Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Joo jos meinaat yhtään auttaa tiimin etenemistä niin ei noita tonneja pahemmin revitä. M16 käteen niin pisteitä ropisee jatkuvalla syötöllä, mutta pelaaminen menee todella tylsäksi minusta Assaultilla. Demolition on helkkarin hauska classi ja spessu kans.

Ja mitaleilla saa paljon pisteitä varsinkin jos scorettaa niitä harvinaisempia muutaman yhteen rundiin esim Full house jne...

Niin ja lisätkää vaan jos haluatte tätä pelailla.

Mikkiä tosin ei vielä ole.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

parempaa saa hakea tänään törmäsin hemmoon joka sai kierroksen jälkeen 1040 pistettä :rolleyes: (arvelisin, että mitallit ovat lisänneet tälle kaverille pisteitä)

Juu itelläkin pamahti kerran 930 pinnaa erässä ku iski noi Assaultin bronze, silver ja kulta-merkit peräkkäin ja kun oli vielä pelkistä tapoistakin jo muutama sata. :p Taisikin olla ainoa kerta.

Pitää myöntää että sangen usein turvaudun Assaultin äm kuuteentoista ku se vaan tuntuu olevan aika ylivoimanen verrattuna muihin. Liekö taas tätä Amerikan ylistämistä? :)
Harmittaa lukea tommosia ku tyypeillä on ihan yyberit taktiikat menos ja sit miettii mitä mä olen joutunu kestämään melkein joka pelissä. :(
Laatikossa on pommi ja 95% puolustavasta tiimistä on snipuja ja jok'ikinen on puskassa kahen kilsan pääs.. :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Pitää myöntää että sangen usein turvaudun Assaultin äm kuuteentoista ku se vaan tuntuu olevan aika ylivoimanen verrattuna muihin. Liekö taas tätä Amerikan ylistämistä? :)

Ruotsalaisilta? Epäilenpä :D

Harmittaa lukea tommosia ku tyypeillä on ihan yyberit taktiikat menos ja sit miettii mitä mä olen joutunu kestämään melkein joka pelissä. :(

Teikäläinen pelaa ihan väärissä porukoissa, suomalaisten kanssa vaan samoihin pöksyihin!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Ruotsalaisilta? Epäilenpä :D
___

Teikäläinen pelaa ihan väärissä porukoissa, suomalaisten kanssa vaan samoihin pöksyihin!

Okei seon nyt virallista, mä en tiedä yhtään mitään. Pitäisi tutustua hiukan paremmin pelin tekijöihin kun pelinkin omistaa.. :D
Ja pitäishän sitä peliseuraa juu koittaa hakea, parilla kaverilla listalla on BF BC ja mä olen aina josn hukassa ku ne pelaa ja kun tulee takas ni postilaatikos kutsuja ja spelit spelattu. :p
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Onko tässä laskuvarjo kuten BF2:ssa?

On tullut pari kertaa ikäviä tilanteita kun ollut kopterin kyydissä ja huomannut, että kopteri räjähtää kohta. Sitten vain painoin ympyrää, jotta pääsisin pois kopterista.

Ilmassa tajuan äkkiä, ettei tämä ollutkaan niin hyvä idea. MISSÄ LASKUVARJO ON?!? :D
No, onko sitä vai ei?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Luuletko, että skippasin ne?

Enpä saanut noista viesteistä mitään SELVÄÄ vastausta.

Foemani tahtoo kiusoitella, no ei oo mitää varjoa paitsi ku menee talon sisälle auringossa jonne se ei paista, se on ainoa varjo tässä pelissä, mutta joo siis laskuvarjoa ei ole :p
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Kyllähän sen nyt olis jo pelaamallakin varmaan huomannu ku olis vaan menny koittamaan, ois auennu se achievementtiki. :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Taas kerran Badass matseja MJSallin, NUPENVIINAN, Ethreonin, Topsun sun muitten juoppojen kanssa. Monesti jostain syystä tänä yönä käyny silleen että serverit ollu puolityhjinä. Yhesti kävi jopa silleen että meikä pelas yksinään 3 suomalaista vastaan. Kaikki vaan kaikkoaa serveriltä ja uudet ei pääse joinaamaan....

NUPENVIINAN kanssa oli mukavat puukko sodat meneillään kun oltiin eri puolilla. Siitä kiitos serkun Telewell modeemi joka katkas netin sillon tällön jollon joutu joinaamaan takas serverille missä party pelas. Ja tietysti joka kerta joutu vs FIN party. 3-2 puukkohippalot tältä yöltä päätty minun ja nupen osalta...

Vielä muistoksi tästä nupelle kuva jossa näytästäs muutkin suomalaiset riehuvan puukolla olan takaa ;D

http://img181.imageshack.us/my.php?image=rambo1hq7.jpg
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Joo tossa matsissa tulikii vuoltua 9 Dog Tagia ja yhteensä eilen yli puolisensataa :cool:

Keltään suomalaiselta ei tainnut vissiin onnistua saamaan, vaikka esim. Mastahin perässä tuli juoksettua puukko heiluen :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Jou
Valkkaatteko sieltä multiplayerista quickmach ranked? vai minkä. Tota kautta on ainaki aina ollu täydet servut mut en kyl muista törmänneeni suomalaisii juurikaan?Vai missä työ mätätte?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Jou
Valkkaatteko sieltä multiplayerista quickmach ranked? vai minkä. Tota kautta on ainaki aina ollu täydet servut mut en kyl muista törmänneeni suomalaisii juurikaan?Vai missä työ mätätte?

Rankediahan me vaikka välillä pyörii myös unrankeditkin - custom ranked matseja useimmiten.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Taas kerran Badass matseja MJSallin, NUPENVIINAN, Ethreonin, Topsun sun muitten juoppojen kanssa. Monesti jostain syystä tänä yönä käyny silleen että serverit ollu puolityhjinä. Yhesti kävi jopa silleen että meikä pelas yksinään 3 suomalaista vastaan. Kaikki vaan kaikkoaa serveriltä ja uudet ei pääse joinaamaan....

Juu oli kyllä aika lahasti populaa servuilla, onko noi servut niinku region-pohjaisia eli Euroopalla omansa jne? :confused: Mä mistään mitään tiedä ni aattelin kysyä..
Mutta oli siinä alkuyöstä ihan hauskaa menoa, oli kyllä sormi suussa ku MJsalli ja Topsu tulee sielt tankin kans ja tuhoaa kolme ekaa lootaa alta 10 minuutin. :p mut sainpahan nipsastua laatat kummaltakin. :)

Skill lvl:kin laski 9:ään. Siis peli saa kuulostamaan sen pahalta asialta: "You'r skill level has decreased." ja siinä menee sit 13:sta 9:ään ja punanen nuoli alaspäin.. Eikö se ole hyvä asia?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Yöllä oli juu matsin poikasta jo. Vähiin tuntu porukka servuilla käyvän kun vyörytettiin squadin voimin kulta arkulta toiselle. Nopein rundi tais olla 5:45 kun oltiin jo kaikki räjäytelty. :D

Beermastahilla loisto kuva kuinka Suomalaisten Lapin leuku puree, Topsu vetänyt ensin pari, sitten Ethreon saanut Topsun ja vielä BeerMastah nylki Nupen. Oi sitä tagien ihanaa helinää.
Sattu itsellekkin vahinko ja Mastah sait mun nahkan, kele. Loppu mulla lipas, seliseli. ;)

Huomasin muuten että jos olet pommin virittänyt ja kämppäät nurkassa liki paikallaan niin squad membu ei pääse spawnaamaan avuksi. Spawnaus kun tulee enemmän tai vähemmän taaksesi eikä se spawnaa 'seinään'.

Yöllä kun Mastahin kanssa pelattiin kahdestaan (ennen kun Nupe tuli mukaan) niin suojasit pommia nurkassa kuin toteemi enkä päässyt joinamaan avuksi ja sit tuli vihu, tappo sut ja purki pommin. Toikin olisi vältetty mikeillä, äkkiä se fix patch jakeluun DICE!

Itse ainakin valitsen matsit pelkästään Custom matsien kautta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Taas kerran Badass matseja MJSallin, NUPENVIINAN, Ethreonin, Topsun sun muitten juoppojen kanssa. Monesti jostain syystä tänä yönä käyny silleen että serverit ollu puolityhjinä. Yhesti kävi jopa silleen että meikä pelas yksinään 3 suomalaista vastaan. Kaikki vaan kaikkoaa serveriltä ja uudet ei pääse joinaamaan....

NUPENVIINAN kanssa oli mukavat puukko sodat meneillään kun oltiin eri puolilla. Siitä kiitos serkun Telewell modeemi joka katkas netin sillon tällön jollon joutu joinaamaan takas serverille missä party pelas. Ja tietysti joka kerta joutu vs FIN party. 3-2 puukkohippalot tältä yöltä päätty minun ja nupen osalta...

Vielä muistoksi tästä nupelle kuva jossa näytästäs muutkin suomalaiset riehuvan puukolla olan takaa ;D

http://img181.imageshack.us/my.php?image=rambo1hq7.jpg

Kiitos kuvasta.
Meikä pistää sit sulle tulee kuvan kuhan saan sen ea homman toimimaan. Jos ne kuvat nyt ylipäätänsä sinne sitte on jääny.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

mikä lie vikana kun yrittää linkittää PSN:ää EA:n päätiliin niin se valittaa että se tunnus on jo aiemmin luodun tilin käytössä. :(

Ja pöljyyksissäni minä tein kolme EA tiliä eikä niitä yhtäkään ole mukamas linkitetty siihe psn:ään.

Joten tästä teen johtopäätöksen jonka mukaan tämä homma kusee joko minun puolella tai sitte EA:n puolella. :mad:

Voiko niitä EA:n tilejä poistaa mitenkään että josko se auttas asiaa tekis sitte yhden uuden tilin?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

mikä lie vikana kun yrittää linkittää PSN:ää EA:n päätiliin niin se valittaa että se tunnus on jo aiemmin luodun tilin käytössä. :(

Ja pöljyyksissäni minä tein kolme EA tiliä eikä niitä yhtäkään ole mukamas linkitetty siihe psn:ään.

Joten tästä teen johtopäätöksen jonka mukaan tämä homma kusee joko minun puolella tai sitte EA:n puolella. :mad:

Voiko niitä EA:n tilejä poistaa mitenkään että josko se auttas asiaa tekis sitte yhden uuden tilin?
muistele oletko jo itse liittänyt sen tilin jossain pelin yhteydessä esim fifa/nhl 08 pelissä, joss oltiin pyydetty sähköpostiosoite ja salasanan.
 
Ylös Bottom