Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

muistele oletko jo itse liittänyt sen tilin jossain pelin yhteydessä esim fifa/nhl 08 pelissä, joss oltiin pyydetty sähköpostiosoite ja salasanan.

no eipä tuu mieleen että olisin. Kaippa sitä täytyy vain tyytyä tähän tilanteeseen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

mikä lie vikana kun yrittää linkittää PSN:ää EA:n päätiliin niin se valittaa että se tunnus on jo aiemmin luodun tilin käytössä.
Voiko niitä EA:n tilejä poistaa mitenkään että josko se auttas asiaa tekis sitte yhden uuden tilin?
Mullakin kävi noin kanssa. Tein kokonaan uuden sähköpostiosoitteen, muutin sen Pleikkarin account magementtiin siihen ID juttuun, uudet tunnukset EA:lle ja linkitin ton Mr_Violencen sille tilille.
EA:lta tuli varmistus maili vanhaan sähköpostiin, jonka hyväksyin ja nyt toimii KAIKKI :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Wuhuu! Pääsin pitkästä aikaan kunnon servuun, jossa lagia ei tuntunut olevan missään.

Ainoa ärsyttävä juttu oli, kun yhteen Oasis - roundiin tuli mun kanssa samaan tiimiin ja vielä samaan ryhmään joku babyrabbit.. en muista enempää. Äijällä oli -250 pistettä, kun tappoi koko ajan omia puolulaisia, ampui singolla meidän Gold Crateja (eli olimme Defendereitä) ja muutenkin hankaloitti koko ajan oman tiimin peliä. Onneksi äijä säi kickit servulta kun sen pistesaldo näytti -300. Siinä ajassa se jätkä oli tappanut mut kolme kertaa. Ärsyttäviä tollaset! :mad:

Sain rankin ylennyksen ja jonkun verran tropheja, mutta leijailuun ei ole varaa - olen vasta rank 5 :o

Käy vaikka katsomassa täältä mun statseja ---> http://badcompany.ea.com/myprofile/soldier/BobDog/.

BTW, mitä noissa Dog Tageissa tarkoittaa nuo Unique Playerit?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Luultavimmin tähän on jo jossakin kohtaa vastattu, mutta ei ollut aikaa lukea koko ketjua. Voiko Find All Five aseita unlockata saamalla 25lvl rankin tai jollain muulla tavalla.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Tänään kävin heräteostona hakemassa pelin ja ihan 'hauskaa' sotimista toi yksinpelikin on. Tuli kokeiltua monipeliäkin jo voin kuvitella että siihen on helppo jäädä koukkuun. Meikäläinenkin olis tod.näk. vielä räiskimässä mutta kun ei hermo kestä...meinaan PS:n tuuletin alkaa pitämään n.10min pelaamisen jälkeen sellaista hurinaa että yläkerrassa nukkuva vaimo luuli että ukko sekosi lopullisesti kun rupes imuroimaan.

Onko kukaan muu törmännyt samaan ongelmaan? Tuuletin hyrrää hulluna niin kauan kuin peli on päällä. Tämä on varmaankin aiheeseen liittymätöntä mutta kun hurina kuuluu vain Bad Companya pelatessa. Kokeilin vielä monet muut pelit (mm. NHL, Buzz, COD4) ja Blue Ray leffat läpi ja niillä ongelmaa ei ole. PS:n ympärillä on ilmaa ainakin 0,5m joka suuntaan joten liian ahtaassa tilassa se ei ainakaan ole.

Voisiko vika olla millään levyssä/pelissä vai pitääkö hemmettin rakkine viedä huoltoon?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Onkos tänä iltana porukkaa tulossa pelaileen?
Eilen oli taas jotain häikkää EA:n päässä kun ei päässyt joinaamaan servereille.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Eli en ole yksin onkelman kanssa, tuo EA:n nettisivustokin heittää Erroria. EA se osaa hommansa kyllä mallikkaasti :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Jumiiko peli kellään muulla? Mulla on jäätyny jo monesti uuden kentän/erän lataukseen ja kerran kesken spawnin teki totaalijumituksen, että piti pleikka sammuttaa oikein kokonaan. Pitää vissiin palata CODin pariin.:confused:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Jumiiko peli kellään muulla? Mulla on jäätyny jo monesti uuden kentän/erän lataukseen ja kerran kesken spawnin teki totaalijumituksen, että piti pleikka sammuttaa oikein kokonaan.
Mulla jäätyi tänään ensimmäisen kerran, juuri kesken spawnin ja muutenkin samalla tavalla, kuin sinulla.

Edit: Heitin plegen kiinni ja uudestaan päälle (useita kertoja) = ei singaalia. Tais plege leipasta ihan kunnol kiinni. :(

Edit2: Hetken huilin jälkeen mankeli on taas täysillä mukana, eli ei muuta kuin sotimaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Jumiiko peli kellään muulla? Mulla on jäätyny jo monesti uuden kentän/erän lataukseen ja kerran kesken spawnin teki totaalijumituksen, että piti pleikka sammuttaa oikein kokonaan. Pitää vissiin palata CODin pariin.:confused:

Itellä on nyt pari kertaa vetäny peli pleikan kokonaan solmuun...

Tänään tuli viimeisin. Kesken mun tankki hyökkäyksen, jumitti totaalisesti. Pleikkarista takaa virrat pois ja takas päälle. Yritin kirjautuu PSN:ään ja sain jonku DNS virheen.

Uudestaan piti käynnistää et sain sen taas toimii...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Mulla on kaks kertaa juminu End Of Linessä niin pahasti että on pitäny käynnistää uudelleen kun oon tankilla räiskiny menemään ja kummallaki kerralla silloin kun kuvakulma on tankin yläpuolelta, muuten toiminut moitteettomasti jumiutumisen kannalta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Onko kenelläkään vinkkejä helikopterilla lentämiseen? Tarviiko sitä vasenta tattia käyttää ollenkaan yms.?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Onko kenelläkään vinkkejä helikopterilla lentämiseen? Tarviiko sitä vasenta tattia käyttää ollenkaan yms.?

Helikopteria kannattaa nimenomaan ohjata pelkillä tateilla. Oikea ohjaukseen ja vasen tilttaukseen (eli ylös/alas). Näin saat helposti pidettyä peukalot kiireisinä ja muut sormet on näin vapaana tulitus napeille. Ja muistathan ampua ohjukset Cockpit näkökulmassa. Jos lentäminen ei onnistu tässä kulmassa lennä 3rd person kulmassa ja vaihda cockpittiin aina tulittaessasi. Ja hyviä vinkkejä on tulittaa vihollista kaukaa (näin olet turvassa IT-tulitukseslta) ja lentää matalalla(välttele tankkeja!) ja rauhallisesti. Ei tässä anneta pisteitä akrobatiasta ;)
 
Ylös Bottom