Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Mitä noi Dogtagit on edes?

Joka toisella sivulla tää sama kysymys:rolleyes:
Vastataa ny silti:
Kun puukotat jonkun saat sen dog tagin muistoksi onnistuneesta kenttäkirurgiasta:D Niitä voi sitten ihailla pelisession päätteeksi ja taputella itseään olalle että kuinka kova sissi oletkaan...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Ei oo Mikillä mitään tekemistä ton jäätymisen kanssa, ku mulla jäätyilee vaikka on mikki irti. Onko kellään muuten sitä ongelmaa et ei saa sitä m60 koodia sen uutiskirjeen mukana
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Ei oo Mikillä mitään tekemistä ton jäätymisen kanssa, ku mulla jäätyilee vaikka on mikki irti. Onko kellään muuten sitä ongelmaa et ei saa sitä m60 koodia sen uutiskirjeen mukana


Jäätyilee täälläkin vaikkei mikkiä kiinni.
M60:sen sain kun sen uutiskirjeen tilasin, ihan paska kookoo, MG3 ja MG36 paljon parempia. Varsinkin MG36, ehdottomasti eniten käyttämäni ase pelissä. Eli mitään et ole menettänyt.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Ei oo Mikillä mitään tekemistä ton jäätymisen kanssa, ku mulla jäätyilee vaikka on mikki irti. Onko kellään muuten sitä ongelmaa et ei saa sitä m60 koodia sen uutiskirjeen mukana

Mä otin mikin irti ja ei oo sen jälkeen jäätyillyt, noin tunnin pelasin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Pullalla päässy niin pitkälle. Kohta jäätyy ku oot tähtäämässä viha nassuun
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Ei oo Mikillä mitään tekemistä ton jäätymisen kanssa, ku mulla jäätyilee vaikka on mikki irti. Onko kellään muuten sitä ongelmaa et ei saa sitä m60 koodia sen uutiskirjeen mukana

Samaa mieltä.. Itellä ei oo ollu mikkiä kiinni ikuisuuksiin, ja silti on pari kertaa jäätyny...

Itellä ei edes näkyny siinä uutiskirjeessä sitä koodia. Vaan se piti "maalata" esille...

Voisin kattoo jos mulla on vielä ylimääränen tallessa niin voisin sen lahjoittaa sulle...

*edit*

Pistin YV:tä tulemaan...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Onko jollain ylimääräistä? Mulla ei suostu tulemaan sähköpostiin mitään. Olisin ikuisesti kiitollinen
ja nöyrä!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

On. Ei vaan ole tullut. Jokunen viesti tuli mutta se oli vaan jotain rekisteröitymistä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

On. Ei vaan ole tullut. Jokunen viesti tuli mutta se oli vaan jotain rekisteröitymistä.

Kannatta vilkasta ne rekisteröitymis viestit kans... Koska ainakin niissä maileissa mitä minä sain luki otsikkona "Your Email Sign Up Was Successful " ja sitten itse viestissä oli se koodi...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Ei ole tullut vieläkään. Tuli vaan se rekisteröityminen Newsletteriin. Ei muuta. Se newsletter rekkausviesti on tullut jo aikoja sitten, mutta maalasin sen eikä ollut mitään.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Onpahan taas aivan hirveää lagia... Milloinkohan on tulossa päivitys, joka toisi mukanaan kauan kaivatut uudet ominaisuudet ja korjaukset?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Onpahan taas aivan hirveää lagia... Milloinkohan on tulossa päivitys, joka toisi mukanaan kauan kaivatut uudet ominaisuudet ja korjaukset?

TUon conquest moden pitäs ainaki ilmestyä ihan täs lähiaikoina.. Tarkkaa aikaa en tiedä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Luultavasti joku pro on sen täällä jo maininnutkin, mutta...Eli puukolla leikkiessä pienenä kikkana voi tehdä helvetin nopean kaksoislyönnin kunhan painaa heti kolmion jälkeen R1:stä sopivaan aikaan.On itsellä ainakin useita kertoja pelastanut, kun eka huitaisu on hipaissut kaverin tetsaria.(ja ei tarvitse mainita, että voihan sen puukon jo ottaa valmiiksi esille...)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Luultavasti joku pro on sen täällä jo maininnutkin, mutta...Eli puukolla leikkiessä pienenä kikkana voi tehdä helvetin nopean kaksoislyönnin kunhan painaa heti kolmion jälkeen R1:stä sopivaan aikaan.On itsellä ainakin useita kertoja pelastanut, kun eka huitaisu on hipaissut kaverin tetsaria.(ja ei tarvitse mainita, että voihan sen puukon jo ottaa valmiiksi esille...)

Niin tuo on kyl tosi kätevä.. Se on kyl ehkä joskus aika huono asia kun se lyö kun painaa kolmioo, koska jos vaik muuten yrittää ottaa puukon esille lyömät ni mäki oon onnistunu pari kertaa tappaa omia. Sisätilois varsinki. Mut kyl toi on iha hyvä taktiikka ku vetäsee pari kertaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Tänään tuli pelattua yksinpeli läpi. Yllätti positiivisesti. Ruottin pojjaat olivat onnistuneet kokoamaan ihan mukavan yksinpelin :)

Nyt jääkin sitten enemmän aikaa moninpeliin ja GTA IV:eehen :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Elikkäs kahdeksan videoo uudesta Conquest-modesta ja sen modifikoiduista mapeista.

http://ps3.ign.com/dor/objects/713942/dice-project-2/videos/Xdcam_bfbc_ascension2.html

Linkki ensimmäiseen videoon. Kun video loppuu alkaa muutaman sekunnin päästä automaattisesti seuraava video.


Kiitti linkistä! Ihan hyvältä näyttää, conquest on hyvä multiplayer-moodi ja sopii battlefieldiin kuin nyrkki nenään. Sääli vaan jos mukana ei tule lisää karttoja, alkaa menemään tylsäksi pikkuhiljaa....
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Elikkäs kahdeksan videoo uudesta Conquest-modesta ja sen modifikoiduista mapeista.

http://ps3.ign.com/dor/objects/713942/dice-project-2/videos/Xdcam_bfbc_ascension2.html

Linkki ensimmäiseen videoon. Kun video loppuu alkaa muutaman sekunnin päästä automaattisesti seuraava video.

Joo, eipä oikeen enään edes jaksanu olla innoissaan noista - ensimmäistä videota pidemmälle en edes jaksanut katsoa... Ihan eriasia jos olisivat pari viikkoa sitten näitä esitelleet. Alkaahan pelistä jo puhti loppumaan ainakin näissä piireissä! Sinänsä ikävää kun potentiaalia on melkosesti, noh kathellaan uurestaan sitten ensi vuonna kun saavat tuonkin julkaistua ;)
 
Ylös Bottom