Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kannattaako tämä nyt ostaa vai onko lagaaminen niin häiritsevää että kannattaisi odotella mahdollisia parempia servuja tai jotain? Koittanu miettiä tämän, Orange Boxin ja CoD4:n välillä mutta en osaa päättää :-|
Onko Rank 25 suurin Rankki mitä nettipelissä voi olla (itselläni on Rank 7 tällä hetkellä) ja voiko rankit nollata ja pelata uudestaan niin, ku COD4:ssa.
Kannattaako tämä nyt ostaa vai onko lagaaminen niin häiritsevää että kannattaisi odotella mahdollisia parempia servuja tai jotain? Koittanu miettiä tämän, Orange Boxin ja CoD4:n välillä mutta en osaa päättää :-|
Bugihan se nyt oli. Piti ampua just tiettyyn kohtaan, että tankin ammus meni rungon ja tykkitornin väliin ja kimpoili siellä, täten tehden useamman kerran saman damagen. Eli ei se paikka mikään heikko ollut.. Ja kyllä mä oon nii paljon liikaa pelannut tätä, että tunnistan kyllä rpg:n / tankin ikonin mountatusta raketista. Sekään ei tapa yhdestä eteen edes sitä kevyttä tankkia.
No kyllä varmasti tankki räjähtää jopa heavy tankki jos mountatulla pst torjunta ohjuksella losautat vaikka ihan vaan etu panssariin. Kokeiltu lukemattomia kertoja. Oasiksessa helpointa kokeilla.
Ja vielä semmonen juttu et sinuahan on voinut ampua muutama jätkä yht aikaa eri aseilla kylkeen sehän vain näyttää sen viimesen ampujan aseen.
Hmmm... noiden kehujeni jälkeen on kyllä maku pelistä muuttunut täysin. Maksimissaan 7,5 antaisin tälle enää. Uutuudenhuumassa ei välitä pelin vittumaisesta tekoälystä ja bugeista sun muista lageista, mutta nyt rupeaa lähes oksettamaan pelatessa. Audiovisuaalisuudesta voi antaa plussaa, muuten ihan hirveetä kuraa. Viimeiset tehtävät meni läpi vain nähdäkseni juonen loppuun. Noh, peli myyntiin ja Cod4 takas.
Tyyppi hallitsee, pisteet siit.
Itellä aukes just levu major (18?) ja aika kurkona pelailen hard porukoissa. Tulee kyllä mukavasti omaan nenuunkin, tohon lagiin en ole kertaakaan törmäänyt kumma kyllä? Btw tuliko päivitys vai mikä kun alun musat ja graffa on vaihtunut? Ja kyllä tuo ei eroa jos pelaa hardilla tai normilla...
..Pari juttua tässä vituttaa(jätetään lagivalitus pois)
1. Se base kanuuna
- ehdottomasti pitäisi range rajoittaa ekaan kenttään. Mikään ei vituta enemmän kuin se, että kaveri istuu 15min samassa tykissä ja se on aina se squadikaveri kenen viereen pitäisi respata. Parhaimmillaan siinä on joku spede vieressä odottamassa vuoroa.
Heh, mistähän oikeesti johtuu, että tiimikaverit saa olla siinä vaikka koko pelin ilman häiriöitä, mutta mun ollessa koko vihutiimi tulee kimppuun. Ehkä mä oon vaan niin hyvä siinä, kun en yritä niitä randomeita yksittäisiä snipuja tappaa, vaan autan lähinnä tiimiä. Harvemmin vihut saa tankkeja, kun mä joskus jaksan artyyn mennä.
2. Respaaminen
- minkä takia ei voi valita(vai voiko?) kenen squadilaisen viereen respaa. Tuo yo. vitutuskin poistuisi ja yksi jätkä saisi istua vaikka koko elämänsa siellä tykillä
Peli spawnaa sut aina lähimpänä toimintaa olevan ryhmäläisen luo. Eli sun koko muu ryhmä on kuollut tai istuvat artyjätkän seurassa.
3. Kopteri
- huomannut, että osaavissa käsissä kopterikuski pitää kopteria paikallaan yläilmoissa singon ulottumissa ja ampuu 15min putkeen taivaalta. Joku rajoitus (bensa loppuu??) tuohonkin. Tai sitten, ettei pääse niin ylös, että on täysin vahinkovapaa mistään
Tää on huomattu. Erityisen ärsyttävää oasiksessa, kun ne hemmetin AA-tykit on niin näkyvillä (snipuille ja helikopterille) ja tankitkin on helppo tuhota vihun snipujen / artyn toimesta. Sitten taas end of the linessa helikopterit on helppo tuhota, kun ajaa vaan puolustajien ekassa basessa sinne ladon taakse / muista rakennuksista kauimpana olevaan päätyyn. Sinne ei arty kanna ja mountatut konekiväärit on muutenkin tehokkaimpia helikopterituhoajia.
4. Puukko
- melkein sekunnin viive puukon lyönnissä on liikaa. Sillä ei pysty tappamaan kuin paikallaan olevaa snipuspedeä selkään
En ite oo huomattavaa viivettä nähnyt, mutta lagin takia sillä ei todellakaan osu ekalla. Vihut taas käyttää sitä kuin halomiekkaa. Monen metrin päästä liukuu sen kanssa sua päin.
1. Se base kanuuna
- ehdottomasti pitäisi range rajoittaa ekaan kenttään. Mikään ei vituta enemmän kuin se, että kaveri istuu 15min samassa tykissä ja se on aina se squadikaveri kenen viereen pitäisi respata. Parhaimmillaan siinä on joku spede vieressä odottamassa vuoroa.
Onkohan muilla demoa pelaavilla toiminut multiplayer viimepäivinä? Itsellä tulee ilmoitus, että pelejä ei ole tai sitten joinatessa tulee tyhjä kenttä, eikä muita pelaajia tunnu olevan. Luulisi, että tuolle demollekkin olisi vielä pelaajia.