Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]
Oli muuten aivan järjettömän hyvät pelit kun yöllä pelasin joidenkin random kaverien kanssa.
Ensiks oli End Of The Line kartan alkupuolella yks kaveri jonka kans helikopterilla saatiin tuhoa aikaan aivan h*lvetisti(ei kamikaze hyökkäyksillä
). Sitten vaihdoin taktiikkaa, ja lähin supportilla hyökkäämään kun saatiin se satama base vallattua.
Tuli hypättyä veneeseen, ja parkkeerattua se sellaselle pienelle saarelle, ja sieltä sen kranuheittimen kans taloa ja pusikkoa matalaks.
Kun tiimikaverit spawnas siihen, otettiin se vene ja noustiin maihin oikeessa reunassa vihujen baseen(satamasta seuraava). Kaks kaveria meni yhteen taloon piiloon(toinen ullakolle, ja toinen kakkos kerrokseen), ja minä ja viimeinen kaveri jäi sitten talon ulkopuolelle hyviin asemiin.
Siinä sitten pistettiin kaikki lyijyä ilmaan ja tilailtiin niitä mortar strikejä kultalaatikoiden ympärille.
Tankit vyöry toisesta laidasta sisään ja loppu jalkaväki tuli sitten niiden seassa ja keskeltä läpi.
Viimein ku saatiin molemmat laatikot räjäytettyä. Mun koko squadi lähti kukkuloiden kautta hyökkäämään seuraavaan baseen.
Nopsaan saatiin ne kultalaatikot vallattua. Jolloin aukes osa kartasta mistä en edes tiennyt.
Seuraavat laatikot oli tälläsellä rautatieaseman näkösellä paikalla.
Mentiin squadin kans kakkos laatikolle, sain viritettyä sen ilman mitään vastarintaa. Squad kaverit otti paikat mun oikeella ja vasemmalla puolella hallin kulmissa. Sitten alko kaverit vyörymään kohti. Saatiin me siitä yhteensä varmaan 4-5 vihua mukana ennen ku kuoltiin. Pääasia on et saatiin vallattua kullat.
Sit viiminen laatikko saatiin aika nopsaa sen jälkeen hyvin koordinoidun hyökkäyksen ja laatikko puolustuksen ansiosta...
Tuli vuodatettua taas vähän liikaa. Mut oli aivan pakko kun oli niin mahtavaa menoa. Ilman mitään kommunikointia toimittiin varmaan paremmin mitä suurin osa tiimeistä mikkien kans(paitsi tietysti kun KonsoliFin lähtee liikekannalle
)
Jotta saisitte hieman ideaa siitä. Voin tästä esimerkkinä sanoa. Kun hyökättiin sinne toiseks viimeiseen baseen, mun tiimikaveri anto suojatulta mulle ja yhdelle toiselle kaverille kun mentiin sellasen tiiliskivi aidan ympäri. Ja sitten aidan sisäpuolella, toinen tiimikaveri pysähty portin kulmalle suojaamaan, kun minä ja kaveri joka aikasemmin anto suojatulta juostiin siitä sen aukea yli.
Eli oli taktiikat suoraan kuin armeijan oppikirjasta...