Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Itselle kolahti peli tänään postiluukust (Gold Edition), vielä kun pääsee illalla testimään niin aijai =)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

^^ Mit vitt...?:eek:

Ei oo reilua ei...

Itsehän saan sen joskus ensi viikolla, kunhan vaa tulee paketti maapallon toiselta puolelta:rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Säilyvätkö nuo statsit ja unlockit koko versioon?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Säilyvätkö nuo statsit ja unlockit koko versioon?

Jos olisit lukenu pari viestiä ylempää niin olisit saanu vastauksen... :rolleyes:

Mutta kuitenkin... Mikään ei säily demosta(paitsi tieto et olet päässy 4. rankkiin ja saat sen aseen)... Eli alotat uudestaan alusta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Jos olisit lukenu pari viestiä ylempää niin olisit saanu vastauksen... :rolleyes:

Mutta kuitenkin... Mikään ei säily demosta(paitsi tieto et olet päässy 4. rankkiin ja saat sen aseen)... Eli alotat uudestaan alusta.

Siinä puhuttiin expasta, ei statseista ja unlockeista. Mutta juu, kiitos tiedosta!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

^^ Mit vitt...?:eek:

Ei oo reilua ei...

Itsehän saan sen joskus ensi viikolla, kunhan vaa tulee paketti maapallon toiselta puolelta:rolleyes:

Tässä huomaa miksi kannattaa käyttää kotimaisia liikkeitä. Itse tilaan kaikki pelini tuosta yhdestä liikkeestä, kun sieltä saa aina ennakkotilatut pelit muutamia päiviä aikasemmin.

Kotelo on muuten upea ;) Ja nyt pelaamaan ->
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Tässä huomaa miksi kannattaa käyttää kotimaisia liikkeitä. Itse tilaan kaikki pelini tuosta yhdestä liikkeestä, kun sieltä saa aina ennakkotilatut pelit muutamia päiviä aikasemmin.

Kotelo on muuten upea ;) Ja nyt pelaamaan ->

kyllä sitä nyt leveillään.:cool:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Enpä muuten tiedä ensimmäistäkään peliä josta olis demon statsit siirtyny kokopeliin... :D

No eipä se haittaa vaikka ei siirrykkään. Vaikka olisihan ne unlockatut aseet olleet aika jees saada heti käyttöön kokopelissäkin. :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

No eipä se haittaa vaikka ei siirrykkään. Vaikka olisihan ne unlockatut aseet olleet aika jees saada heti käyttöön kokopelissäkin. :rolleyes:

Jos on demoa tahkonnut reippaasti, niin tuskin unlockien saamiseen menee kovinkaan kauaa kokoversiossakaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Pelasin kokoversiota hetken ja olen pettynyt :(

Ei mutea mp:ssä.
Jätkää ei saa millään menemään makamaan.

Tossa nyt muutama miinus...

Myöhemmin todennäköisesti lisää haukuttavaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Pelasin kokoversiota hetken ja olen pettynyt :(

Ei mutea mp:ssä.
Jätkää ei saa millään menemään makamaan.

Tossa nyt muutama miinus...

Myöhemmin todennäköisesti lisää haukuttavaa.

No eiköhän se mute päivity jossain vaiheessa niinkuin codissa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Voi v'ttu!! siis en ymmärrä vpd:tä.. Sanoivat että koodit lähetetään tänään mutta joo eipä ole näkynyt.. huoh..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Voi v'ttu!! siis en ymmärrä vpd:tä.. Sanoivat että koodit lähetetään tänään mutta joo eipä ole näkynyt.. huoh..

Tulevat tosiaan tämän illan aikana sähköpostilla, varmaan tuossa kun liike menee kiinne.

BTW...tilasitko Gold Editionin? Tuliko sulle ne luvatut 2DVD:tä mukaan? Itse aloin tuossa juuri ihmettelemään että missä ne luvatut DVD:t on. Paketissa siis tuli vain tuo BD-levy jossa peli.

Onkohan vpd nyt sitten mokannut ja unohtanut laittaa ne mukaan?
 
Ylös Bottom