Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Taas näitä "ahaa"-hetkiä, tienny edes et täs on achievementit. :p Näkyy tietty vaan bad companyn sivul ku kattoo oman profiilinsa, sais tulla trophyiks ku on jo liki kaikki avattu. :) Pitäs vielä loikata kopterista, tuhota puita, kerätä kaikki palkinnot ja tappaa niiiin maan perkeleesti sakkia.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Mulla oli sama ongelma kunnes huomasin että mailisofta ei ottanutkaan kaikkia merkkejä annetusta varmistusosoitteesta linkiksi. Lopusta jäi piste uupumaan. Eli ota koko osoitteesta kopio leikepöydälle ja lyö selaimeen.
Kyllä se kokonaan menee "." kanssa, mutta nytpä ilmoittaa että on olevinaan jo käytössä.

... kun käyn klikkaamassa osoitetta mikä tuli sähköpostiini niin se vallittaa että Konsolin pelaajatunnus on jo aiemmin luodun tilin käytössä.
Näin siis mullakin tilanne jumissa tällä hetkellä.

Witalis kun mulla siellä on jo 5 aliaccoa, jotain pakkotehty nhl juttu vuosituhannen vaihteesta ja jtn. BF1942 tai BF2 aikaisia sätöksiä, lisänä pari niitä toisen tyyppisiä aliaccoja. Joita siis voi valita "päälle" tjsp...
Ihan perseestä koko EA:n rekkaus kun voi noin sekoitella ja tehdä uusia tjsp...

Otti jo viime viikolla veteran arvokseni 1, kun lisäsin 1942 ja BF2 cd-keyt, mutta enpä esim. BC:tä saa lisättyä kun ilmoittaa etten ole liittänyt PS3 accoa/gamertagiani siihen EA accoon. No, kun ei liity enää kun olevinaan siis jo käytössä.

En siis mtn. statsejani tai kuviani ole nähnyt, enkä nähtävästi tule koskaan näkemäänkään. :mad:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Otti jo viime viikolla veteran arvokseni 1, kun lisäsin 1942 ja BF2 cd-keyt, mutta enpä esim. BC:tä saa lisättyä kun ilmoittaa etten ole liittänyt PS3 accoa/gamertagiani siihen EA accoon. No, kun ei liity enää kun olevinaan siis jo käytössä.
Itse sain lisättyä BF2, Special Forces, Euro Force, BF2142, BC demo ja itse BC. Arvokseni sain 2. Jostain syystä Armored Furyä lisättäessä sivusto väittää: Account could not be verified, vaikka kyseistä booster packiä olen jokusen tunnin netissä pelannut, joskus taannoin. Northern Strikeä ei sitten löydy edes listalta(?), vaikka kyseinen lätkä näyttää BF2142:n vieressä komeilevan, joten senkään lisääminen ei onnistu. En sitten tiedä olisiko nuo nostanut arvoani vai ei, mutta väliäkös tuolla.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

kun ilmoittaa etten ole liittänyt PS3 accoa/gamertagiani siihen EA accoon. No, kun ei liity enää kun olevinaan siis jo käytössä.
Oletko varma että et ole liittänyt sen vahingossa johonkin muuhun sähköpostiin, kun itsekin aikoina Fifa 08 on tehnyt sitten pelissä uuden EA tilin ja se ps3 tili lensi sitten sinne :rolleyes:.

PS. nyt hieman nakertaa, kun bf2142 on toisessa tilissä kiinni eikä voi liittää sitten tähän uuden veteranille :p
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Jonnekkin taivaan tuuttiin varmasti se mun gamertag on mennyt. NHL08 mulla oli pari päivää kun se julkaistiin, pitiköhän siihen lisätä? Kun en muista enää... ja olen muuttanut PS3:n MasterAccounttini meili osoitetta, sinne tosin se "varmistus/aktivointi" viesti tulikin jo eli ongelma ei ole siinä.

Ja taitaa olla niin kämäset tsydeemit EA:lla ettei ylim. EAccoja voi edes poistaa tai editoida katsoa missä olisi se mun plege acco tjsp...

EA Acconi on normi meililleni jonkun vuoden takaa (PS3:lle on oma meili account juttujen takia).

Kun nämä EA/Bäfä jutut tökkii, niin kyllä se Sonykin osaa:
Jos tökkii, niin tökkii. :mad:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Oli muuten aivan järjettömän hyvät pelit kun yöllä pelasin joidenkin random kaverien kanssa.

Ensiks oli End Of The Line kartan alkupuolella yks kaveri jonka kans helikopterilla saatiin tuhoa aikaan aivan h*lvetisti(ei kamikaze hyökkäyksillä :p). Sitten vaihdoin taktiikkaa, ja lähin supportilla hyökkäämään kun saatiin se satama base vallattua.

Tuli hypättyä veneeseen, ja parkkeerattua se sellaselle pienelle saarelle, ja sieltä sen kranuheittimen kans taloa ja pusikkoa matalaks.

Kun tiimikaverit spawnas siihen, otettiin se vene ja noustiin maihin oikeessa reunassa vihujen baseen(satamasta seuraava). Kaks kaveria meni yhteen taloon piiloon(toinen ullakolle, ja toinen kakkos kerrokseen), ja minä ja viimeinen kaveri jäi sitten talon ulkopuolelle hyviin asemiin.

Siinä sitten pistettiin kaikki lyijyä ilmaan ja tilailtiin niitä mortar strikejä kultalaatikoiden ympärille.

Tankit vyöry toisesta laidasta sisään ja loppu jalkaväki tuli sitten niiden seassa ja keskeltä läpi.

Viimein ku saatiin molemmat laatikot räjäytettyä. Mun koko squadi lähti kukkuloiden kautta hyökkäämään seuraavaan baseen.

Nopsaan saatiin ne kultalaatikot vallattua. Jolloin aukes osa kartasta mistä en edes tiennyt.

Seuraavat laatikot oli tälläsellä rautatieaseman näkösellä paikalla.

Mentiin squadin kans kakkos laatikolle, sain viritettyä sen ilman mitään vastarintaa. Squad kaverit otti paikat mun oikeella ja vasemmalla puolella hallin kulmissa. Sitten alko kaverit vyörymään kohti. Saatiin me siitä yhteensä varmaan 4-5 vihua mukana ennen ku kuoltiin. Pääasia on et saatiin vallattua kullat.

Sit viiminen laatikko saatiin aika nopsaa sen jälkeen hyvin koordinoidun hyökkäyksen ja laatikko puolustuksen ansiosta...

Tuli vuodatettua taas vähän liikaa. Mut oli aivan pakko kun oli niin mahtavaa menoa. Ilman mitään kommunikointia toimittiin varmaan paremmin mitä suurin osa tiimeistä mikkien kans(paitsi tietysti kun KonsoliFin lähtee liikekannalle :D)

Jotta saisitte hieman ideaa siitä. Voin tästä esimerkkinä sanoa. Kun hyökättiin sinne toiseks viimeiseen baseen, mun tiimikaveri anto suojatulta mulle ja yhdelle toiselle kaverille kun mentiin sellasen tiiliskivi aidan ympäri. Ja sitten aidan sisäpuolella, toinen tiimikaveri pysähty portin kulmalle suojaamaan, kun minä ja kaveri joka aikasemmin anto suojatulta juostiin siitä sen aukea yli.

Eli oli taktiikat suoraan kuin armeijan oppikirjasta... :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Jotta saisitte hieman ideaa siitä. Voin tästä esimerkkinä sanoa. Kun hyökättiin sinne toiseks viimeiseen baseen, mun tiimikaveri anto suojatulta mulle ja yhdelle toiselle kaverille kun mentiin sellasen tiiliskivi aidan ympäri. Ja sitten aidan sisäpuolella, toinen tiimikaveri pysähty portin kulmalle suojaamaan, kun minä ja kaveri joka aikasemmin anto suojatulta juostiin siitä sen aukea yli.

Tota taktiikkaa ollaankin pariin otteseen tesmitty ja on kyllä toiminut hyvin, touhu menee todella elokuvamaisesksi! Hirveät himot tuli palata peliin Stonen tarinoimisesta! Pistetään Stone illalla matsia pystyyn jos pystyt, jeh? Heitetään mikit roskikseen sienehtämään kunnes se patchi tulee.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Jonnekkin taivaan tuuttiin varmasti se mun gamertag on mennyt. NHL08 mulla oli pari päivää kun se julkaistiin, pitiköhän siihen lisätä? Kun en muista enää... ja olen muuttanut PS3:n MasterAccounttini meili osoitetta, sinne tosin se "varmistus/aktivointi" viesti tulikin jo eli ongelma ei ole siinä.

Ja taitaa olla niin kämäset tsydeemit EA:lla ettei ylim. EAccoja voi edes poistaa tai editoida katsoa missä olisi se mun plege acco tjsp...

EA Acconi on normi meililleni jonkun vuoden takaa (PS3:lle on oma meili account juttujen takia).

Kun nämä EA/Bäfä jutut tökkii, niin kyllä se Sonykin osaa:
Jos tökkii, niin tökkii. :mad:
heh se muistatko sitten NHL 08:sta onko tullut semmoista kuvaa, että jouduit laittamaan email osoitteen + salasanan? jos on niin se on valitettavasti uuden EA tilin teko + ps3 tilin liittäminen ja olet vielä tehnyt sen siinä vaiheessa.

PS. psn tilin email vaihto ei vaikuta EA tiliin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Tota taktiikkaa ollaankin pariin otteseen tesmitty ja on kyllä toiminut hyvin, touhu menee todella elokuvamaisesksi! Hirveät himot tuli palata peliin Stonen tarinoimisesta! Pistetään Stone illalla matsia pystyyn jos pystyt, jeh? Heitetään mikit roskikseen sienehtämään kunnes se patchi tulee.

Meno oli tosiaan ku jostain Hollywood leffasta... Mut se oli aivan järjettömän mahtavaa... Se lähemmäs 40 min(:eek:) mitä erä kesti oli kirkkaasti paras tähän mennessä(ei pisteissä, mut tunnelmassa).

Ja kyllä matsit käy ellei mitään mullistavaa tapahdu.. Itseasiassa voisin heti ottaa pari erää...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Onko tässä laskuvarjo kuten BF2:ssa?

On tullut pari kertaa ikäviä tilanteita kun ollut kopterin kyydissä ja huomannut, että kopteri räjähtää kohta. Sitten vain painoin ympyrää, jotta pääsisin pois kopterista.

Ilmassa tajuan äkkiä, ettei tämä ollutkaan niin hyvä idea. MISSÄ LASKUVARJO ON?!? :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Onko tässä laskuvarjo kuten BF2:ssa?

On tullut pari kertaa ikäviä tilanteita kun ollut kopterin kyydissä ja huomannut, että kopteri räjähtää kohta. Sitten vain painoin ympyrää, jotta pääsisin pois kopterista.

Ilmassa tajuan äkkiä, ettei tämä ollutkaan niin hyvä idea. MISSÄ LASKUVARJO ON?!? :D

Selvittiin muuten hengissä kopterin maahansyöksystä Foemanin kanssa...

Tai no jokeen me päädyttiin(kiitos mun lentäjän taitojen), ja huomattiin sitten et "prkl, mehän ollaan elossa vielä" :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Ja kyllä matsit käy ellei mitään mullistavaa tapahdu.. Itseasiassa voisin heti ottaa pari erää...

Katellaan illalla paremmin. Mut kathelen myös jos tuossa muutaman tunnin sisään pääsisin pelamaan - pistä pelit pystyyn kun tulen onlineen. Vois melkeen sopia ettei niitä mikkejä käytetä ennen patchiä kun niiden kanssa tappelemisessa menee vaan hermot.

Ja ei, laskuvarjoa ei edelleenkään ole BCssä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Selvittiin muuten hengissä kopterin maahansyöksystä Foemanin kanssa...

Tai no jokeen me päädyttiin(kiitos mun lentäjän taitojen), ja huomattiin sitten et "prkl, mehän ollaan elossa vielä" :D

Hahahaa, joo toi oli ihan legendaarinen! Ei ole eka kerta kun MINUN lihava perseeni pelastaa ihmis hengen ;)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Pitää alkaa jatkossa käyttää sua pelastus lauttana maahansyöksyn tapahtuessa... :D

Ja pistä viestiä kun pääset pelaamaan...

Jep, olen löytänyt pelistä hahmoluokan joka toimii ihmisilmatyynynä kaikille koptereista pudonneille - mistään muusta luokasta ei näin hyviä pisteitä saa, aina listojen kärjessä!! :cool:

Jeh, tykitän viestillä - pistetään taktiikkaa peliin!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Jep, olen löytänyt pelistä hahmoluokan joka toimii ihmisilmatyynynä kaikille koptereista pudonneille - mistään muusta luokasta ei näin hyviä pisteitä saa, aina listojen kärjessä!! :cool:

Jeh, tykitän viestillä - pistetään taktiikkaa peliin!

Katos prkl, selvis sitten se et mistä ne reilu 300 pojoo tuli sulle heti erän alussa ku pelattiin... :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Menipä taas matsit aivan h*lvetin hyvin... :(

Mulla on näköjään taas joku valopää sujahtanu kaverilistaan... Se tuli siihen servulle, ja jahtas mua puukon kans. Se sai mun lätkät pari kertaa, ja mä sen kerran...

Menee vaan koko peli ihan v*tuiks ku pitää alkaa varomaan ettei ketään pääse puukottamaan. Kun mähän en pidä siitä kun joku vie mun dog tagit...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Mahti peli edelleen, tosin silloin vituttaa kun joutuu score-horojen kanssa samalle servulle. Ketään edes kiinnosta se räjähteen purkaminen ja puolustaminen jää sitten omalla kontolle :confused:

Mutta äkkiä nousee kyllä rankit kun joka matsin jälkeen on suunnilleen 400 pojoa taskussa.

M16 vaan on vähän broken kun sillä tappaa sniputkin nopeammin kuin snipu sinut. Tuskin pelaan assaultilla enää ikinä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Mahti peli edelleen, tosin silloin vituttaa kun joutuu score-horojen kanssa samalle servulle. Ketään edes kiinnosta se räjähteen purkaminen ja puolustaminen jää sitten omalla kontolle :confused:

Mutta äkkiä nousee kyllä rankit kun joka matsin jälkeen on suunnilleen 400 pojoa taskussa.

M16 vaan on vähän broken kun sillä tappaa sniputkin nopeammin kuin snipu sinut. Tuskin pelaan assaultilla enää ikinä.
parempaa saa hakea tänään törmäsin hemmoon joka sai kierroksen jälkeen 1040 pistettä :rolleyes: (arvelisin, että mitallit ovat lisänneet tälle kaverille pisteitä)
 
Ylös Bottom