Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Pakko rikkoa, eli Battlefield sarja ei ikinä ole ollut yksinpeli/tarina vetoinen, vaan joukkueiden väliseen moninpelaamiseen tarkoitettu arcade räiskintä. Minulle riitti tuo yksinpeli tuossa lyhkäisyydessään, jäipä
hauskasti se pahis setä eloon lopussa
ja toivottavasti lisä "episodi" olisi tekeillä, mutta ei kosta Dice saa niin huonoa palautetta yksinpeli yrityksestä. Monin peli on silkkaa rautaa, lukuun ottamatta rankki xiittareita ja tota FindAllFive bugeilua. Kuis onnistuu shotgunin unlockkaus ku se anto vaan M60 sähköpostis?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Älkää nyt olettako että joku ostaisi tämän yksinpelin takia. Ehdottomasti erilliset arvostelut moninpelille ja yksinpelille jos joku hullu jaksaa sen verran sitä yksinpeliä pelata että arvostelun pystyy tekemään.

Itse pelasin yksinpeliä alle 5 minuuttia ja riitti. Pari päivää kesti ennen kuin edes kokeilin sitä ja siihen se jäi. Battlefieldit ovat aina olleet moninpelejä. Moninpelinä ihan hyvä ja viihdyttävä, mutta voisihan jotain mielekkäämpiäkin moodeja olla kuin yksinkertainen kultalaatikkojen räjäyttely. Tulevan perinteisen conquestin en usko toimivan nykyisillä kentillä.

Itse en kyllä ole huomannut juurikaan satunnaisuutta kun ammutaan äijiä, ja hyvä asia on se ettei peliä ole pilattu täysin realistisuudella eli parilla kudilla saisi hengiltä äijän. Mielestäni todellisuutta taitoa on pitää sitä tähtäintä kauan aikaa siinä pään korkeudella ja antaa hylsyjen lentää vauhdikkaasti pesästä. En arvosta kämppimistaitoa ja selkäänampumista. Kämpperstrike-pelaajasukupolvi on syöpä.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Itse myös hieman varoittelisin antamasta liian huonoa arvosanaa yksinpeliin vedoten. Moninpeli on kuitenkin tämän pelin helmi, suola ja parhain anti. Monet eivät pistäisi lainkaan pahakseen vaikka yksinpeli oltaisiin jätetty kokonaan pois, niin ei kai DICEa voi rangaista siitä että kyhäsivät edes tyydyttävän yksinpelin. Paras ja reiluin vaihtoehto olisi kuitenkin erilliset arvosanat yksin- ja moninpelille kuten joku jo ehdottikin.

Moninpeliä on takana tzabaut 8 tuntia ja erittäin hauskaa on ollut. Erityistä kiitosta täytyy antaa hahmoluokkien lähes täydellisestä tasapainotuksesta; kaikkia on tullut käytettyä onnistuneesti. Oma ensivaikutelmani on yhtä hyvä kuin aikanaan Halo 3:n ja CoD4:n kanssa. Koukussa ollaan.

Yksinpeliä pelasin äsken ensimmäisen kentän verran. Tekoäly-aimbot on tietysti harmittava, mutta onneksi peli antaa myös pelaajalle paljon anteeksi loputtoman energianlatauksen, uudelleensyntymisen ja tiheiden checkpointien ansiosta. Itselleni riittää pitkälle jo se, että pääsee räiskimään ja räjäyttelemään taloja mukavan dialogin pulistessa taustalla.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Yksinpelin huonoudesta:

Jos nyt ihan realistisia ollaan niin COD4 respawnaavat vihut on kyllä vielä pahempaa kuin aimbotit. Pahin moka minkä pelin tekijät voi ikinä tehdä on respawnaus riippumatta peli lajista.
Joten ei tämä ainakaan huonoin ole kun on COD4 olemassa. :D
Itse asiassa oli ihan viihdyttävä paketti. Joskin muutama vika tehtävä oli ihan paska.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Niin tähdennettäköön vielä huomio, että vaikka Battlefield: Bad Companyn vahvuudet ovatkin perinteikkäästi moninpelipuolella, niin yhtä lailla se on käsiteltävä kokonaisuutena ja osiensa summana.

Ei Battlefield-pelisarja ole poikkeus vaikkapa Call of Duty / Rainbow Six / Ghost Recon -saagoihin, joissa pelaajayhteisön painopiste on samalla tavalla vahvasti verkkomoninpeliin kallellaan. Muutkin osa-alueet on huomioitava. Eikä etenkään nykyään voi olla niin, että peliä markkinoidaan myös yksinpelivinkkelistä (katsokaapa kumpaa pelimuotoa useimmat BF:BC-videot tuovat esille) ja sitten jos/kun kritiikkiä soolo-osiosta tai muista pelillisistä osa-alueista esitetään, huomiot pitäisi lakaista maton alle pelkästään sen takia että sarja tunnetaan hyvästä moninpelistä? Ei onnistu ainakaan omissa piskuisissa pelitesteissä.

Mutta, tämä on oma vinkkelini asiaan ja siitä saa vapaasti olla eri mieltä. Tulevassa revikassa moninpeli saa luonnollisesti ansaitsemansa paino-arvon ja huomion, mutta tehdyt kriittiset havainnot tullaan myös julkaisemaan. Ja jos arvostelu ei miellytä, niin näkemyshän on vain yhden räiskintäpelejä(kin) diggailevan harrastajapelaajan. Meitä on moneksi, eikä yhden höpinöihin kannata tikahtua. =)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Mutta, tämä on oma vinkkelini asiaan ja siitä saa vapaasti olla eri mieltä. Tulevassa revikassa moninpeli saa luonnollisesti ansaitsemansa paino-arvon ja huomion, mutta tehdyt kriittiset havainnot tullaan myös julkaisemaan. Ja jos arvostelu ei miellytä, niin näkemyshän on vain yhden räiskintäpelejä(kin) diggailevan harrastajapelaajan. Meitä on moneksi, eikä yhden höpinöihin kannata tikahtua. =)

On vain harmi, jos useat jättävät pelin ostamatta (yksinpelin aiheuttaman) heikon arvosanan takia, vaikka pelkästä moninpelistä jo saisi rahalleen aivan riittävästi vastinetta.

Turhaa lätinäähän tämä on, koska mitään arvostelua ei ole vielä edes julkaistu. On myös täysin arvostelijan itsensä päätettävissä mitä pelin osaa hän kokee tarpeelliseksi painottaa arviossa/arvosanassa. Valistunut lukija osaa kyllä löytää arvostelun seasta juuri sen itselleen tärkeän tiedon.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Itse en kyllä ole huomannut juurikaan satunnaisuutta kun ammutaan äijiä, ja hyvä asia on se ettei peliä ole pilattu täysin realistisuudella eli parilla kudilla saisi hengiltä äijän. Mielestäni todellisuutta taitoa on pitää sitä tähtäintä kauan aikaa siinä pään korkeudella ja antaa hylsyjen lentää vauhdikkaasti pesästä. En arvosta kämppimistaitoa ja selkäänampumista. Kämpperstrike-pelaajasukupolvi on syöpä.

Etkö oikeesti? Itellä käy erittäin usein niin, että ammun vihua vaikkapa selkään 20 osumaa, sitten se kääntyy ja tappaa mut parilla kudilla. Ja tuossa on kyse nimenomaan osumista, ei ne kaikki sentään ohi mene tai sitten osumasta välkkyvässä punaisessa jutussa on joku bugi.

Välillä taas käy niin, että ampuu jostain kaukaa yhden kudin ja siitä hedarin myötä tappo. Voihan se tietenkin olla niin, että on ollut eri healtteja vihuilla kaikissa tilanteissa, mutta aika pieni todennäköisyys siihen, kun itse kuitenkin kuolee välillä juuri noista parista kudista, vaikka ois healtit täynnä. Välillä tietenkin käy vihujakin sääliksi, kun ite kestää hemmetin monta osumaa ja ehtii rauhassa ampua vihun.

Edit: Onko tossa muuten minkään sortin teambalancea? Ei oo kovin mukavaa olla hyökkäämässä monen pelaajan alivoimalla, kun puolustajat voittaa about 99% mahdollisuudella tasatiimeilläkin. Ainakin tolleen randomporukassa. Ja pääseekö tossa pelaamaan ihan yksin? Turhauttavaa olla recon ja yksin jossain hyvässä piilossa napsimassa vihuja, kunnes koko squad spawnaa sun eteen ja tulee teamkill/teamdamage + vihut huomaa, missä olet.

Väsyneenä surkeimmassa mapissa (Ascension) oli kyllä hauskaa olla specialist ja merkata omia sillä pyssyllä (ei sillä hahmoluokalla muutakaan kyllä tee). En tiiä oisko nukkumisen jälkeen niin hauskaa, mutta nauroin ihan katketakseni, kun ammuin jonkun oman täyteen niitä vilkkuvia punaisia valoja. Osa porukasta kyllä suuttu ja pisti teamkilliä, mutta eipä se mun hauskuutta ainakaan pilannut. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Teköälyttömyyden lisäksi Dicen uusimmasta tuikuttelusta löytyy tukku muitakin vähemmän viimeisteltyjä osa-alueita (animoinnit, fysiikat, osumatunnistus, osa äänimaailmasta, pelialueen hyödyntäminen, kontrollit, yleinen pelitunnelma yms) mutta niistä kattavammin lisää pelin Xbox 360 -arvostelussa, jota parhaillaan työstellään. Hyvin suurella todennäköisyydellä härmäläisen pelimedian tylyin BF:BC-juttu tulee pihalle KonsoliFINin totuudentorvesta lähipäivinä.

Aika (käsittämättömän) rankalla kädellä olet peliä arvostelemassa, jos löydät kontrolleista, osasta äänimaailmaa ja yleisestä pelitunnelmasta mukisemista. Ja ilmeisesti löydät, koska näit tärkeäksi listata ne tuohon pelin lyttäämiseksi. Hmm... Onko EA kohdellut sinua huonosti kun läpinäkyvä arvosteluasenteesi oikein huokuaa raivoa jotain muuta kuin itse peliä kohtaan? :D

At ease! Huumoria vain.

Noh, tämä peli näköjään jakaa aika rajusti mielipiteitä: kannattaa siis kokeilla ennen ostoa.

Itse olen viihtynyt yksinpelin parissa hyvinkin, vaikkei se mikään mullistava tuotos olekaan. Sujuvaa räiskintää muhkeilla soundeilla. Toiminta on varsin suoraviivaista, joskin tällaisissa peleissä sen pitääkin olla: ei tässä mitään alkioita olla halkomassa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Väsyneenä surkeimmassa mapissa (Ascension) oli kyllä hauskaa olla specialist ja merkata omia sillä pyssyllä (ei sillä hahmoluokalla muutakaan kyllä tee). En tiiä oisko nukkumisen jälkeen niin hauskaa, mutta nauroin ihan katketakseni, kun ammuin jonkun oman täyteen niitä vilkkuvia punaisia valoja. Osa porukasta kyllä suuttu ja pisti teamkilliä, mutta eipä se mun hauskuutta ainakaan pilannut. :)


Noh noh. Kyllähän se tosiasia on että tuota specialist hahmoluokkaa pitää osata käyttää ja sen jälkeen siitä ei olekkaan kuin iloa. Puolustuksen tehokkain antiarmor tyyppi ja hyökkäyksen erikoismies, jolla on helppo tuhota gold crated alle aikayksikön.

Tracer gunin hyöty on suuri. Ammut vihun tankin tai auton nuolella ja sen jälkeen katselet toivottasti ilotulitusta ja kuittaat assistit tankin tuhoamisesta tai odotat että tankki tulee tarpeeksi lähelle ja lahja kylkeen ja vilkutat iloisesti.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Noh noh. Kyllähän se tosiasia on että tuota specialist hahmoluokkaa pitää osata käyttää ja sen jälkeen siitä ei olekkaan kuin iloa. Puolustuksen tehokkain antiarmor tyyppi ja hyökkäyksen erikoismies, jolla on helppo tuhota gold crated alle aikayksikön.

Tracer gunin hyöty on suuri. Ammut vihun tankin tai auton nuolella ja sen jälkeen katselet toivottasti ilotulitusta ja kuittaat assistit tankin tuhoamisesta tai odotat että tankki tulee tarpeeksi lähelle ja lahja kylkeen ja vilkutat iloisesti.

Tracer gunin hyöty on suuri, JOS omassa tiimissä joku tajuu käyttää sitä merkattua tankkia hyväkseen. Enpä ole kertaakaan onnistunut tuhoamaan tankkia niin, että ensin merkkaan sen ja sitten joku tuhoaa sen niin, että joku on vielä sisällä. Ainoot tracer assistit on tullut siitä, kun oon huvikseni merkannut jonkun jeepin ja joku on jossain vaiheessa käyttänyt sitä ja joku oma sattuu sen varmaan vahingossa tuhoamaan.

Toisaalta, pitäis varmaan mennä jossain suomi-porukassa pelailemaan, niin vois pelistä tullakin jotain. Yksin ei vaan jaksa hyökätä tai puolustaa. Hyökkäyksessä tulee yleensä tuettua niitä muutamia hassuja, jotka teamkillereiden, boostaajien ja muiden pelleilijöiden paikallaolosta huolimatta jaksavat yrittää. Puolustuksessa taas tuen niitä, jotka jaksaa hyökkääjien pommeja purkaa. Ja toisaalta, ennen kunnon pelaamista pitäis löytää vielä servu, joka toimii. Ei tosta tule mitään, jos jokaiseen pitää tuhlata se lipas ja toivoa, ettei se ehdi kääntymään ja ampumaan niitä muutamaa kutia.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Itse käytän spealistia aika paljonkin, lähitaisteluissa ihan ehdoton. C4:llä räjäyttelee tankit ja kullan räjäyttäjät ja purkajat.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Aika (käsittämättömän) rankalla kädellä olet peliä arvostelemassa, jos löydät kontrolleista, osasta äänimaailmaa ja yleisestä pelitunnelmasta mukisemista. Ja ilmeisesti löydät, koska näit tärkeäksi listata ne tuohon pelin lyttäämiseksi. Hmm... Onko EA kohdellut sinua huonosti kun läpinäkyvä arvosteluasenteesi oikein huokuaa raivoa jotain muuta kuin itse peliä kohtaan? :D

At ease! Huumoria vain.

Noh, tämä peli näköjään jakaa aika rajusti mielipiteitä: kannattaa siis kokeilla ennen ostoa.

Itse olen viihtynyt yksinpelin parissa hyvinkin, vaikkei se mikään mullistava tuotos olekaan. Sujuvaa räiskintää muhkeilla soundeilla. Toiminta on varsin suoraviivaista, joskin tällaisissa peleissä sen pitääkin olla: ei tässä mitään alkioita olla halkomassa.
Heh ei ole EA kohdellut huonosti (päinvastoin+viestihistoriaa/uutiskommentteja kun selaa niin selviää mitä mieltä EA:sta ollaan), eikä tarkoitus noissa laitetuissa viesteissä ollut kuin omien huomioiden esilletuominen. Jos kuulosti jotenkin rankalta, niin at ease ja huumoripalloa takaisin sinnepäin. ;)

Mutta jooh, loput veistelyt itse revikassa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

On tosiaan pelaajassa vikaa, jos ei specialistilla pärjää. Toki jokaiselle sallittakoot omat mielipiteensä ja pelitapansa. Specialisti toimii kuitenkin erittäin hyvin sekä ajoneuvoja, että läheltä jalkaväkeä vastaan. C4:t ovat ehdoton apu cratea tuhotessa (kai muistatte, että sitä pommia ei ole pakko aina suinpäin virittää?) tai hyökkääjille ansaa asetettaessa. Tracer gunista on tosiaan hyötyä vain, jos omalla puolella on osaavia (suomalaisia) pelaajia. Specialistia varten täytyy toki vaihtaa pelityyliä enemmän hiippailevaksi ja selkään kiertäjäksi, sillä assault-tyylisellä rynnimisellä ei pärjää.

Harjoitustahan se myös vaatii. Betassa en käyttänyt specialistia ollenkaan, sillä en tykännyt siitä ettei energiaa saanut itselleen annettua. En ollut myöskään unlockannut C4:sta, joten luokan hyödyt verrattuna assaultiin olivat olemattomat. Nyt kun peliä on pelannut enemmän, niin olen oppinut tykkäämään specialistista, kuten kaikista muistakin luokista.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Ite en taas tykkää tällä hetkellä mistään, kun toi lagi vie kaikki mahdollisuudet lähitilanteissa ja muutenkin. Tankit räjähtelee sekunnin pari myöhässä ja ehtivät vielä "räjähtäneenä" ampua takaisin, kuten tänään kävi. On se hienoa, kun vihut kostaa haudan takaakin. Ja noi on tosiaan hienoja juttuja, kun näkee luodin osuvan vaikka omaan päähän, mutta ei tapahdu mitään. Niitä on ollut tänään enemmän kuin osaa sormilla ja varpailla laskea. Oonko siis muka ainoa, jolla lagittaa, kun kukaan muu ei tunnu huomaavan? Vai iskikö hype niin kovaa, ettei vielä ehdi huomaamaan? :)

Ja omasta netistä tämä ei ole kiinni, kyllä se on servupäässä vikaa tai sitten kaikki servut ovat amerikassa (vikahan sekin).
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Minulla on ollut sikäli hyvää tuuria, ettei lagia ole ollut lähes ollenkaan. Ja lagilla tarkoitan jo peliä häiritsevää viivettä, jota on tullut vastaan esim. Halo 3:ssa aina silloin tällöin. Tänään kuitenkin minullakin alkoi tämä mistä monet ovat valittaneet, että en vain päässyt peleihin sisään. Pelihaku ei toiminut, eivätkä myöskään kavereiden invit. Recent player listan kautta pääsin sitten johonkin satunnaiseen peliin ja se servu pelittikin sitten sen tunnin-pari mitä pelailin. Kannattaa siis sitä kautta kokeilla, jos muut vaihtoehdot hankaavat vastaan.

Hypellä voi toki olla oma vaikutuksensa tuohon "lagittomuuteen". ;) En minä ainakaan jaksa kantaa huolta hävitystä lähitaistelusta ym. kun muutoin on fiilis niin korkealla.

Muuten: BF-teemaa saatavilla ilmaisena mp3:na: http://badcompany.ea.com/news/entryid/24129/
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Jos peli ei maittanut, ei kannata siltikään yliampua puheissaan. :) Kokeile vaikka "Battle for the Pacific" tai "Soldier of Fortune: Payback" -peliä ja tule sen jälkeen vakavalla naamalla väittämään "BF: BC":tä yhdeksi maailman surkeimmista yksinpelivirityksistä. Hei niinku oikeesti. (ja teiniheilautus perään)

[OT] Mihin tosta listasta jäi nextgen-laitteiden synkin hetki, Hour of Victory? Sen jälkeen mikä tahansa yksinpelimoodi tuntuu suorastaan hunajalta. [/OT]

Henkilökohtaisesti ostan pelin ihan nettipelimielessä, mutta tuleehan sitä yksinpeliä väkisinkin kokeiltua jossain välissä. Demo tuntui melko mitäänsanomattomalta, eikä herättänyt tunteita mihinkään suuntaan. Jos yksinpeli on demotehtävän kaltainen, en kehu enkä valita siitä.

Corcan ja Snyden mielipiteitä lukiessa tulee pelistä sellainen mielikuva, että se olisi loistava pohja jollekin paljon paljon enemmälle, mutta viimeistelty perinteisellä EA:n hutimisella. Allekirjoittaako joku pelin pelannut tätä ajatusta?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

[OT] Mihin tosta listasta jäi nextgen-laitteiden synkin hetki, Hour of Victory? Sen jälkeen mikä tahansa yksinpelimoodi tuntuu suorastaan hunajalta. [/OT]

Henkilökohtaisesti ostan pelin ihan nettipelimielessä, mutta tuleehan sitä yksinpeliä väkisinkin kokeiltua jossain välissä. Demo tuntui melko mitäänsanomattomalta, eikä herättänyt tunteita mihinkään suuntaan. Jos yksinpeli on demotehtävän kaltainen, en kehu enkä valita siitä.

Corcan ja Snyden mielipiteitä lukiessa tulee pelistä sellainen mielikuva, että se olisi loistava pohja jollekin paljon paljon enemmälle, mutta viimeistelty perinteisellä EA:n hutimisella. Allekirjoittaako joku pelin pelannut tätä ajatusta?

Kyllä, Hour of Victory olisi sopinut loistavasti esimerkkeihini "laadukkaista" FPS-peleistä. Huoh, mitä karmaisevia muistoja siitä nyt tulikin mieleen... (jouduin tekemään siitä aikoinaan arvostelun) Kirjoitin kuitenkin vain noi pari peliä, jotka tuli ensimmäisenä mieleen.

Viimeyönä meni yksinpelikampanja läpi, normaalitasolla. Hyvät fiilikset jäi. Minulla oli mukavaa niiden läpipeluutuntien aikana, mutta en todellakaan kiistä sitä etteikö peli olisi voinut olla viimeisteltynä rutkasti parempi. Ihan järkeviä valituksia tuosta ovat poijjaat antaneet, mutta mielestäni peliä ei siltikään voi haukkua. Siinä on vikoja, jonka takia yksinpeli ei mitään kiitettävää arvosanaa ansaitse, mutta kokonaisuus sisältää myös hyviä puolia.

Enivei, normitasolla siis läpi, vaan kyllä minä tätä vielä lisääkin aion pelata. Casual menee varmasti ihan vasemmalla kädellä, mutta saapi nähdä miten hard-taso tykittää luoteja niskaan.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Corcan ja Snyden mielipiteitä lukiessa tulee pelistä sellainen mielikuva, että se olisi loistava pohja jollekin paljon paljon enemmälle, mutta viimeistelty perinteisellä EA:n hutimisella. Allekirjoittaako joku pelin pelannut tätä ajatusta?

Totta. Peli sellaisenaankin ilman lagia olisi jo mahtava. Sehän noi suurimmat ongelmat/ärsytykset aiheuttaa. Vaikka lagi ei sinänsä ole huomattavissa (hahmo kulkee siististi eteenpäin, aseita voi vaihtaa yms.), niin esim. tankkia tuhotessa huomaa, että onko sitä lagia vai ei. Jos tankki pystyy vielä "räjähtäneenä" ampumaan, niin paras etsiä uusi servu. Tänään itseasiassa osuin melko täydelliselle servulle ja kyllähän sen heti näki. Jollen ois omin silmin nähnyt, että tuli 18-0 aktiivisena hyökkääjänä (ja ilman ajoneuvoja), niin en olisi uskonut. Mutta tottakai pärjää paremmin, kun pystyy osumaan yhtä hyvin kuin vihutkin.

Moninpelissä ei ole siis mitään suurempaa moitittavaa lagisten servujen lisäksi, mutta yksinpeli on kuin suoraan toi sun teksti. Varmaan tyyliin viime hetkellä EA on halunnut, että heitetäänpä tähän yksinpeli mukaan, niin voi olla mahdollista, että peliä ostetaan enemmän.

Ja tähän asiaan liittymättä pitää mainita, että noita hemmetin idiootteja riittää kyllä servuilla. Mut tapetaan tahallaan omien toimesta keskimäärin pari kertaa per erä (ja kyseessä ei ole merkkain-kiusaamiset, sitä teen vain väsyneenä tai niille, jotka tahallaan mut tappavat. Tottakai tk-pelleistä pitää varottaa ampumalla kivat vilkkuvat valot päähän), parhaimmillaan yli puolet tiimistä boostailee, artillerya ei voi käyttää, kun siitä tappelee aina vähintään 2 pelaajaa yms. Toi tietty korjaantuis vähän sillä, että pelais suomalaisten kanssa, mutta en oo vielä jaksanut kaverilistasta kurkkia, jos joku vaikka haluisi pelata.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Ja tähän asiaan liittymättä pitää mainita, että noita hemmetin idiootteja riittää kyllä servuilla. Mut tapetaan tahallaan omien toimesta keskimäärin pari kertaa per erä (ja kyseessä ei ole merkkain-kiusaamiset, sitä teen vain väsyneenä tai niille, jotka tahallaan mut tappavat. Tottakai tk-pelleistä pitää varottaa ampumalla kivat vilkkuvat valot päähän), parhaimmillaan yli puolet tiimistä boostailee, artillerya ei voi käyttää, kun siitä tappelee aina vähintään 2 pelaajaa yms. Toi tietty korjaantuis vähän sillä, että pelais suomalaisten kanssa, mutta en oo vielä jaksanut kaverilistasta kurkkia, jos joku vaikka haluisi pelata.

No jaa, missään en ole nähnyt niin ammattimaista huoraamista kuin Battlefield 2:ssa. Käsittääkseni Companyssä kai pääse aika nopeasti sille ylemmälle rankingille 25(?). Pelaajat on mitä on, http://www.youtube.com/watch?v=GwaMHJzruDU.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Jooh, korkeimmalle rankille pääsee varmaan parhaimmillaan alle 10 erässä tolla boostijutulla. En vaan käsitä, miten jotkut jaksanut huorata samaa yli miljoonaan asti. Se on kuitenkin melkoisen tylsää varmasti porata jotain väärinpäin olevaa jeeppiä. Noh, mahtaa olla kiva sit yrittää päästä takaisin korkeimalle tasolle reilusti, kun boostereiden statsit nollataan ja tuo boostimenetelmä korjataan. :)
 
Ylös Bottom