Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Hieno homma, saadaan peliin vähän vaihtelua. Voisi kyllä pari lisäkenttääkin tulla jossakin vaiheessa, kun alkaa olla jo nuo nykyiset puhki pelattu.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Mikkiongelmat pois ja klaanituki ja privapelimahdollisuudet kehiin ja peli taas maistuu. Muutoin homehtuu hyllyyn.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Kellään antaa koodia johonki pyssyyn paitsi M60 ja USAS12 koska ne on jo. Ne loput kolme ois kiva saada. JOS JOLLAIN ON EDES 1 ANTAKAA :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Kellään antaa koodia johonki pyssyyn paitsi M60 ja USAS12 koska ne on jo. Ne loput kolme ois kiva saada. JOS JOLLAIN ON EDES 1 ANTAKAA :)

ne on valitettavasti pelikohtaisia ne koodit, ainakaan mä en saanu yhtää netistä bongattua koodia toimimaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Voihan helkkari sentään.. Tänään tämän hommasin ja ainakin alkuun ollut pettymys. Verrattuna COD4:een tähtääminen on hankalampaa. Vaikka säätää senssiä pienemmälle, on kiihtyvyys ohjauksessa aivan turhan raju.

Yksinpelissä häiritsi heti alusta pitäen ukkojen teleporttaaminen ajoneuvoihin ja niistä pois. Muutenkin vähän sekavalta meno vaikutti. Moninpelissä ei kovin paljon paremmin mennyt: noin 3-5 sekuntia spawnaamisen jälkeen joku jo puukotti selkään, hyvä kun kerkesin vähän ympärilleni katsoa. Ainuttakaan vihua en kerennyt näkemään, mutta kuolin useamman kerran. Tässäkin COD on mielekkäämpi minun makuuni - helpompi hahmottaa ympäristöään. Toisaalta olenkin enemmän kiinnostunut kaupunkitaistelusta kuin avonaisista maastoista. Olisi varmaan pitänyt ostaa julkaisussa, jotta olisi samalta viivalta muiden kanssa päässyt opettelemaan moninpelikenttiä ja kikkakolmosia. Nyt ummikkona peliin tullessa on aivan pihalla ympäristöstään ja tapahtumista kartalla.

Ensivaikutelma ei ollut ainakaan onnistunut. Ehkäpä päivittelen fiiliksiä, jos tuo enemmän jossain välissä imaisee mukaansa. Tällä kertaa riitti vajaa tunti ja päätin sammuttaa koneen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Juu se CoDi on vähä semmonen karkkilandian arcade run n gun verrattuna Battleen. :rolleyes:

Kyrpii muuten hiukan ku en ollu pelannu tätä ny pariin päivään ja eilen koitin ni skill lvl laskenu joku 10+ :p eikä siis enää millään ylös saati alas.
Innolla venailen tota Conquestia, tuo uuden tuulahduksen taas BC-meininkiin, kenttiinkin saadaan uutta väriä ja eloa. :) Toivottavasti eivät ole mitn aikarajaa tunkenu peliin ku Base-tyylin matseissa saattaa kestää useampikin tovi.. :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Mitä mieltä olette, onko tämä oikeasti hankinnan arvoinen peli? Arvostelut ovat olleet hieman laidasta laitaan enkä ole saanut oikein kunnon selkoa asiasta. Pidin itse hyvin paljon COD4:stä, joten onko tämä lähelläkään samaa tasoa, vai kannattaako minun pysyä CODissa =)

Painin nimittäin kuumeisesti sen asian kanssa, että minkä pelin seuraavaksi pleikkarille hommaan = D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Mitä mieltä olette, onko tämä oikeasti hankinnan arvoinen peli? Arvostelut ovat olleet hieman laidasta laitaan enkä ole saanut oikein kunnon selkoa asiasta. Pidin itse hyvin paljon COD4:stä, joten onko tämä lähelläkään samaa tasoa, vai kannattaako minun pysyä CODissa =)

Painin nimittäin kuumeisesti sen asian kanssa, että minkä pelin seuraavaksi pleikkarille hommaan = D

Kysyppä huomenna uudestaan :) jos tämän pelin jonkin takia ostat niin se on moninpeli joka tällä hetkellä on niin buginen ettei sitä voi hyvällä omatunnolla pelata(muutenhan tämä huutaa CoDin tappajaa!!). Suurin valitus löytyy mikki ongelmasta ja priva servujen puutteesta. Pelin tekijät ovat luvaneet korjata nämä asiat huomisessa Conquest päivityksessä. Jos puheet pitävät paikkansa puhkeaa BC huomenna kukkaansa ja sitten uskallan suositella.. Ei, pakotan sinut ostamaan pelin :rolleyes:
 
Ylös Bottom