en tiedä sitten johtuuko siitä että kaikilla on erinlaiset mikit tai jotain - weird shit!



Hahahaa, tässä taas nähtiin miten suomalaiset hoitaa asian - kaukaa ja varovasti ;) mä haluan päästä vihollisen iholle ja rakastella sen hengiltä - niin ne tosimiehet tekee ;)

EDIT:
Tehdään muuten ens kerralla niin että joku muu hostaa ja katotaan vaikuttaa host tohon mikki touhuun.

Aika kani saat sit olla jos kaikki meinaat henkiltä raksutella. :p Täytyykin varoa aina kun käännän selkäni..:eek: Juu kokeillaakos vaikka huomena tuttuuntapaan n. 10 jälkeen et hostaa vaikka sä tälläkertaa. Viikonloppuna pääsenkin mahollisesti ainakin lauantaina pelaa enemmän mut ensiviikolla peliaika siirtyy meikäläisellä siihen obaut 17.30- 19 välille ja voipi olla ettei jokapäivä ehi. ( aamuvuoro nääs :( )
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Aika kani saat sit olla jos kaikki meinaat henkiltä raksutella. :p Täytyykin varoa aina kun käännän selkäni..:eek: Juu kokeillaakos vaikka huomena tuttuuntapaan n. 10 jälkeen et hostaa vaikka sä tälläkertaa. Viikonloppuna pääsenkin mahollisesti ainakin lauantaina pelaa enemmän mut ensiviikolla peliaika siirtyy meikäläisellä siihen obaut 17.30- 19 välille ja voipi olla ettei jokapäivä ehi. ( aamuvuoro nääs :( )

Huomenna en pääse mukaan kun tarvii asioita lähteä aamusta hoitamaan... Mut viikonloppuna on aikaa.. Voisin lauantaina koittaa kans hostata...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Huomenna en pääse mukaan kun tarvii asioita lähteä aamusta hoitamaan... Mut viikonloppuna on aikaa.. Voisin lauantaina koittaa kans hostata...

Joo täytyy kokeilla niitä eri hosteja. Missähän Allu on kun ei ole liittynyt meidän henkeviin keskusteluihin :D lauantaina pääsen ainakin viimistään 22 jälkeen kun kotikomppania käy untenmaille. jos siis itsekkään pysyn hereillä :D Tää on tätä.. Olisipa vielä siinä elämäntilaanteessa että kesäloma 2 ja puoli kuukautta EI tarvii raahautua kesätöihin ja töihin yleensäkään ja ainoa asia joka kykeni rajoittamaan monien tuntien pelisessioita oli äitee joka luudan varrella komensi välillä käymään ulkonakin:D Nauttikaa lapset vielä "vapaudestanne"
Työ,naiset, pelit. mikä ei kuulu joukkoon?:p Paitsi jos olet nainen ja työsi on pelata =)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Tänään tuli Bad Company ostettua VPD:stä ja heti vedinkin parit quickiet. Lisäilkää vaan rohkeasti kaverilistoillenne.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Joo täytyy kokeilla niitä eri hosteja. Missähän Allu on kun ei ole liittynyt meidän henkeviin keskusteluihin :D lauantaina pääsen ainakin viimistään 22 jälkeen kun kotikomppania käy untenmaille. jos siis itsekkään pysyn hereillä :D Tää on tätä.. Olisipa vielä siinä elämäntilaanteessa että kesäloma 2 ja puoli kuukautta EI tarvii raahautua kesätöihin ja töihin yleensäkään ja ainoa asia joka kykeni rajoittamaan monien tuntien pelisessioita oli äitee joka luudan varrella komensi välillä käymään ulkonakin:D Nauttikaa lapset vielä "vapaudestanne"
Työ,naiset, pelit. mikä ei kuulu joukkoon?:p Paitsi jos olet nainen ja työsi on pelata =)

Ammattipelaaja.. Siinä olis muuten aika sopiva ammatti meikäläiselle... :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Tänään tuli tuo GS:ista napattua mukaan... Jotenkin en oikein sulanut tolle moninpelille... Ehkä tilanne muuttuu kun ton headsetin vihdoin saan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Sun pitää aikasemmin tulla sitten onlineen. Esim tänään ku laitoit viestiä niin mun olis pitäny poistuu servulta, kutsuu sut mukaan, ja sit liittyy takas. Ja siinä vaiheessa ei olis Huomenta Suomi tiimin välillä toiminu mikit:)D)...

Joten jos aikasemmin olisit tullu niin olisit varmasti kelkkaan mahtunu.

Kannattaa kattoa et on one-free-man:in ja Kain:in PSN:ät lisätty sun listoihin...

Ja vielä yks asia, pidä mikki valmiina jos/kun kutsu käy...

No huomenna tulen sitten pelaamaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Tais EA:n serverit kaatua just :(

Mitäs mikkiä te suosittelisitte ostamaan jos tulis kans teidän kanssa mättämään porukkaa oikeen huolella!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

No perskules tuohan vaikuttaa asialliselta. Huomenna kauppaan :cool:

E: Mutta mites tuo kytketään PS3:seen?
 
Ylös Bottom