Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Se on kyllä hassua, että snipu on aseista ainoa, joka toimii normaalisti lagissa. Vertaa sarjatuliaseita ja vaikka vss:ää. Tekevät varmaan kaikki saman verran damagea, mutta snipusta riittää juuri nuo 4 laukausta ja osumaa, kun esim. rynkyistä taas menee helposti koko lipas vihuun, vaikka jokainen näyttäisi osuvan.


Eilen yhdessä matsissa tapoin vihun n. 7 askeleen etäisyydeltä mg36:lla (vai mikä se konari nyt oli?), niin ei mennyt kuin vaivaiset 60 kutia ennenkuin äijä putos. Alkaa pikkuhiljaa kypsyttämään tuollainen meininki kun vastaavasti jenkkilän pojat pudottelee 2-3 osumalla.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Edit: Nyt siis vittu suorastaan itkettää, että tuhlasi kallisarvoista rahaa tällaiseen paskaan. EA ei varmasti ole laittamassa servuja eurooppaan koskaan eurooppalaisten lagin vähentämiseksi, koska pitäähän amerikkalaisten perseitä nuoleskella.

Allekirjoitan tämän täysin. Itselläni pelin pelaaminen loppui siihen, kun sain lasettaa lähietäisyydeltä M16:lla kaksi(!) lippaallista noin viiden metrin päässä kyykkivää vihollista selkään - 120 kutia ilman vaikutusta. Sitten kaveri tajuaa kääntyä ja naps, oma henki pois. Lagi on lagia ja pelit on pelejä, mutta kyllä tuo ihmeesti pistää hermoja kireälle. Tulee jotenkin niin pirun kädetön olo. Pitäköön pelinsä... Sääli, koska verkkopelissä selvästikin olisi potentiaalia ja tyyliltään kivaa vaihtelua CoD4:lle. No, uutta Brothers in Armsia odotellessa sitten :)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Edelleen samaan asiaan liittyen. Onkos kukaan nähnyt sitä dicen jotain online survival guidea? Onkohan se gold editionin video tai jotain. Kuitenkin, siinä se ampuu (huono muisti) jollain assault riflellä 3-4 jätkää peräkkäin ihan pienillä bursteilla. Jos itsellä toimisi niin hyvin, niin ei tässä pelissä olisi kyllä mitään valittamista. Ihan sama mitä bugeja olisi, niin tuollainen lagiton tila olisi ihan uskomattoman täydellistä. Taidoillakin olisi jotain merkitystä siinä, että kuka voittaa sarjatuliaseilla 1vs1 tai vaikka 1vs5. Kyllä itekin on 2 kertaa yli 200 pelistä päässyt melko lagittomalle servulle ja siellä huomasin, että onpas hyvä peli lagittomana, kun riitti umpilla ihan pieni bursti tappamiseen.

99,999% ajasta se vaan menee siihen, että iskee napin pohjaan ja osumia tippuu, mutta tuurista se on kiinni, että kumpi kuolee. Liian usein käy niin, että pääsee yllättämään vihun selästä ja ampuu päähän pitkän sarjan, kunnes vihu kääntyy ja tappaa sut parilla laukauksella. Paitsi snipulla, se toimii bugipaikkoja lukuunottamatta aina niinkuin pitääkin.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Neljä päivää sitten pelin sain ja on mahti...
...mutta tietenkin nämä kirotut saatanan lagit (lagit ja lagit) rupee kyllä ottaan päähän.
Puukottelin tossa yks ilta pari kolme kertaa ja vielä ihan selässä kiinni, jätkä kääntyy ja kaput se oli siinä
Kyllä noi lagit ja muut paskat unohtaa kun rupee homma luistaa ku rasvattu
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Onkos kukaan nähnyt sitä dicen jotain online survival guidea?

Jeps, nähty on. En noin hyvälle servulle ole päässyt koskaan... Ellei sitten tuossa videossa olevia vihuja oltu pehmitetty ensin kranaateilla.

Omat fiilingit silti aika positiiviset. Noin puolet kerroista pääsee hyvälle servulle ja noin puolet paskaa. Eli aika hyvällä prosentilla kuitenkin saa kelpo pelit. Luotetaan kuitenkin siihen, että patchin jälkeen saisi itse valita servut pingin mukaan.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Saako Rankin noustessa aina creditin, jolla voi unlockata aseita yms?
Itselläni on viimeiset pari Rankin nousua mennyt ilman credittejä...
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Saako Rankin noustessa aina creditin, jolla voi unlockata aseita yms?
Itselläni on viimeiset pari Rankin nousua mennyt ilman credittejä...

Taitaa jossain vaiheessa mennä niin, että joka toisella rankilla saa 1 krediitin unlock:kia varten.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Kyllä ärsyttää.
Eli kyttään M60 kaverina mäen päältä ja paikalle ajaa buggy. Vihu hyppää autosta ulos. Avaan heti tulen, tähdäten. Heppu on aivan ulkona, ei tiedä edes mistä ammutaan.
Ehdin ampua n 60 laukausta ja vihollinen lopulta minua kohti yhden sarjan rynkyllä.....Kyllä! vihu jatkoi hommiaan ja minä kuolin.
Eikä ollut eka kerta.
Realismia parhaimmillaan vit vit :mad:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Kyllä ärsyttää.
Eli kyttään M60 kaverina mäen päältä ja paikalle ajaa buggy. Vihu hyppää autosta ulos. Avaan heti tulen, tähdäten. Heppu on aivan ulkona, ei tiedä edes mistä ammutaan.
Ehdin ampua n 60 laukausta ja vihollinen lopulta minua kohti yhden sarjan rynkyllä.....Kyllä! vihu jatkoi hommiaan ja minä kuolin.
Eikä ollut eka kerta.
Realismia parhaimmillaan vit vit :mad:
Jooh samoihin tilanteisiin törmäilin itsekin verkkopelipuolella. Harmillinen tilanne tuo välillä pahaksikin äityvä viive. Onneksi näkyvää warppailua/teleporttailua ei ole tullut vastaan, se yhdistettynä normilagiin olisi pikkaisen liikaa.

Toivottavasti EA saisi nyt servereihinsä pian lisää potkua. Omien privaservujen mahdollinen tulo ilman muuta helpottaisi asiaa, eikä halutun peliserverin valitseminen listalta tai asetuksien kautta pingifiltterin avulla olisi sekään haitaksi. Kovin on vielä rajattua BF:BC.n todellinen moninpelipotentiaali. Kun urku avataan ja optioita annetaan, niin ei jää peli-ilo perusasioista kiinni.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Kannattaa pelata demoa, se toimii. Tuli tossa uzi hommattua ja odotin kauheeta urakkaa, mutta eipä siihen mennyt kuin pari tuntia. Oli sen verran helppoa, että tuli oikeesti hyvä fiilis. Pienillä bursteilla augista kuoli ihan jokainen vihu, jopa kauempaa. En tosin tiedä, että antaako toi aim-assist jonkin sortin etua, koska se oli vahingossa päällä. Ehkä pitäis kokeilla täyspelissäkin, jos se jotenkin korjaa lagia tai jotain.

Demoa on tosin vaikea pelata, kun siinä ei tunnu servuja koskaan olevan. Mut luulis sitä, että EA tekis lagillekin jo jotain, kun noita servukatkoksiakin on varmaan joka päivä. Tai antaisi eurooppalaisille eurooppalaisia servuja, niin ei tartte amerikan nettiviiveen ja liian kuormitettujen servujen antamaa lagia kestää.

Kivoja glitchejä muuten löytyy. Mortarilla voi ampua heti perään uusiksi, kun edellinen on osunut. Tietyt puskat on semmosia, ettei niiden "sisällä" olevaan vihuun osu. Ja ei tää nyt glitchi-osastoon kuulu, mutta snipun pistooli on aivan liian tehokas. Yks päähän tappaa ja muutama osuma vartaloon. Osa snipuista on niin surkeita pääaseellaan, että juoksevat sitten pistooli kädessä jatkuvasti.

Vielä lisää. Tänään on kyllä ollut outo päivä pelata. Mortar bugittaa välillä mukavasti. ~5 kertaa tappanut 4 omaa ja itseni, kun mortar on yhtäkkiä päättänyt tulla mun päälle, vaikka tähtäsin sen kaukaisuuteen. Osumantunnistus sentään ollut paranemaan päin, vaikka edelleenkin lähitaistelut hävitään millä tahansa aseella mille tahansa aseella. Kuitenkin, kauemmas on jopa saanut niitä muutaman osuman tappoja ja muutenkin tuolla sen verran surkeeta porukkaa, että kaukaa ne ei osaa ampua ollenkaan. Toisaalta, siinä vaiheessa yleensä tulee teleportti suoraan mun selkään. Tai sit ne osaa juosta suoraan päin (osumat "väistäen") 10 metrin päähän, josta halomiekan - eiku siis puukon - syöksy riittää tappoon.

Ja omat on kyllä semmosta kuraa aina, että huonompia saa ettiä. Jos saisin sentin joka kerta, kun vihu juoksee omien ohi (siis silleen ohi, että omat ei voi olla näkemättä sitä) spawncamppiin tai juoksee omien keskellä puukottaen kaikki, niin olisin jo rikas mies.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

No nih. Piti nyt vihdoin rekisteröityä tänne,pitkään keskusteluja on tullut seurattua :).

Mutta asiaan. Bad Companya on nyt tullut livessä jonkun verran tahkottua ja meininki on maistunut, kunhan on muistanut pelata vain snipulla niin on osunutkin tyyppeihin.
Joten tyhmä kysymys heti ensimmäiseen viestiin..
Saako tuota ennakkotilaajien snipukivääriä mitenkään avattua, siis jos ei ole ennakkotilannut peliä niinkuin allekirjoittanut?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Lagiongelmat rassaavat moninpeliä, mutta omalla kohdallani ärsyttää vieläkin enemmän se, että näppäinkomennot tuntuvat menevän perille satunnaisella menestyksellä. Ja ei, vika ei ole ohjaimissani.

Välillä puukko viuhuu heti kun pitää, välillä pitää painaa monta kertaa ennen kuin äijä tekee mitä käsketään. Se myös, ettei voi antaa parin näppäimen käskyjä putkeen, ottaa pattii. :)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Saako tuota ennakkotilaajien snipukivääriä mitenkään avattua, siis jos ei ole ennakkotilannut peliä niinkuin allekirjoittanut?

Mikäli tarkoitat Gold-versiossa tulevia aseita, ne avautuvat kun pääset rankingiin 25.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Saako tuota ennakkotilaajien snipukivääriä mitenkään avattua, siis jos ei ole ennakkotilannut peliä niinkuin allekirjoittanut?

Sen saat sitten, kun se päätetaan antaa dlc:na marketplacelta. En ainakaan usko, että onnistut saamaan keltään koodia eikä se ole kyllä avaamisen arvoinenkaan. Pelaat vaan tosiaan lvl25 asti, niin pelin paras snipu aukee. Sen kanssa on melkein liian helppoa pelata. Lähitaistelutkin hoituvat sillä mainiosti no-scopena nappi pohjassa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

No niin, eilen tuli peli postissa ja ehdin muutaman tunnin yksinpeli-kampanjaa pelata. Olisin kyllä pelannut enemmänkin, mutta kun olin tullut luvanneeksi tyttökaverille ravintolaillan niin minkäs teet.:) Kai se ensimmäinen vuosipäivä ajaa ohi jopa räks poks kolmekuuskymppisestä.

Mielipiteitä lukeneena olin jo varautunut pahimpaan ja odotin jotain aivan kamalaa, joten peli yllätti mut erittäin positiivisesti.

Ensinnäkin peli on audiovisuaalisesti melko upea, toiseksi pelin juoni vaikuttaa lupaavalta ja kolmanneksi kaveritrion kommentit, dialogit ja kivi-sakset-paperi -pelleilyt jne. jaksavat naurattaa ainakin sen verran mitä itse olen peliä pelannut.

Sekä vihollisten että kaverien tekoälyssä on kuitenkin menty sieltä, mistä aita on matalin, joka lohkaisee kyllä mun arvostelussa lähes numeron arvosanaa alemmaksi. Kerrankin Redford sekä muuan Venäjän lahja maailmalle seisoivat about metrin päässä toisistaan Redfordin ampuessa lintuja ja veli venäläisen mua. Onneksi kuitenkin omat ovat kuolemattomia, muuten jäisi yksinpeli todennäköisesti pelaamatta. Koko kahden tunnin session aikana omat ampuivat yhteensä vissiin 3 tai 4 vihulaista.

Piikittäminen on varsin hyvää vaihtelua ainaiseen menepiiloonkunnesnäyttöonselvä-kykkimiseen. Tuntuma aseisiin on hyvä, vaikka ei pääsekään aivan CoD4:n tasolle.

Ens kerran kunhan pelaamaan ehdin on ehdottomasti testattava moninpeliä.

Olisin kirjoittanut mielipiteitä enemmänkin, mutta nyt täytyy jo lähteä ruudun takaa sosiaalisiin tapahtumiin.

Yksinpelistä antaisin ekojen tuntien perusteella 9-.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Yksinpelille antaisin muutaman kentän jälkeen seiskan korkeintaan. Itku meinaa tulla kun omat tyypit heiluu jossain kukkulalla maalitauluna, eikä saa vihollisille mitään tehtyä. Maalitauluna olemisestakaan ei oo mitään hyötyä kun enemy ampuu kuitenkin heti sua jos satut millin jostain kulman takaa kurkistamaan. Ei se vaikeeta oo, mutta sotkee kyl kaikki fiilikset mistään sodankäynnistä kun ite pitää panosten loppuessa mennä pistoolilla niittämään tyypit vaikka omat kaverit heiluu sinkoineen ja kranaatinheittimineen siinä 3 metrin päässä. Toisaalta kun kuuntelee dialogia ja kattoo niiden ukkojen touhuja niin ei sitä paljoakaan parempaa tekoälyä voi odottaa. Ei uppoo muhun.

Moninpeli sais ysin muutaman tunnin jälkeen. Muuta moitittavaa ei oo kuin vissiin ton lagin takia aseet toimii vähän miten sattuu. Tuntuu et rynkyillä ei tee yleensä mitään, haulikko ja konepistooli tappaa kaukaakin liian hyvin ja sniperi vaihtelee hyvän ja turhan välillä. No minkäs teet.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

EA on muuten tainnut saada servunsa kuntoon tai sitten tähän aikaan ei vaan oo niin paljon pelaajia, että servut ois pahasti rasituksessa tai jotain. Nyt tota moninpeliä kehtaa jo kehua, kun tähän asti lagin takia ollut eka peli ~15v aikana, kun on tehnyt mieli hajottaa jotain. :)

Tai sit mulla oli vaan tuuria ja pääsin monta kertaa peräkkäin hyville servuille..
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Niin no, eilen illalla taas oli serverit ties mistä ja aseiden perussetillä mentiin... :(
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Hmm, vaikka häiritsevin lagi on poissa, niin ei toi silti lagitonta ole. Ärsyttävää olla huono pelaaja, kun se johtuu syistä jotka eivät ole itsestä kiinni. Minkäs sille mahtaa lähitaistelussa, että kuolee vihun selästä, kun oikeesti se ampuukin sua päin eikä poispäin, kuten omalla ruudulla näkee. Ja minkäs sillekään mahtaa, että kudit osuu vielä, vaikka menet talon taakse piiloon. Ja minkä sille mahtaa, että edelleen tarvii enemmän osumia kuin vihut. Ja ärsyttävintä on se, että melkein aina joutuu siihen ylijuostavaan tiimiin.

Sais se conquest jo tulla. Sitten toi suurin ärsytyksen aihe ei vaikuttais niin paljon, kun sillä huonollakin tiimillä on mahdollisuudet voittoon. Alkaa muutenkin kyrsimään tommonen gold rush, jossa on pakko mennä tiettyyn paikkaan ja pelata tietyllä tyylillä, että on mahdollisuus voittoon. Ilman conquestia ei tästä pelistä vaan voi käyttää nimitystä "sandbox-fps" (kuten useissa paikoissa jostain syystä mainitaan).

Edit: Niinjoo, unohdin vielä mainita noista EA:n servuista. Mikä hemmetti siinäkin on, ettei niitä saada pysymään kunnossa ilman kymmeniä bootteja viikossa? Tai sitten ne vaan kaatuu puolet kerroista. Eilenkin oli useamman kerran statsit hukassa / ei voinut pelata ollenkaan tuon takia.
 
Ylös Bottom