Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Tilasinpa itsekin tämän pelin, eli kohta on tämäkin peelo servuilla pyörimässä ihan pallo hukassa. :o

Ellu saa näyttää paikkoja sitten. :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Tilasinpa itsekin tämän pelin, eli kohta on tämäkin peelo servuilla pyörimässä ihan pallo hukassa. :o

Ellu saa näyttää paikkoja sitten. :)

Pistähän kutsua partyyn joku ilta, eiköhän töiltä sen verran aikaa liikene!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Selittäkääs joku mulle et miten tää VOIP systeemi toimii tässä bad companyssa? :)
Mut voi lisäillä kanssa kaveri listoille niin voin tulla kans pelaileen joskus.

EDIT: siis miten voip aktivoidaan eli miten saan puheeni kuulumaan :P
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Selittäkääs joku mulle et miten tää VOIP systeemi toimii tässä bad companyssa? :)
Mut voi lisäillä kanssa kaveri listoille niin voin tulla kans pelaileen joskus.

EDIT: siis miten voip aktivoidaan eli miten saan puheeni kuulumaan :P
yksinkertaisesti: Puhu. :rolleyes: (pelissä) Jos haluat yhdistää kuuloke ps3:lle niin asetuksiin ----> lisävarusteet tai jotain.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Pitää vielä sen verran kysästä että enkö itse osaa vai kuseeko ea. Koitan päästä katsomaan BF statseja, niin tämä kehottaa:

Were sorry, but it looks like no Xbox Live Gamertag or a PlayStation Network name has been linked with your EA Account.

To do so, please follow the link below:

https://profile.ea.com/linkexistingpersonas.do ->

Valitsen playstation username ja laitan siihen oman network id. ->

An email has been sent to your registered email address. This will contain a URL and further instructions on completeing your new profile for your Play Station ->

tämän jälkeen mitään mailia tms. ei tipaha sähköpostiin. Ideoita mitä tehdä?

Kiitos
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Pitää vielä sen verran kysästä että enkö itse osaa vai kuseeko ea. Koitan päästä katsomaan BF statseja, niin tämä kehottaa:

Were sorry, but it looks like no Xbox Live Gamertag or a PlayStation Network name has been linked with your EA Account.

To do so, please follow the link below:

https://profile.ea.com/linkexistingpersonas.do ->

Valitsen playstation username ja laitan siihen oman network id. ->

An email has been sent to your registered email address. This will contain a URL and further instructions on completeing your new profile for your Play Station ->

tämän jälkeen mitään mailia tms. ei tipaha sähköpostiin. Ideoita mitä tehdä?

Kiitos

Katseleppa roskapostilaatikkoasi, kun nuo autoviestit tahtovat yleensä sinne sinkoutua.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Selittäkääs joku mulle et miten tää VOIP systeemi toimii tässä bad companyssa? :)
Mut voi lisäillä kanssa kaveri listoille niin voin tulla kans pelaileen joskus.

EDIT: siis miten voip aktivoidaan eli miten saan puheeni kuulumaan :P

Pelissä on vakavia ongelmia mikrofonin kanssa, joten melkeimpä kannattaa jäädä odottelemaan korjaavaa päivitystä. Asia on tiedostettu tekijöiden taholta ja asiaa tutkitaan. Mikrofoni menee mykäksi jossain vaiheessa ja tämä vika pysyy päällä, kunnes koneesta vetää virrat poies.

Puheesi kuuluu, silloin kun se toimii, vain ryhmäsi (max. 4 pelaajaa) sisällä. Muita et kuule, eivätkä he sinua.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Menee sinne ps3 account meiliisi. Eli ei mene siihen EA account meiliisi, siis jos ovat eri meilit kuten mullakin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Miltäs StoneCold tuntu puukko feissis? :D Minä kuolin ainakii heti ku viilsit selkää, en tuntenu tuskaa. Mun oli pakko kostaa se puukotus sulle ni otin riskin ja juoksin sun luotisateen keskel je vetäsin viillon poskee :rolleyes: Missäs foeman ja kumppanit oli kun kahdestaan jouduttiin sotimaa ja vielä eri puolilla :eek:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Näkeekö sitä mistään että minkä EA tilin käytössä konsolin pelaajatunnus on, kun mulla ei ota toimiakseen se linkitys vaikka mitä tekis:(
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Miltäs StoneCold tuntu puukko feissis? :D Minä kuolin ainakii heti ku viilsit selkää, en tuntenu tuskaa. Mun oli pakko kostaa se puukotus sulle ni otin riskin ja juoksin sun luotisateen keskel je vetäsin viillon poskee :rolleyes: Missäs foeman ja kumppanit oli kun kahdestaan jouduttiin sotimaa ja vielä eri puolilla :eek:

Oli hyvät matsit muuten... Kunnes sitten mun peli jääty... Ja tietysti sillon ku olin ykkösenä listassa... :mad:

Sun tiimikaverit ainakin huomas kuin vaarallinen yhdistelmä M95 + lähitaistelu oikeen on.. Sain teidän basessa aika pahaa jälkee aikaan sillä yhdistelmällä... :D

Ja soolona tässä taas ollaan liikenteessä... Tässä mitään kumppaneita tarvita... :cool:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Näkeekö sitä mistään että minkä EA tilin käytössä konsolin pelaajatunnus on, kun mulla ei ota toimiakseen se linkitys vaikka mitä tekis:(
Eipä ainakaan itselle ole tullut vastaan mistä sen näkisi.
T. Koskaan statsejansa nähnyt.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Ongelmat ne sen ku vaan kasaantuu: http://badcompany.ea.com/news/entryid/24543/ ja mitään ne ei saa aikaseks ongelmien eteen, loistavaa DICE, loistavaa :D Ihan kun tämäkin lause olisi kuultu aikaisemmin: "Well work on fixing this asap, but keep in mind it could be a little while.". A While indeed :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Ongelmat ne sen ku vaan kasaantuu: http://badcompany.ea.com/news/entryid/24543/ ja mitään ne ei saa aikaseks ongelmien eteen, loistavaa DICE, loistavaa :D Ihan kun tämäkin lause olisi kuultu aikaisemmin: "Well work on fixing this asap, but keep in mind it could be a little while.".

Heh, jotenkin ei yllätä että bäfän online ei pelitä*. Liekkö vieläkin päivittämässä BF2:sta. :)

*Säästän rahani OFP2:seen. :cool:
 
Ylös Bottom