Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Eikö noi play-asia pelit toimi ? vai onko ne ntsc vai japsi

Toimiihan ne mikäli niissä ei ole aluesuojausta, uusista esimerkiksi Ninja Gaiden 2 toimii. Tämä nyt ei varsinaisesti taas ole oikea ketju tästä keskusteluun (tarjolla olisi region free-pelit keskusteluketjukin). Peli on tosissaan EA:n puolelta, ja tällä firmalla ei taideta tukea redion free pelejä, eli tämän pelin jos meinaa saada Euro-koneella toimimaan, on ostettava PAL-versio.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Onko kellään muuten mitään tietoa että mitä TRCR tekee ? Se on toi specialistin secondary ase.

EDIT: Jaa, ampuu jonkun paikantimen tankkiin jonka näkee sit minimapissa. Aika turha? :S
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Onko kellään muuten mitään tietoa että mitä TRCR tekee ? Se on toi specialistin secondary ase.

EDIT: Jaa, ampuu jonkun paikantimen tankkiin jonka näkee sit minimapissa. Aika turha? :S

Kyllä noista on ollut jo juttua enemmänkin, kannattaa ketjua selata tarkemmin. Tracergun ampuu jäljitysnuolen, jonka voi ampua viholliseen tai ajoneuvoon kiinni. Tämä paljastaa ajoneuvon/vihun olinpaikan kartalla sekä engineerien singot ohjautuvat näihin mikäli tähtää "suoraan" sitä neliötä päin mikä singon tähtäyksessä tulee, tämän jälkeen ohjus hakeutuu suorinta reittiä kohteeseen (eli jos vihu nurkan takana niin menee seinää päin, ellei ammu lukituksen jälkeen talon yli). Erityisen kätevää kun pääsee merkkaamaan veneet ja autot vihun basesta ja kopterin varsinkin putoaa nopeasti.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Mitenkäs tässä pelissä pitäisi noiden keskusteluiden toimia? Siis kysyn siksi kun pelailin tuossa illalla ja koko ajan kuulin kahden pelaajan välisen keskustelun, kenenkään muiden puhetta ei kuulunut, ainoastaan näiden kahden hepun riippumatta siitä missäpäin karttaa he olivat.

Siis kuuleeko kaikki samalla puolella olevat toistensa puheen vai voiko tuossa jotenkin määrätä, että haluaa puhua vain jollekin/joillekin? Tuntui vähän oudolta kuunnella sitä kun ne selkeästi pelasivat taisteluparina ja välillä kun kuolivat niin aloittivat basesta ja kun itse olin taistelun tuoksinassa niin välimatkaa oli luokkaa kilometri. Kaverit siinä kävivät keskustelua, että lähtisivätkö taistoon kopterilla vai tankilla.

Sitten tuli myös mieleen, että laskuvarjo olisi kiva keksintö kun ehdin onnekseni juosta kopteriin ennenkuin se ehti lähteä lentoon ja pilotti olikin sitten keskivertoa parempi lentäjä. Itse olisin vain jossain vaiheessa ollut jo valmis lähtemään mukaan maataisteluun mutta kun pilotti vain kaarteli yläilmoissa niin mihinkä sieltä pääsi. Laskuvarjo jos olisi ollut niin olisin paennut koneesta:)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Pystyt puhumaan vain ja ainoastaan omien squadilaisten kanssa, jotka ovat siis niitä vaaleampia värejä. Ei siis se tummansininen vaan se toinen. Omasta mielestä pelissä pitäisi olla mahdollisuus puhua jotenkin koko joukkueelle vaikka sitten jotenkin hitaammin mutta toimii tuo noinkin ainakin kun pelaa kavereiden kanssa random ulkolaisia vastaan.

Tuosta kopteristahan voi hypätä pois vaikka ei ole laskuvarjoa kunhan kopterissa on healthia vielä jäljellä mutta tosiaan ilman varjoa sieltä pitää hypätä tosi matalalla ettei kuole. Kovin useinhan nuo pilotit ei lentele siinä ihan maan tuntumassa jos ei erikseen pyydä eli parempi melkein spawnata baseen jos maisemakierros yläilmoissa ei kiinnosta.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Mitenkäs tässä pelissä pitäisi noiden keskusteluiden toimia? Siis kysyn siksi kun pelailin tuossa illalla ja koko ajan kuulin kahden pelaajan välisen keskustelun, kenenkään muiden puhetta ei kuulunut, ainoastaan näiden kahden hepun riippumatta siitä missäpäin karttaa he olivat.

Siis kuuleeko kaikki samalla puolella olevat toistensa puheen vai voiko tuossa jotenkin määrätä, että haluaa puhua vain jollekin/joillekin? Tuntui vähän oudolta kuunnella sitä kun ne selkeästi pelasivat taisteluparina ja välillä kun kuolivat niin aloittivat basesta ja kun itse olin taistelun tuoksinassa niin välimatkaa oli luokkaa kilometri. Kaverit siinä kävivät keskustelua, että lähtisivätkö taistoon kopterilla vai tankilla.

Sitten tuli myös mieleen, että laskuvarjo olisi kiva keksintö kun ehdin onnekseni juosta kopteriin ennenkuin se ehti lähteä lentoon ja pilotti olikin sitten keskivertoa parempi lentäjä. Itse olisin vain jossain vaiheessa ollut jo valmis lähtemään mukaan maataisteluun mutta kun pilotti vain kaarteli yläilmoissa niin mihinkä sieltä pääsi. Laskuvarjo jos olisi ollut niin olisin paennut koneesta:)

Laskuvarjo on poistettu, jottei hyökkääjät pääsisi liian nopeasti arkuille, ja ettei kaikki nyypät veisi kopteria sen takia, että pääsee johonkin korkealle snipaamaan (tuttu ongelma BF2:MC:stä).

Omien puheista kuulet vain oman ryhmän kavereiden keskustelut (ne vaaleansiniset nimet). Yhteen ryhmään voi kuulua näillä näkymin 4 henkilöä, jotka voit itse kutsua ennen pelin alkua partyyn ja joiden kanssa sitten mennä temmelletään, eli periaatteessa yksi puoli koostuu kolmesta "erillisestä" ryhmästä, jotka jokainen voivat kommunikoida keskenään.

Mielenkiintoisen tuosta tekee klaanimatseja ajatellen se, miten hyvin eri ryhmät pelaavat yhteen, sillä jos kommunikaatio ei kulje ryhmien välillä, niin pitää jokaisessa ryhmässä olla joku, jolla on sitä pelisilmää ja täten huomata itse jos jokin ryhmä tarvitsee apua.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Laskuvarjo on poistettu, jottei hyökkääjät pääsisi liian nopeasti arkuille, ja ettei kaikki nyypät veisi kopteria sen takia, että pääsee johonkin korkealle snipaamaan (tuttu ongelma BF2:MC:stä).

Omien puheista kuulet vain oman ryhmän kavereiden keskustelut (ne vaaleansiniset nimet). Yhteen ryhmään voi kuulua näillä näkymin 4 henkilöä, jotka voit itse kutsua ennen pelin alkua partyyn ja joiden kanssa sitten mennä temmelletään, eli periaatteessa yksi puoli koostuu kolmesta "erillisestä" ryhmästä, jotka jokainen voivat kommunikoida keskenään.

Mielenkiintoisen tuosta tekee klaanimatseja ajatellen se, miten hyvin eri ryhmät pelaavat yhteen, sillä jos kommunikaatio ei kulje ryhmien välillä, niin pitää jokaisessa ryhmässä olla joku, jolla on sitä pelisilmää ja täten huomata itse jos jokin ryhmä tarvitsee apua.

OK! Kuullostaa tosiaan vähän oudolta mutta kai tuossa joku hieno idea on takana. Eikö BF2MC:ssä ollut joku sellainen systeemi, että lähellä olevien (omalla puolella taistelevien) puhe kuului kaikille jotka olivat sopivalla etäisyydellä ja erikseen sai kailotettua koko porukalle jos tuntui, että on mielessä jotain todella tärkeää. Tuo toimi muistaakseni ihan hyvin.

Tuo laskuvarjottomuus ei loppujen lopuksi suuremmin haittaa, kypsytti vain kun jäin panttivangiksi sinne yläilmoihin:rolleyes: BF2MC:ssä näytti toisinaan aika koomiselta kun porukka hyppi kaksi kerroksisen talon katolta laskuvarjolla:D
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Vispilästä ei vissiin voi hypätä mitenkään ulos ennenkö räjähtää maahan ? Ei ainakaa B nappulasta.
Olis edes sen voineet sallia ni olis edes pieni mahollisuus säilyä hengissä toisin kuin nyt vaat kököttää ohjaimis kiinni ku hullu ennen viimestä ateriaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Nyt noin parin tunnin pelisession jälkeen yksinpeli vaikuttaa ihan hyvältä. Jotenkin se välillä tuntuu vähän tylsältä mutta kyllä sitä silti jaksaa jatkaa. Mitäköhän hyötyä niiden kultaharkkojen keräilystä on? Saakohan niitä jotenkin hyödynnettyä jossain vaiheessa?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Sinänsä aika pettymys jos ei muuta hyötyä ole.. Ei noi saavutukset nyt kumminkaan niin hienoja ole..

Kentät on tähän mennessä ollut vähän turhan samanlaisia.. Mutta kyllä tässä pelissä on silti sitä jotain. Talojen räjäyttely on oikein mukavaa hommaa :) Se on hienoa kun näkee vihollisen kurkkimassa ikkunasta, sit ei muuta kuin kranaatinheitin käyttöön ja koko seinä pois tieltä. Sit se onkin helppo kohde :D

Oma arvosana tälle pelille 2-3 tunnin pelaamisen jälkeen 8/10. Ja nyt arvostelin vain yksinpeliä. Moninpeliä olen koittanut vaan betassa ihan vähän.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Tänään nyt sitten tuli kyseinen peli tilattua. Olen koittanut pysyä aika pimennossa tästä pelistä, jos pääsisi sitten vaikka yllättämään. En ole kokeillut demoa, saatika lukenut arvosteluita tai tätä ketjua :) Yhden videon olen nähnyt. Toivon kuitenkin, että on sen 49 arvoinen peli.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Nyt on muutama tunti takana moninpeliä. Hienon näkösiä mappeja kyl. Paljon parempia kuin kusinen demon Oasis. Grafiikka nextgen tasoa ja äänet parhaimpia mitä on peleissä kuultu. Vaatii kyllä kunnon äänentoistolaitteiston et huomaa. Telkkarin kajareilla kuulostaa ihan perus ääniltä.

Hermot menee vaa tiimi kaverien kans. Puolet ottaa sniper classin ja menee jonnekin saatanan kentän laidalle istumaan ja oottelee jos joku sattus kävelee tähtäimeen. Kerran törmäsin kahteen urpoon, jotka vierekkäin istu viel. :mad:
Ja monet ei vielä näköjään edes tiedä miten puretaan vihollisen asettama pommi kulta laatikkoon. Kerran törmänny ukkoon joka seistä jökötti laatikon vieres eikä tehny elettäkään purkaakseen. Ohan tää tietyst uus peli ja jotkuu ei ehkä pelannu demoa, joten anteeksi annettavaa toistaiseksi.

Onneks servua vaihtamalla voi hyväl säkällä päästä ihan hyväänkin teamiin. Arpa peliä tosiaan.

Ite olen Supportina säntäillyt pitkin poikin pelastelemassa ajoneuvoja ja ukkoja. Pisteitä tulee ropisemalla, mut D/K ratio on säälittävä.

Ehkä jotain 8½ tai 9+ antaisin arvosanaksi. Yksinpelistä riippuu kumpi tulee.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Toi yksinpeli kyllä alkaa oikeasti vähän puuduttaan todella paljon itseään toistavista maisemista johtuen. Noin 4 tunnin jälkeen ei oikeastaan minkäänlaista vaihtelua ympäristössä..
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Hommasin tän tänään mutta en jaksanut ottaa sitä muoveista ja kokeilla! Pelottaa vähän että peli on liian humoristinen ja kepeä, Burnout Paradise henkistä sotaa. Mielestäni sotapelit pitäisi olla inho-realistisia, sillee et laatta lentää kun pelaa. Näytettäisiin mitä oikeasti tapahtuu kun ammutaan ihmistä päähän. Siitä ei kerrykkään mitään kokemuspisteitä, vaan jonkun isä, aviomies tai poika menettää puolet takaraivostaan.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Mielestäni sotapelit pitäisi olla inho-realistisia, sillee et laatta lentää kun pelaa. Näytettäisiin mitä oikeasti tapahtuu kun ammutaan ihmistä päähän. Siitä ei kerrykkään mitään kokemuspisteitä, vaan jonkun isä, aviomies tai poika menettää puolet takaraivostaan.

Kuka tälläistä sontaa kaipaa? Jos sellaista haluat, löytyy tuolta netin puolelta videota enemmän kuin omiin tarpeisiin. Sotapelien tehtävä ei ole herättää keskustelua, vaan viihdyttää ja antaa onnistumisen tunteita.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

En tarkoita että haluaisin mässäillä gorella itsetarkoituksellisesti, enkä nauti siitä. Rasittaa vaan hieman tollanen veretön ja harmiton EA/huumori-sota.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

En tarkoita että haluaisin mässäillä gorella itsetarkoituksellisesti, enkä nauti siitä. Rasittaa vaan hieman tollanen veretön ja harmiton EA/huumori-sota.

No niin, nyt ollaan samoilla aaltopituuksilla. Kyllä, tässä pelissä nimenomaan sen yksinpelin puolella on sodasta tehty viihdyttävää saippuaa. Sairasta sinänsä.
 
Ylös Bottom