Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

joo mulla oli se taso 0 mutta lisäsin bf 2 ja bf2 special forcen niin vaihtu ykköseksi. ei näköjään yks peli riitä että voi kutsua veteraaniksi.:D
minulla vasta vaihtui, kun liitin 3 peliä siihen tilille. :D (bf 2, special force ja bf bc)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Pitihän sitä vielä pelailla eli Kenraalin natsat tuli. Tosin vasta Prikaatin sellaiset, mutta intin käyneet tietävät että kaikkia 'meitä' kutsutaan pelkästään Kenraaleiksi.

Nyt jos sitä jo nukkumaan, takana ~12h taistelua putkeen, eilis illasta asti.:eek:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Heh. Tuli demossa ansaittua korpin natsat (taitaa vastata suomen alikessua). Hieman pompsahtaa pisteraja sen jälkeen jos tahtoo kessun natsat saada. 120.000.000 pojoo :eek:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Mystistä. Oon pelannu jo aika "kauan" tätä teosta ja nyt kun menin moninpeliin ni sain jonku sas jotain rynkyn. Ilm.yksi 5 bonus aseista?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Mystistä. Oon pelannu jo aika "kauan" tätä teosta ja nyt kun menin moninpeliin ni sain jonku sas jotain rynkyn. Ilm.yksi 5 bonus aseista?

Samasta kerroin klo.5.33 viestissäni. Se on Demolitionin USAS12, automaatti haulikko. Aika nuhainen laitos.

Mutta nyt, öitä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Heh. Tuli demossa ansaittua korpin natsat (taitaa vastata suomen alikessua). Hieman pompsahtaa pisteraja sen jälkeen jos tahtoo kessun natsat saada. 120.000.000 pojoo :eek:

Ei sen seuraavan rankin pisteraja noin suuri ole kokopelissä. Se on vain demoon laitettu mahdottomaksi saavuttaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Taidan päästä pelaamaan tätä nettiin sunnataina ehkä aikaisemminkin :cool:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Kertokaapas teidän pisteennätyksiä.. Itse vedin eilen parhaat henk. kohtaiset pisteet 488 .. tais olla 15 tappoa ja 4 kuolemaan ainoastaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Kertokaapas teidän pisteennätyksiä.. Itse vedin eilen parhaat henk. kohtaiset pisteet 488 .. tais olla 15 tappoa ja 4 kuolemaan ainoastaan.

Ei oiken kehtaa sanoa, kun tietää minkälaisia mestareita täällä on liikenteessä. Oma ennätys kuitenkin siellä jossain 650 nurkilla. Tälläisiin lukemiin näillä kyvyillä yltää vain, jos miinat ja singotukset napsahtelee sopivasti, eikä ajaudu haulikon kanssa liian aukeisiin maisemiin.

Paljon auttaa myös se, jos on hyvät jäbät squadissa ja näin pääsee nopeasti äksönin keskelle.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Kertokaapas teidän pisteennätyksiä.. Itse vedin eilen parhaat henk. kohtaiset pisteet 488 .. tais olla 15 tappoa ja 4 kuolemaan ainoastaan.

Kaks kertaa olen 700 ylittänyt. Toisella kerralla oli joku 740 mutta sitte peli tilttas. Hetkessä nousi pisteet kun tapoin puukolla 5 jätkää melkein samaa aikaa yhestä huoneesta. Hauska katsoa dogtageja kun viidellä tagilla sama aika:D.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Kertokaapas teidän pisteennätyksiä.. Itse vedin eilen parhaat henk. kohtaiset pisteet 488 .. tais olla 15 tappoa ja 4 kuolemaan ainoastaan.

Vähän pälle 900 pistettä, kyseisellä kerralla tuli varmaan 10 tappoa puukolla.:D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

saatteko muut näkyviin badcompanyn sivuilta niitä kuvia tällä hetkellä? Mulla herjaa vaa että "page not found."
 
Ylös Bottom