Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Tuli nyt sitten tämä hommattua.. Tai no, anoppi antoi lahjaksi :D

Eihän siinä, n. tunti yksinpeliä takana ja hyvälle vaikuttaa. Live-aika sattui eilen loppumaan joten kai tuota pitäisi kohta kauppaan vielä mennä että pääsisi multiplayeriäkin testailemaan illemmalla. Toivottavasti tuo lagi nyt ei sitten niin paha ole kuin jotkut antavat ymmärtää :-)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Tuli nyt sitten tämä hommattua.. Tai no, anoppi antoi lahjaksi :D

Eihän siinä, n. tunti yksinpeliä takana ja hyvälle vaikuttaa. Live-aika sattui eilen loppumaan joten kai tuota pitäisi kohta kauppaan vielä mennä että pääsisi multiplayeriäkin testailemaan illemmalla. Toivottavasti tuo lagi nyt ei sitten niin paha ole kuin jotkut antavat ymmärtää :-)

Sitten vain kulta aikaa hakuun ja kutsu matsiin jos on paha paikka.

Yleinnyin juuri 20 rankille, hommahan loppui 25lv eikö?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Sitten vain kulta aikaa hakuun ja kutsu matsiin jos on paha paikka.

Yleinnyin juuri 20 rankille, hommahan loppui 25lv eikö?

Periaatteessa joo, mutta on siellä se skill level, joka paranee/huononee kd-ration mukaan. Ja ilmeisesti skill level 1:n pitäisi saada vielä ylennys, kunnes tipahtaa pois ykköseltä, mutta käsittääkseni kukaan ei ole sinne päässyt. Erään foorumin mukaan joku olisi ollut viikon vihreenä kakkosena, mutta ei ollut ylentynyt (ehkä se valehteli, ehkä ei). En minä bf2:sta muista myöskään, että kukaan olisi päässyt uniikille rankille.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Kaveri oli eilen kakkosena ja itse kolmosena. Aika erikoisestihan tuo rankki määräytyy koska itse sain tuon oman rankin viikon pelaamatta olemisesta.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Onkos kukaan muu täällä innokas kopterilentäjä? Jos on, niin onko teillä ollut vaikeuksia saada joko koko gunneria tai sitten kyytiin hyppää joku, joka ei ammu takuulla laukaustakaan, vaikka tarjoilen paikkoja enemmän kuin laki sallii? Ärsyttävä yrittää yksin niillä surkeilla ohjuksilla, kun gunneri ei tee sitten yhtään mitään.

Sama juttu tosin tapahtuu silloin, kun mä meen gunneriksi. Lentäjänä on joko sellainen, joka vaan lentää lujaa/huojuen eikä anna mitään mahiksia ampua ketään tai sitten se rysähtää metsään sekunnin nousun jälkeen. Ja yllättäen vihuilla on aina toisinpäin ja sekä lentäjä että gunneri päätyvät joka kerta pistelistan kärkeen reippaalla erolla muihin.

Alkaa ärsyttämään noi omat kyllä vielä enemmän, ainakin kopterin kanssa. Joku sattu juoksemaan kopteria kohti juuri, kun olin nousemassa, niin päätin sitten odottaa sitä. Se tuli siihen viereen, odotin ~30 sekuntia että tulisko se kyytiin. Ei se tullut, joten lähdin, niin eikös tämä idiootti päättänyt ampua mut piippaavaksi ja vihupuolelta tuli sitten lopettava laukaus. Varmaan 1000. avoidi tässä pelissä ja vikkelä quit, ettei tarvitse surkimustiimissä taas vaihteeksi pelata. Muutenkin oon alkanut pelaamaan vaan tappojen perässä. Jos ei omat yritä, niin mitäpä sitä kd-ratiota pilaamaan sillä, että yrittäis tuhota kultaboksit yksin. Conquest sais tulla ja helvetin nopeesti.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Itse olen aina gunnerina. Lentää en osaa, mutta gunnerina tulee helposti 1000 pistettä yhdessä roundissa. Tärkeintä on kommunikointi ja mapin osaaminen (tietää missä on AA-gunit jne.)

Tossa näkyy minkälaista taktiikkaa käytetää yleensä: http://gameroom.mlgpro.com/view/ZfhsalsFkeXVi3sg.html
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Tänään tuli vastaan mitä oudoin bugi. Olin tiimikaverin kanssa omassa basessa ja siellä oli yksi vihu kontin takana kyttäämässä. No, tiimikaveri juoksee edelläni ja minä puukko kädessä perässä. Ajattelin hoidella vihun puukolla nopeasti kulman takaa mikäli tiimikaveri ei onnistuisi nitistämään vihua. Kaveri onnistui tappamaan vihun, kääntyi ympäri ja juoksi minua päin, silloin kuuluu veitsen viilto ja tiimikaveri kuolee. Nappiin en koskenut ja ruudullakaan veitsi ei heilahtanut. Tuli pienoinen mitä v****a fiilis. Onko muille sattunut vastaavaa?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Onko muille sattunut vastaavaa?

Ei ihan vastaavaa, mutta vähän samaan suuntaan. Etenimme tiimikaverin kanssa, kaveri edellä ja minä perässä. Kaveri teki puukolla reiän aitaan, meni siitä läpi ja minä tulin takana pari, kolme metriä jäljessä. Sillä hetkellä kun itse kävelin aidasta läpi, kuolin kaverin puukkoon vaikka hän ei sillä enää huitonut, oli minuun selin ja muutenkin jo hyvän matkan päässä.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Hehe, vielä pitää kyllä ihmetellä noita pelaajia. Miksi hemmetissä ne boostaili itelleen pisteitä, mutta ei sitten pelaamalla ota ees helppoja pisteitä? Supportit eivät paranna/korjaa, mun lentäessä helikopterilla kukaan ei tule kyytiin eikä myöskään koske artilleryyn pitkällä tikullakaan (tee siinä sillä kopterilla sit jotain, kun 11vihua ja aa-tykki ampuu sua samaan aikaan), specialistit eivät osaa taggailla ajoneuvoja. Muutenkaan tiimin hyväksi ei tehdä mitään. Jos vihu ampuu sua, niin ei omilla ole mikään kiire tappaa sitä, kun on pakko juosta se vihu kiinni ja puukottaa se. Sniput eivät voi millään antaa helppoa lukitusta helikopteriin, että demot sais sen ilman yritystä alas. Ja edelleen hyökkääjänä ei pääse ekaa basea pidemmälle, kun sitten oma squad (ja samalla itse) jää jumiin vihujen spawncamppiin.


Edelleen toivon, että se hemmetin conquest tulis vaan nopeesti.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Hehe, vielä pitää kyllä ihmetellä noita pelaajia. Miksi hemmetissä ne boostaili itelleen pisteitä, mutta ei sitten pelaamalla ota ees helppoja pisteitä? Supportit eivät paranna/korjaa, mun lentäessä helikopterilla kukaan ei tule kyytiin eikä myöskään koske artilleryyn pitkällä tikullakaan (tee siinä sillä kopterilla sit jotain, kun 11vihua ja aa-tykki ampuu sua samaan aikaan), specialistit eivät osaa taggailla ajoneuvoja. Muutenkaan tiimin hyväksi ei tehdä mitään. Jos vihu ampuu sua, niin ei omilla ole mikään kiire tappaa sitä, kun on pakko juosta se vihu kiinni ja puukottaa se. Sniput eivät voi millään antaa helppoa lukitusta helikopteriin, että demot sais sen ilman yritystä alas. Ja edelleen hyökkääjänä ei pääse ekaa basea pidemmälle, kun sitten oma squad (ja samalla itse) jää jumiin vihujen spawncamppiin.


Edelleen toivon, että se hemmetin conquest tulis vaan nopeesti.

LOL, sitä se teettää kun nippu täysin randomeita pelaajia juoksee mapissa ympäriinsä vailla tiimityötä ja keskustelua. Heitä pelillä vesilinnulta, jos oikeeta tiimpeliä haluat. Onhan tuo nyt aika mahdoton resepti, että toisilleen täysin tuntemattomat pelaajat muka pelais tiimissä? Ja puhuaakkaan ei vissiin voi kun muutamalle.

Quake Warssissa täytyy oikeesti pelata tiimissä tai jää jyrän alle. Muutenkin kaikin puolin parempi peli imo. Aika harva sitä pelaa valitettavasti, mutta ne laatu korvaa määrän. QW-pelaajat ymmärtää tiimityötä, randomi juoksentelijat on ropissu sieltä jo aikoja sitten pois pyörimästä :) Suuri osa varmaankin häröilee nykyään juurikin tässä pelissä.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

^ Tähänhän on kai patchissa tulossa parempi tiimituki jos nyt olen oikein ymmärtänyt? Jollakulla on varmaan parempaa infoa.. Niin huonot nuo EA:n foorumit etten sitä nyt löytänyt tuolta ._.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Aamulla jaksoin vetää normalil pelin läpi (kun ei jaksanu hardilla vikaa kenttää, ja muutenkin vedin pelin nopeasti aamulla läpi normalilla koska lähetin sen hevon''ttuun/naantaliin).
Yksinpeli oli kyllä melkosen mukava mutta toi nettipeli oli vaa nii löysää mulle.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Ei ihan vastaavaa, mutta vähän samaan suuntaan. Etenimme tiimikaverin kanssa, kaveri edellä ja minä perässä. Kaveri teki puukolla reiän aitaan, meni siitä läpi ja minä tulin takana pari, kolme metriä jäljessä. Sillä hetkellä kun itse kävelin aidasta läpi, kuolin kaverin puukkoon vaikka hän ei sillä enää huitonut, oli minuun selin ja muutenkin jo hyvän matkan päässä.

Mulla kävi tänään niin että kun olin kk:lla yhden vihun tappanut, niin 5 sekuntia sen kuoleman jälkeen kuolin itse, juuri äsken tappamani vastustajan luoteihin. :confused:
Tuo puukon viive on kyllä helvetin ärsyttävä, oli juuri yksi tiukka tilanne jossa snipu-äijällä piti selvitä lähitilanteessa 4 vihua vastaan, niin tasan kerran puukko heilahti vaikka rämpytin liipasinta ku pieni eläin.. toivottavasti näitä asioita parannellaan...
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Noin 5 tuntia moninpeliä ja ensimmäinen tehtävä yksinpeliä ja tässä nopeasti plussaa ja miinusta:

+ Mahtavat äänet
+ Grafiikka ja räjähdykset hienoja
+ Ääninäyttely ja huumori välillä revettävän hauskaa
+ Moninpelissä paljon pelaajia
+ Uudet aseet ja parannukset kannustavat pelaamaan lisää moninpeliä
+ Paikat hajoavat todella monipuolisesti ja hienosti


- Olisi ollut mukava muokata omat classit moninpelissä kuten CoD 4:ssä
- Moninpelissä luodeissa ja räjähdyksissä viivettä
- Viholliset ovat kestäviä ja näkevät sinut todella kaukaa yksinpelissä
- Omista ei ole juurikaan apua yksinpelissä
- Käsikranaatit käytännössä hyödyttömiä moninpelissä
- Kontrollit toimivat mutta napit ovat sijoiteltu vääriin paikkoihin
- Energiaruiskun jatkuva käyttö alkaa nopeasti ärsyttämään
- Moninpelissä vain yksipelimuoto (mutta se on onneksi hyvä)
- Talot eivät silti romahda täysin
- Pieni bugisuus esim. tankilla kun ampuu puihin, ne eivät välttävättä kaadu, sama talon seinillä
- Puukotus hanurista
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Suurin miinus on se, että tässä pelissä taidolla ei ole mitään väliä. En ainakaan itse keksi, että miten voisin parantaa pelitaitojani (ainakaan tappamiseen liittyen), kun se on vaan mahdotonta. Taidot eivät vaikuta mitenkään siihen, että minä ammun vihua 10 kertaa haulikolla selkään (osumia) metrin päästä, lataan, vihu tajuaa mun olevan siellä ja ampuu kaks kertaa varpaaseen = kuolema mulle.

Sama sitten sarjatuliaseilla. Jos mä alan ampumaan 5 sekuntia ennen vihua osumia, tehokkaammalla aseella, niin miten se tulitaistelu vaan voi kääntyä vihun voitoksi? Lähitaistelu on sitä kamalinta, kun siinä lagi vaikuttaa jo niin pahasti. Enpä meinaan keksi, että millä aseella mä oikein lähitaistelussa pärjäisin, jollei snipuja oteta huomioon. Oon hävinnyt haulikollakin jatkuvasti supportteja vastaan ja yleensä vielä vihut vaan syöksyy 50m matkan puukko kädessä ja tappavat, koska luodithan eivät puukkomiestä vahingoita. Ja itsehän käytän puukkoa korkeintaan vasta sitten, kun kaikista "tappavista" vehkeistä on kudit/lipas loppu, koska mä sentään ymmärrän sen olevan täysin ylivoimainen.

Mutta ilmeisesti on sentään mahdollisuus saada kohta jo eurooppalaisiakin servuja. Ainakin briteissä on joku firma, jolla on lupa pitää bc-servuja. Eräällä foorumilla joku ainakin sanoi näkevänsä firman pomon jossain messuilla ja aikoo kysyä asiasta. Toivottavasti niitä vaan tulee äkkiä, että edes vähän helpottuu tuo pelaaminen. Eihän se teräspuskia ja kyykkykuolemattomuutta korjaa, mutta jos edes lähitaisteluun saisi mahdollisuuksia.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Ihmeellisintä pelissä on, ettei se anna Hard-tasolla läpäistäessä Normal-tason saavutuksia. Ihan kiva peli, jota on toisinaan hauska mättää pienissä annoksissa. Mainio audiovisuaalinen toteutus luo erinomaisesti tunnelma vauhdikkaisiin moninpelimättöihin, mutta kontrollit ja pelimekaniikka ovat hieman nuuh.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Pienistä bugeista puheenollen: mulla kävi eilen niin että kun ammuin paikallaan olevaa vihulaistankkia singolla, niin kuti meni vaan singosta läpi aiheuttamatta mitään vahinkoa tai räjähdystä. Lagista johtuen tuttu tilanne on myös se että vihulainen pystyy tappamaan kulman takaa, eli kuolet ja deathcamista näkyy kun vihu vasta ilmestyy kulmantakaa haulikon kanssa.

Ihmeellisintä pelissä on, ettei se anna Hard-tasolla läpäistäessä Normal-tason saavutuksia. Ihan kiva peli, jota on toisinaan hauska mättää pienissä annoksissa.
Samaa ihmettelin minäkin. Lisäksi Hardilla yksinpeli ei mielestäni ole kovinkaan haastava, vaikkakin viihdyttävä.(ainakaan sillä mittakaavalla mitä peli itse lupaa.) Muutamissa kohdissa tosin pirun turhauttava pelin spawnaustyylin vuoksi.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

On muuten todella rauhoittavaa pelata tämän pelin jälkeen CoD 4:sta netissä. Kun olisivat peliä kehittäessä onnistuneet yhdistämään bad companyn idean ja cod 4:sen toteutuksen laadun.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Tekis jostain masokistisestä viasta johtuen mieli ostaa tää, mut onneks terve puoleni on aina onnistunut estämään. Yksinpeli ei iskenyt demossa isommin, joten tuskin kokoversiossakaan ja vaikka en räiskintäpeleissä livematsien suurkuluttaja olekaan niin kyllä toi lagittaminen kuulostaa sen verran surkealta etten edes sitä vähää pelais mikä normaalisti tulis.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Tekis jostain masokistisestä viasta johtuen mieli ostaa tää, mut onneks terve puoleni on aina onnistunut estämään. Yksinpeli ei iskenyt demossa isommin, joten tuskin kokoversiossakaan ja vaikka en räiskintäpeleissä livematsien suurkuluttaja olekaan niin kyllä toi lagittaminen kuulostaa sen verran surkealta etten edes sitä vähää pelais mikä normaalisti tulis.
Jooh, ei tätä missään nimessä kannata ainakaan yksinpelin takia ostaa. Ei tuo lagitus kuitenkaan aivan niin pahaa ole (ainakaan minulla), mitä täällä on pauhattu, vaan jos ei tule paljoa moninpeliä tosiaan pelattua, niin hyllyyn kyseinen peli kannattaa jättää. :)
 
Ylös Bottom