Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
No vanhassa bf:ssa ainakin on jonkinlainen alueraja, missä voi valtaa lippua.Heti kun on tuttu pelimuoto niin johan meni pelaaminen täydellisesti mun osalta
Jotain lippuja voi ottaa vissiin aika kaukaa haltuun?
GMT on kiinteä aika joka EI muutu kesä ja talviaikoihin. Sen takia onkin EET, CET ja WET jotka muuttuvat vuodenajan mukaan.Mitenköhän toi näyttää suomen ajaks GMT+3h mun käsityksen mukaan se on GMT+2h
Nopeasti kokeilin ja mielestäni ainakin mikki ongelma on korjattu, ainakin yhden ärsyttävän germaanin ääni kuului koko matsin ajan. En tosin mene vielä takuseen, pitää testata tovereiden kanssa. Conquest-moodi on tasan sitä mitä sen kuuluukin olla. Mutta p*skat sieltä mitään Priva servuja tai klaani-tukia tullut..
Mikki ongelmaa ei ole korjattu, koko matsin kuulin kyl yhden mutta oma mikki meni mykäksi.
Missään ei olla kyl sanottu että noi privaservut ja klaanituki olisi tullut tän päivityksen mukana..
No vanhassa bf:ssa ainakin on jonkinlainen alueraja, missä voi valtaa lippua.
Joo niin on, mut tässä vissiin voi ottaa jossain mapeissa vähä turhankin kaukaa lippuja.. sen verran mitä nyt testasin.
Voiko nyt multiplayer - valikosta valita, kumpaa pelimoodia pelaa? Itse en sellaista löytänyt, vaan kun valitsin "quick ranked match", pääsin heti pelaaman Conquestia.
Saako Custom matseissa pointseja? Eli voiko niitä pelaamalla nousta rank?Custom Gamesista saa valittua joko Gold Rushin tai Conquestin. Quick Match heittää ekaan matsiin minkä se löytää, oli moodi kumpi tahansa.
Saako Custom matseissa pointseja? Eli voiko niitä pelaamalla nousta rank?