Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

No äää. Mustakin tuntuu jotenkin kauhean sekaisalta ja epämiellyttävän tahmealta koko pelaaminen.
Esim. sniputtaminen aika pimeää hommaa. Osuu viholliseen, ei kuole. Osuu päähän, "oho ai eikö se osunutkaan?"...

Pistäisin tämän lagin piikkiin, niinkuin muutenkin vaikean tappamisen. Ei niiten äijien pitäisi ainakaan mun tietojen mukaan kestää kuin 3-4 kutia, mutta tällä hetkellä saa useasti pistää sen kymmenen. Eli jostain syystä osumia ei rekisteröidä niinkuin pitäisi tai lagin takia jyvä ei ole siellä missä pitäisi. Itse kyllä kuolee helposti :)

Olisi kiva päästä koittamaan suomiporukalla miltä tämä peli oikeasti maistuu. Fiilis tässä on kyllä kohdallaan äänimaailmaa ja aseita myöten.

Kapu

Onko tuolla Gold-versiossa ne lvl 25:lta saatavat aseet unlockattuna vai aivan kaikki aseet unlockattuna?

Pistäisin tämän lagin piikkiin, niinkuin muutenkin vaikean tappamisen. Ei niiten äijien pitäisi ainakaan mun tietojen mukaan kestää kuin 3-4 kutia, mutta tällä hetkellä saa useasti pistää sen kymmenen. Eli jostain syystä osumia ei rekisteröidä niinkuin pitäisi tai lagin takia jyvä ei ole siellä missä pitäisi. Itse kyllä kuolee helposti :)

Olisi kiva päästä koittamaan suomiporukalla miltä tämä peli oikeasti maistuu. Fiilis tässä on kyllä kohdallaan äänimaailmaa ja aseita myöten.

Kapu

Eikö pojat tiedä että pitää ottaa liikkuviin kohteisiin hiukan eteen että osuu. :D

kyllähän nuo vihut ainakin supportilla tippuu ihan kiitettävää tahtii jos ei oo yhtää lagia. Tosiaanki tos ennakon otossa menee kyl hetki ennen kun sen täysin sisäistää eri etäisyyksillä. Ja headshotit tiputtaa kyl hetkessä oli ase mikä tahansa.

Onko verkkopelissä autoaimia? Meinaan vaan, että jonkun ennakon ottaminen hepreaa jos autoaim kohdistelee itekseen.

Minun mielestä mitään autoaimeja ei saisi olla ollenkaan.

Onko verkkopelissä autoaimia? Meinaan vaan, että jonkun ennakon ottaminen hepreaa jos autoaim kohdistelee itekseen.

Minun mielestä mitään autoaimeja ei saisi olla ollenkaan.

Taitaa olla, mutta itse ainakin otin sen pois päältä, sillä se enemmänkin häiritsee tähtäystä kuin auttaa siinä.

EA ilmeisesti korjannut serverinsä. Korkeaa lagia ei ole enää ollut havaittavissa pariin päivään..

onko moni jo muuten tilannu pelin? ja mistä? Saako play-asia:sta PAL versiota ?

Onkohan tämä peli aluevapaa? Kertokaas vähän kokemuksia tästä pelistä..

Eipä taida olla, kaikista EA:n peleistä taitaa aluekoodit löytyä.

Hmm saiko PAL pelin tilattua jostakin kuitenkin halvalla? Jossain vaiheessa taisin nähdä jonkun linkin täällä.

Ylös Bottom